Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музично-педагогічна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Афанасьєв Ю. Л. Визначення поняття етнодизайну як методологічної проблеми/ Ю. Л. Афанасьєв (стр.3-5) Кл.слова: дизайн,етнодизайн,мистецтво
Карпов В. В. Музеєзнавчий аналіз висвітлення культурної спадщини Т. Шевченка у національному музеї Тараса Шевченка/ В. В. Карпов (стр.6-10) Кл.слова: Шевченко Тарас,культурна спадщина,музей
Божко Л. Д. Наукометричний аналіз українських дисертацій із туризму (1991-2014)/ Л. Д. Божко (стр.11-20) Кл.слова: наукометричний аналіз,кандидацька дисертація,туризм
Головач Н. М. Релігійна соціалізація особистості у сучасному культурному просторі/ Н. М. Головач (стр.21-25) Кл.слова: глобалізація культури,інформаційний простір,релігійні організації
Денисюк Ж. 3. Феномен гламуру масової культури як засіб конструювання уявних ідентичностей/ Ж. 3. Денисюк (стр.26-30) Кл.слова: гламур,масова культура,брент
Доманська О. А. Релігійна складова у формуванні світоглядних уявлень українського етносу/ О. А. Доманська (стр.31-36) Кл.слова: ціннісна енергія,простір,національна свідомість
Кухаренко О. О. Тотемне свято як основа тваринного культу/ О. О. Кухаренко (стр.37-40) Кл.слова: тотемізм,ведмеже свято,табу
Михальчук В. В. Виставки польських художників в Україні 2013-2015 років: основні особливості/ В. В. Михальчук (стр.41-46) Кл.слова: художня виставка,польський художник,галерейна діяльність
Москвічова Ю. О. Особливості міжкультурної комунікації в поліетнічному просторі Вінничини/ Ю. О. Москвічова (стр.47-51) Кл.слова: Вінничина,міжкультурна комунікація,релігійні конфесії
Піщанська В. М. Репрезентація етнокультури в козацьких думах і народних піснях/ В. М. Піщанська (стр.52-56) Кл.слова: українське козацтво,фольклор,народне мистецтво
Сьомкін В. В. Проблема парадигми сучасної технології освіти зі спеціальності "дизайн"/ В. В. Сьомкін (стр.57-59) Кл.слова: дизайн,парадигма,освіта
Терещенко Кайдан Л. В. Методика виявлення українських рукописів із слов’янського масиву грецьких монастирських колекцій святої гори Афон шляхом семіотичних досліджень/ Кайдан Л. В. Терещенко (стр.60-65) Кл.слова: семіотика,церковно-словянська мова,самобутня традиція
Філіна Т. В. Національно-культурні рухи слов’янських народів австрійської імперії у першій половині XIX століття/ Т. В. Філіна (стр.66-71) Кл.слова: будительство,панславізм,австрославізм
Черниш М. О. Культурне різноманіття: етнонаціональний аспект/ М. О. Черниш (стр.72-76) Кл.слова: глобалізація,етнос,нація
Яковлев О. В. Синергійні шляхи культурного регіонального розвитку України/ О. В. Яковлев (стр.77-81) Кл.слова: культурологія,синергія,гуманітарна стратегія
Філіна А. П. Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян/ А. П. Філіна (стр.82-86) Кл.слова: культура,соціальний вплив,духовні скарбниці
Гордієнко А. І. Передумови становлення дитячої бібліотеки як культурно-просвітницького інституту (1917-1920)/ А. І. Гордієнко (стр.87-92) Кл.слова: дитяча бібліотека,просвіта,читання
Щербинін С. В. Суспільне становище української жінки в литовсько-польську добу/ С. В. Щербинін (стр.93-98) Кл.слова: українська жінка,ментальні особливості,суспільне становище
Волинець В. О. Мультимедіа: поняття, сутність та сфери застосування/ В. О. Волинець (стр.98-102) Кл.слова: інтернет,віртуальна реальність,мультимедіа
Дубрівна А. П. Абстрактне мистецтво як сегмент української художньої культури/ А. П. Дубрівна (стр.103-108) Кл.слова: абстракціонізм,художня культура,абстрактне мислення
Нєйчева Л. В. Християнська ідея в Болгарії та її генетична обумовленість кирилівською традицією/ Л. В. Нєйчева (стр.108-113) Кл.слова: давньохристиянська традиція,глаголиця-кирилиця,ісон-бурдон
