Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна програма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’271(072)/П 69
Назва : Практика усного та писемного мовлення : зб. текстів та вправ для самост. роботи студентів I курсу денної форми навч. напрямку "Філологія"(англійська) : (за вимогами кредитно-модульної системи оцінювання знань)
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут, Кафедра практики англійської мови :
ДРНТІ : 16.01.45
УДК : 811.111’271(072)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Усне мовлення-- Писемне мовлення
Примірники : всього : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), ГП(1)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), ГП(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Микитюк В. Про шкільну лектуру, ЗНО та програму з української літератури. Погляд крізь призму Франкових сентенцій/ В. Микитюк (стр.2-7) Кл.слова: методика навчання,Франко Іван,тестування з української літератури
Ревчук С. Завдання з української літератури для 5 класу ( ІІ семестр)/ С. Ревчук (стр.8-11) Кл.слова: план-конспект уроку,програмні твори,контроль
Іванцова Л. Тарас Шевченко. “Іван Підкова”. Урок у 6 класі/ Л. Іванцова (стр.12-14) Кл.слова: план-конспект уроку,козацькі ватажки,патріотизм
Туранська О. Завдання з розділу “Лексика”. На матеріалі творів Тараса Шевченка/ О. Туранська (стр.15-21) Кл.слова: контроль знань,мовні одиниці,літературний матеріал
Губська О. Складне синтаксичне ціле, його основні ознаки. Урок у 9 класі/ О. Губська (стр.22-25) Кл.слова: технологічна карта уроку,частини ССЦ,структурні типи ССЦ
Нерубайська Л. Олександр Чекмишев як представник новітньої української поезії. 11 клас/ Л. Нерубайська (стр.26-28) Кл.слова: план-конспект уроку,верлібр,художні образи
Чекмишев О. Вирбане/ О. Чекмишев (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шляхова В. Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології. На матеріалі підручників з української мови для 5 класу/ В. Шляхова (стр.30-34) Кл.слова: шкільний підручник,навчальна програма,лінгвістичний термін
Білокінь О. "Ти вчиш нас бути собою”. Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі/ О. Білокінь (стр.35-40) Кл.слова: комунікативна лінгвістика,універсум,семіосфера
Задорожна А. Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської/ А. Задорожна, Р. Трифонов (стр.41-43) Кл.слова: лінгвокультурема,оцінка,експресивність
Ющук І. Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь/ І. Ющук (стр.44) Кл.слова: тлумачення імен,походження назв,українська мова
Вертій О. Шевченкознавство Івана Франка в контексті національного самопізнання та самоусвідомлення українців/ О. Вертій (стр.45-50) Кл.слова: ідея,національність,свідомість
Саєнко В. Доля і постать Тараса Шевченка в культурному просторі Скандинавії/ В. Саєнко (стр.51-54) Кл.слова: рецепція,культурний простір Скандинавії,перекладацтво
Мафтин Н. Улас Самчук (1905-1987)/ Н. Мафтин (стр.55-60) Кл.слова: національний метанаратив,філософічний реалізм,епічне мислення
Пономарьов В. Різьблення окремішності/ В. Пономарьов (стр.61-62) Кл.слова: неісторичний народ,Слобожанщина,Наддніпрянщина
Александрова Г. Над текстами долі Володимира Рутківського/ Г. Александрова (стр.62-63) Кл.слова: дитяча література в Україні,дитяча фантазія,національна історія
Задорожний В. Епізоди / В. Задорожний (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 352.07(430):004(0/L23-471492944
Назва : Landeshauptstadt Munchen Personal- und Organisationsreferat P 5.3 DV- Fortbildung : Fortbildungsprogramm 2003 fur die Technikunterstutzte Informationsverarbeitung
Вихідні дані : Munchen, 2003
Кільк.характеристики :138 с :
ДРНТІ : 82.13
УДК : 352.07(430):004(073) + 004(073)
Предметні рубрики: Місцеве управління-- Комп’юторне навчання --Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна програма--обробка інформації
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 7/8
