Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчання англійської мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шуляр О. М.
Назва : Ігри під час навчання. Роль гри у процесі навчання англійської мови
Місце публікування : Англійська мова та література: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 13/14. - С. 4-26 (Шифр А951813/2018/13/14)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--навчання англійської мови
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/W20
Автор(и) : Wallace, Michael J.
Назва : Study Skills in English
Вихідні дані : Cambridge: Cambridge University Press, 1995
Кільк.характеристики :218 p.
ISBN, Ціна 0-521-22110-2: 25.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчання англійської мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання мови--навчання англійської мови
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/R64
Автор(и) : Rivers, Wilga M., Temperley, Mary S.
Назва : A practical guide to the teaching of English as a second of foreign language
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2006
Кільк.характеристики :399 p.
ISBN, Ціна 0-19-502210-6: 50.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчання англійської мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання англійської мови
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)