Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=новини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 178
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 20 цікавих фактів про українську мову, які слід знати : Інтернет-новини
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 27. - С. 7, 15, 16, 17, 30, 31. (Шифр І691205/2017/27)
Предметні рубрики: Викладання української мови в школі-- цікаві матеріали до уроків
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : 20 цікавих фактів про українську мову, які слід знати : Інтернет-новини
Місце публікування : Історія та правознавство. - Київ: Основа, 2017. - № 27. - С. 7, 15, 16, 17, 30, 31. (Шифр І691205/2017/27)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/A73
Назва : Are the Russian speakers in Baltic states particulary vulnerable to Russia’s disinformation and fake news? : police brief
Вихідні дані : Riga: SIA GREEN PRINT, 2021
Кільк.характеристики :35 p.
Колективи : Latvian Transatlantic Organisation
ISBN, Ціна 2661-5136: 15.00 грн.
ДРНТІ : 11 + 19
УДК : 327(474.3):070.16 + 070.16
Предметні рубрики: Міжнародні відносини-- Балтійські країни
Засоби масової інформації-- Фейкові новини
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/K81
Автор(и) : Krauss, Ellis S.
Назва : Broadcasting Politics in Japan : NHK and television news
Вихідні дані : Ithaca : Cornell University Press, 2000
Кільк.характеристики :xiv с.: il; 278 с
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 0-8014-3748-2: 200.00 грн.
ДРНТІ : 19.21
УДК : 075(520)
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Історія --Японія, 20 ст.
Телевізійні новини-- Політика мовлення-- Історія --Японія, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): television broadcasting of news--government--nhk--television news --телевізійні новини--політика мовлення--уряд
Анотація: У своїй книзі «Політика мовлення в Японії», його розповідь зосереджена на ролі японських засобів масової інформації та, зокрема, японського національного мовника NHK. З 1960-х років телебачення було невід’ємною частиною японського дому, а теленовини NHK донедавна були домінуючим і найбільш надійним джерелом політичної інформації для японців. Стиль новин NHK є відмінним серед систем мовлення промислово розвинених країн; він наголошує на фактах, а не на їх інтерпретаціях, і надає надзвичайного пріоритету висвітленню національної бюрократії. Краусс стверджує, що цей підхід є не просто відображенням японської культури, а результатом організації та процесів NHK та їхніх відносин з державою. Ці фактори мали серйозні наслідки для післявоєнної легітимізації штату, тоді як нещодавній виклик комерційних мереж NHK допоміг породити хвилю цинізму, з якою зараз стикається держава. Краусс проводить читача через складну взаємодію між політикою, медіа-організаціями та японською журналістикою, щоб продемонструвати, як телевізійні новини NHK стали формувачем політичного світу Японії, а не просто лінзою, через яку їх можна розглядати.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Reva N.
Назва : The role of Logic in Critical Thinking
Паралельн. назви :Роль логіки у критичному мисленні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 5. - С. 49-53. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--логічне мислення--неформальна логіка
Анотація: Стаття присвячена виявленню відмінностей між критичним мисленням і логікою як двома способами раціонального мислення та як навчальними дисциплінами у вищій школі. Стверджується, що помилкова асоціація цих двох типів мислення впливає на те, яким чином викладаються обидві дисципліни. Показано, що інколи в українських університетах відбувається підміна змісту курсу критичного мислення на курси з формальної чи неформальної логіки. Крім того, усі існуючі українські посібники з критичного мислення присвячені лише логічним питанням. І хоча логіка може дати деякі важливі та корисні інструменти, в статті доводиться, що цього недостатньо для правильного використання критичного мислення. Надається порівняльна характеристика критичного та логічного мислення на основі базових параметрів. Аналізується, які характеристики є спільними для обох типів мислення, а які різні. Наводиться порівняльна таблиця з конкретними прикладами, які свідчать про розбіжність критичного мислення і логіки. Розкривається історичне коріння усталеного термінологічного непорозуміння в буденній свідомості щодо ототожнення критичного і логічного мислення. Зазначено, що західна наука вже давно розвела ці дисципліни та визначила основні пріоритети і проблеми для кожної з них. Однак в Україні ми все ще маємо деякі «проблеми з розмежуванням» через відсутність глосарію та помилкову асоціацію цих двох способів раціонального мислення. Щоб довести помилковість заявленої подібності, автор вивчає дві популярні фейкові новини про COVID-19, викриває обидва міфи, використовуючи різні засоби, надані логікою та критичним мисленням, і доводить, що вони є самодостатніми і можуть використовуватися окремо й незалежно один від одного. Стверджується, що критичне мислення – це базова мисленнєва навичка, особливо в кризовий період існування соціуму. Тому надзвичайно важливо, щоб критичне мислення почали правильно викладати в Україні та використовувати не лише в науковій діяльності, а й у повсякденних практиках.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : The radio propaganda as an innovative element of the military tactics and strategies of the Nazi Germany 1933-1941
