Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міфи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 193
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Черних, А.
    4 міфи про навчальні програми [Текст] / А. Черних // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 11. - С. 32-35


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Онищук, Михайло.
    COVID-19: український вимір (за матеріалами вітчизняних і зарубіжних ЗМІ) [Текст] / М. Онищук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 5. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
пандемія коронавірусу -- дезінформація -- міфи -- недостовірна інформація -- медична реформа -- санітарно-епідеміологічна служба -- протидія коронавірусу -- організаційна зброя -- фейки -- стратегічні комунікації -- корупція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Murinska, S.
    Information warfare: future challenges of Latvia and Ukraine = Інформаційна війна: майбутні виклики Латвії та України / S. Murinska, O. Aleksandrova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гібридна війна -- гібридна агресія -- інформаційний вплив -- конфлікт
Анотація: У статті здійснений соціально-філософський аналіз сутнісних ознак і різноманітності проявів інформаційної гібридної війни в Латвії та Україні. Комбінація форм, методів, засобів, інструментів при підготовці та здійсненні гібридної агресії варіюється в залежності від умов її проведення, реакції міжнародної спільноти, регіональних особливостей. Крім цього, існує певний загальний алгоритм розгортання гібридної війни. Зазвичай він включає декілька стадій, і роль засобів масової інформації на кожній з цих стадій є різною. В Україні початок гібридного впливу з боку російських ЗМІ може бути зафіксований після перемоги Майдану 2004 року. На першій стадії прихована інформаційна агресія Росії проти України проявлялася в абсолютизації мовної і конфесійної проблем, спекуляції на тему економічних труднощів, підкресленні несумісності цінностей Заходу і Сходу України, орієнтованих, відповідно, на Європу та Росію. Друга стадія розгортається паралельно з Революцією Гідності. На цій стадії ЗМІ цілеспрямовано подають однобічно викривлену "картинку" суцільного безладу, руйнації державного апарату, поглиблюють сформовані раніше стереотипи і міфи про принципову неспроможність українців мати свою державу. Третя стадія припадає на "гарячу фазу" збройного конфлікту. Її характерною рисою є величезна кількість фейкових новин та інформації та відверта брехня російських ЗМІ. Щодо інформаційної агресії Росії проти Латвії, то тут слід, насамперед, враховувати, що остання є членом НАТО і Європейського Союзу, з якими Москва не бажає вступати у відкритий конфлікт, тому проти країн Євросоюзу Росією використовується арсенал невійськових інструментів гібридної війни
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Александрова Олена
Dodonov, R.
Додонов Роман
Мурінска Сандра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Morozova, D.
    Melos of the Undivided Church. Notes on the Interchurch Researches of Early Music = Мелос нерозділеної церкви примітки щодо міжцерковних досліджень ранньоЇ музики / D. Morozova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P84-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гімнографія -- знаменний спів -- візантійський спів -- григоріанський хорал -- семіотика музики -- міжцерковний діалог
Анотація: Нова увага до древнього церковного співу особливо актуальна нині, коли оновлена автокефальна Церква України приєднується до світової християнської громади, оглядаючись на власні історичні та богослужбові корені та намагаючись подолати стереотипи щодо своєї традиції. Ця стаття стосується міфів різних християнських музичних традицій щодо себе та своїх сусідів. Такі міфи імпліцитно виражають тугу за втраченою єдністю Церкви та осуд Іншого за цю втрату. Отже, вони продовжують догматичну полеміку в області естетики. Як ми продемонстрували, такі міфи фігурували в історіографіях церковного співу ХІХ-ХХ ст. як ідеологічний поштовх для оновлення відповідних традицій. Однак "позитивна" міфологізація власної традиції співу, поперше, ретушувала ті виміри її образу, які були недооцінені на той час, по-друге, часто принижувала сусідські традиції. Відтак, однобічність такої міфологізації спонукала деяких сучасних фахівців долучитися до спільної реконструкції автентичної історії музики разом із зарубіжними колегами. У цій роботі такі колегіальні реконструкції - як теоретичні, так і практичні - вперше були оцінені як важливий вимір міжконфесійного та міжюрисдикційного діалогу. Як ми намагалися показати, вони не менш необхідні, ніж дискусії в догматичній галузі, а їх плоди набагато потужніші, ніж будь-яке "музичні есперанто" популярних християнських гімнів
Дод.точки доступу:
Дар'я Морозова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
82’01(100)
C84


    Cotterell, Arthur.
    The Illustrated Encyclopedia of World Mythology [Текст] : a comprehenesive A-Z of the myths and legends of ancient Greece, Rome, Egipt, Persia, India, China, ahd the North and Celtic lands / A. Cotterell, R. Storm. - China : Hermes House, 2017. - 512 p. - ISBN 978-1-78214-337-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міфологія--Енциклопедії

Кл.слова (ненормовані):
міфи Єгипту -- міфи Східної Азії -- міфи Південної Азії -- міфи Центральної Азії -- міфи Західної Азії -- міфи Греції та риму -- скандинавські міфи
Дод.точки доступу:
Storm, Rachel


