Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наголос<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Shevchenko, S. M.
    Analysis and research of the characteristics of standardized in Ukraine antivirus software = Аналіз та дослідження характеристик антивірусного програмного забезпечення, стандартизованого в Україні / S. M. Shevchenko, P. M. Skladannyi // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 4. - С. 62-71, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.6271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
антивірусне програмне забезпечення -- захист інформації -- характеристики антивірусних програм -- шкідливе програмне забезпечення
Анотація: Стаття присвячена проблемі забезпечення захисту інформації, а саме дослідженню характеристик антивірусних програм, які стандартизовані в Україні. У дослідженні були використані статистичні методи аналізу характеристик антивірусного програмного забезпечення та порівняльні методи зіставлення різних видів таких програм. Спираючись на дослідження у науковій літературі, були проаналізовані основні загрози інформаційної безпеки у сфері інформаційних технологій. Зроблено наголос на те, що антивірусне програмне забезпечення є найбільш ефективним засобом захисту проти шкідливого програмного забезпечення (malware). Описані основні методи роботи антивірусного програмного забезпечення: сигнатурний та евристичний. Визначено перелік антивірусних програм, які стандартизовані в Україні. Дослідження ґрунтувалося на кількісних та якісних результатах, одержаних при тестуванні незалежною тестовою лабораторією AV-Comparatives (Австрія), незалежною лабораторією Virus Bulletin (VB) з тестування та сертифікації в області безпеки, Центром антивірусного захисту інформації Держспецзв’язку України. Здійснено порівняльний аналіз основних характеристик антивірусних програм, а саме: антивірус та антишпигун; антифішинг; антикруткіт; захист від експлойтів; система запобігання вторгненням; захист у режимі реального часу; батьківський контроль; персональний брандмауер; антиспам; захист від мережевих атак; захист домашньої мережі; антикрадій; управління паролями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Skladannyi, P. M.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Biletsky, V.
    Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity = Дискурс маніпуляції свідомістю у літературних творах О. Гакслі, А. Та Б. стругацьких. аналогії з сучасністю / V. Biletsky // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
маніпуляція свідомістю -- людина маси -- хижі речі століття -- соціальнофілософські погляди -- антиутопія -- деградація особистості -- віра -- масова покора
Анотація: У статті автор показує, як літературні твори утопійного та антиутопійного жанру можуть виступати джерелом наукового, зокрема, соціально-філософського аналізу суспільних феноменів. Цікавлячись явищем маніпуляції масовою свідомістю, автор відшуковує серед письменників тих, хто висвітлює її з яскравою художньою образністю. Наразі розглядається Олдос Гакслі, Аркадій та Борис Стругацькі й їх відповідні твори: «Цей новий світ» («Brave New World»), «Населений острів», «Полудень, ХХІІ сторіччя» та інші. Вказані автори ретельно і комплексно вибудовують динамічну картину суспільних відносин й стану суспільних інститутів як під час громадського спокою, так і в ситуації загарбницької війни. Шляхом застосування ряду наукових методів виявилося, що літератори показали маніпуляцію масовою свідомістю цілком зріло з точки зору соціології, соціальної філософії, релігієзнавства та соціальної психології. Їх принципове бачення інструментального впливу на маси людей тотожне з науковим. Це ж стосується і підходу до демонстрації модифікацій інституту суспільної моралі, релігії, педагогіки та освіти для впливу на населення. Автор робить висновки зокрема щодо подібності сучасного маніпулятивного політичного впливу на громадян України до того, який існує у світі тотального споживання, деградації християнської моралі Олдоса Гакслі. У свою чергу показана Стругацькими мілітаристична обробка населення тотожна пропаганді, яка сьогодні проводиться всередині Російської Федерації. Робиться наголос на тому, що особлива корисність аналізу літературних творів подібного типу полягає у доповненні суто раціональної картини, яку дає знання наукове, а ознайомлення з даними творами цілком може ініціювати відповідні наукові розвідки для відстеження паралелей та аналогій
Дод.точки доступу:
Віталій Білецький


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
378(100)
G52


    Glenn, Charles.
    Finding the Right Balance. Freedom, Autonomy and Accountability in Education [Текст] / Ch. Glenn, J. Groof. - Utrecht : Boston University, 2002. - 595 p. - ISBN 90-5931-115-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Вища освіта у світі--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
домашнє навчання -- home schooling -- якість вищої освіти -- teaching of values -- навчання цінностям -- non-state school -- недержавні школи
Анотація: Ця книга містить порівняльну інформацію про те, як 28 національних освітніх систем справляються з напругою між двома основними векторами шкільної реформи: з одного боку, і акцентом на високих спільних стандартах змісту та якості освіти; з іншого – наголос на прийнятті рішень на рівні школи та, як наслідок, різноманітність серед шкіл. Як освітня свобода, у її різних аспектах, спрямовує національну політику? Як недержавні школи справляються із законодавчими вимогами щодо підзвітності, кадровою політикою, критеріями прийому учнів, навчальною програмою та педагогікою? Ця книга є першою з двотомного дослідження, яке представляє перший систематичний звіт про те, як різні і буде дуже цікавим для політиків і спеціалістів у сфері освітньої законодавчої політики та адміністрування.
Дод.точки доступу:
Groof, Jan de


