Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (130)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 302
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Ващенко Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.55-63
2.

Матвіїв Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості/Н. Матвіїв, Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.7-13
3.

Мартиненко С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект/С. Мартиненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.28-32
4.

Біляковська О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України/О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.7-18
5.

Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти»)/Н. Лопіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.49-59
6.

Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/O. Pavlenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.80-85
7.

Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.103-109
8.

Борозенець Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання/Н. Борозенець // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.59-65
9.

Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі/О. Аніщенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.7-16
10.

Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/В. Наумова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.97-103
11.

Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/Y. Rudnik // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.39-45
12.

Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.33-38
13.

Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/М. Братко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.68-75
14.

Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції/А. Дурдас [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.42-49
15.

Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/Г. Бойко, Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.89-96
16.

Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/А. Дурдас [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.82-88
17.

Калакура О. Повчальні уроки Центральної Ради для етнополітичного консенсусу в Україні/О. Калакура // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.19-28
18.

Лопіна Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій/Н. Лопіна, Л. Журавльова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.67-73
19.

Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.11-16
20.

Kutsyk R. Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914/R. Kutsyk // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 2.-С.65-72
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)