Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=науково-педагогічні працівники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Фахове обговорення. Проект Закону України "Про освіту"
Місце публікування : Освіта України: офіційне видання Міністерства освіти і науки України/ МОН України. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - № 21(25 травня). - С. 9 (Шифр О134558/2015/21)
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічні працівники-- Оплата праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог--вчитель--науково-педагогічні працівники--закон україни--про освіту
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5(477)(094)/З-41
Назва : Збірник нормативних документів. Загальна середня освіта : збірник. Ч. 4 : Педагогічні працівники
Вихідні дані : Б.м., 2010
Кільк.характеристики :45 с :
ДРНТІ : 14
УДК : 373.5(477)(094)
Предметні рубрики: Загальна середня освіта-- Нормативні документи --Україна
Анотація: Збірник нормативно-правових актів з питань загальної середньої освіти.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Батечко Н. Г.
Назва : До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 12-20: іл. (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
УДК : 378.22.014.3
Предметні рубрики: Вища школа-- Кадрова політика
Викладачі вищої школи-- Професіоналізм
Реформування вищої освіти-- Кадрова політика
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.046.4(100)/О-53
Автор(и) : Оліфіра Л.
Назва : Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 66–69 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 378.046.4(100)
Предметні рубрики: Науково-педагогічні працівники-- післядипломна освіта-- зарубіжний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна педагогічна освіта--науково-педагогічні працівники--професорсько-викладацький склад--неперервна професійна освіта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.046.4(477)/С 45
Автор(и) : Скрипник М.
Назва : Технології навчання науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: проектування та напрями дослідницьких пошуків
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 59–62 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 20 назв.
УДК : 378.046.4(477)
Предметні рубрики: Науково-педагогічні працівники-- післядипломна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна педагогічна освіта--науково-педагогічні працівники--технології навчання--проектування
Анотація: В статті пояснено як проектуються технології навчання науково-педагогічних працівників в системі післядипломної освіти.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.12(477)/С 32
Автор(и) : Сергеева Л.
Назва : Науково-педагогічні працівники як педагогічна категорія
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 27–30 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 378.12(477)
Предметні рубрики: Вища освіта-- науково-педагогічні працівники
Науково-педагогічні працівники-- педагогічна категорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-педагогічні працівники--робочий час--стажування--післядипломна освіта
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки
Назва : Про внесення змін до Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам : наказ ... від 06.02.2017 № 174
Місце публікування : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України: єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України/ М-во освіти і науки України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 85–88 (Шифр І629412/2017/4)
УДК : 37(477)(094)+378.2 + 37(477)(094) + 378.2
Предметні рубрики: Освіта-- правові джерела --Україна, 2017 р.
Наукові кадри-- вчені звання-- присвоєння --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): офіційний документ--наказ мон україни--присвоєння вчених звань--порядок присвоєння вчених звань--наукові працівники--науково-педагогічні працівники
Зміст : Зміни до Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(08)+001/Н 34
Назва : Наука і освіта : збірник наукових праць. Кн. 1
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :370 с
Колективи : Академія наук вищої школи України
Ціна : 5.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37(08)+001 + 001
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток вищої школи--історія розвитку освіти
Зміст : "Ділові діти України" про сучасні проблеми економіки, політики і освіти/ В. Арутюнов, О. Рахманов. Науково-технічна політика в Україні/ Л. Бєсов. Традиційні погляди педагогів і психологів про вплив середовища на особистість/ Л. Виклюк, Я. Бугерко. Про аналіз фінансово-економічного стану вищого навчального закладу/ Я. Гончарук. Умови мактетингової орієнтації агропромислових формувань/ Т. Дудар. Вивчення міжгалузевих комплексів в умовах трансформації в умовах трансформації економіки України/ С. Іщук. Томас Мальтус і сучасний світ/ Д. Зеркалов. Інтелектуальні та економічні резерви вищої школи/ Е. Зінь. Освітньо-культурний та релігійний стан у період румунської окупації півдня України/бесарабії та трансністія/ М. Михайлуца. Нова система регулювання трудових відносин з керівними і науково-педагогічними працівниками закладів освіти України/ Т. Мінюкова. Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості особистості в системі гуманітаргоно знання/ І. Надольний. Інтелігентність молоді як проблема науки та освіти/ А. Нікифорова. Історія розвитку екологічного права в Україні/ В. Пазюк. Організація роботи вищого навчального закладу в ринкових умовах/ В. Рач, В. Калюжний. Діяльність європейського союзу по розробці та реалізації програм в галузі освіти/ В. Павленко. Культура, наука та філософія: методолого-педагогічні проблеми/ М. Попов. Зміна парадигм соціальних наук і постнекласичні трансформації культуросвітнього простору на межі тисячоліть/ П. Саух. Інтеграція науки і освіти - невідкладне державне завдання/ А. Черній. Внесок українського наукового товариства у розвиток національної освіти в Україні/ Т. Щербань. Філологія та мистецтвознавства праслов’янська мова й індоєвропейська етимологія/ Р. Болдирєв. Кольористика пейзажу в дилогії О. Гончара "Таврія" І "Перекоп"/ Т. Бунчук. Становлення української лігнвістичної думки: історичний екскурс/ Е. Ганиш. Особливості творчості І. Франка-казкаря/ В. Гуменна. Хемінгуей і Гончар: взаємодія художніх систем/ М. Гуменний. Деякі аспекти фольклоризму М. Стельмаха/ Я. Гуменний. Актуальні проблеми аналізу синтаксичних категорій/ А. Загнітко. До питання про функціональний аспект у вивченні синтаксичних одиниць/ С. Івасюк. Наука і освіта/ П. Кононенко. Текст як явище культури до проблеми інтертекстуальності/ Л. Краснова. Порфирій Кореневський - байкар/ Д. Лящинський. Модернізм як епоха в історії європейської культури: спроба структуризації/ М. Моклиця. Типологія граматичних категорій субстантива східнослов’янських мов/ Т. Монжалєй. Психолінгвістична інтерпритація та репрезентація повторюваності зв’язку з категоріями часу і простору/ З. Пахолюк. Стан і проблеми вивчення теорії літератури у вищих навчальних закладах України/ В. Удалов. Про деякі особливості архітектури українського бароко/ І. Хлистова. Типи образів у художній літературі/ Л. Шайнюк. Модульно-тьюторська освітня технологія навчання в сучасній вищій школі України/ А. М. Алексюк. Індивідуалізація навчання як принцип дидактики вищої школи/ В. Гашимова. До питання про формування валеологічної культури дітей дошкільного віку/ Т Книш. Інтеграція навчального процесу, науки і виробництва - органічний процес освіти/ В. Комендар. Виховання, освіта і навчання у розвитку суспільства та окремої людини/ О. Лазуренко. Проблема педагогічної майстерності вчителя і братські школи/ А. Луцюк. Шляхи реформування управління освітою в Україні/ Володимир Луговий. Нові інформаційні технології - основа розвитку сучасної освіти/ О. Майборода. Управління вищими навчальними закладами культури в Україні у 20-30-х рр. XX ст./ О. Приходько.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзюба, Світлана
Назва : Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ, 2018. - № 4. - С. 15-24. - ISSN 2078-1016 (Шифр В748746/2018/4). - ISSN 2078-1016
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-педагогічні працівники--учасники освітнього процесу--вища освіта--тривалість і структура робочого часу--оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)