Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв’язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 68-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--interdisciplinary connections--інтеграційні класи--integration classes--професійна підготовка--interdisciplinary integration--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єна Я. М.
Назва : Ліна Костенко "Кольорові миші" : 6 клас: [урок засвоєння нових знань з використ. міжпредмет. зв’язків]
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 28/29/30. - С. 11–15 (Шифр В901257/2019/28/30)
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
Предметні рубрики: Українська література-- уроки-- міжпредметні зв’язки-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--методика викладання--уроки--міжпредметні зв’язки--природознавство--музика--зарубіжна література--математика--трудове навчання--українська письменниця--творчість письменниці--кольорові миші, вірш--поезія--середня школа--6 клас
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєва Л.
Назва : Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 1. - С. 28–30. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/1). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Українська література-- інтерактивний мультимедійний урок-пазл-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--природознавство--музика--математика--методика викладання--інтерактивний урок--мультимедійний урок--урок-пазл--міжпредметні зв’язки--український поет--філософ--початкова школа--3 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтерактивного мультимедійного уроку-пазлу української літератури з використанням міжпредметних зв’язків (природознавство, математика, музика) на тему: "Шляхами життя Григорія Сковороди" для учнів початкової школи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016.5:34/А 66
Автор(и) : Андрусишин Б. І., Гуз, Анатолій Михайлович
Назва : Методика викладання шкільного курсу "Основи правознавства" : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2008
Кільк.характеристики :304 с
Серія: Вища освiта XXI cтоліття
Примітки : Біліогр.: с. 284-294
ISBN, Ціна 978-966-346-352-0:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016.5:34 + 34
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Правознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи навчання--етапи навчання--наочність--технічні засоби--міжпредметні зв’язки--правове виховання
Анотація: У підручнику розглянуто питання організації навчального процесу з правознавства в сучасній загальноосвітній школі. Автори висвітлюють форми організації навчання, методи та етапи навчання учнів правознавства.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булочнікова, Тетяна
Назва : Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики
Місце публікування : Математика в рідній школі: науково-методичний журнал/ МОН України, Нац. акад. пед. наук. України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 7/8. - С. 27-34 (Шифр М180713/2018/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--міжпредметні зв’язки--математичний інструмент--глобалізація
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бушуєва С., Притуленко О.
Назва : Таємниця сніжинок
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 5. - С. 61. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/5). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:502/504]:371.31
Предметні рубрики: Природознавство-- метод проектів-- міжпредметний проект-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природознавство--метод проектів--міжпредметний проект--міжпредметні зв’язки--літературне читання--трудове навчання--екологічна компетентність--сніжинка--початкова школа
Анотація: У статті подано міжпредметний проект з природознавства на тему: "Таємниця сніжинок" для учнів початкової школи. Мета якого: виховання екологічних компетентностей учнів, впровадження інформаційних компетентностей школярів у навчально-виховний процес.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васкан В.
Назва : А музика звучить
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 1. - С. 64. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/1). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:78]:371.31
Предметні рубрики: Музика-- метод проектів-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--метод проектів--проект--проектна діяльність--національні цінності--міжпредметні зв’язки--духовна музика--пошуковий проект--початкова школа--4 клас
Анотація: Подано міжпредметний пошуково-пізнавальний проект за темою "А музика звучить" для учнів початкової школи. Мета якого вивчити життєвий творчий шлях талановитого Учителя-музиканта Скрипника Івана Георгійовича, викладача духовної музики; ознайомити учнів із національними цінностями українського народу на прикладі жителів с. Котелеве, Чернівецької області.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2019р.,N 31/33
Цікаві статті :
Рябенко С. О. Мультимедійні засоби навчання на уроках української мови та літератури/ С. О. Рябенко (стр.2–8) Кл.слова: українська мова,українська література (мультимедіа),мультимедійні засоби навчання
Маленко О. О. "Маруся" Г. Квітки-Основ’яненка: проста любов, що викликає сльози/ О. О. Маленко (стр.9–14) Кл.слова: українська література,сентименталізм,проза
Кизименко О. М. В. Чемерис "Вітька + Галя, або повість про перше кохання" – гумористична повість про життя і пригоди школярів/ О. М. Кизименко (стр.15–19) Кл.слова: українська література,8 клас,повість
Федорів М. М. Речення з кількома рядами однорідних членів речення/ М. М. Федорів (стр.20–22.) Кл.слова: українська мова,8 клас,речення з однорідними членами
Федорів М. М. "Три зозулі з поклоном" Григора Тютюнника – новела про щиру й вірну любов/ М. М. Федорів (стр.23–28.) Кл.слова: українська література,8 клас,новела
Балій Л. Л. Українська література: теорія і практика/ Л. Л. Балій (стр.29–42) Кл.слова: українська література,9 клас,державана підсумкова атестація
Терещенко А. В. Донжуанство в драмі Лесі Українки "Камінний господар" на тлі світової традиції/ А. В. Терещенко, Ю. В. Овчаренко (стр.43–49) Кл.слова: українська література,10 клас,міжпредметні зв’язки
Есаулова О. І. Тематичні контрольні роботи з української мови/ О. І. Есаулова (стр.50–65.) Кл.слова: українська мова,7 клас,тематичні контрольні роботи
Максименко Я. Л. "Чорним болем пече серце". Урок-реквієм за повістю Євгена Гуцала "Голодомор"/ Я. Л. Максименко (стр.67–71.) Кл.слова: українська література,7 клас,голодомор
Приходько І. Знищені українські таланти. До 100-річчя загибелі Гната Михайличенка та Василя Чумака/ І. Приходько (стр.72–81) Кл.слова: українська література,українська культура,український письменник
Готовицька Е. В. Неологізми в сучасній українській мові (на лексичному матеріалі українських ЗМІ)/ Е. В. Готовицька (стр.82–91) Кл.слова: українська мова,10 клас,неологізми
Волос Т. Т. Розсипані намистинки поезій Катерини Вербівської та Наталії Горішної/ Т. Т. Волос (стр.92–95.) Кл.слова: українська література,література рідного краю,поезія
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волос Т. Т.
Назва : Розсипані намистинки поезій Катерини Вербівської та Наталії Горішної : [урок-усний журн. із використ. міжпредмет. зв’язків для вивчення літ. рідного краю]
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 31/32/33. - С. 92–95. (Шифр В901257/2019/31/33)
Предметні рубрики: Українська література-- міжпредметні зв’язки-- урок-усний журнал-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--методика викладання--урок-усний журнал--міжпредметні зв’язки--українська мова--зарубіжна література--музика--література рідного краю--поезія--середня школа
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гетьман В.
Назва : Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 2. - С. 11–14. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Навчання грамоти-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--методика викладання--уроки--міжпредметні зв’язки--музика--образотворче мистецтво--природознавство--ромашка, казка--датський письменник--творчість письменника--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку з навчання грамоти з використанням міжпредметних зв’язків (музика, образотворче мистецтво, природознавство) на тему: "Гарний, радісний настрій твору. Г. К. Андерсен "Ромашка" (уривок)" для учнів початкової школи.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)