Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (121)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 302
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко Л.
Назва : Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 55-63. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінювання--система оцінювання--результати навчальної діяльності--зворотній зв’язок
Анотація: У статті розглянуто питання, пов’язані з необхідністю модернізації чинної системи оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої профільної школи, що зумовлено переходом на навчання за новими державними освітніми стандартами. Подано результати дослідження поглядів вчителів та учнів на чинну систему оцінювання, на її роль в індивідуальному підході до особистості учня в процесі навчання. Здобуті результати свідчать про розуміння учасниками навчального процесу недоліків чинної системи оцінювання та необхідність розроблення такого підходу до оцінювання навчальних досягнень, який дозволив би ліквідувати існуючі протиріччя. Виокремлені в статті проблеми чинної системи оцінювання можна вирішити шляхом імплементації сучасної світової практики запровадження так званого формувального оцінювання у вітчизняне освітнє середовище, яке забезпечить відстеження індивідуального поступу школярів у процесі навчання для своєчасної корекції, активного залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Звертає увагу розуміння учнями того, що об’єктивність оцінювання, самооцінювання навчальної діяльності, діалогічність зворотного зв’язку мають стати інструментами сучасної освіти. Результати опитування школярів свідчать про різницю в поглядах на оцінювання в залежності від їх вікових особливостей. На підставі порівняння результатів опитування учасників навчального процесу показано схожість їх поглядів на проблеми діючої системи оцінювання. Ця стаття є продовженням наукових пошуків шляхів удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвіїв Н., Мачинська Н.
Назва : Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 7-13. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--інтелект--нейробіологія--спадковість--середовище
Анотація: Стаття присвячена аналізу досліджень нідерландського професора Діка Франса Свааба в контексті взаємозалежності та взаємовпливу спадковості, середовища та виховання на становлення й розвиток особистості. Автори, здійснюючи критичний огляд публікацій Діка Свааба, акцентували увагу на вагомих ознаках формування особистості, інтегруючи в даному контексті результати досліджень з психології, педагогіки та нейробіології. У публікації показано тісний взаємозв’язок усіх чинників, що впливають на формування особистості (екологічних, соціальних, економічних, ідеологічних, психологічних тощо); доведено їх взаємозалежність та взаємозумовленість на різних вікових етапах розвитку особистості. Зазначено, що внутрішньоутробний розвиток особистості значною мірою залежить від індивідуальних особливостей матері, показано вплив шкідливих звичок матері на генетичні мутації організму дитини. Доведено, що виховання й соціальна взаємодія були й залишаються рушіями культурного й цивілізаційного становлення особистості на різних вікових етапах: людина як загальносуспільна істота формує свою особистість у предметній діяльності й спілкуванні, що характеризує ступінь залучення людини до суспільних відносин. Акцентовано увагу на тому, що соціальний контакт є вагомим чинником гормональних процесів всередині організму людини; показано, що на процеси формування особи активно впливають зовнішні чинники (оптимальна пропорція руху і сну, збої біологічного годинника, стрес, порушення дрібної моторики тощо). Дослідження, ґрунтуючись на базових практичних результатах, отриманих професором Діком Сваабом, презентує необхідність ґрунтовного вивчення означених взаємозумовленостей та взаємозв’язку студентами педагогічних спеціальностей у контексті забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 28-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація--персоніфікація--персоніфікований підхід--фахова підготовка--заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біляковська О., Мосьпан Н., Біницька К.
Назва : Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 7-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульне оцінювання--навчальні досягнення--педагогічна модель--старші класи--учні
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лопіна Н.
