Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультимедіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
004.032.6:001.891
F94


   
    Frontiers of Multimedia Research / Association for Computing Machinery ; editor Sh. Chang. - New York : ACM Books, 2017. - 400 p. - (ACM Books series ; #17). - ISBN 978-1-970001-07-5 : Б. ц.
Переклад назви: Межі мультимедійних досліджень
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мультимедіа--Наукові дослідження

Анотація: Сфера мультимедіа унікальна тим, що пропонує багатий та динамічний форум для дослідників із «традиційних» сфер для співпраці та розробки нових рішень та знань, які виходять за межі окремих дисциплін. Незважаючи на плідну науково-дослідну діяльність та результати, мало зусиль було докладено до розробки книг, які слугують вступом у багатий спектр тем, охоплених цим широким полем. Доступно декілька книг, які або зосереджені на конкретних підполях, або на базовому тлі мультимедіа. На даний момент відсутні матеріали в навчальному стилі, що висвітлюють активні теми, якими займаються провідні дослідники на кордонах поля. У 2015 році ACM SIGMM, спеціальна група інтересів з питань мультимедіа, виступила з новою ініціативою щодо подолання цієї порожнечі, вибравши та запросивши 12 спікерів зі висхідною зіркою з різних підполів мультимедійних досліджень для виступу на пленарних переговорах у стилі підручника на конференції ACM Multimedia на 2015 рік Кожен спікер обговорив проблеми та сучасні розробки своїх перспективних напрямків дослідження в цілому для широкої спільноти. Тематика, що висвітлювалась, була всеосяжною, включаючи розуміння мультимедійного вмісту, мультимодальне взаємодія людина-людина та людина-комп'ютер, мультимедійні соціальні медіа та архітектуру та розгортання мультимедійних систем. Після дуже позитивних відповідей на ці бесіди доповідачів було запропоновано розширити зміст, обговорений у їхніх бесідах, на розділи, які можуть бути використані як довідковий матеріал для дослідників, студентів та практиків. У кожній главі обговорюються проблеми, технічні виклики, сучасні підходи та виступи, відкриті питання та перспективний напрямок майбутньої роботи. У сукупності глави дають чудовий вибірки основних тем, що стосуються громади в цілому. Ця книга, яка відображає деякі результати таких зусиль, добре підходить для задоволення вищезазначених потреб у наданні довідкових матеріалів у стилі підручника для прикордонних тем у мультимедіа.


Дод.точки доступу:
Chang, Shihfu \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.


    Koryakin, O.
    Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 133-139, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.133139 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- Adobe Audition -- Power Point -- Steinberg Cubase -- професійна підготовка
Анотація: Стаття присвячена методичним засадам використання мультимедійних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів за спеціальністю «Музичне мистецтво».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Koryakin, O.
    Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art = Методичне забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 26-33, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- звукорежисура
Анотація: Стаття присвячена конкретизації основ методичного забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті аналізується загальний напрям професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво» та визначаються особливості змісту звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій; наводяться умови включення інформаційних комп’ютерних технологій до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій. Стаття містить приклади використання мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення змісті звукорежисерської підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті містяться загальні характеристики навчальної дисципліни циклу професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва «Звукорежисура та музична акустика», а також наводяться приклади використання в процесі її викладання різних мультимедійних технологій та комп’ютерних програм. Також у статті визначаються етапи методики підготовки заняття з майбутніми магістрами музичного мистецтва виконавських спеціалізацій з використанням інформаційних мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення, а також основні умови включення до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій інформаційних комп’ютерних технологій. Акцентується велике значення використання в процесі звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій спеціальності «Музичне мистецтво» мультимедійних технологій та програмного забезпечення, що є важливим компонентом забезпечення конкурентоспроможності випускників на сучасному ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корякін О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Zybin, S. V.
    The one approach of the vision-based compression [Текст] / S. V. Zybin, H. Ya. Kis // Телекомунікаційні та інформаційні технології = Телекоммуникационные и информационные технологии = Telecommunication and informative technologies. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017. - № 1(154). - С. 39-47. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
кодування для мультимедіа -- зорова система людини -- фрактал зображення
Дод.точки доступу:
Kis, H. Ya.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: І368505/2015/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 4
Зміст:
Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5
Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми
Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ
Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання
Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна
Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань
Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа
Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53
Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність
Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова
Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63
Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64
Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
   004(075.8)
   І 74


   
    Інформатика. Комп’ютерна техніка. Комп’ютерні технології : підручник для студентів вищих навчальних закладів. - Київ : Каравела, 2003. - 464 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8019-05-9 : 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформатика--Комп’ютерна техніка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- програмне забезпечення -- алгоритмізація -- операційна система -- Windows -- Excel -- Access -- комп"ютерні мережі -- бази даних -- мультимедіа -- Інтернет

Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

8.
   004(075.8)
   І 74


   
    Інформатика. Комп’ютерна техніка. Комп’ютерні технології : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Київський національний університет будівництва і архітектури. - Сьоме видання. - Київ : Каравела, 2019. - 495 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-8019-05-9. - ISBN 966-8019-05-9 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформатика--Комп’ютерна техніка--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- програмне забезпечення -- алгоритмізація -- операційна система -- Windows XP -- Excel -- Access -- комп’ютерні мережі -- бази даних -- мультимедіа -- інтернет
Анотація: Підручник містить основи концепції та методів інформатики, які реалізовані у сучасному апаратному та програмному забезпеченні комп’ютерів.
Дод.точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Київський національний університет будівництва і архітектури


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
73/І 74-533958483

   
    Інформатика. Комп’ютерна техніка. Комп’ютерні технології [Текст] : підручник / В. В. Браткевич [та ін.] ; ред. О. І. Пушкар. - Київ : Академія, 2003. - 704. с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-135-Х : 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформатика--Комп'ютерна техніка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- програмне забезпечення -- алгоритмізація -- операційна система -- Windows -- Excel -- Access -- комп"ютерні мережі -- бази даних -- мультимедіа -- Інтернет
Дод.точки доступу:
Браткевич, В. В.
Бутов, М. В.
Золотарьова, І. О.
Климнюк, В. Є.
Коврижних, І. П.
Пушкар, О. І. \ред.\


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

10.
004(075)
І 74


   
    Інформатика : підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. В. Морзе [та ін.]. - Київ : Освіта, 2014. - 240 с. - ISBN 978-617-656-305-1 : 17.29 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформатика--Комп’ютерні системи--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
операційна система -- мультимедіа -- текстовий процесор -- комп'ютерні мережі -- 6 клас


Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Барна, О. В.
Вембер, В. П.
Кузьмінська, О. Г.
Саражинська, Н. А.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)