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови й літератури у 2015-2016 навчальному році (стр.2-6) Кл.слова: українська мова в загальноосвітних навчальних закладах,навчальна програма,теми
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2015-2016 навчальному році (стр.7-8) Кл.слова: ураїнська література в загальноосвітньому навчальному закладі,навчальні програми,теми
Омельчук С. Календарно-тематичне планування уроків української мови для 7 класу/ С. Омельчук (стр.9-10) Кл.слова: українська мова в 7 класі,теми уроків,зміст програмного матеріалу
Павлів І. Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 7 класу/ І. Павлів (стр.11-13) Кл.слова: українська література в 7 класі,теми,зміст програмного матеріалу
Бондаренко Н. "Перезавантаження" програм з мови: стан, виклики, перспективи / Н. Бондаренко (стр.14-17) Кл.слова: українська мова в загальноосвітних навчальних закладах,навчальні програми,школи з російською мовою навчання
Омельчук С. Функціювання терміносполук зі збірним числівником у царині української лінгвометодики/ С. Омельчук (стр.18-20) Кл.слова: граматична норма,збірний числівник,наукове мовлення
Байдусь С. Основні способи словотворення/ С. Байдусь (стр.21-24) Кл.слова: план-конспект уроку,морфеміка,словотвір
Мартинюк О. "Чупакабра і чотири "мушкетери" Надії Гуменюк (Урок позакласного читання у 7 класі)/ О. Мартинюк (стр.25-29) Кл.слова: план-конспект уроку,позакласне читання у 7 класі,детектив
Ющук І. П. Про поділ слів на частини мови/ І. П. Ющук (стр.29) Кл.слова: лексичне значення,граматичні ознаки,будова
Клюй О. І на тім рушничкові.../ О. Клюй (стр.30-34) Кл.слова: літературно-музична композиція,сценарій
Бернадська Н. Через пень-колоду чи комар носа не підточить (Зовнішнє незалежне оцінювання - шляхи вдосконалення)/ Н. Бернадська (стр.35-38) Кл.слова: технологія тестування,учнівський твір,тести з української літератури
Клочек Г. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці/ Г. Клочек (стр.39-45) Кл.слова: інтелектуалізація,особистісний підхід,ефект тривкого впливу
Богдан с. Гроші душу холодять. (Регулятив "гроші" в епістолярній поведінці Тараса Шевченка)/ с. Богдан (стр.46-50)
Ющук І. Синій і жовтий. Верба і калина/ І. Ющук (стр.51) Кл.слова: походження слів,тлумачення слів,етимологія
Панченко В. Хутір з ім'ям "Надія"/ В. Панченко (стр.52-60)
Брайко О. Повість Володимира Винниченка "Голота" і рання проза Максима Горького: до типології індивідуальних стилів/ О. Брайко (стр.61-66)
Мельничук Я. Внесок Федора Погребенника в дослідження творчості Ольги Кобилянської/ Я. Мельничук (стр.67-69) Кл.слова: Погребенник Федір,кобилянськознавство,життєтворчість
Тимошик М. Про найцінніший скарб нації - з позиції новітньої мовознавчої науки/ М. Тимошик (стр.70-72) Кл.слова: мовна норма,ідеологеми,українська мова
Миненко Ю. В Острозькій академії обговорили феномен українського шістдесятництва/ Ю. Миненко (стр.72) Кл.слова: науково-практична конференція, Острог, 2015 р.,шістдесятники,лінгвостилістичний аналіз тексту
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2015р.,N 7/8
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році (стр.2-4) Кл.слова: навчальна програма,міжпредметні зв'язки,контроль
Програма із зарубіжної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 7 клас. (2012 р. зі змінами 2015 р.) (стр.5-10) Кл.слова: текстуальне вивчення творів,позакласне читання,розвиток мовлення
Ніколенко О. Із чим ми починаємо новий навчальний рік? / О. Ніколенко (стр.11-13) Кл.слова: здобутки,прилучення до читання,державні стандарти школи
Гузь О. О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 7 класу/ О. О. Гузь (стр.14-17) Кл.слова: зміст уроку,зміст розділу,години за розподілом
Тіхоненко С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки 1-13/ С. О. Тіхоненко, Т. О. Козова (стр.18-59) Кл.слова: тема уроків,форми уроків,етапи уроків
Петричко І. Запалімо в серцях до ближнього любов!. Вона врятує світ!/ І. Петричко (стр.60-64) Кл.слова: Біблія,виховний захід,сценарій
