Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=недільні школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Мураховський А. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення. Продовження. Поч. див. : Вісник Книжкової палати. - №6. - С. 9-13/ А. Мураховський (стр.3-8) Кл.слова: книжкова справа,фінансування бібліотек,видавнича справа
Мураховський А. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2014 року/ А. Мураховський, С. Буряк (стр.9-14) Кл.слова: асортимент видавничої продукції,аналіз випуску видань,книговидання
Бондар Ю. Плакати, афіші та листівки у контексті соціальної й політичної комунікацій/ Ю. Бондар (стр.15-21) Кл.слова: видавнича продукція,друковані видання,пропаганда
Лобанов А. Міні-презентація проекту "Книжкова біржа" — першого книжкового логістичного центру/ А. Лобанов (стр.21) Кл.слова: логістичні послуги,Книжкова біржа,зберігання книг
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2014 році (за матеріалами надходжень обов'язкових примірників у Книжкову палату України) (стр.22) Кл.слова: перелік видань,періодичність видань,назви видань
Сварник І. Сказати правду" [Рецензія]/ І. Сварник (стр.23-25) Кл.слова: біографічна частина,редакційна діяльність,художнє оформлення
Лямець А. Міжнародний документообмін Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського з Бібліотекою Конгресу США та Бібліотекою Лінди Холл/ А. Лямець (стр.25-29) Кл.слова: міжнародний документообіг,американська наукова періодика,формування фондів
Фіголь Н. Структура електронного навчального видання/ Н. Фіголь (стр.29-31) Кл.слова: електронне видання,електронний посібник,структура
Шелестова А. Інформаційні та інтернет-технології як основа розвитку документних комунікацій сучасних освітніх закладів/ А. Шелестова (стр.31-35) Кл.слова: ВНЗ,електронний документ,комунікаційний канал
Твори українських письменниць вийшли у Великобританії та Польщі. Інформація (стр.35)
Козак С. Літературний рух української еміграції (на прикладі часопису "Українські вісті" (1945—2000)/ С. Козак (стр.36-38) Кл.слова: газета "Українські вісті",Багряний Іван,українська еміграція
Іващенко В. Педагогічна діяльність Христини Алчевської та її роль у розвитку української освіти в документах із фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/ В. Іващенко, Р. Палійчук (стр.39-42) Кл.слова: педагог,просвітитель,недільні школи
Сенченко О. Структури, засоби і моделі застосування консцієнтальної зброї в системі соціальних комунікацій/ О. Сенченко (стр.42-47) Кл.слова: інформаційно-психологічний вплив,гуманна зброя,консцієнтальна війна
Гусак О. Роль соціальних мереж у роботі редактора задля популяризації сайту інтернет-ЗМК/ О. Гусак (стр.48-51) Кл.слова: інтернет-ЗМК,соціальні мережі,редактор сайту
Скаченко О. I Всеукраїнська конференція Наукової бібліотеки КНУКІМ. Інформація/ О. Скаченко (стр.52) Кл.слова: Всеукраїнська науково-практична конференція, Київ, 2014 р,інноваційна діяльність,бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2016р.,N 8
Цікаві статті :
Петрова Н. Проблемні питання статистичного обліку вітчизняних видань/ Н. Петрова (стр.3-7) Кл.слова: статистичний облік,обов’язковий примірник видання,зведені адміністративні дані
Клюшніченко О. Розвиток науки в Україні (за матеріалами електронної бази даних "Літопис авторефератів дисертацій" 2015 р.)/ О. Клюшніченко (стр.8-17) Кл.слова: автореферати дисертацій,бібліографічний покажчик,гендерна належність
Женченко М. Типологічна класифікація електронних видань як науково-практична проблема/ М. Женченко (стр.17-20) Кл.слова: електронне видання,деревативне видання,мономедійне видання
Бідун А. Структурно-просторовий вимір поетичної книги/ А. Бідун (стр.20-23) Кл.слова: книжковий простір,шпальта,семантика паперу
Назаровець М. Служба інформаційного моніторингу як структурний підрозділ сучасної академічної бібліотеки/ М. Назаровець (стр.24-29) Кл.слова: наукова бібліотека,наукова комунікація,рейтинги вишів
Польовик С. Характерні особливості тендерної сегрегації в бібліотеці/ С. Польовик (стр.27-29) Кл.слова: професійна сегрегація,гендерні дослідження,ІТ-фахівець
Кривоносова О. Роль соціокультурної діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського у популяризації власних галузевих ресурсів серед студентської молоді/ О. Кривоносова (стр.30-32) Кл.слова: соціокультурна діяльність,студенти,інформаційні ресурси
Сенченко О. Мозкові центри та їхня роль в інтелектуальному забезпеченні світової політики/ О. Сенченко (стр.33-39) Кл.слова: аналітична діяльність,аналітичні дослідження,глобалізація
Перунін В. Києворуська державність і особливі слов'яно-скандицавські відносини - рік 947/ В. Перунін (стр.40-43) Кл.слова: історія України, 947 р.,княгиня Ольга, про неї,Києворуська державність
Ковпак В. Радіомовлення української діаспори в умовах збереження культурного коду інформаційного простору/ В. Ковпак (стр.43-46) Кл.слова: радіомовлення української діаспори,культура,етнокультурна компетентність