Назва : Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти»)
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 49-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.6 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична освіта--електронні навчальні курси--безперервний фаховий розвиток--програма підготовки
Анотація: Мета статті – продемонструвати програму пілотного дистанційного курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб охорони здоров’я. Методи оцінки ефективності навчання – проведення анкетувань (опитувань) до та після навчального курсу, а також кількісний аналіз електронних курсів на платформі дистанційного навчання. Результатом навчання на курсі було створення 646 електронних навчальних курсів у кафедральних категоріях з розміщенням у них методичної інформації для студентів. Результати анкетування 109 викладачів показали, що більшості респондентів – 108 викладачам (99,08 %) було зручно працювати в електронному курсі; 108 викладачів (99,08 %) підтвердили, що їх дисциплінувала необхідність здавання робіт на перевірку в кожній темі електронного навчального курсу; більшості викладачів – 97 (88,99 %), що проходили навчання у курсі, вдавалося одразу імплементувати отримані знання в повсякденну педагогічну роботу; більшість викладачів, що завершили навчання на курсі оцінили свій рівень знань щодо методології розроблення електронних курсів у сфері медичної освіти на «добре» (62 особи – 56,88 %), 37 (33,94 %) викладачів – на «відмінно». Досвід проведення тренінгів підвищення кваліфікації викладачів у сфері медичної освіти може стати підґрунтям реалізації загальнодержавної стратегії безперервної медичної освіти, створення якісного навчального контенту як для додипломного, так і післядипломного етапів навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlenko O.
Назва : Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 80-85. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженер-електронік--інженерна освіта--вища освіта в сша--професійна освіта
Анотація: Залучення міжнародного досвіду в галузі підготовки інженерів є найбільш складним завданням для українських ЗВО. Хоча важливість вивчення передового міжнародного досвіду загальновизнана, лише деякі дослідження намагалися проаналізувати професійну підготовку фахівців з електроніки в національному та міжнародному контексті. Наше дослідження свідчить про те, що українським ЗВО необхідно переглянути і запровадити якісні зміни в структурі підготовки і перепідготовки фахівців з електроніки в сфері вищої освіти з акцентом на пріоритетні національні напрями досліджень і відновити конкурентоспроможність України, її технологічний розвиток, а також відійти від ролі агента з аутсорсингу і взяти на себе провідну роль в цій галузі. Що стосується професійної підготовки фахівців з електроніки, наші дослідження показали, що США є лідером в цій області. У дослідженні виявлено успішні практики професійної підготовки інженерів у США в галузі освіти, досліджень та інновацій для підготовки фахівців з електроніки в Україні. Займаючи лідируючі позиції в таких світових рейтингах, як THE, ARWU, QS, ЗВО США є взірцем для впровадження університетської автономії, пропонуючи різноманітні результато-орієнтовані програми з електроніки з високим різноманітністю таких програм як усередині країни, так і на міжнародному рівні. Отримані дані свідчать про те, що українські ЗВО все ще потребують нормативних змін і впровадження багатопланового технічного навчання. Ґрунтуючись на досвіді американських ЗВО, українська вища освіта потребує всебічного перегляду професійної підготовки фахівців з електроніки з акцентом на результато-орієнтовану підготовку. Крім того, ключовими завданнями підготовки українських фахівців з електроніки в найближчі роки є введення більш високого ступеня міждисциплінарності і необхідність швидкого реагування на зміни в природі і структурі освіти, науки та інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horbenko H., Fruktova Y., Hondiul O.
Назва : Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 103-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освтіа--медіацентр--медіаосвіта--навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борозенець Н.
Назва : Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 59-65. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-аграрії--математичне моделювання--компетентність--дослідницька--якісна освіта
Анотація: У статті продемонстровано, що фундаментом для формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів є математичні дисципліни. Встановлено, що готовність використовувати знання з математики є необхідною умовою для отримання якісної професійної освіти, здійснення дослідницької діяльності. Дано визначення дослідницької компетентності фахівця аграрної галузі та зазначено мету її формування у студентів-аграріїв. Доведено, що сформовані дослідницькі знання, уміння, навички, набутий початковий дослідницький досвід у математичній площині мають стати підґрунтям ефективної професійної діяльності сучасного аграрія. Показано, що зміст математичної підготовки майбутніх спеціалістів сільського господарства має бути скоригований, а знання студентів-аграріїв з математичних дисциплін та вміння використовувати їх на практиці повинні бути цілісними. Обґрунтовано необхідність використання методу математичного моделювання в процесі формування дослідницької компетентності, що передбачає збалансоване використання методів і засобів навчання, форм організації навчальної діяльності студентів. Розглянуто сутність математичного моделювання, яка є сукупністю усіх можливих математичних співвідношень, що описують основні закономірності, властивості досліджуваного процесу, об’єкту або системи, а також завдання математичного моделювання, які з’являються під час розв’язання професійних задач, що виникають в аграрному секторі. Визначено передумови застосування математичних моделей в управлінні аграрним виробництвом. Узагальнено принципи і вимоги до математичних моделей. Виділено етапи та методи побудови математичних моделей. Наведено приклад застосування методу математичного моделювання в курсі «Вища математика» при вивченні теми «Диференціальні рівняння 1 порядку». Зроблено висновки щодо застосування методу математичного моделювання до формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аніщенко О.