Головка Л. Шкільний творчий проект "Гра в радість". Тиждень зарубіжної літератури / Л. Головка (стр.65-71) Кл.слова: сценарій,інтелектуальні ігри,калейдоскоп цікавинок
Завгородня Л. І. У казковому світі Джанні Родарі. Літературна вітальня до 95-річчя від дня народження/ Л. І. Завгородня (стр.72-76) Кл.слова: позакласні заходи,літературна вітальня,сценарій
Циганкова Л. Ю. Сенс зображення пригод головного героя казки Вільгельма Гауфа "Маленький Мук". / Л. Ю. Циганкова (стр.77-79) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Маленький Мук, аналіз твору
Козаченко О. В. Звідки лунає музика? ("Містечко в табакерці" В. Ф. Одоєвського як науково-пізнавальна казка) / О. В. Козаченко (стр.79-80) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Містечко в табакерці, аналіз твору
Циганкова Л. Ю. Шлях Піноккіо від дерев'яної ляльки до справжнього хлопчика/ Л. Ю. Циганкова (стр.80-82) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Коллоді Карл, Пригоди Піноккіо, аналіз твору
Рябуха Н. В. Хто високо літає, той низько сідає. (Проблема хвастощів у казці Всеволода Гаршина "Жаба-мандрівниця")/ Н. В. Рябуха (стр.82-84) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Жаба-мандрівниця, аналіз твору
Жигунова А. С. Уроки з вивчення творів Джанні Родарі Уроки №1- 3/ А. С. Жигунова (стр.84-87) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Джанні Родарі, про твори
Жигунова А. С. Казковий герой Цибуліно та його родина/ А. С. Жигунова (стр.84-85) Кл.слова: позакласне читання,Родарі Джанні, Цибуліно, аналіз твору,план-конспект уроку
Жигунова А. С. Повчальний зміст "Казок по телефону" (аналіз казок "Сонце і Хмара" та "Молодий рак")/ А. С. Жигунова (стр.86) Кл.слова: Родарі Джанні, Молодий рак, аналіз твору,Родарі Джанні, Сонце і Хмара, аналіз твору,план-конспект уроку
Жигунова А. С. Сенс авторського задуму казки "Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів"/ А. С. Жигунова (стр.87) Кл.слова: позакласне читання,Родарі Джанні, Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів, аналіз твору,план-конспект уроку
Гладишев В. В. Посібник, що затребуваний школами - загальноосвітньою і вищою/ В. В. Гладишев, В. І. Шуляр (стр.88-89) Кл.слова: українські перекладачі,постать перекладача,осмислення матеріалу
Богосвятська А. І. Арома-імідж уроку літератури/ А. І. Богосвятська (стр.90-96) Кл.слова: аромат часу,аромат країни,запах книги
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.26:811./В 23-163113894
Автор(и) : Вашуленко М. С. , Дубовик С. Г.
Назва : Збірник підсумкових контрольних робіт з української мови. 4 клас
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2015
Кільк.характеристики :64 с
ISBN, Ціна 978-617-656-459-1:
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.26:811.161.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контрольна робота--завдання--тексти--навчальна програма--навчальні досягнення учнів
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 12
Цікаві статті :
Романенко Ю. Нові програми - це важливо/ Ю. Романенко (стр.2-4) Кл.слова: зміст освіти,навчальна програма,концепція нової української школи
Губська О. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!./ О. Губська (стр.5-9) Кл.слова: план-конспект уроку,Жиленко Ірина, про неї,життєвий шлях І. Жиленко
Трохимець Є. Повість минулих літ - найдавніший літопис нашого народу/ Є. Трохимець (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,Повість минулих літ, про твір,літописні оповіді
Маркова Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ Н. Маркова (стр.13-15) Кл.слова: план-конспект уроку,українська мова в 7 класі,творення прислівників
Жирова Н. Контрольне тестування з української літератури (8 клас, II семестр)/ Н. Жирова (стр.16-22) Кл.слова: контроль знань,тести з української літератури, 8 кл, II семестр,оцінювання знань
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.23-27) Кл.слова: літературознавство,психологічна парадигма,мета уроку української літератури
