Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжособистісні стосунки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Złociak M.
Назва : Uprzedzenia i stereotypy w relacjach
Паралельн. назви :Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 116-124. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотипи--міжособистісні стосунки--неформальні групи
Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.3/Е 63
Автор(и) : Еникеев, Марат Исхакович
Назва : Психологическая диагностика : стандартизированные тесты
Вихідні дані : Москва: ПРИОР, 2002
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 5-7990-0754-9: 13.23 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.3 + 88.91
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Властивості особистості-- Психодіагностика-- Тести
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01(075.8)/З-14
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: А. П. Н., 1999
Кільк.характеристики :463 с
ISBN, Ціна 966-965-73-0-1:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9.01(075.8)
Предметні рубрики: психологія-- загальна
Примірники : всього : ГП АБ(4)
Вільні : ГП АБ(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/З-14
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна
Назва : Загальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2009
Кільк.характеристики :464 с
Серія: Серія "Українська книга"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Слов.: с. 449-463
ISBN, Ціна 978-966-96914-2-2:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка людини--психика человека--свідомість--сознание--психічні процеси--психические процессы--відчуття--ощущения--сприймання--восприятие--мислення--мышление--пам'ять--память--уява--воображение--почуття--чувства--емоції--эмоции--увага--внимание--активність --активность --особистість--личность--діяльність --деятельность --психологія особистості--психология личности--темперамент--характер--здібності--способности--воля--спілкування--общение--міжособистісні стосунки--межличностные отношения--історія психології--история психологии--методи психології--методы психологии--психологічне дослідження--психологическое исследование--надійність --надежность --валідність --валидность --психологічні методики--психологические методики--мова тварин--язык животных--спілкування тварин--общение животных--психіка тварин--психика животных--свідоме--сознательное--ментальність--ментальность--несвідоме--бессознательное--інтелект--интеллект--спрямованість особистості--направленность личности--самосвідомість--самосознание--я-концепція--обдарованість--одаренность--талант--я-концепция
Анотація: Висвітлюються загальні питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/Л 71
Автор(и) : Ложкин, Георгий Владимирович, Повякель, Надежда Ивановна
Назва : Практическая психология конфликта : учебное пособие
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Библиогр.: с. 250-254
ISBN, Ціна 966-608-051-6: 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.43
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Конфліктологія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко В. М., Гацко О. В., Гнутова Н. П.
Назва : Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 1. - С. 34-39. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5 (Шифр С967601977/2019/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конформізм--конформність--міжособистісні стосунки--футбол
Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072(075.8)/П 50
Автор(и) : Поліщук С. А.
Назва : Методичний довідник з психодіагностики : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2009
Кільк.характеристики :442 с
ISBN, Ціна 978-966-680-428-3:
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.9.072(075.8)
Предметні рубрики: Психодіагностика
Анотація: У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП(1)
Вільні : Ф2(2), ГП(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3-053.6(0/П 86-782535104
Назва : Психологическая диагностика детей и подростков : учеб. пособие для студентов
Вихідні дані : Москва: Международная педагогическая академия, 1995
Кільк.характеристики :360 с.
ISBN, Ціна 5-87977-034-6: 4.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 37.015.3-053.6(075.8
Предметні рубрики: Психологічна діангостика
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Р 33
Автор(и) : Редько, Сергій Іванович
Назва : Формування сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в педагогічному колективі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук
Примітки : Викладач Київського університету імені Б. Грінченка :
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Педагогіка-- Викладацький склад
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)