Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв’язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Лозан, Тетяна
Назва : Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністов’я з українською мовою навчання
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 9. - С. 43-46 (Шифр П860805/2013/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--україномовне середовище--російськомовні учні
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москалюк Г.
Назва : Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 117-122. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.117122 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.117122
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інетгрований підхід--педагогічний коледж--міжпредметні зв’язки
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каленик О., Цареградська Т.
Назва : Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 45-50. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.4550 (Шифр П875300957/2018/1/2). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.4550
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--студенти-іноземці--наступність у навчанні
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 68-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--interdisciplinary connections--інтеграційні класи--integration classes--професійна підготовка--interdisciplinary integration--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Замороцька, Валентина Василівна
Назва : Особливості складання навчальних планів і програм у вищій школі (70-80-ті роки XX ст.)
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 4-7 (Шифр 74.0я431/П 24-350082)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Загальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний план--програма--міжпредметні зв’язки--дидактичні принципи
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвєєва Л. О., Власік Р. Б.
Назва : Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 13/15. - С. 33-73. (Шифр І691205/2019/13/15)
Предметні рубрики: Інтегровані уроки-- всесвітня історія-- інформатика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрований урок всесвітньої історії та інформатики--міжпредметні зв’язки--комп’ютерні презентації
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я., Кутняк І.
Назва : Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 51–53. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Нестандартні уроки-- урок-мандрівка-- математика-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нестандартні уроки--методика викладання--математика--урок-мандрівка--міжпредметні зв’язки--геометричні фігури--склад числа--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-мандрівки з математики на тему: "Урок-мандрівка "Я пізнаю світ" для учнів 1 класу. Мета: закріпити знання про геометричні фігури, про їх поділ на окремі частини; узагальнити знання про склад числа, про рослинний і тваринний світ.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фещенко Н.
Назва : У країні знань. Твори з науковою інформацією : урок літературного читання у 4 класі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 11/12(617-618). - С. 31-32. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2020/11/12). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Літературне читання-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--міжпредметні зв’язки--уроки--природознавство--інформатика--українські письменники--творчість письменника--ставлення до природи--початкова школа--4 клас
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Діхтяренко Л.
Назва : Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 3. - С. 14–18. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/3). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Літературне читання-- уроки-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--уроки--технологія критичного мислення--міжпредметні зв’язки--природознавство--українська мова--основи здоров’я--українська дитяча література--дитяча письменниця--творчість письменниці--смугастик, оповідання--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-набуття нових знань з літературного читання з використанням технологій критичного мислення та міжпредметних зв’язків на тему : "Брати наші менші. Тетяна Стус "Смугастик" для учнів початкової школи.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченко Л., Оверчук О.
Назва : Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of planet Earth" : з елементами проектної роботи (International conference)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 4. - С. 28–31. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/4). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Бінарні уроки-- природознавство-- ангілйська мова-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бінарні уроки--методика викладання--природознавство--англійська мова--комп’ютерні технології--проектна робота--тварини--міжпредметні зв’язки--початкова школа
Анотація: У статті подано розробку бінарного уроку з природознавства та англійської мови з використанням комп’ютерних технологій на тему: "Книга скарг тварин планети Земля", який побудований на тісних міжпредметних зв’язках для учнів початкової школи.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)