Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультимедійні засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/В 43
Назва : Використання інтерактивних методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога : збірник наукових праць
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Абетка - НОВА, 2003
Кільк.характеристики :207 с
ISBN, Ціна 966-8119-60-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Інтерактивні методи навчання
Анотація: У підручнику узагальнено інтерактивні методи та мультимедійні засоби навчання у підготовці майбутніх педагогів
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Греб М. М. Національно-культурний компонент змісту навчання лексикології і фразеології української мови/ М. М. Греб (стр.3-7) Кл.слова: національно-культурний компонент,лексична компетентність,фразеологічна компетентність
Омельчук В. В. Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця/ В. В. Омельчук (стр.8-11) Кл.слова: мовленнєво-комунікативний дидактичний матеріал,дослідницькі завдання,навчальне дослідження
Бондаренко Ю. Метод бесіди: загальнодидактична та методико-літературна специфіка/ Ю. Бондаренко (стр.12-15) Кл.слова: метод бесіди,дидактика,методика літератури
Пономаренко О. Балада "Лілея" Тараса Шевченка на виднокрузі Києва/ О. Пономаренко (стр.16-19) Кл.слова: Шевченко Тарас, Лілея, про твір,романтична поезія,фольклорний сюжет
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення/ К. Г. Городенська (стр.20-21) Кл.слова: правопис основних слів,уживання слів
Караман С. О. Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології/ С. О. Караман [и др.] (стр.22-29)
Полінок О. Розвиток креативних здібностей учнів 10 класу в процесі проектної діяльності на уроках української мови/ О. Полінок (стр.30-34) Кл.слова: креативні здібності,проектна діяльність,метод проектів
Куліш О. Мультимедійні засоби навчання як чинник активізації пізнавального інтересу учнів 11 класу профільної школи на уроках української мови/ О. Куліш ; наук. керівник О. В. Караман (стр.35-36) Кл.слова: мультимедіа,мультимедійні засоби,стилістичний синтаксис української мови
Витрикуш І. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами/ І. Витрикуш (стр.37-39) Кл.слова: план-конспект уроку,українська мова, 8 клас,порівняльний зворот
Панчик Р. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображених в оповіданні "Дивак" Гр. Тютюнника.Точність і лаконізм описів природи / Р. Панчик (стр.40-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Тютюнник Григір, Дивак, про твір,світ природи
Білятинська О. Розділові знаки між однорідними членами речення/ О. Білятинська (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,однорідні члени речення,розділові знаки
Аніканова В. Вічно юному солдату присвячується.../ В. Аніканова (стр.45) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Голик О. Святі чуття, закладені в молитву.../ О. Голик (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Шевченко Тарас, Молитва, про твір,Маланюк Євген, Молитва, про твір
Носенко В. Моя сила - моє слово/ В. Носенко (стр.49) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Рябовол Н. Тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів української мови з морфеміки й словотвору/ Н. Рябовол (стр.50-52) Кл.слова: тестовий контроль,словотвір,морфеміка
Жадан Л. Олександр Довженко - відомий у світі засновник поетичного кіно. Історія написання "Зачарованої Десни", автобіографічна основа повісті/ Л. Жадан (стр.53-56) Кл.слова: план-конспект уроку,Довженко Олександр, Зачарована Десна, про твір,Довженко Олександр, про нього
Кучерук. Образ рідного краю в поетичній моделі світу Антона Лісовського/ Оксана Анатоліївна Кучерук (стр.57-62) Кл.слова: Лісовський Антон, Осінні мелодії, про збірку,концепт "рідний край",поетичний текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 10/11
Цікаві статті :
Дойлідова І. Г. / І. Г. Дойлідова (стр.3-7) Кл.слова: англійська мова,мультимедіа,мотиваційний підхід
Маліченко О. А. Застосування інформаційно-комунікативних технологій під час навчання англомовного спілкування / О. А. Маліченко, В. А. Араліна, Т. В. Гарбузняк (стр.8-13) Кл.слова: онлайн-тестування,інформаційні технології
Мунтян С. І. Мультимедіа в класі/ С. І. Мунтян, Н. Б. Улицька, Т. В. Гора (стр.14-17) Кл.слова: англійська мова,мультимедіа
Поляк Л. С. Комунікативна спрямованість розвитку лексико-граматичних навичок учнів початкової ланки/ Л. С. Поляк, Л. В. Кичук (стр.18-22) Кл.слова: іноземна мова
Сергіюк Н. О. Вивчення лексики на уроках англійської мови/ Н. О. Сергіюк (стр.23-25) Кл.слова: англійська мова,лексика
Тесля К. В. Застосування ІКТ у навчанні англомовної комунікації учнів 1-4класів/ К. В. Тесля (стр.48-51) Кл.слова: англійська мова,інтерактивне навчання,мультимедійні засоби
Куліченко Н. М. Shopping in London (6 Form)/ Н. М. Куліченко (стр.52-54) Кл.слова: англійська мова,аудіювання
Скринська Л. М. Промисловий переворот в Англії. A roadway to great Britain (8 клас, англійська мова, історія)/ Л. М. Скринська, Ю. М. Бузівська (стр.58-60)
Шарапа Н. В. Ефективність наративних методів у навчанні англійської мови в старших класах/ Н. В. Шарапа (стр.61-66)
Гребенюк Т. М. n the world of fairy-tales (1-3 Forms)/ Т. М. Гребенюк (стр.67-69) Кл.слова: англійська мова
Фокіна А. І. Brain-ring "Who knows the uk better?" (7-8 Forms)/ А. І. Фокіна (стр.74-76) Кл.слова: англійська мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Куліш, Олена
Назва : Мультимедійні засоби навчання як чинник активізації пізнавального інтересу учнів 11 класу профільної школи на уроках української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 6. - С. 35-36 (Шифр У901231/2017/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедіа--мультимедійні засоби--стилістичний синтаксис української мови
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тесля К. В.
Назва : Застосування ІКТ у навчанні англомовної комунікації учнів 1-4класів
Місце публікування : Англійська мова та література. - Київ: Основа, 2018. - № 10/11. - С. 48-51 (Шифр А951813/2018/10/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--інтерактивне навчання--мультимедійні засоби
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Українець, Т.
Назва : Методичний супровід інноваційної діяльності педагогів
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 4/6. - С. 91–95. (Шифр У411512/2019/4/6)
Предметні рубрики: Інноваційна діяльність-- вчителі-- методичний супровід --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні технології--мультимедійні засоби--інноваційна діяльність--методична робота--педагогічні ради
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демченко Я. А.
Назва : Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 144-153. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персонал--розвиток--мультимедійні засоби--викладання--інновації в освіті--інноваційний потенціал внз--університет
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку персоналу вищих навчальних закладів. Проведене нами дослідження підтверджує гіпотезу про те, що одним з основних напрямів розвитку викладачів та персоналу університету в цілому може бути навчання використанню сучасних мультимедійних засобів та розвиток презентаційної компетентності. Провідні позиції займає університет, який має сучасне обладнання та технології, створює систему засвоєння сучасних методів співробітниками, застосовуючи при цьому підходи до розвитку персоналу, запозичені у бізнесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)