Назва : Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 7-16. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта дорослих--післядипломна освіта--освітні послуги--індивідуальні потреби
Анотація: Автором статті обгрунтовано вектори розвитку післядипломної освіти в Україні (освітній, культурно-просвітницький, консультативний, волонтерський). Науковий пошук скеровано на виявлення та аналіз актуальних напрямів та особливостей розвитку післядипломної освіти в українському освітньому просторі, що зумовлюються впливом зовнішніх і внутрішніх чинників та унаочнюють позитивні й негативні тенденції її розвитку, дозволяють спроєктувати перспективи цієї сфери освіти з урахуванням можливостей суттєвого розширення діапазону освітніх послуг тощо. Цілісність розгляду феномену післядипломної освіти досягнуто шляхом увиразнення взаємозв’язку післядипломної освіти з розвитком суспільства, системою освіти дорослих у цілому через аналіз теоретичних, організаційно-процесуальних і змістових аспектів її розвитку. Обгрунтовано висновок про те, що потреби в освіті й навчанні, перепідготовці, підвищенні кваліфікації упродовж усього життя є одними з основних потреб людини у суспільстві знань. Акцентовано увагу на тому, що післядипломна освіта є важливою складовою освіти дорослих у системі ціложиттєвого навчання. Охарактеризовано сутність і значення післядипломної освіти у контексті професійного розвитку особистості. Окреслено сучасний стан і проблеми розвитку післядипломної освіти. Наголошено, що актуальні проблеми у сфері післядипломної освіти дорослого населення в Україні зумовлені змінами (фінансово-економічного, соціально-політичного, структурного, комунікаційного характеру), спричиненими активною фазою російсько-української війни. Доведено необхідність розв’язання проблем, пов’язаних із недосконалістю нормативно-правового, а також ресурсного забезпечення (кадрами, фінансами, матеріально-технічними засобами тощо) післядипломної освіти. Обґрунтовано доцільність постійного оновлення напрямів, змісту і форм організації навчання відповідно до індивідуальних потреб слухачів, актуалітетів розвитку демократичного суспільства в Україні, потреб економічного та соціального розвитку держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наумова В.
Назва : Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 97-103. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.11 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стан готовності--професійна культура--неформальна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу стану готовності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) до інноваційної діяльності в контексті професійної культури. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці стану готовності до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складової професійної культури. Гіпотеза дослідження ґрунтується на положенні, що готовність керівників ЗЗСО до впровадження інноваційних освітніх й управлінських технологій будується на основі такого складника професійної культури, як постійне підвищення кваліфікації у форматі формальної, неформальної та інформальної освіти. Завдання дослідження: проаналізувати стан готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності; експериментально довести гіпотезу дослідження; виокремити найбільш значущі педагогічні умови та скласти рекомендації щодо підвищення готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності на рівні ЗЗСО. З’ясовано, що в керівників ЗЗСО превалює достатній і високий рівні готовності до інноваційної діяльності. До педагогічних умов віднесено наявність позитивної мотивації до професійного вдосконалення і саморозвитку керівників ЗЗСО в умовах формальної, неформальної й інформальної післядипломної освіти. Доведено необхідність створення і впровадження у кожному ЗЗСО програми і методики розвитку готовності до інноваційної діяльності педагогічного колективу, які були б спрямовані на вдосконалення професійно-педагогічної, науково-методичної та управлінської майстерності і самоосвітньої діяльності керівників і педагогів. Важливою рекомендацією є створення у ЗЗСО сучасного комунікативного середовища, в якому відбуватиметься суб’єкт-суб’єктна взаємодія керівника з педагогами у системі «тьюторство – коучинг». Перспективу наукових пошуків вбачаємо в розробленні інноваційних технологій, форм і методів підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО в умовах глобалізації освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y.
