Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчально-виховна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Гриньова М. В. Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності"/ М. В. Гриньова (стр.5-10) Кл.слова: саморегуляція діяльності,навчально-виховна діяльність
Сас Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління/ Н. М. Сас (стр.11-15) Кл.слова: професійні компетентності,інноваційні цінності
Жданова-Неділько О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін/ О. Г. Жданова-Неділько (стр.16-18) Кл.слова: вища школа,навчальна взаємодія
Грицай Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах/ Н. Б. Грицай (стр.19-23) Кл.слова: методична підготовка,методика навчання біології,педагогічний експеремент
Оніпко В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі/ В. В. Оніпко (стр.24-27) Кл.слова: професійна підготовка
Криворучко А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів/ А. В. Криворучко (стр.28-30) Кл.слова: оцінювання
Білик Н. І. Перпективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників/ Н. І. Білик (стр.31-36) Кл.слова: моделювання,проективна модель
Корягіна Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики/ Н. В. Корягіна (стр.37-43) Кл.слова: модель підготовки,міжпредметні зв'язки
Калініченко І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу/ І. О. Калініченко (стр.44-46) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзивне навчання
Агейчева А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції/ А. О. Агейчева (стр.47-50) Кл.слова: вища школа,дистанційне навчання
Сідоров В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму/ В. І. Сідоров ; 51-54 Кл.слова: туризм,кроскультура,культура
Ткаченко А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського/ А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва (стр.55-59) Кл.слова: соратники
Сайко Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ/ Н. О. Сайко (стр.60-64) Кл.слова: інформаційна готовність,методична готовність,психологічна готовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньова М. В.
Назва : Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності"
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 4. - С. 5-10 (Шифр І426210053/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція діяльності--навчально-виховна діяльність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.31(075.8)/Ч-44
Автор(и) : Чепіль, Марія, Дудник, Надія
Назва : Педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : Дрогобич: РВД ДДПУ ім. І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :328 с
ISBN, Ціна 978-966-384-189-2: 21.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.091.31(075.8)
Предметні рубрики: Педагогічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації в освіті--педагогічна інноватика--педагогіка партнерства--педагогічна діяльність--особистість педагога--розвивальне навчання--групова діяльність школярів--метод проектів--дистанційна освіта--типи навчальних програм--педагогічні технології днпб ім. в. сухомлинського. монтессорі--технології раннього навчання г. домана--вальфдорська педагогіка--педагогічна технологія с. френе--навчально-виховна діяльність
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)