Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=націотворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1(091)/Ф 56
Назва : Філософський часопис : збірник наукових праць : Філософія. Етнологія. Культурологія. Релігієзнавство. № 1-2
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут :
ДРНТІ : 02.01 + 13 + 21.31
УДК : 1(091)
Предметні рубрики: Філософія-- Релігія-- Культура
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)Дашкевич:2/Д 21-993957885
Автор(и) : Дашкевич, Ярослав
Назва : Україна на перехресті світів: релігієзнавчі й соціокультурні студії
Вихідні дані : Львів: Видавництво УКУ, 2016
Кільк.характеристики :610 с
Колективи : Інститут української археографії та джерелознавства імені М. С. Грушевського
ISBN, Ціна 978-966-2778-65-6:
ДРНТІ : 03
УДК : 94(477)Дашкевич:27(091) + 27(091)
Предметні рубрики: Соціологічні дослідження
Анотація: У збірнику подано 55 статей, розвідок, есеїв і спогадів відомого історика, політвʼязня та громадського діяча, професора Ярослава Дашкевича (1926-2010), що охоплюють широку палітру досліджень у категоріях тяглості української традиції – від східних словʼян (язичництво) до сучасних феноменів доби незалежності. Учений фокусує увагу на генезі й історичному розвитку українського християнства (православні та греко-католики) в тісному взаємозвʼязку з іншими конфесіями і релігіями – монофізитами (вірменами), римо-католиками (поляками, німцями, угорцями і литовцями), а також юдеями, мусульманами і буддистами. Особливістю творчого доробку дослідника є розгляд культурних та релігійних феноменів у глобальному цивілізаційному контексті та водночас у межах ширших процесів державотворення і націотворення в українських землях. Для всіх, хто цікавиться культурною та релігійною історією України.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"1917/1921/Е 64-250035925
Назва : Енциклопедія історії Української революції 1917–1921 рр. : науково-довідкове видання. Зошит 2
Вихідні дані : Київ: Інститут історії України НАН України, 2022
Кільк.характеристики :195 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут історії України НАНУ
ISBN, Ціна 978-617-14-0002-3: Б.ц.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"1917/1921"
Предметні рубрики: Історія України
Анотація: Енциклопедичні зошити є проміжним результатом підготовки «Енциклопедії історії Української революції 1917–1921 років». На розгляд і обговорення насамперед експертного середовища пропонується понад 100 статей, які відображають перебіг історії Української революції, її розвиток, головні складові частини, загальні та регіональні особливості. Видання будується навколо процесів українського державо- та націотворення. Статті характеризують новоутворені державні інституції, аналізують найважливіші революційні документи - універсали, декларації, закони; висвітлюють міжнародні договори, внутрішню і зовнішню політику державних утворень, що постали на території колишньої Російської імперії.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

4.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2022р.,N 41
Цікаві статті :
Демессіе М. К. Актуальні напрями у формуванні сучасного образу архітектури інтер’єрів/ М. К. Демессіе (стр.3-7) Кл.слова: сучасний інтер’єр,принципи формування інтер’єру,тенденції в дизайні
Попова О. В. Сценічний дизайн як інструмент режисерського рішення/ О. В. Попова (стр.8-14) Кл.слова: сценічний дизайн,режисер,декорація
Чередник А. Ю. Дизайн готельно-рестораних комплексів в умовах пандемії COVID-19/ А. Ю. Чередник, А. В. Варивончик (стр.15-20) Кл.слова: дизайн,інновації,технології