Назва : Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 39-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності--професійне спілкування--хореографія--навчальний план--робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A., Harbuza T., Radchenko Y.
Назва : Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 33-38. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективне навчання--креативність--письмове спілкування--розвиток--креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко М.
Назва : Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 68-75. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.7 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): другий (магістерський) рівень вищої освіти--технологія навчання--функції сторітелінгу
Анотація: У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти сторітеллінгу як технології навчання у вищій школі на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Аргументовано продемонстровано доцільність застосування сторітеллінгу в практиці викладання курсу «Лідерство в освіті», оскільки розповідь історій є актуальним інструментом лідерів різних рівнів. Коротко охарактеризовано змістове наповнення та цільові орієнтири курсу «Лідерство в освіті», який вивчається в рамках інноваційної освітньої програми «Корпоративна освіта та розвиток персоналу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Виокремлено основні функції сторітеллінгу як технології навчання – освітню, ціннісну, мотиваційну, виховну, розвивальну, комунікативну, наставницьку. Сформульовано методичні рекомендації щодо створення успішної історії, які стосуються її структури, необхідних складників. Наведено приклад рекомендацій щодо використання сторітеллінгу, яких автор дотримувалась під час викладання курсу «Лідерство в освіті» на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Рекомендації розроблені на основі теоретичного узагальнення наукових поглядів учених та власного педагогічного досвіду. На основі відгуків здобувачів освіти зроблено висновок про доцільність застосування сторітеллінгу у вищій школі як технології, яка підвищує результативність освітнього процесу. Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ сторітеллінгу та відповідної підготовки педагогів до використання цієї технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас А., Костенко О., Мостицька Л., Овчарова О.
Назва : Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.5 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні методи--інтернет-технології--кейс-метод--професійна компетентність--тенденції
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах, які набули особливого поширення протягом останніх років. Охарактеризовано новітні ефективні технологій формування професійної компетентності на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням; зазначено важливість знання іноземної мови в умовах глобалізації та інтернаціоналізації економічних зв'язків та обґрунтовано необхідність якісного володіння іноземною мовою. Підкреслено роль нових інформаційний технологій та ресурсів, які здобувають дедалі більшу популярність: відео-конференцій, кейс-метод, психодрами, відео TED talks, круглих столів, мозкового штурму, подкастингу, дебатів, ділової гри, тренінгів тощо. Підкреслено значення онлайн-комунікації, яка набуває дедалі більшої актуальності в умовах пандемії COVID-19. В статті описано можливості використання інтернету, програмного забезпечення, спеціальних комп'ютерних програм, електронних словників, перекладачів, тестових оболонок та інших мультимедійних технологій на заняттях з іноземної мови за професійним спрямування для пошуку додаткового матеріалу, підготовки навчальних завдань, перевірки окремих завдань тощо. Новою стратегією вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах зазначено дедуктивний принцип, за яким дидактична динаміка відбувається від загального до часткового, і, як результат, реалізується студентоцентрований підхід. Системно-комунікативний метод охарактеризовано як основу для розвитку та формування мовної комунікативної діяльності на професійному рівні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Г., Мачинська Н.
