Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музичні здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Назва журналу :Джміль -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Майданюк А. Он яяк можна сказати!/ А. Майданюк (стр.2-5) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,творче мислення,кмітливість
Остапенко Г. Дослідницький центр Книжечки. Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.6) Кл.слова: природа,пізнавальний розвиток
Сідаш Н. Про свою безпеку дбаєш - інших теж оберігаєш!/ Н. Сідаш (стр.7-9) Кл.слова: безпека життєдіяльності,соціально-моральний розвиток,розвиток мислення
Аромштам М. Буквограй/ М. Аромштам (стр.10-11) Кл.слова: пізнавальний розвиток,грамота
Джемула Г. Казка про Лінь/ Г. Джемула (стр.12-14) Кл.слова: художнє слово,сценічні здібності,моральне виховання
Шараван Г. Стежками улюблених казок/ Г. Шараван (стр.15-17) Кл.слова: художня література,мовленнєва творчість
Січовик І. Я знаю чарівні слова: скажу одне, почуєш два/ І. Січовик (стр.18-19) Кл.слова: моральний розвиток,кмітливість,увага
Сердюк Н. Легендарний Котигорошко. Бесіда за ілюстацією Валентини Мельниченко/ Н. Сердюк (стр.20-21) Кл.слова: книжкова графіка,творче мислення
Прудовська С. Я створю цю книжку сам!/ С. Прудовська (стр.22-24) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,креативність,дрібна моторика
Андрусич Н. Хто розумніший?/ Н. Андрусич (стр.25) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне виховання,логічне мислення
Джемула Г. День народження Книжки. Музична казка/ Г. Джемула, Т. Солосич (стр.28-32) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,сценічні здібності,музичні здібності
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 111.852/К 17
Автор(и) : Калашник, Наталія Григорівна
Назва : Естетичні смаки : їх витоки і формування : монографія
Вихідні дані : Запоріжжя: Просвiта, 2001
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Запорізький юридичний інститут
ISBN, Ціна 966-653-069-4:
ДРНТІ : 02.61.45
УДК : 111.852
Предметні рубрики: Естетика-- Особистість --Україна
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Діалогізація як сучасна форма інтернаціоналізації суспільного життя/ П. Е. Герчанівська (стр.3-9) Кл.слова: інтернаціоналізація,глобалізація,діалогізація
Кислюк К. В. "Рухливе пограниччя" Харківщини в контексті "гібридної війни" / К. В. Кислюк (стр.9-15) Кл.слова: гібридна війна,культурологія,пограниччя
Павлова О. Ю. Візуальна культура як поле ліквідності модерну/ О. Ю. Павлова (стр.15-20) Кл.слова: візуальна культура,Модерн,ліквідність Модерну
Кириленко К. М. Основоположні культурфілософські підвалини створення інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу на прикладі вищого навчального закладу культури/ К. М. Кириленко (стр.20-25) Кл.слова: інноваційна культура,інноваційне освітнє середовище ВНЗ,інноваційна освіта
Божко Л. Д. Бекпекінг: генезис та еволюція/ Л. Д. Божко (стр.25-32) Кл.слова: соціальна мобільність,бекпекер,теоретична рефлексія
Вовкун В. В. Сцена та сценічний комплекс/ В. В. Вовкун (стр.32-36) Кл.слова: глядачевий зал,масові видовища,вистава
Горбань Ю. І. Консервація документів у бібліотеках/ Ю. І. Горбань (стр.37-41) Кл.слова: бібліотека,документ,консервація документів
Доманська О. А. Міфорелігійні вірування як основа ціннісного наративу української культури/ О. А. Доманська (стр.42-48) Кл.слова: міфорелігійні уявлення,наратив,пасіонарність
Каракоз О. О. Ідеологічні зміни у кадровому складі бібліотекарів (20-30-ті рр. XX ст.)/ О. О. Каракоз (стр.48-53) Кл.слова: радянська цензура,цензура,кадрова чистка