Паралельн. назви :Радіопропаганда як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини 1933-1941 років
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 42-47. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): радіо--радіовійна--інформаційний простір нацистської німеччини--пропаганда
Анотація: Розкрито роль радіо як однієї зі складових нацистського інформаційного простору, сформованого напередодні та на початку Другої світової війни. Радіопропаганду представлено як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини, який став важливим у психологічній обробці населення перед початком військових дій. Показано, як нацистське керівництво поширювало радіомовлення на зарубіжні країни та на окуповані території, прагнуло досягти популярності, яка дозволяла б йому конкурувати із засобами масової інформації Англії, Франції, США, Австрії та СРСР і радіопередачами іноземних держав. Майже всі програми нацистської пропаганди були орієнтовані перш за все на населення окупованих територій. Значну роль відігравали передачі, які пропагували велику місію Німеччини. Закріпивши за собою європейський радіопростір, пропагандистський штаб Гітлера розпочинає справжню радіовійну на сході Європи. Мета статті - розкрити радіопропаганду як одну з частин інформаційного простору, яку прагнула сформувати влада Гітлера на окупованих територіях Східної Європи. Проаналізовано стан наукової розробки проблеми у вітчизняній та зарубіжній історіографії. Визначено основні підходи до дослідження проблеми та методи дослідження змісту радіопередач, їх вплив на населення Німеччини у 30-х роках XX століття. Дослідження підтвердили, що вже під час німецько-радянської війни технологічний прогрес у радіомовленні використовувався не лише нацистською владою, а й владою Англії, США та СРСР. Німецька радіопропаганда велася за допомогою спеціально розроблених прийомів та методів. Серед них: офіційні повідомлення, в яких детально висвітлювалися хороші новини, та поверхово - погані; повторення офіційних повідомлень противника між інформаційними новинами, які мали певну пропагандистську мету - підірвати віру в успіх дій противника; сенсаційні трансляції, що зосереджувались на одній важливій пропагандистській темі чи події; трансляція повністю cфальшованого матеріалу, тобто вигаданого, що слухачі не могли відразу зрозуміти істину. Транслювалися офіційні радіопрограми, підроблені з посиланням на вигадані джерела, а також передачі на основі джерела інформації, таємно контрольованого Німеччиною. Наукова новизна цього дослідження - демонстрація радіопропаганди як невід'ємного елемента військової тактики та стратегії нацистської Німеччини.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Studia Philologica -2023р.,N 21
Цікаві статті :
Бехта І. А. Заперечення, правда та хибність/ І. А. Бехта, О. В. Татаровська (стр.7-19)
Благак Б. «Творчий переклад» як політична дефамація: велика чеська державницька утопія Гануша Куффнера та її пропагандистична інструменталізація проти Чехословаччини/ Б. Благак (стр.20-34)
Butko O. A. Основні особливості економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах/ O. A. Butko (стр.35-45)
Вітвіцька Н. М. Лексико-граматичні особливості прямого мовлення персонажа- трикстера у художньому дискурсі (на матеріалі збірки Ніла Геймана «Скандинавська міфологія»)/ Н. М. Вітвіцька, Н. Г. Єсипенко (стр.46-56)
Колесник О. С. JÖTNAR як «надзвичайні істоти»: когнітивна матриця давньопівнічних мовних репрезентацій/ О. С. Колесник (стр.57-76)
Мізін К. І. Антропоцентрична природа образного порівняння та його кореляція з метафорою/ К. І. Мізін, М. Г. Шемуда (стр.77-90)
Радван Д. В. Листи і промови імператриці Священної Римської Імперії Адельгейди, доньки короля Русі, у хроніках і книгах кінця 11-12 століття/ Д. В. Радван (стр.91-108)
Цапро Г. Ю. Фейкові новини: створені для чоловіків чи жінок?/ Г. Ю. Цапро, О. В. Грищенко (стр.109-118)
Юрчишин І. М. Роль металінгвістичного заперечення в міжособистісній комунікації/ І. М. Юрчишин (стр.119-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://studiap.kubg.edu.ua
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81/І 23
Автор(и) : Іванченко Р. Г.