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Gulyamov, B.
    Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family = Соціальне вчення вселенського патріархату про родину / B. Gulyamov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальне вчення -- православна традиція -- християнський персоналізм -- теологія любові
Анотація: Вчення про родину стоїть у центрі класичної християнської соціальної доктрини, оскільки родина є взірцем для всякої соціальності – церковної громади, трудового колективу, місцевої громади, нації, людства. Сучасна криза родини приводить до трансформації соціального вчення, коли взірцем стають міжособистісні відносини. А саме, відносини між чоловіком та жінкою в родині, відносини особистості та Бога, відносини у чернечій громаді, відносини у церковній євхаристійній громаді стають загальним ідеалом, який пропонується для світської соціальності. У етиці родинного життя соціальне вчення Константинопольського патріархату особливий наголос робить на абсолютній гідності особистості від моменту її зачаття до природної смерті. Велика увага приділяється захисту дітей від різноманітних загроз у соціумі, пропонуються дієві заходи для уникнення злочинів проти дітей. Також дається апологія усіх сторін сексуального життя родини, засуджуються різноманітні упередження щодо жінок та шлюбу. В цілому соціальне вчення Константинопольського патріархату про родину є виразом етики християнського реалізму, при якому визнання абсолютності певних цінностей поєднується з готовністю зрозуміти і простити людські помилки. У вченні про родину соціальне вчення з позицій комунітаризму переходить до прийняття засад християнського персоналізму.
Дод.точки доступу:
Богдан Гулямов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Чорновол, О. Ф.
    «Нема дива в тому, що і наголос вершить дива» (наголос в українській мові) / О. Ф. Чорновол // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2017. - N 7. - С. 36-42.

Кл.слова (ненормовані):
наголос -- проклітики -- енклітики -- омографи -- логічний наголос

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

7.


    Чорновол, О. Ф.
    «Нема дива в тому, що і наголос вершить дива» (наголос в українській мові) [Текст] / О. Ф. Чорновол // Шкільний бібліотекар. - Київ : Основа, 2017. - № 7. - С. 36-42.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

8.


    Мокрієв, М. В.
    Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 60-71, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-освітнє середовище -- вищий навчальний заклад -- інтеграція
Анотація: Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу це процес впровадження та налаштування значної кількості підсистем його функціонування, куди відносять навчальну, наукову, управлінську та інші. При чому всі ці частини значною мірою інтегровані між собою, повинні передавати в інші підсистеми деякі дані та отримувати від них інші. Незважаючи на велику кількість праць присвячених дослідженням створення інформаційно-освітніх середовищ вищих навчальних закладів, більшість з них стосуються суто педагогічних та організаційних аспектів і зовсім мало розглядають питання практичної реалізації з наведенням реальних прикладів. Мета статті є демонстрація технічних можливостей організації інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу шляхом інтеграції різних програмних компонентів. При цьому, робиться спеціальний наголос на використанні елементів відкритого програмного забезпечення та інтеграції з популярними хмарними сервісами. Використовуючи методи аналізу попередніх досліджень, порівняння описаних в них підходів та шляхом практичної перевірки було визначено можливий набір програмного забезпечення та технічної реалізації для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. В статті розглядається, що таке інформаційно-освітнє середовище, з яких підсистем воно повинно складатися, і як технічно ці підсистеми та їхня взаємна інтеграція можуть бути реалізовані. Визначено, що використовуючи відкриті технології і відкрите програмне забезпечення українські навчальні заклади можуть створити власне інформаційно-освітнє середовище економлячи фінанси на ліцензійних відрахуваннях. Відкрите програмне забезпечення, з якого можна сформувати власне інформаційно-освітнє середовище, в переважній більшості вже має варіанти інтеграції одне з одним на основі таких же відкритих стандартів. Важливо знати і розуміти можливості такої інтеграції. Її використання дозволить створити середовище під власні потреби та організаційні особливості кожного закладу. Можливість поступового підключення необхідних компонентів дозволить легше пройти процес впровадження інформаційно-освітнього середовища та залучення в нього всіх частин та відділів вищого навчального закладу. В статті на прикладах та з посиланнями продемонстровано можливості відкритого програмного забезпечення як складових частин інформаційно-освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
811.161.2’367.625:801.612
С 43


    Скляренко, В. Г.
    Історія українського наголосу. Дієслово [Текст] / В. Г. Скляренко ; Нац. акад. наук України, Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні. - Київ : Наукова думка, 2017. - 701 с. - (Проект "Наукова книга"). - ISBN 978-966-00-1477-0 : 941.63 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Дієслово--Наголос--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
українські говори -- дієприкметники -- дієприслівники -- баритонованя дієслова
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Інститут мовознавства імені О. О. Потебні


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
811.111(075.8)
А 64


   
    Англійська мова для повсякденого спілкування [Текст] = English for everyday communication : підручник / В. К. Шпак [та ін.] ; за ред. В. К. Шпака. - 4-е вид., стер. - Київ : Вища школа, 2005. - 301 с. - ISBN 966-642-299-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інтонація -- наголос -- типи складів -- теми
Дод.точки доступу:
Шпак, В. К.
Популях, В. Я.
Кириченко, З. Ф.
Голуб, Н. М.
Шпака, В. К. \за ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)