Попович О. В. Феномен адаптації: культурологічний аналіз/ О. В. Попович (стр.54-58) Кл.слова: адаптація,соціальна адаптація,гомеостаз
Жовнерчук С. А. Правові традиції культури сімейних відносин/ С. А. Жовнерчук (стр.58-62) Кл.слова: сім'я,культура,право
Цімох Н. І. Маніпуляція суспільною свідомістю в політичних ток-шоу на телебаченні України/ Н. І. Цімох (стр.63-68) Кл.слова: телевізійний простір,політичні ток-шоу,теледебати
Бензюк О. О. Світогляд Анатолія Білошицького в контексті проблеми цінностей: культурологічний аспект / О. О. Бензюк (стр.68-72) Кл.слова: Білошицький Анатолій, про нього,аксіологія,світогляд
Бойко З. В. Особливості менталітету українського народу та менталітетів інших народів/ З. В. Бойко (стр.72-77) Кл.слова: концепт "серце",екзистенціалізм,менталітет українського народу
Килимистий С. М. Класифікація видів анімаційної діяльності в туризмі/ С. М. Килимистий (стр.77-83) Кл.слова: анімація в туризмі,анімація туризму,рекреаційна анімація
Ляшенко Л. Л. Роль батька у вихованні Еріха Корнгольда: до проблеми природи таланту/ Л. Л. Ляшенко (стр.84-88) Кл.слова: Корнгольд Еріх, про нього,музичні здібності,талант
Матвійчук Б. С. Типологізація та функціональні прояви реклами/ Б. С. Матвійчук (стр.89-94) Кл.слова: типи реклами,функції реклами,реклама
Наколонко І. М. Проблема здорового способу життя в культурі часів Київської Русі/ І. М. Наколонко (стр.94-98) Кл.слова: здоровий спосіб життя,Київська Русь,перша межа смертності
Сабадаш С. Ю. "Читацька критика" Л. Виготського у культурному просторі XX сторіччя/ С. Ю. Сабадаш (стр.98-103) Кл.слова: читацька критика,містицизм,Виготський Лев, про трагедію "Гамлет" У. Шекспіра
Чернець М. О. Культуротворча місія міжкультурного діалогу у контексті ініціативи "Європейська столиця культури"/ М. О. Чернець (стр.104-107) Кл.слова: міжкультурний діалог,культуротворча місія,європейська столиця культури
Чорна К. В. Переваги та недоліки інфотейнменту в телевізійних програмах українського телебачення/ К. В. Чорна (стр.108-113) Кл.слова: інфотейнмент,телевізійний жанр,телевізійні програми
Завгородня Г. Ф. Деякі аспекти методології аналізу музичних творів/ Г. Ф. Завгородня (стр.114-119) Кл.слова: музичне мислення,музичний стиль,аналіз музичного твору
Опанасюк О. П. "Техніка моєї музичної мови" Олів’є Мессіана в контексті інтенції зачарованості "неможливостями"/ О. П. Опанасюк (стр.120-127) Кл.слова: Мессіан Олів’є, про нього,зачарованість "неможливостями",музична мова
Бондар Є. М. Сучасне хорове виконавство та освіта: скерованість на синтетичність/ Є. М. Бондар (стр.128-133) Кл.слова: хорове виконавство,хорова творчість,театралізація
Гнатишин О. Є. Фактура як предмет уваги української музикології: концептуальний аспект/ О. Є. Гнатишин (стр.133-139) Кл.слова: вчення про фактуру,українська музикологія,музикознавство
Громченко В. В. Жанр як засіб музичної виразності (на прикладі творів для духових інструментів соло)/ В. В. Громченко (стр.140-144) Кл.слова: твір,жанр,композитор
Єргієв І. Д. Режисерські інтенції виконавської інтерпретації сучасної інструментальної музики / І. Д. Єргієв (стр.145-150) Кл.слова: артистична гра,концертна над-ідея,сценарний принцип
Кавун В. М. Концертно-виконавська образність в оперній творчості М. В. Лисенка (до 130-річчя постановки опери "Майська ніч або Утоплена") / В. М. Кавун (стр.150-156) Кл.слова: концертно-виконавська образність,українська оперно-вокальна школа,оперна драматургія
Кушнір А. Я. Династія Химиченків - засновники традицій українського професійного флейтового виконавства/ А. Я. Кушнір (стр.157-162) Кл.слова: Химченко Василь, про нього,Химченко Олександр, про нього,київська флейтова школа