Прокоп’як В. Б. Аматорський театральний рух як чинник національно-культурного життя Галичини періоду німецької окупації (1941-1944)/ В. Б. Прокоп’як (стр.113-119) Кл.слова: аматорський театр,період німецької окупації,Інститут народної творчості
Сопотницький В. В. Культуротворчий потенціал віртуальної послуги закладів культури/ В. В. Сопотницький (стр.120-124) Кл.слова: віртуальна послуга,культурний продукт,заклад культури
Стахієва Н. В. Постать В. Перетца у царині театрознавства/ Н. В. Стахієва (стр.125-130) Кл.слова: історія театру,театрознавство,театральне мистецтво
Строгаль М. О. Упровадження механізму фандрейзингу в сферу культури України/ М. О. Строгаль (стр.131-136) Кл.слова: культура України,механізм фандрейзингу,джерела фінансування
Путро А. О. Професійна іншомовна компетентність студентів: аналіз тексту/ А. О. Путро (стр.137-143) Кл.слова: іншомовна компетентність,студенти,цільова аудиторія
Андросова Д. В. Стильова емансипація музичного виконавства та методологія "нової цілісності" аналізу музики/ Д. В. Андросова (стр.144-148) Кл.слова: музичний стиль,жанр у музиці,виконавський стиль
Довгань Л. М. Музичний професіоналізм як компенсативна взаємодія педагогічної та виконавської діяльностей/ Л. М. Довгань (стр.149-152) Кл.слова: музичний професіоналізм,музично-педагогічна діяльність,виконавська діяльність
Муравська О. В. До питання про специфіку оперного амплуа баритона: етимологічний та образно-смисловий аспекти/ О. В. Муравська (стр.153-158) Кл.слова: баритон,амплуа,музичний театр Європи
Оганезова-Григоренко О. В. Деякі інноваційні методології вокально-виконавського мистецтва/ О. В. Оганезова-Григоренко (стр.159-164) Кл.слова: вокальна методика,резонансна теорія співу,дихальні м’язи
Побережна Г. І. Сонатна форма у творчості О. Скрябіна: епізоди еволюції/ Г. І. Побережна (стр.164-173) Кл.слова: сонатна форма,тональність,циклічність
Хіль О. М. Перший фортепіанний концерт С. Прокоф’єва у спрямованості на актуальне інтонаційне рішення/ О. М. Хіль (стр.174-178) Кл.слова: актуальна інтонація,виконання музики,стиль у музиці
Черноіваненко А. Д. Про деякі передумови автономізації музичного інструменталізму/ А. Д. Черноіваненко (стр.179-185) Кл.слова: музичний інструмент,музична культура,виконавчий професіоналізм
Білозерова О. В. Музично-критична діяльність журнала "ART LINE": тематика, жанровий зміст, структура та засоби аргументації/ О. В. Білозерова (стр.185-190) Кл.слова: аргумент,теза,видання
Вінічук А. О. Функціонування соціокультурних зв’язків України та Румунії в театрально-концертній діяльності сучасного суспільства/ А. О. Вінічук (стр.190-196) Кл.слова: звукорежисура,засоби сучасного театру,мистецтво композиції
Ганджа І. В. Феномен Діани Петриненко як співачки і педагога/ І. В. Ганджа (стр.197-202) Кл.слова: феномен,манера виконання,сольний спів
Гуркова О. М. Сатирична спрямованість вокального циклу"Облачность" для баса і фортепіано О. Злотника на вірші Л. Мартинова/ О. М. Гуркова (стр.203-208) Кл.слова: жанр сатири,механістичність,карикатурність
Кричинська О. В. "Одинадцять етюдів у формі старовинних танців" для фортепіано В. Косенка: танцювальний сюїтний цикл між минулим і майбутнім/ О. В. Кричинська (стр.208-213) Кл.слова: неокласицизм,бароко,жанрова модель
Кетін Лю. Фортепіанний модерн у творчості одеських композиторів 1950-х - 1960-х років (на прикладі творів К. Данькевича, С. Орфєєва, О. Красотова)/ Лю Кетін (стр.214-219) Кл.слова: символізм,стиль епохи в музиці,веризм
Нємцова Л. О. Проблематика хорового ваконавства у світлі музикознавчого-критичних праць С. Людкевича/ Л. О. Нємцова (стр.220-225) Кл.слова: хор,диригент,концертні програми