Назва : Адекватність розуміння і ясність тексту : науково-популярна література. № 6
Вихідні дані : Київ, 1991
Кільк.характеристики :44 с
Серія: Серія 8 "Новини науки і техніки"
ISBN, Ціна 5-7770-0532-2:
ДРНТІ : 17.01 + 16.01
УДК : 81
Предметні рубрики: Мовознавство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Новини IT (стр.4-5) Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс",штучний мозок,штучний інтелект
Зеленська Н. Алгоритми з повторенням/ Н. Зеленська (стр.6-14) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 7 клас,середовище Скретч
Журибеда О. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі/ О. Журибеда (стр.15-25) Кл.слова: план-конспект уроків,програмування, 8 клас,розв’язання задач з інформатики
Журибеда О. Величини логічного типу, операції над ними/ О. Журибеда (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,величини логічного типу,кон’юнкція
Журибеда О. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин/ О. Журибеда (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда О. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком/ О. Журибеда (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,елементи інтерфейсу
Сапетова Л. Створення відеокліпу/ Л. Сапетова (стр.26-34) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,цифровий відео-запис
Сапетова Л. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі/ Л. Сапетова (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,налаштування часових параметрів
Гуназа Л. Загублені деталі/ Л. Гуназа (стр.37-45) Кл.слова: сценарій квесту з інформатики,веб-квест,використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування (стр.46-48) Кл.слова: Excel,умовне форматування,правила форматування
Журибеда О. Plickers. Цікаві технології на урок/ О. Журибеда (стр.49-52) Кл.слова: сервіс Plickers,тестування,оперативний контроль знань
Задачі на множини (стр.53-56) Кл.слова: множини в інформатиці,систематизація об’єктів,формування множин
Казанцева О. П. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап/ О. П. Казанцева (стр.57-63) Кл.слова: Інтернет-олімпіада,олімпіада з інформатики, 10-11 класи,зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука? (стр.64-65) Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука,Windows 10,бездротовий Інтернет
Цікаві статті :
Знайти схожі

10.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Новини IT (стр.4-5) Кл.слова: попередження Вільяма Куосманена,вільна ОС,вірус Fruitfly
Коваленко О. Територія табличних обчислень/ О. Коваленко (стр.6-23) Кл.слова: план-конспект уроків,табличний процесор,інформатика, 8 клас
Коваленко О. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок/ О. Коваленко (стр.6-9) Кл.слова: план-конспект уроку,табличний процесор,інформатика, 8 клас
Коваленко О. Практична робота "Розв’язування задач на обчислення"/ О. Коваленко (стр.9-14) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,інформатика, 8 клас
Коваленко О. Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора/ О. Коваленко (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,функція в ЕТ,інформатика, 8 клас
Коваленко О. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування/ О. Коваленко (стр.18-23) Кл.слова: план-конспект уроку,умовне форматування,інформатика, 8 клас
Явор Н. Система опрацювання табличних даних/ Н. Явор (стр.24-28) Кл.слова: план-конспект уроку,систематизація знань,інформатика, 11 клас
Грабовецька Н. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання "Якщо - то - інакше". Алгоритми з розгалуженням/ Н. Грабовецька (стр.29-33) Кл.слова: план-конспект уроку,висловлювання "Якщо - то - інакше",інформатика, 7 клас
Пилипчук І. Використання елемента управління "Розкривний список" / І. Пилипчук (стр.34-38) Кл.слова: план-конспект уроку,програмування елементів інтерфейсу,інформатика, 8 клас
Бодрик О. Цікаві задачі з програмування/ О. Бодрик (стр.39-44) Кл.слова: задачі з програмування,задачі форматування елементів масиву,розбиття на послідовні
Журибеда О. Умовне форматування в діаграмі/ О. Журибеда (стр.45-46) Кл.слова: діаграми в Excel,електронні таблиці,умовне форматування
Журибеда О. Методичні прийоми у навчально-виховному процесі/ О. Журибеда (стр.47-49) Кл.слова: засвоєння знань,методика навчання,домашнє завдання
