Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв’язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каленик О., Цареградська Т.
Назва : Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 45-50. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.4550 (Шифр П875300957/2018/1/2). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.4550
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--студенти-іноземці--наступність у навчанні
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 68-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--interdisciplinary connections--інтеграційні класи--integration classes--професійна підготовка--interdisciplinary integration--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москалюк Г.
Назва : Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 117-122. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.117122 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.117122
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інетгрований підхід--педагогічний коледж--міжпредметні зв’язки
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвєєва Л. О., Власік Р. Б.
Назва : Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 13/15. - С. 33-73. (Шифр І691205/2019/13/15)
Предметні рубрики: Інтегровані уроки-- всесвітня історія-- інформатика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрований урок всесвітньої історії та інформатики--міжпредметні зв’язки--комп’ютерні презентації
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васкан В.
Назва : А музика звучить
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 1. - С. 64. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/1). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:78]:371.31
Предметні рубрики: Музика-- метод проектів-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--метод проектів--проект--проектна діяльність--національні цінності--міжпредметні зв’язки--духовна музика--пошуковий проект--початкова школа--4 клас
Анотація: Подано міжпредметний пошуково-пізнавальний проект за темою "А музика звучить" для учнів початкової школи. Мета якого вивчити життєвий творчий шлях талановитого Учителя-музиканта Скрипника Івана Георгійовича, викладача духовної музики; ознайомити учнів із національними цінностями українського народу на прикладі жителів с. Котелеве, Чернівецької області.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченко Л., Оверчук О.
Назва : Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of planet Earth" : з елементами проектної роботи (International conference)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 4. - С. 28–31. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/4). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Бінарні уроки-- природознавство-- ангілйська мова-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бінарні уроки--методика викладання--природознавство--англійська мова--комп’ютерні технології--проектна робота--тварини--міжпредметні зв’язки--початкова школа
Анотація: У статті подано розробку бінарного уроку з природознавства та англійської мови з використанням комп’ютерних технологій на тему: "Книга скарг тварин планети Земля", який побудований на тісних міжпредметних зв’язках для учнів початкової школи.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонова Н. А.
Назва : Вживання великої літери. Правила перенесення слів із рядка в рядок : 10 клас: [урок із використ. міжпредмет. зв’язків]
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 28/29/30. - С. 26–34. (Шифр В901257/2019/28/30)
Предметні рубрики: Українська мова-- міжпредметні зв’язки-- старші класи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--міжпредметні зв’язки--історія україни--зарубіжна література--правопис--вживання великої літери--перенос слів--старші класи--10 клас
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2019р.,N 31/33
Цікаві статті :
Рябенко С. О. Мультимедійні засоби навчання на уроках української мови та літератури/ С. О. Рябенко (стр.2–8) Кл.слова: українська мова,українська література (мультимедіа),мультимедійні засоби навчання
Маленко О. О. "Маруся" Г. Квітки-Основ’яненка: проста любов, що викликає сльози/ О. О. Маленко (стр.9–14) Кл.слова: українська література,сентименталізм,проза
Кизименко О. М. В. Чемерис "Вітька + Галя, або повість про перше кохання" – гумористична повість про життя і пригоди школярів/ О. М. Кизименко (стр.15–19) Кл.слова: українська література,8 клас,повість
Федорів М. М. Речення з кількома рядами однорідних членів речення/ М. М. Федорів (стр.20–22.) Кл.слова: українська мова,8 клас,речення з однорідними членами
Федорів М. М. "Три зозулі з поклоном" Григора Тютюнника – новела про щиру й вірну любов/ М. М. Федорів (стр.23–28.) Кл.слова: українська література,8 клас,новела
Балій Л. Л. Українська література: теорія і практика/ Л. Л. Балій (стр.29–42) Кл.слова: українська література,9 клас,державана підсумкова атестація
Терещенко А. В. Донжуанство в драмі Лесі Українки "Камінний господар" на тлі світової традиції/ А. В. Терещенко, Ю. В. Овчаренко (стр.43–49) Кл.слова: українська література,10 клас,міжпредметні зв’язки
Есаулова О. І. Тематичні контрольні роботи з української мови/ О. І. Есаулова (стр.50–65.) Кл.слова: українська мова,7 клас,тематичні контрольні роботи
Максименко Я. Л. "Чорним болем пече серце". Урок-реквієм за повістю Євгена Гуцала "Голодомор"/ Я. Л. Максименко (стр.67–71.) Кл.слова: українська література,7 клас,голодомор
Приходько І. Знищені українські таланти. До 100-річчя загибелі Гната Михайличенка та Василя Чумака/ І. Приходько (стр.72–81) Кл.слова: українська література,українська культура,український письменник
Готовицька Е. В. Неологізми в сучасній українській мові (на лексичному матеріалі українських ЗМІ)/ Е. В. Готовицька (стр.82–91) Кл.слова: українська мова,10 клас,неологізми
Волос Т. Т. Розсипані намистинки поезій Катерини Вербівської та Наталії Горішної/ Т. Т. Волос (стр.92–95.) Кл.слова: українська література,література рідного краю,поезія
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 2. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Літературне читання-- міжпредметні завдання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--міжпредметні зв’язки--міжпредметні завдання--читацька компетентність--розвивальний потенціал--виховний потенціал--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сінна І.
Назва : Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудовго навчання, 4 клас)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 61–62. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:62/64]:371.31
Предметні рубрики: Трудове навчання-- метод проектів-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трудове навчання--метод проектів--проектна діяльність--міжпредметні зв’язки--фігури із дроту--початкова школа--4 клас
Анотація: У статті подано міжпредметний проект з трудового навчання на тему: "Лелека з немовлям" для учнів початкової школи. Мета проекту: вчити виготовляти об'ємні фігури із дроту; закріплювати на практиці роботу з різними матеріалами та вміння працювати із шаблонами; розвивати ініціативність, самостійність, упевненість у власних силах; виховувати любов до рідного краю та народних символів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)