Павленко Л. О. Еволюція бандурного виконавства: методологічні засади дослідження/ Л. О. Павленко (стр.226-231) Кл.слова: кобзарство,еволюціонізм,бандурне виконавство
Палкіна І. І. Рок-мистецтво як складова рок-культури/ І. І. Палкіна (стр.232-237) Кл.слова: рок-музика,понятійний апарат,рок-культура
Співаченко О. С. Федір Стравінський - "Вокальний актор" (на прикладі образу Мефістофеля в опері Ш. Гуно "Фауст"/ О. С. Співаченко (стр.238-243) Кл.слова: виконавська творчість,оперний театр,київська періодика
Шевченко Т. О. Виконавська інтерпретація другої фортепіанної сонати С. Рахманінова/ Т. О. Шевченко (стр.243-247) Кл.слова: фортепіанне виконавство,музичні ремарки,тип образності
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Довгань, Людмила Михайлівна
Назва : Музичний професіоналізм як компенсативна взаємодія педагогічної та виконавської діяльностей
Місце публікування : Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - Київ: Міленіум, 2016. - Вип. 1(6). - С. 149-152 (Шифр М625259445/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний професіоналізм--музично-педагогічна діяльність--виконавська діяльність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярошенко, Ірина Володимирівна
Назва : Формування професійної майстерності майбутнього диригента в системі мистецької освіти (на прикладі педагогічних методів професора І. Юзюка)
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - Вип. 38. - С. 128-131. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2020/38). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хорове мистецтво--диригент--музично-педагогічна діяльність--професійна майстерність
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маскович, Тетяна, Казимирів, Христина
Назва : Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 61-66. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.811 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.811
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне мистецтво--професійна підготовка--креатив--музично-педагогічна діяльність--художньо-педагогічна творчість
Анотація: У статті розглянуто та охарактеризовано професійне формулювання індивідуальних особливостей педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва. Авторами розкрито сутність поняття професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості вчителя, як невід’ємну складову реалізації ним якісного освітнього процесу. Визначено домінуючу ознаку фахової компетентності педагога. Окреслено сучасний контекст, проблеми та перспективи його особистісного розвитку впродовж життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соболь Н.
Назва : Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 96-100. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність,--вчитель музики--музично-педагогічна діяльність--творча особистість--художньо-творча--толерантність
Анотація: Стаття присвячена розкриттю питання удосконалення процесу підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів мистецького спрямування. Зокрема, автор звертається до проблеми арґументації особистісних та професійних якостей майбутнього фахівця сфери освіти, а саме художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики та його креативності. У статті проаналізовано зарубіжний досвід визначення специфіки креативності у контексті музичної діяльності в освітньому просторі. Здійснено спробу визначити можливу залежність та взаємовплив між креативністю та художньо-творчою толерантністю майбутніх учителів музики. Розглянуто особливості розвитку названих феноменів через призму творчої активності особистості
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)