Дзвінка М. Я купаюся в тиші казковій.../ М. Дзвінка (стр.27) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Масенко Л. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму/ Л. Масенко (стр.28-31) Кл.слова: відщепенець,пейоративна лексика,тоталітарна мова
Жайворон М. Ви кажете, що любите дощі.../ М. Жайворон (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мацько Л. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського/ Л. Мацько (стр.33-38) Кл.слова: Грушевський Михайло, про нього,історія української мови,соціолінгвістика
Тищенко О. Увага у мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.39-41) Кл.слова: мовне спілкування,психолінгвістика,походження слова увага
Голосовська Г. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ?/ Г. Голосовська (стр.42-45) Кл.слова: багатозначне слово,числівник,іменник
Юрчук О. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги/ О. Юрчук (стр.46-49) Кл.слова: колоніалізм,антиколоніалізм,постколоніалізм
Жигун С. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки"/ С. Жигун (стр.50-55) Кл.слова: літературне угрупування "Ланка",модернізм,реалізм
Воронина Л. Найважливіше для мене, щоб дитина, яка прочитала мою книжку, ставала хоча б трохи добрішою й розумнішою/ Л. Воронина (стр.56-59) Кл.слова: Воронина Леся, про неї,життєвий шлях Л. Ворониної ,українська письменниця
Лахута В. Дай не зотліти, Боже, у розлуках.../ В. Лахута (стр.59) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Токмань Г. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти/ Г. Токмань (стр.60) Кл.слова: Градовський Анатолій, про нього,вшанування пам'яті,учений-методист
Зміст журналу за 2016 рік (стр.61-63) Кл.слова: компаративістика,мовознавство,літературознавство
Календар пам’ятних дат на 2017 рік (І півріччя) (стр.64) Кл.слова: видатні імена,знаменні дати,календар на 2017 рік (І півріччя)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва газети: Управління освітою -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Харченко Н. Мистецтво реклами/ Н. Харченко (стр.4) Кл.слова: реклама,масові заходи,реклама як ресурс
Тарантук О. Мистецтво делегування повноважень. 12 кроків, які необхідно пройти кожному управлінцю/ О. Тарантук (стр.5-13) Кл.слова: управлінська діяльність,делегування повноважень,управлінське рішення
Каймакова М. В. Теорія людського капіталу. Використання людських ресурсів/ М. В. Каймакова (стр.14-16) Кл.слова: людський ресурс,кадровий менеджмент,стратегія забезпечення ресурсами
Кожен може долучитися до змін. Стартувало обговорення програм базової школи (5-9-ті класи) (стр.17-19) Кл.слова: навчальна програма,українська школа,онлайн-обговорення
Крок до змін. Новації у проекті типового навчального плану для учнів 10-11-х класів (стр.20-23) Кл.слова: навчальний план,профільна школа,старша школа
Герчинський Я. Аналітична записка. Огляд поточної формули розподілу освітньої субвенції/ Я. Герчинський (стр.24-35) Кл.слова: освітня субвенція,місцеве самоврядування,навчання в селах
Про обов’язкове відпрацювання. Набрав чинності закон, яким скасовується обов’язкове відпрацювання випускниками ВНЗ (стр.36) Кл.слова: обов’язкове відпрацювання,працевлаштування випускників,вища освіта
Консультації юриста. Чи можна перервати декретну відпустку (стр.37-38) Кл.слова: соціальна відпустка,допомога по вагітності,соціальне страхування
Тест "Мотиваційний профіль". Вивчення мотиваційного профілю особистості за Шейлою Річі та Пітером Мартіном (стр.39-48) Кл.слова: особистість,чинники мотивації,тест
Кириченко Н. Працездатність управлінця як ресурс. 7 правил, які допоможуть боротися з перевтомою/ Н. Кириченко (стр.49-53) Кл.слова: перевтома,працездатність,організація праці
Бойченко К. 10 дивовижних настанов лідерства й командної роботи, яким учить джаз/ К. Бойченко, переклад (стр.54-56) Кл.слова: командна робота,джаз,настанова
Шпиг Н. Прес-конференція, брифінг, прес-тур. Особливості підготовки та проведення: методичні рекомендації/ Н. Шпиг (стр.57-64) Кл.слова: прес-конференція,прес-тур,брифінг
Цікаві статті :
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)