Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Початкова школа - 2013г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>2.
| Новітні технології на уроках німецької мови/[упоряд. Л. Горбач ; ред. рада: Л. Горбач та ін.]. - 2012
|
>3.
| Резник С. Д. Преподаватель вуза. Технологии и организация деятельности/С. Д. Резник, О. А. Вдовина. - 2011
|
>4.
| Мартиненко С. М. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.68-74
|
>5.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - 2002
|
>6.
| Школа повного року навчання: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів/упоряд.: Г. В. Шапаренко, Ю. В. Терпило. - 2012
|
>7.
| Початкова школа - 2014г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>8.
| Інформаційні технології - 2014/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - 2014
|
>9.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>10.
| Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>11.
| Як зробити школу інклюзивною. Досвід проектної діяльності/уклад. С. Єфімова. - 2013
|
>12.
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі Вип. 16. - 2010
|
>13.
| Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>14.
| Задорожній В. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики/В. Задорожній // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 3.-С.51-53
|
>15.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; ред. С. В. Головко ; рецензенти Н. Г. Ничкало . - 2003
|
>16.
| Бобрицька В. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/В. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. т.№ 2 (14).-С.48-52
|
>17.
| Лук’яненко В. В. Досвід упровадження дистанційного навчання для організації самостійної роботи студентів з англійської мови/В. В. Лук’яненко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 2.-С.70-75
|
>18.
| Балаєва К. С. Моделювання підготовки фахівців дошкільного профілю до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності/К. С. Балаєва // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.78-82
|
>19.
| Сєрих Л. В. Технологія взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків/ Л. В. Сєрих // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.87-92
|
>20.
| Коцюбинський О. В. Реформаторська педагогіка німеччини як педагогічний феномен початку ХХ ст. /О. В. Коцюбинський // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.110-115
|
|
|