Денисюк Ж. З. Вишиванка як об’єкт україноцентричного наративу та національно-культурної ідентичності в інформаційному просторі/ Ж. З. Денисюк (стр.21-28) Кл.слова: українська вишиванка,етнокультурні цінності,символізм
Ло Сяо. "Паломництво в дуньхуан" – з нагоди 30-річчя академії живопису Ганьсу/ Сяо Ло (стр.29-33) Кл.слова: академія,живопис,дослідження
Тимошенко Н. І. Збірка іконопису в музеї Івана Гончара: спадкоємність традицій колекціонування/ Н. І. Тимошенко (стр.34-39) Кл.слова: колекція,народна ікона,методологія
Долеско С. В. Мистецький образ українського народного костюма в жанровому портреті українських художників (російсько-українська війна 2022 р.)/ С. В. Долеско (стр.40-47) Кл.слова: жінка-символ,мистецтво війни,жіночий портрет
Павлюк Т. С. Розвиток бальної хореографії в кавказьких країнах у другій половині XX – початок XXI століття/ Т. С. Павлюк (стр.48-51) Кл.слова: бальна хореографія,бальний танець,конкурсний танець
Рой Є. Є. Творчість Павла Вірського – симбіоз хореографічного і театрального мистецтва XX століття/ Є. Є. Рой, В. Є. Рой (стр.52-61) Кл.слова: театралізований фольклор,театр народного танцю,художньо-сценічна образність
Драч Т. Л. Західноукраїнські хореографи – представники танцю модерн сьогодення/ Т. Л. Драч, М. М. Погребняк (стр.62-66) Кл.слова: танець модерн,балетмейстер,хореограф
Козлін В. Й. Band-in-a-box-програма для створення композицій у жанрах популярної музики/ В. Й. Козлін, В. І. Грищенко (стр.67-73) Кл.слова: музичний секвенсер,комп’ютерне аранжування,звукорежисер
Фрайт О. В. "Вірю в бетовена!": музична компонента журналістики Степана Чернецького/ О. В. Фрайт (стр.74-79) Кл.слова: літератор,фейлетон,інтермедіальність
Єрьоменко А. Ю. До проблеми перекладень та інтерпретації поліфонічних творів Й. С. Баха на бандурі/ А. Ю. Єрьоменко, Н. О. Єрьоменко (стр.80-85) Кл.слова: бандура,виконавська інтерпретація,поліфонічні твори
Заря С. В. Засоби виразності в рекламному аудіовізуальному творі/ С. В. Заря (стр.86-90) Кл.слова: рекламні аудіовізуальні твори,рекламні відеоролики,засоби виразності
Микуланинець Л. М. Втілення категорій постмодернізму в біографії митця/ Л. М. Микуланинець (стр.91-95) Кл.слова: постмодернізм,плюралізм,іронія
Романчишин В. Г. Кобзарство як унікальне явище української національної музичної культури/ В. Г. Романчишин (стр.96-101) Кл.слова: національна культура,музичні інструменти,репертуар
Шевченко О. Г. Концепт "Ф’южн" у сучасній рок-музиці України/ О. Г. Шевченко (стр.102-107) Кл.слова: фольклор,рок-музика,музична культура
Бобул І. В. World music: на перетині глобального та етнокультурного/ І. В. Бобул (стр.108-115) Кл.слова: глобалізація,музична культура,локальні культури
Книшова Т. П. Жанрово-стильові метаморфози циклу "Чарівний ріг хлопчика" в німецько-австрійській музично-історичній традиції XIX – початку XX століть/ Т. П. Книшова (стр.116-122) Кл.слова: романтизм,бідермаєр,музичний театр
Коресандрович Н. М. Специфіка діяльності концертмейстра в хореографічному ансамблі: психолого-педагогічний аспект/ Н. М. Коресандрович (стр.123-128) Кл.слова: концертмейстер,тактико-психологічні вміння,психолого-педагогічна діяльність
Аксютіна В. В. Балет Юрія Шевченка "За двома зайцями": музичні та літературні перетини/ В. В. Аксютіна (стр.129-133) Кл.слова: авторська балетна музика,літературне першоджерело,комічність образів
Ван С. Духовно-естетичні та стильові настанови творчої діяльності Кароля Шимановського/ С. Ван (стр.134-140) Кл.слова: романтизм,символізм,модернізм
Спольська О. В. Роль В. Вшелячинського та його вихованців у становленні фортепіанного виконавства в Тернополі/ О. В. Спольська (стр.141-145) Кл.слова: музична культура,фортепіанне виконавство