Овсяннікова-Трель О. А. Кіномузика як культурний феномен сучасності/ О. А. Овсяннікова-Трель (стр.163-168) Кл.слова: кіно,музика,композитор
Панченко В. П. Музичне продюсування: генеза і трансформації/ В. П. Панченко (стр.168-172) Кл.слова: театр,музичне продюсування,звукозапис
Петрова О. В. "Facade" У. Уолтона (до історії створення)/ О. В. Петрова (стр.172-177) Кл.слова: Уолтон Уільям, Facade, про твір,музична творчість,Сітуел Едіт, про нього
Пухлянко М. Є. Вплив діяльності Ф. Ліста на формування принципів менеджменту та PR в академічній музиці/ М. Є. Пухлянко (стр.177-181) Кл.слова: артистичний менеджмент,PR-компанія,імпресаріо
Рябуха Н. О. Звукообраз як категорія музичного мислення: онтологічний та гносеологічний аспекти/ Н. О. Рябуха (стр.181-187) Кл.слова: звукообраз,музичне мислення,звуковий образ світу
Хананаєв С. В. До питання взаємодії творчих практик / С. В. Хананаєв (стр.188-193) Кл.слова: фортепіанна творчість,інтегративність,мистецька діяльність
Самая Т. В. Естетичні проблеми саунду у естрадному вокальному виконавстві/ Т. В. Самая (стр.193-199) Кл.слова: естрадне вокальне мистецтво,естетика саунду,голосові прийоми
Грищенко А. П. Ферруччо Бузоні та його редакція "Добре темперованого клавіру" : творчі пошуки музиканта та їх втілення в збірці Й. С. Баха/ А. П. Грищенко (стр.199-205) Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього,транскрипції творів Й. С. Баха,динаміка
Зотов Д. І. Саксофонна школа на Полтавщині : етапи розвитку (1988-2012 pp.)/ Д. І. Зотов (стр.205-211) Кл.слова: академічне мистецтво,саксофонне виконавство,Полтавщина
Приходько А. В. Рецептивні моделі західноєвропейського музичного авангарду XX століття: спроба диференціації/ А. В. Приходько (стр.211-216) Кл.слова: рецепція,рецептивні моделі,музичний авангард
Савайтан О. Г. Макс Регер "Варіації і фуга на тему Й. Баха": інтонаційна драматургія, специфіка втілення традицій/ О. Г. Савайтан (стр.217-222) Кл.слова: Регер Макс, Варіації і фуга на тему Й. Баха, про твір,варіаційний цикл
Чайковська К. І. Виконавсько-стильові критерії професіоналізму ансамблю скрипалів / К. І. Чайковська (стр.222-227) Кл.слова: ансамбль скрипалів,виконавство,стиль
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58/Г 12
Автор(и) : Гаркуша Л. І., Економова О. С.
Назва : Формування інструментально-виконавського досвіду студентів-піаністів: : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, 2014
Кільк.характеристики :84 с
Ціна : 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58 + 85.31
Предметні рубрики: Вища освіта-- Студенти-піаністи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-музикант--музичні здібності--інструментально-виконавський досвід студентів
Анотація: Навчально-методичний посібник присвячено актуальним проблемам професійної підготовки студентів-піаністів. Висвітлено сучасні підходи до формування педагогічної майстерності та розвитку творчих якостей студентів, надано методичні рекомендації в галузі музичного виконавства. Розглянуто питання розвитку музичного ритму, музичного слуху, музичної пам'яті, музичного мислення та формування самостійносі у класі фортепіано.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.100.551.3/С 14
Автор(и) : Садовенко, Світлана Миколаївна
Назва : Світ фольклору: український дитячий музичний фольклор як засіб формування музичних здібностей дітей дошкільного віку : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київська нотна фабрика, 2007
Кільк.характеристики :332 с.: табл., фот.
