Пошуковий запит: (<.>K=неймінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Економіка. Менеджмент. Бізнес - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Українська мова - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дарчук В. Г. Неймінг в системі формування бренду/В. Г. Дарчук, О. В. Крижко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 1.-С.92-96
|
>4.
| Смирнов І. Г. Маркетинг у туризмі/І. Г. Смирнов. - 2016
|
>5.
| Курбан О. В. Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг/О. В. Курбан, С. О. Курбан. - 2019
|
>6.
| Звєгинцова М. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій/М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2019,N N 10.-С.20-24
|
>7.
| Таран О. Функції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі/О. Таран // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2013,N N 3.-С.74-84
|
|