Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=національна школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
Назва : Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги
Місце публікування : Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ, 2011. - Вип. 1. - С. 110-114. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2011/1). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Фруктова, Яна Станіславівна, Радченко Г. М.
Назва : Ідея національної школи на зламі століть
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка): матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ/ М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 109-119 (Шифр 74я43/Я 11-505609)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка-- Школа --Україна
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Спірідонова А. В.
Назва : Педагогічна діяльність Бориса Грінченка у спогадах сучасників
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка): матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ/ М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 228-232 (Шифр 74я43/Я 11-505609)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка-- Етика
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4(477)"18//Б 73-300427528
Автор(и) : Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
Назва : Освітньо-культурна і педагогічна діяльність Якова Чепіги (кінець XIX - початок XX ст.) : монографія
Вихідні дані : Київ: Славутич-Дельфін, 2014
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 978-966-2071-27-6:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4(477)"18/19"Чепіга
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія освіти-- персоналія, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна школа--психологія розвитку особистості--історичні трансформації суспільства
Примірники : всього : Ф1(1), ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.4) Кл.слова: загальна інформація,технічні вимоги,правові засади
Ничкало Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень/ Н. Г. Ничкало (стр.5-13) Кл.слова: особистість,професійний розвиток,професійна самоактуалізація
Родигіна І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті/ І. В. Родигіна (стр.14-20) Кл.слова: компетентністний підхід,біхевіоризм,позитивізм
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців/ Р. С. Гуревич (стр.21-26) Кл.слова: інтердисциплінарне навчання,міждисциплінарне навчання,навчання студентів
Радкевич В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств/ В. О. Радкевич (стр.27-31) Кл.слова: персонал підприємств,адаптація,наставництво
Васянович Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування/ Г. П. Васянович (стр.32-37) Кл.слова: гуманізм,гуманний,гуманістичний вимір
Подолянчук С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів/ С. В. Подолянчук (стр.38-44) Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності,оцінювання,науково-дослідна робота
Рудишин С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу/ С. В. Рудишин (стр.38-44) Кл.слова: природничо-наукова освіта,початкова школа,системний підхід
Помиткіна Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію/ Л. В. Помиткіна (стр.50-56) Кл.слова: відеолекторій,відеофільми,стратегічні життєві рішення
Локшина О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності/ О. І. Локшина (стр.57-63) Кл.слова: МСКО-3,Європейський Союз,академічна освіта
Лук’янова Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих/ Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991)/ Л. Д. Березівська (стр.70-78) Кл.слова: шкільна політика,національна школа,диференціація навчання
Карпенко О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США/ О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська (стр.79-87) Кл.слова: децентралізація управління,освітні послуги,академічні свободи
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-38
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Осягнення освіти: підсумки ХХ століття
Вихідні дані : Київ: Навчальна книга, 2003
Кільк.характеристики :111 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Бібліогр.: с. 107-111 (79 назв)
ISBN, Ціна 966-7943-18-6:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна школа--уніфікація освіти--функції освіти--конфлікт епох--десталінізація
Анотація: У книзі розглядаються історично зумовлені процеси розвитку вітчизняної освіти XX ст. Особливу увагу приділено переломним періодам історії та їх впливу на формування відповідних освітніх моделей, зміст та систему освіти. Історіософський аналіз, багатий фактичний матеріал, звернення до джерел дають можливість побачити тенденції та закономірності становлення національної системи освіти. Для студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників освітньої галузі.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Сервер(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Сервер(1)

Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/О-63
Назва : Орієнтований зміст виховання в національній школі : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: ІЗМН, 1996
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики: Педагогіка виховання
Анотація: У методичних рекомендаціях визначено основні напрями, зміст та організація виховної роботи в національній загальноосвітній школі
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)(477)/Д 40
Автор(и) : Джаман Т. В.
Назва : Історія педагогіки України : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-418-237-6: 90.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37(091)(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія педагогіки --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): братські школи--козацька педагогіка--києво-могилянська академія--педагогічні кадри--психологічна служба--дошкільна освіта--шкільна освіта--вища школа--масова українізація--національна школа
Анотація: У навчальному посібнику відображено основні стани розвитку вітчизняної навчально-виховної системи, особливості витворення педагогічних концепцій.Пропонується матеріал для проведення практичних занять і виконання завдань самостійної роботи, передбачені контрольні запитання, тестові завдання відповідно до теми, завдання для самостійної роботи стдентів.Адресований студентам педагогічних інститутів та університетів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)

Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 63.3(4Укр)я43/І-90-830750
Назва : Історія України. Маловідомі імена , події, факти : збірник статей. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Рідний край, 1997
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут історії України, Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією"
ISBN, Ціна 966-02-0597-Х:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія-- Історія України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство--селянство--церква--освіта
Зміст : Національна академія наук України в організації та проведенні історико-краєзнавчої діяльності/ П. Т. Тронько. Питання мовної політики у програмних документах та діяльності українських правозахисних організацій/ О. А. Шевчук. Краєзнавчі програми увічнення імен визначних діячів української культури у 60-80-х рр./ О. В. Савчук. Природнича та краєзнавча діяльність вчених Київського університету у другій половині XIX ст./ Л. В. Шевченко. Наукова і творча інтелігенція в реалізації державних та громадських музейних програм в 60-80-ті рр./ О. І. Крук. В. Н. Каразін - засновник Харківського університету/ В. А. Свіч. Харківський державний університет як регіональний центр освіти: історія та сучасність / В. К. Міхєєв, С. М. Куделко. О. П. Новицький і діяльність української громади в Москві / О. І. Бонь. Початкова і середня освіта на сторінках преси Української держави/ Г. Я. Рудий. Діяльність О. Я. Шумського по здійсненню політики українізації/ Я. В. Верменич. Деякі аспекти профспілкової роботи в робітничих колективах підприємств України в роки першої повоєнної п’ятирічки (1946-1950 рр.)/ О. В. Шеремета. Україна в міжнародній ситуації 1920 року (україно-польський аспект)/ Д. Є. Скляренко. Шкільна освіта для національних меншин в Україні 20-х років: до питання формування її організаційних засад/ О. В. Войналович. Громадські та наукові форми краєзнавства у вивченні історії, культури національних меншин у 20-30-х pp. XX ст./ В. О. Савчук. Церква і розвиток освіти в Слобідській Україні (XVIII - поч. XIX ст.)/ С. І. Посохов, Л. Ю. Посохова. Громадський рух за легалізацію Української греко-католицької церкви в Україні в 60-80-х рр./ О. Г. Бажан. Політико-правові засади національно-релігійної політики в Україні кінця 50-х - першої половини 60-х років/ В. А. Войналович. Інформаційно-аналітичні матеріали ВУНК-ДПУ як джерело до вивчення діяльності політичних партій на Поділлі/ Р. Ю. Подкур. Кадрові втрати українських залізниць в ході масових операцій ДПУ-НКВС УСРР "по очищенню прикордонної смуги" / Ю. П. Бондарчук. Упокорення селянства/ В. Ченцов, Д. Архірейський. Колективізація по-стайківські/ Т. Ф. Григор’єва. З в’язниці уже не вийшов ( Є. Д. Сташевський)/ Ю. З. Данилюк. Діяльність Є. Ю. Спаської на ниві музейництва/ Р. В. Маньковська. Системі не скорився (М. І. Корнилович)/ В. І. Очеретянко. Життя, віддане науці/ Є. М. Скляренко. Реабілітувати посмертно (Д. В. Єрмаков)/ І. В. Савченко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)