Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неймінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Українська мова -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Німчук В. "Кодифікувати" нові літературна мови? Зберегти й захистити українські говори!/ В. Німчук (стр.3-25) Кл.слова: русинство,діалект,норма
Степаненко М. Олесь Гончар - історик, теоретик, практик української лексикографії/ М. Степаненко (стр.27-38) Кл.слова: неологізм,енциклопедія,культура
Мойсієнко А. Народна загадка в текстово-дискурсивному вимірі/ А. Мойсієнко (стр.39-47) Кл.слова: паралелізм,текст,фігуративність
Гінзбург М. З історії досліджування та подавання видового протиставлення українських nomina actionis на -ння, -ття/ М. Гінзбург (стр.48-60) Кл.слова: граматика,іменник,успадкування
Швидкова Т. Назви первинних процесів оброблення льону та конопель в українській мові/ Т. Швидкова (стр.61-73) Кл.слова: ткацтво,термінологія,дієслово
Таран О. Фуекції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі/ О. Таран (стр.74-84) Кл.слова: лексика,фонетична,комерційна назва
Чемеркін С. Наукова комунікація в сучасній українській лінгвістиці/ С. Чемеркін (стр.85-93) Кл.слова: іншомовні запозичення,менеджмент,лінгвістика
Полякова Т. Авторські тлумачення українізмів у творах О. І. Купріна/ Т. Полякова (стр.94-100) Кл.слова: лінгвістика,культурема,інокультурний
Штанденко У. Акти Полтавського полкового суду 1668-1740 рр. як пам'ятка староукраїнської мови/ У. Штанденко (стр.101-109) Кл.слова: актовий документ,рукописний текст,палеографічний опис
Сніжко Н. Системний підхід до вивчення динаміки лексичного складу української мови кінця XVIII - початку XXI ст./ Н. Сніжко (стр.110-127) Кл.слова: інтегральна лексикографія,загальномовний тезаурус,лексика
Мойсієнко В. М. В. В. Німчук у лінгвоукраїністиці/ В. М. Мойсієнко (стр.165-173)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:658.8(477)/С 50-753923157
Автор(и) : Смирнов, Ігор Георгійович
Назва : Маркетинг у туризмі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016
Кільк.характеристики :251 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-97475-9-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 13.17.65
УДК : 338.48:658.8(477)(075.8) + 658.8(477)(075.8)
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сталий туризм--маркетингова стратегія--туристичний ринок--споживачі--туристичний маркетинг--неймінг--брендинг
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Таран О.
Назва : Функції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі
Місце публікування : Українська мова. - Київ: Інститут української мови НАН України, 2013. - N 3. - С. 74-84 (Шифр У616793/2013/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексика--фонетична--комерційна назва
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Економіка. Менеджмент. Бізнес -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Князєва О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств/ О. А. Князєва (стр.4-11)
Гудзь О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики/ О. Є. Гудзь (стр.12-19)
Гудзь О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств/ О. Є. Гудзь, І. О Ольховая (стр.20-25)
Виноградова О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг/ О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко (стр.26-32)
Зеліско І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання/ І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху (стр.33-39)
Лазоренко Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар"/ Л. В. Лазоренко (стр.40-44)
Гусєва О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності/ О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька (стр.45-50)
Сьомкіна Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом/ Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань (стр.51-56)
Глушенкова А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства/ А. А. Глушенкова (стр.57-65)
Борисенко Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні/ Л. М. Борисенко (стр.66-75)
Сьомкіна Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід/ Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко (стр.76-84)
Плахотнікова Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект/ Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах (стр.85-91)
Дарчук В. Г. Неймінг в системі формування бренду/ В. Г. Дарчук, О. В. Крижко (стр.92-96)
Сорока А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств/ А. М. Сорока (стр.97-102)
Гавриш О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств/ О. М. Гавриш (стр.103-109)
Труш М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств/ М. С. Труш (стр.110-116)
Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства"/ М. О. Мартиненко (стр.117-122)
Шмалій Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення/ Л. В. Шмалій (стр.123-129)
Щербина В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств/ В. В. Щербина (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дарчук В. Г., Крижко О. В.
Назва : Неймінг в системі формування бренду
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 1. - С. 92-96. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/1). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неймінг--брендинг--реклама--бренд--комунікація--маркетинг
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звєгинцова, Марія
Назва : Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 10. - С. 20-24. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/10). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копірайтинг--викладання копірайтингу--реклама--неймінг--слоган--легенда бренда--контекстуальне мислення
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)