Сунь Ж. Мадригальна основа ліризму української пісні/ Ж. Сунь (стр.146-152) Кл.слова: мадригал,романс,музичний стиль
Погребняк Г. П. Сцена як обшир мистецьких розвідок режисера-автора/ Г. П. Погребняк (стр.153-158) Кл.слова: сценічний простір,театр,екран
Ян І. М. Роль національної театрально-критичної думки в процесі конституювання українського музично-драматичного театру кінця XIX – початку XX століття/ І. М. Ян (стр.159-164) Кл.слова: націотворення,соціосфера,репертуар
Барнич М. М. Особливості творчої діяльності актора театру та кіно/ М. М. Барнич, І. В. Сливка (стр.165-170) Кл.слова: акторське переживання,вираження,свідомість
Косінова О. М. Мистецька практика технічних компонентів монологічного мовлення акторів/ О. М. Косінова, О. М. Капустянська (стр.171-176) Кл.слова: моновистави,акторська майстерність,акторська мова
Донченко Н. П. Світоглядно-мистецькі складові інноваційної концепції театру французького режисера Жака Копо/ Н. П. Донченко, Д. С. Будяченко (стр.177-182) Кл.слова: театр,актор,режисер
Винар О. Б. Експлікація поняття "Вербальні засоби акторської виразності" в категоріальному мистецтвознавчому дискурсі/ О. Б. Винар (стр.183-188) Кл.слова: сценічна мова,театральне мистецтво,інтонація
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2022р.,N 42
Цікаві статті :
Легенький Ю. Г. Етномистецькі традиції в моді та музиці як фактор формування національної ідентичності митця/ Ю. Г. Легенький, Є. Ю. Ареф’єва (стр.3-9) Кл.слова: етнокультура,традиції,мода
Чумаченко О. П. Перфомансність як засіб створення артоб’єктів у творчості сучасних українських художників/ О. П. Чумаченко (стр.10-15) Кл.слова: візуалізація,скульптура,графіка
Рой Є. Є. Динаміка формування української народно-сценічної хорелграфії та її прояв у творчості Павла Вірського (на прикладі державного ансамблю танцю України 1950-1960-х рр.)/ Є. Є. Рой, В. Є. Рой (стр.16-22) Кл.слова: театралізація танцювального фольклору,сюжетно-образні постанови
Щур Л. Б. Збереження народної хореографічної культури Західного Поділля (на матеріалі діяльності танцювального ансамблю "Веснянка" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка)/ Л. Б. Щур (стр.23-28) Кл.слова: традиційний танець,танцювальний ансамбль,науково-виконавська реконструкція
Перова Г. О. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені/ Г. О. Перова, Л. Ф. Хоцяновська (стр.29-34) Кл.слова: український балет,хореографія,танець
Антоненко О. М. Духовна музика православної традиції в системі фестивалів академічної музики України на зламі XX-XXI століть/ О. М. Антоненко, М. М. Антоненко (стр.35-40) Кл.слова: фестиваль,православна духовна музика,музичне мистецтво
Дубровний Т. М. Grassroots як мистецька категорія української культури XVII-XIX століть/ Т. М. Дубровний (стр.41-46) Кл.слова: мистецтво,кітч,музична культура
Єрьоменко А. Ю. Циклічні форми у творчості Анатолія Гайденка: жанрово-стильові особливості/ А. Ю. Єрьоменко (стр.47-53) Кл.слова: циклічні форми,жанрово-стильові особливості,українська музика
Журба В. В. Особливості функціональності гармонічного звороту II-V ступенів як основного елемента музичної лексики джазу/ В. В. Журба, Я. О. Журба (стр.54-59) Кл.слова: джазова музика,гармонія,функціональність
Култняк М. А. "Мадонна Україна" в естрадній пісні Івана Карабиця: погляд крізь призму національного колективного мислення/ М. А. Култняк (стр.60-65) Кл.слова: естрадна пісня,колективне мислення,архетип
Микуланинець Л. М. Біографія митця: від особистісно-творчого досвіду до соціокультурної пам’яті/ Л. М. Микуланинець (стр.66-70) Кл.слова: історичні епохи,соціокультурна пам’ятка,біографія митця