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Reva, N.
    The role of Logic in Critical Thinking = Роль логіки у критичному мисленні / N. Reva // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P49-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- логічне мислення -- неформальна логіка
Анотація: Стаття присвячена виявленню відмінностей між критичним мисленням і логікою як двома способами раціонального мислення та як навчальними дисциплінами у вищій школі. Стверджується, що помилкова асоціація цих двох типів мислення впливає на те, яким чином викладаються обидві дисципліни. Показано, що інколи в українських університетах відбувається підміна змісту курсу критичного мислення на курси з формальної чи неформальної логіки. Крім того, усі існуючі українські посібники з критичного мислення присвячені лише логічним питанням. І хоча логіка може дати деякі важливі та корисні інструменти, в статті доводиться, що цього недостатньо для правильного використання критичного мислення. Надається порівняльна характеристика критичного та логічного мислення на основі базових параметрів. Аналізується, які характеристики є спільними для обох типів мислення, а які різні. Наводиться порівняльна таблиця з конкретними прикладами, які свідчать про розбіжність критичного мислення і логіки. Розкривається історичне коріння усталеного термінологічного непорозуміння в буденній свідомості щодо ототожнення критичного і логічного мислення. Зазначено, що західна наука вже давно розвела ці дисципліни та визначила основні пріоритети і проблеми для кожної з них. Однак в Україні ми все ще маємо деякі «проблеми з розмежуванням» через відсутність глосарію та помилкову асоціацію цих двох способів раціонального мислення. Щоб довести помилковість заявленої подібності, автор вивчає дві популярні фейкові новини про COVID-19, викриває обидва міфи, використовуючи різні засоби, надані логікою та критичним мисленням, і доводить, що вони є самодостатніми і можуть використовуватися окремо й незалежно один від одного. Стверджується, що критичне мислення – це базова мисленнєва навичка, особливо в кризовий період існування соціуму. Тому надзвичайно важливо, щоб критичне мислення почали правильно викладати в Україні та використовувати не лише в науковій діяльності, а й у повсякденних практиках.
Дод.точки доступу:
Наталія Рева


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Kalishchuk, O.
    Volyn tragedy in cinema and theatre = Волинська трагедія у кіно й театрі / O. Kalishchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Волинська трагедія -- театр -- документальний фільм -- художній фільм
Анотація: Кіно справедливо уважають потужним соціокомунікаційним каналом інформаційного простору. Його значущість підсилена у випадку звернення до дражливих тем. У статті запропоновано огляд зразків кіно- та театрального мистецтва, присвячених українсько-польському протистоянню у роки Другої світової війни на західних землях України. Закцентовано увагу не лише на сюжетному розмаїтті стрічок, а й на філософській, герменевтичній, психоаналітичній можливостях й потребі їх ґрунтовного вивчення. Так, зокрема, хроніко-документальним та науково-популярним фільмам став властивий акцент на індивідуалізацію волинських подій через особу свідків, тих, хто її пережив. Особливістю документального кіно про Волинь'43 є неможливість зробити його більш естетичним та відстороненим. Основним завданням і кінематографу, і театру на сучасному етапі слід уважати здатність викликати емоційне співпереживання. На сьогодні кіно- та театральні твори є елементом національної самоідентифікації та формування національної пам'яті. Документальні, і особливо художні фільми можуть відновлювати та закріплювати старі стереотипи і творити нові міфи. Через засоби сучасного мистецтва досвід більш ніж семидесятирічної давнини стає досвідом сучасників. Зроблено висновок, що і документальне, і художнє кіно, і театральні вистави є одним із шляхів міжнаціонального діалогу. Яскравим увиразненням надважливості є бурхливі дискусії, які викликають в українському та польському суспільствах такі художні фільми, як "Волинь" Войцеха Смажовського. Водночас, слід розуміти, що важливо говорити про ті теми, які є болючими для спільноти
Дод.точки доступу:
Каліщук Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
398.2
І-99


   
    Іліада [Текст] : для мол. шк. віку / уклад. В. І. Степаненко ; худож. -художник (автор художніх і т. п. творів) М. С. Пшінка. - Київ : Епсілон, 2009. - 96 с. - (Міфи і легенди Греції). - ISBN 978-966-2956-04-7 : 77.47 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міфологія--Стародавня Греція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Іліада
Дод.точки доступу:
Степаненко, В. І. \уклад.\
Пшінка, М. С. \худож. -художник (автор художніх і т. п. творів).\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: І368505/2013/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2013р. № 4
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи та реальність / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9
Олійник, Т. О. Особливості формування навчально-стратегічної компетентності / Т. О. Олійник. - С.9-21
Ярошенко, О. В. Вправи для формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні на основі кейсметоду / О. В. Ярошенко. - С.21-29
Курило, Л. В. Контроль та оцінювання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.29-35
Бутево, В. Є. Етапи формування стратегічної компетентнції у прцесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно-орієнтованого читання / В. Є. Бутево. - С.35-41
Гутник, В. М. Вправи для формування фонетичної компетенції у коммунікативному вступному корективному курсі / В. М. Гутник. - С.41-52
Мельник, Є. Ю. L'experience francaise de faire aimer l'opera aux jeunes / Є. Ю. Мельник. - С.52-58
Андрєєва, Н. Практичне заняття з англійської мови на тему "Art of conversation" / Н. Андрєєва. - С.58-64
Ціпан, Т. С. Практичне заняття з англійської мови на тему "Extraordinary weather" / Т. С. Ціпан. - С.64-68
Гочар, Н. В. Інтегрований урок у 8 класі (музика і французська мова) / Н. В. Гочар, Р. П. Систалюк. - С.68-72
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)