Колективи : Київська міська державна адміністрація, Головне управління культури і мистецтв, Київський міський центр народної творчості та культурологічних досліджень
ISBN, Ціна 978-966-96801-0-5:
ДРНТІ : 14.23.09 + 18.41.85
ББК : 74.100.551.3 + 85.312(45 Укр)
Предметні рубрики: педагогіка-- дошкільна-- музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичні здібності--експериментальна методика
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Музичний керівник -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Кондратець І. Умови для розвитку музичних здібностей дошкільників/ І. Кондратець (стр.4-7) Кл.слова: психологічна мотивація,психологічна підтримка,взаємодія батьків та педагогів
Литвин І. Секрети вдалого свята/ І. Литвин (стр.8-13) Кл.слова: дитяче свято,підготовка,проведення
Онішко І. Музичний LEGОграй/ І. Онішко (стр.14-19) Кл.слова: музичні здібності
Сергаєва Н. Танцюйте, "ритмічні" стаканчики/ Н. Сергаєва (стр.20-25) Кл.слова: відчуття ритму,музикування,ритмогра
Скуратовська О. Казка про композитора Гріга, гномів та глиняну жабку/ О. Скуратовська (стр.26-29) Кл.слова: біографія композитора,слухання музики,біографічна казка
Вовк Т. Ляльки для театру кухлів: творчість , утілена в життя/ Т. Вовк (стр.30-33) Кл.слова: лялька-кухоль,виготовлення
Мелікова К. Музична гра-розвага "Стриб-стік"/ К. Мелікова (стр.34-36) Кл.слова: образи зайчиків,рухи під музику,фрагмент дозвілля
Гусак О. ПОСУДОляндія, або Вигадники в гостях у Федори/ О. Гусак, Т. Брайко (стр.39-48) Кл.слова: сценарії свят,розваги
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Музичний керівник -2016р.,N 8
Цікаві статті :
Мережко Ю. Музично-дидактична гра: три аспекти/ Ю. Мережко (стр.4-7) Кл.слова: види,структура
Яремчук І. Інтерактивні музично-дидактичні ігри, створені у програмі Microsoft PowerPoint/ І. Яремчук (стр.8-14) Кл.слова: музичні здібності,річний план
Хриплива Ю. Школа авторської майстерності: розігруємо етюди-пантоміми/ Ю. Хриплива (стр.15-18) Кл.слова: пантомімічні вправи
Гаврилюк Н. Диво-будиночок, у якому живе мистецтво/ Н. Гаврилюк, М. Просяник (стр.19-22) Кл.слова: музично-дидактичні ігри,навчально-методичний посібник
Вовк Т. Усі до саду, або Музичні ігри на майданчику/ Т. Вовк (стр.23-26) Кл.слова: музично-дидактичні ігри,музичні знаки,музично-ритмічне виховання
Хомуленко Л. Подорож до країни мелодій. Конспект заняття для дітей старшої групи/ Л. Хомуленко (стр.27-31) Кл.слова: мелодія в музиці,композитори-мелодісти
Бойко О. Як Осінь форби шукала. Музична казка для середньої групи/ О. Бойко (стр.32-41) Кл.слова: осіннє свято,ігри
Гладких О. Осінні пригоди у світі ПЛЮСПЛЮС. Сценарій свята для дітей молодшої та середньої груп/ О. Гладких (стр.42-47) Кл.слова: осіннє свято
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Музичний керівник -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Вовк Т. Секрети успіху гурткової роботи/ Т. Вовк (стр.4-10) Кл.слова: дошкільний навчальний заклад,музична грамота,інструментальне музикування
Горбенко В. Гурткова робота з хореографії в дошкільному навчальному закладі/ В. Горбенко, Н. Голуб'ятникова (стр.11-18) Кл.слова: перспективний тематичний план,схематичний план,ритміка
Ромнюк І. Діагностика музичного розвитку дітей середнього дошкільного віку/ І. Ромнюк (стр.19-30) Кл.слова: музичні здібності,музична діяльність,параметри оцінювання
Кондратюк В. Кольорове дитинство/ В. Кондратюк (стр.31-38) Кл.слова: дитячий садок,сценарій випускного свята
Горбенко Н. Чи був Шевченко кобзарем?/ Н. Горбенко (стр.42-44) Кл.слова: музична шевченкіана,художнє оповідання про Тараса Шевченка,музика в житті Тараса Шевченка
Кондратюк В. Хореографічна композиція "Веселка"/ В. Кондратюк (стр.45-46) Кл.слова: випускне свято,танцювальні фігури
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)