Степурко В. І. Синтез філософсько-естетичних і психологічних наративів у творчості сучасних українських композиторів/ В. І. Степурко (стр.71-78) Кл.слова: композиторська творчість,звукові форми,соціальні виклики
Ужинський М. Ю. Історичні етапи розвитку музичного мистецтва в контексті науково-технічного прогресу/ М. Ю. Ужинський, Б. В. Ковалик (стр.79-83) Кл.слова: інформаційні революції,комп’ютерні технології,цифрові мистецтва
Хунвей Ч. Ретроспектива розвитку українського музичного мистецтва в період із XVIII до XXI ст./ Ч. Хунвей (стр.84-89) Кл.слова: західноєвропейський вплив,класицизм,авангардизм
Мальцева О. В. Особливості викладання джазової імпровізації для естрадних вокалістів музичних коледжів/ О. В. Мальцева (стр.90-95) Кл.слова: вокальна педагогіка,джаз,естрадний спів
Овсяннікова Н. Ю. Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків/ Н. Ю. Овсяннікова (стр.96-100) Кл.слова: жанр,стиль,естрадні виконавці
Шумілова В. В. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вимір осмислення/ В. В. Шумілова (стр.101-104) Кл.слова: танцювальна музика,хореографічні картини,ансамбль
Єлисєєва К. Ю. Деякі проблеми інтерпретації партити №1 BWV 825 Й. С. Баха у використанні на фортепіано, клавесині, клавікорді, органі/ К. Ю. Єлисєєва (стр.105-110) Кл.слова: клавішні інструменти,фортепіано,орган
Кузнецова О. О. Рецепції Миколи Лисенка у візуальних артефактах митців Галичини/ О. О. Кузнецова (стр.111-117) Кл.слова: композитор,живописець,скульптор
Сунь Ж. Синкретизм пвісні-арії-гімну в сольних номерах примітивістського мислення К. Орфа/ Ж. Сунь (стр.118-122) Кл.слова: жанровий синкретизм,жанр в музиці,музичний стиль
Ян І. М. Драматургічні новації в українському музично-драматичному театрі на початку XX століття/ І. М. Ян (стр.123-126) Кл.слова: націотворення,драматичні новації,репертуар
Никоненко Р. М. Вплив розвитку сценографії на худржньо-образне трактування в пластичній режисурі/ Р. М. Никоненко (стр.127-132) Кл.слова: сценографія,пластика,театральне мистецтво
Белименко Л. І. Жанрова та естетична специфіка сучасного дитячого мюзиклу/ Л. І. Белименко (стр.133-137) Кл.слова: стилістична специфіка,жанрові риси,естетичні особливості
Гринчак Г. С. Сценічна мова під час роботи над постановкою п’єси в перекладі з англомовного оригіналу/ Г. С. Гринчак (стр.138-144) Кл.слова: дихання,дикція,молодіжна лексика
Соколенко Н. В. Культурно-історичні передумови створення нового українського театру (кінець XIX - початок XX століття)/ Н. В. Соколенко (стр.145-150) Кл.слова: театральне мистецтво,історія,новий українськи театр
Погребняк Г. П. Цирк як середовище екранної дії у творчості сучасних режисерів/ Г. П. Погребняк (стр.151-158) Кл.слова: аудіовізуальне мистецтво,режисура,трюк
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко Т. І. Культурологія як системоутворююча наука/ Т. І. Андрущенко (стр.3-10) Кл.слова: антропоцентрична парадигма,ідеологія,цінності
Денисюк Ж. З. Глобальність людського розвитку в антропоцені: культурологічні та ціннісні виміри/ Ж. З. Денисюк (стр.11-16) Кл.слова: глобальний розвиток,людська діяльність,соціальне середовище
Кислюк К. В. трансформація образу "мальовничого українського села" як візуальної репрезентації деяких особливостей національного характеру наприкінці XIX – поч. XXI ст./ К. В. Кислюк (стр.17-23) Кл.слова: національний характер,візуальні репрезентації,соціальні медіа
Овчарук О. В. Образ як поліфункціональний феномен культури/ О. В. Овчарук (стр.24-29) Кл.слова: образ,функція,культурологія
Gaiduk N. Theoretical background to metamodernism as the form of modern culture/ N. Gaiduk, M. Tarapatov (стр.30-35) Кл.слова: постмодернізм,метамодернізм,бінарна логіка