Назва : Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 89-96. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--мобільність педагога--самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас А., Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Назва : Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 82-88. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--толерантність--міжнародне спілкування
Анотація: У статті розглянуто поняття креативності та важливість її розвитку d студентів на заняттях з іноземної мови. Зазначено, що вектор сучасної політики та стратегії України спрямований на подальший розвиток національної системи освіти шляхом її адаптації до умов соціально-орієнтованої економіки, трансформації та інтеграції в європейське та світове співтовариство. Виявлено, що розвиток креативності студентів зумовлений необхідністю реалізації складних, нестандартних завдань і ситуацій у процесі професійного міжнародного спілкування та потребою налагодження глибшого взаєморозуміння. Забезпечення високого рівня мотивації до вивчення іноземної мови в студентів та розвитку їхньої креативності охарактеризовано як одне з основних завдань викладача сучасного закладу вищої освіти України, що, у свою чергу, потребує підходу, який базується на сучасних технологіях навчання та забезпечує ефективне оволодіння студентами іноземною мовою і розвиток у них самостійності, ініціативності та креативності. Констатовано необхідність впровадження сучасних технологій навчання, які допомагають удосконалювати освітній процес. Стаття розкриває бачення дослідниками креативності як: загальної здатності до творчості; риси особистості; здатності особистості вийти за межі заданої ситуації, створити оригінальні цінності; процесу прояву власної індивідуальності; обов’язкової характеристики педагога. У статті зазначено багатовимірний характер креативності, який передбачає, що основою для креативності можуть бути знання в широкому ряді технічних і нетехнічних галузей. Креативність також визначено як здатність людини відмовлятися від стереотипних способів мислення, змінювати загальноприйнятий, буденний спосіб мислення: відзначено інноваційний характер креативності. У статті розкривається необхідність створення в аудиторії творчої атмосфери, що передбачає високий рівень ініціативності, активності та працьовитості; заохочення студентів до самостійного пошуку, відкриття, експериментування, набуття знань і умінь, висловлення власних думок та суперечливих думок; створення простору для дебатів, відстоювання ідей, а також для розвитку толерантності та визнання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калакура О.
Назва : Повчальні уроки Центральної Ради для етнополітичного консенсусу в Україні
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 1. - С. 19-28. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.1928 (Шифр К269584624/2018/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.1928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична нація--національні меншини--міжетнічні відносини--українська центральна рада
Анотація: У статті розглянуто важливу складову Української революції 1917–1921 рр. — діяльність Центральної Ради щодо залучення національних меншин до українського державотворення. Відзначено роль міжнаціональної єдності у двох значущих подіях новітньої історії українського народу — проголошенні ІV Універсалу Центральної Ради та Акта незалежності України. Проаналізовано кроки української держави, спрямовані на розбудову рівноправних відносин українців та національних меншин, пошук міжетнічної злагоди. Доведено необхідність правового захисту інтересів етнічних груп, підтримки культурно-освітніх заходів щодо збереження ідентичності усіх громадян
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лопіна Н., Журавльова Л.
Назва : Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 67-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6773 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6773
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-квести--медична освіта--електронна база клінічних випадків--тренажери практичного навчання
Анотація: У статті описується практико-орієнтований кейс-метод вивчення внутрішньої медицини з використанням електронної бази клінічних випадків, тренажерів, тематичних веб-квестів у навчальному процесі клінічними кафедрами вищих медичних учбових закладів і обговорюється необхідність створення загально університетської бази клінічних випадків, що може значно поліпшити якість освіти як додипломної, так і післядипломної. У статті представлені основні компоненти кейс-методу навчання на основі інформаційних веб-технологій в медичній освіті з огляду на власний досвід. Обговорюються переваги та етичні аспекти впровадження електронної бази клінічних випадків для всіх учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zamotaieva N.
Назва : Gender approach to education organization in higher military educational institution
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 11-16. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерний--освітній процес--військова школа--gender--educational process--higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kutsyk R.
Назва : Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 65-72. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби масової інформації--пропаганда--преса--перша світова війна
Анотація: У статті на основі джерельних матеріалів Київської, Подільської та Волинської губерній розкрито особливості ідейно-пропагандистського обґрунтування процесу завоювання Російською імперією Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття на початковому етапі Першої світової війни. Висвітлено основні тематичні напрями публікаційних повідомлень преси,тзміст і специфіку інформативного наповнення відозв та брошур. З’ясовано, що з перших днів війни імперський уряд приступив до активної пропаганди ідеологічних міфів про процес «збирання земель руських», про те, що галицьке населення є братнім народом, який потребує довгоочікуваного «визволення». З метою переконання суспільства у правдивості вищезазначених тверджень та формування позитивного ставлення до окупації західноукраїнських земель у засобах масової інформації застосовувалися різні прийоми та механізми інформаційного впливу на формування суспільної свідомості. Важливу роль в ідеологічному курсі імперського уряду відігравало православне духовенство та церковні ЗМІ, які підтримували офіційну політику уряду й широко пропагували ідею про необхідність визволення населення Східної Галичини, Буковини та Закарпаття від римського, католицького гніту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)