Черняк І. Основні напрями наукових досліджень О. Сокальського/ І. Черняк (стр.47-49) Кл.слова: Сокальський Олексій, про нього,учений,бібліотечна справа
Іващенко В. Життя і педагогічна діяльність М. Чалого (1816-1907)/ В. Іващенко (стр.49-52) Кл.слова: Чалий Михайло, про нього,український педагог,недільні школи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(066)/Ш 67
Назва : Школа першого ступеню : теорія і практика : збірник наукових праць Переяслов Хмельницького університету імені Григорія Сковороди. 4
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2002
Кільк.характеристики :238 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Ціна 966-308-011-6: 4.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.01(066)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): малокомплектні школи--недільні школи--молодші школярі
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(066)/Ш 67
Назва : Школа першого ступеню : теорія і практика : збірник наукових праць Переяслов Хмельницького університету імені Григорія Сковороди. 6
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2003
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Ціна 966-308-019-1: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.01(066)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): малокомплектні школи--недільні школи--молодші школярі
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Іващенко, Віра
Назва : Життя і педагогічна діяльність М. Чалого (1816-1907)
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2016. - N 8. - С. 49-52 (Шифр В890024/2016/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чалий михайло, про нього--український педагог--недільні школи
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semergey N.
Назва : Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century)
Паралельн. назви :Новітня історіографія про рух за українську освіту в мейнстримі національно-культурного відродження (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 87-94. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-культурне відродження--новітня історіографія--українізація освіти--українська мова--шкільництво--національна свідомість--русифікація--недільні школи
Анотація: Статтю присвячено аналізові новітньої історіографії з проблеми організації та розвитку національного руху за українізацію освіти у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в історіографічному дискурсі проблематика українізації освіти окресленого періоду представлена загалом репрезентативно. На основі систематизації науково-історичного матеріалу виокремлено два історіографічні блоки: перший - історія української освіти другої половини ХІХ століття; другий - історія руху за інституційне оформлення української освіти у 1917-1921 роках. Підкреслено, що синтез відповідного історіографічного наративу дає змогу розглядати рух за українізацію вітчизняного освітнього простору другої половини ХІХ - початку ХХ століття у темпоральній, територіальній та змістовій єдності, розуміючи його як закономірний процес національного становлення української цивілізації. З'ясовано, що в центрі уваги істориків, праці яких умовно об'єднано у першому історіографічному блоці, були передумови зародження руху за українізацію освіти у середині ХІХ століття, сутність та наслідки імперської асиміляційної політики в освітній галузі, організаційні засади українізації тогочасної освіти, лідери та рушії національного руху тощо. Виявлено, що дослідники є спільними у думці про те, що саме недільні школи у другій половині ХІХ століття стали основними репрезентантами боротьби за українізацію освіти. Історики дійшли висновку, що асиміляційна та шовіністична політика імперій гальмувала розвиток українського шкільництва, всіляко перешкоджаючи інтеграції української мови до навчального процесу. У межах другого історіографічного блоку об'єднано історичні, історико-педагогічні та краєзнавчі синтези, що присвячені аналізові шляхів та змісту українізації освіти у 1917-1921 роках. Виявлено, що історики звертали увагу на такі аспекти як суспільно-політичні умови, сутність та особливості державної політики у сфері освіти; місце і роль педагогічних кадрів у піднесенні національного руху за побудову української освіти; ціннісно-світоглядні засади освітньої реформи та педагогічна думка; організатори освіти та лідери руху за українізацію шкільництва; сутність змін в структурі, змісті, методичних та організаційно-педагогічних засадах освіти і виховання дітей та молоді; історичне значення, здобутки та прорахунки в українізації тогочасного освітнього простору, його подальший розвиток в більшовицькій політиці українізації 1920-х років тощо. Зроблено висновок, що активне вивчення сучасними істориками національної філософії, шляхів та методики організації руху за українізацію освіти становить не лише пізнавальне, але й практико-орієнтоване значення у контексті актуалізації позитивного досвіду українізації освіти у сучасних умовах державотворення та інноваційного розвитку вітчизняного освітнього простору.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)