Совгира Т. І. Імітація та наслідування: сутнісні розбіжності в предметному змісті та особливостях формування культуротворчого процесу/ Т. І. Совгира (стр.36-40) Кл.слова: мімезис,естетизація,імітація
Шман С. Ю. Друковані видання в системі експертних досліджень культурних цінностей/ С. Ю. Шман (стр.41-46) Кл.слова: експертиза культурних цінностей,рідкисна книга,цінна книга
Кавун В. М. Типологія культур: теоретичний аналіз/ В. М. Кавун (стр.47-51) Кл.слова: типологія,класифікація,культура
Їнчжен К. Музична культура Китаю середини XX ст. у контексті соціокультурних та ідеологічних трансформацій/ К. Їнчжен (стр.52-57) Кл.слова: музична культура,музично-освітня система,ідеологічний вплив
Моя Л. Феномен змагальності у культурі Китаю/ Л. Моя (стр.58-63) Кл.слова: агональні явища,культурна політика,змагальність
Щербакова Г. М. Особливості весільного ритуалу в українській культурі з початку XX ст. – до 20-х рр. XXI ст./ Г. М. Щербакова (стр.64-69) Кл.слова: весілля,символ,глобальне суспільство
Варивончик А. В. Проблеми та перспективи цифрових трансформацій в музейній практиці та сучасному мистецтві/ А. В. Варивончик, С. В. Оборська, Н. М. Литвиненко (стр.70-77) Кл.слова: музейний фонд,оцифрування,цифрове мистецтво
Босий І. М. Меблеве мистецтво: історичний досвід створення комбінованих багатофункціональних об’єктів/ І. М. Босий, Н. С. Брижаченко (стр.78-84) Кл.слова: меблі-трансформери,системи трансформації,історичні прототипи меблів
Мельник О. Я. Українські народні мотиви: практика застосування у дитячій книжковій ілюстрації XX ст./ О. Я. Мельник, Я. В. Штець (стр.85-89) Кл.слова: народне мистецтво,ілюстрація,книга
Несен І. І. театральний ескіз в авангарді з погляду фактури (за матеріалами Анатоля Петрицького для балетів "Корсар" і "Червоний мак")/ І. І. Несен (стр.90-95) Кл.слова: колаж,фактура,фор-ескіз
Чумаченко О. П. Весілля як форма обрядово-ритуального "Entertainment" в образотворчому мистецтві України XX-XXI століття/ О. П. Чумаченко (стр.96-100) Кл.слова: образотворче мистецтво,обряд,українські народні традиції
Барановська А. С. Розуміння терміну "реалізм" у мистецтвознавчій теорії заходу (від 60-х років XX століття – до сьогодення/ А. С. Барановська (стр.101-105) Кл.слова: реалістичні течії,ілюзіонізм,натуралізм
Цапяк М. Й. Українсько-чеські взаємовпливи у формуванні народного хореографічного мистецтва Волині/ М. Й. Цапяк (стр.106-110) Кл.слова: крос-культурні впливи,асиміляція,волинська полька
Афоніна О. С. Коди культури у сучасній музичній творчості/ О. С. Афоніна (стр.111-116) Кл.слова: музична творчість,мюзкл,код культури
Фрайт О. В. "Музика міста" в інтермедіально-мистецьких рефлексіях української культури 1920-х років/ О. В. Фрайт (стр.117-122) Кл.слова: урбаністика,композитор,фортепіанний цикл
Бобул І. В. Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва/ І. В. Бобул (стр.123-129) Кл.слова: класичний кросовер,музичне мистецтво,масова культура
Гнатишин О. Є. До історії української музичної науки: поява методу "радянського музикознавства"/ О. Є. Гнатишин (стр.130-136) Кл.слова: культурність,наука про музику,музичне просвітництво
Гиса О. А. Композиторська творча діяльність універсальних творчих особливостей З. Яхімецького та Л. Камєнського на початку XX століття/ О. А. Гиса (стр.137-141) Кл.слова: універсал-музикознавець,універсал-композитор,європейська академічна освіта
Гринчук І. П. Репрезентація традицій Львівської вокальної школи у виконавській та навчальній практиці (на прикладі закладів Тернопілля)/ І. П. Гринчук, Д. В. Губ’як, Н. М. Овод (стр.142-147) Кл.слова: музична культура,вокальне мистецтво,виконавці та педагоги
Канюка Л. С. Український музичний театр в епоху змін ціннісних орієнтирів у мистецтві/ Л. С. Канюка (стр.148-153) Кл.слова: сучасна опера,мистецький продукт,режисерська інтерпретація
Микуланинець Л. М. Синергія автора, героя й реципієнта в життєписі митця/ Л. М. Микуланинець (стр.154-158) Кл.слова: автор,персонаж,реципієнт
Палійчук І. С. Жанрово-стильові та виконавські особливості творчості для духовних інструментів В. Рунчака/ І. С. Палійчук (стр.159-163) Кл.слова: духовні інструменти,українська музика,твори
Росул Т. І. Стильова парадигма закарпатської композиторської школи/ Т. І. Росул (стр.164-169) Кл.слова: закарпатська композиторська школа,ментальність,архетип
Овсяннікова Н. Ю. Українська естрадна пісня: тенденції розвитку/ Н. Ю. Овсяннікова (стр.170-173) Кл.слова: періодицазія,естрада,естрадні виконавці
Муравіцька С. С. Синтез академічного та естрадного вокалу у методико-педагогічному контексті/ С. С. Муравіцька (стр.174-179) Кл.слова: музичне мистецтво,вокальне виконавство,класичний кросовер
Спольська О. В. Роль представниць родини Крихів у фортепіанному мистецтві Тернопілля/ О. В. Спольська, С. В. Прийдун, Ю. Р. Древніцький (стр.180-185) Кл.слова: фортепіанні школи,піаністи-виконавці,музична культура
Ліу Б. Концерт Й. Брамса для скрипки й оркестру у втіленні ідей протонеокласицизму/ Б. Ліу (стр.186-190) Кл.слова: бідермаєр,романтизм,стиль в музиці
Погребняк Г. П. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Продукування й поширення режисерських моделей авторського кіно в контексті діяльності Українського культурного фонду та Державного агенства України з питань кіно/ Г. П. Погребняк (стр.191-196) Кл.слова: фільмовиробництво,державна підтримка,режисер-автор
Yan I. Features of forming the repertoire of the Ukrainian music and drama theatre in the context of a nation-building (of the late XIX - beginning of the XX century)/ I. Yan (стр.197-200) Кл.слова: націотворення,традиції,національний репертуар
Гусакова Н. М. Формування творчої особистості Богдана Ступки як майстра українського театру/ Н. М. Гусакова, Т. В. Хвостова (стр.201-206) Кл.слова: театр,актор,акторська майстерність
Вовкун В. В. Сучасні режисерські рефлексії щодо постановок "Сокіл" та "Алкід" Дмитра Бортнянського в Львівській національній опері/ В. В. Вовкун (стр.207-212) Кл.слова: опера,сценографія,образ
Татаренко М. Г. Художньо-творча дієвість манер акторської гри у процесі виконання ролі/ М. Г. Татаренко (стр.213-218) Кл.слова: сценічний образ,перевтілення,очуження
Хоролець Л. І. Відмінності побудови сценічної дії режисером драматичного та музичного театрів/ Л. І. Хоролець (стр.219-225) Кл.слова: музичний театр,сценічний конфлікт,партитура
Донченко Н. П. Структуризація орієнтирів художньо-творчої мотивації створення сценічного образу ролі актором драматичного театру/ Н. П. Донченко (стр.226-230) Кл.слова: актор,сценічний образ,персонаж
Ніколаєнко В. І. Сучасні підходи до розвитку артистичних дій в оперно-вокальному виконавстві/ В. І. Ніколаєнко (стр.231-235) Кл.слова: артистичні дії,тілесність,нейробіологія
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єременко О.
Назва : Синкретичність еволюції кобзарства: від історичного явища до художнього образу
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кобзар--бандурист--козацтво--націотворення
Анотація: У статті зосереджено увагу на витоках кобзарства, його світоглядних та мистецьких засадах і художній репрезентації. Образ кобзаря у творчості Тараса Шевченка та його сучасників – малярів і поетів – постає носієм націотворчих інтенцій і романтичних естетичних принципів. Заакцентована етнічна неповторність явища, причетність до творення українського героїчного міфу. Підкреслене моделювання домінант рецепції Тараса Шевченка як Кобзаря
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)