Синдром Ейнштейна (стр.52-53) Кл.слова: задачі,кросворди,шаховий турнір
Попкова С. Пошуковий турнір у 9-му класі/ С. Попкова (стр.54-57) Кл.слова: сценарій заходу з інформатики,позакласна робота,інформатика, 9 клас
Табличний процесор (стр.58-63) Кл.слова: роздатковий матеріал для учнів,електронні таблиці,інформатика, 7-8 класи
Запитуєте? Відповідаємо (стр.64-65) Кл.слова: батьківський контроль у You Tube,панель управління,вимкнення реклами
Цікаві статті :
Знайти схожі

11.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Новини IT (стр.4-5) Кл.слова: алгоритм "Фонтан ДНК",голосові інструкції користувача,магнітна пам’ять
Желізняк Л. Редагування та форматування текстового документа/ Л. Желізняк (стр.6-13) Кл.слова: інформатика, 6 клас,план-конспект уроку,форматування тексту
Гуназа Л. Ділова гра з використанням методики case study/ Л. Гуназа (стр.14-17) Кл.слова: кейс-метод,хід гри,рекламна агенція
Матузна К. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок/ К. Матузна (стр.20-24) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,електронна таблиця
Білоконь О. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур/ О. Білоконь (стр.25-29) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 9 клас,комп’ютерна графіка
Пітка І. Використання стилів, поняття про схему документа. Перегляд документа в різних режимах. Практична робота "Використання стилів і шаблонів документів"/ І. Пітка (стр.30-39) Кл.слова: веб-квест,інформатика, 10 клас,редагування тексту
Журибеда О. Де знайти число?/ О. Журибеда (стр.40-43) Кл.слова: олімпіада з інформатики,завдання,розбір задачі
Чижевська С. Графічний редактор/ С. Чижевська (стр.44-55) Кл.слова: інформатика, 5 клас,роздатковий матеріал для учнів,інструктивні картки
Журибеда О. Логічні задачі/ О. Журибеда (стр.56-58) Кл.слова: ігри розуму,кола Ейлера,логічні задачі
Цікаві статті :
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Хамуляк С. Б. Дещо про портрети.../ С. Б. Хамуляк (стр.3-7.)
Чаркіна Т. І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі/ Т. І. Чаркіна (стр.8-12)
Гінетова Т. Л. Інтелектуальні змагання з історії як засіб формування компетентності особистості/ Т. Л. Гінетова (стр.13-16.)
Прус Ф. А. Селянський повстанський рух на Поділлі у 1919-1926 роках. Отаман Яків Орел-Гальчевський/ Ф. А. Прус (стр.17-19.)
Горохова К. М. Культура України другої половини 1940-х - початку 1950-х рр./ К. М. Горохова (стр.20-24.)
Петрик О. О. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі/ О. О. Петрик (стр.25-27.)
Іванчук І. М. Голодомор 1932-1933 рр./ І. М. Іванчук (стр.28-32.)
Зуб Е. Зворотній бік Голодомору. Про тих, хто вдосталь їв і не вдавився/ Е. Зуб (стр.30-31.)
Нужа Ю. П. Відродження громадівського руху в 70-90-ті роки XIX ст./ Ю. П. Нужа (стр.33-37.)
Польова Г. М. Природні умови Італії. Виникнення міста Рима/ Г. М. Польова (стр.38-41.)
Сичик О. В. Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перший Арабський халіфатів на становлення Середньовічної Європи/ О. В. Сичик (стр.42-44.)
Корупція безсмертна? (стр.45-46.)
Курин М. М. Про що й про кого розповідає історія/ М. М. Курин (стр.47-49.)
Кожина А. Г. Сполучені Штати Америки за часів Великої депресії/ А. Г. Кожина (стр.50-63.)
Вітаємо ювеляра (стр.16.)
Клишоногий капрал (стр.44.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 19/21
Цікаві статті :
Морозова Н. М. Календарне планування/ Н. М. Морозова (стр.4-13.)
Івакін О. О. Календарне планування/ О. О. Івакін (стр.13-22.)
Кагітіна Н. А. Розробки уроків/ Н. А. Кагітіна, О. П. Мокрогуз (стр.22-31.)
Гриценко А. П. Розробки уроків/ А. П. Гриценко (стр.31-48.)
Олексин М. Д. Війни наполеонівської Франції/ М. Д. Олексин (стр.48-58.)
В’ятрович В. Кінці в землю/ В. В’ятрович (стр.58-61.)
Стецюк С. А. 100 років боротьби. Українська революція 1917-1921 рр./ С. А. Стецюк (стр.61-65.)
Борисенко О. А. Обдаровані діти на уроках історії/ О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська (стр.65-67.)
Куцак О. В. Друга світова війна/ О. В. Куцак (стр.67-70.)
Грицун В. П. Основні напрямки НТР у другій половині XX - на початку XXI ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина/ В. П. Грицун, І. П. Соловей (стр.70-73.)
Меделяєв В. М. Законодавство країн ЄС/ В. М. Меделяєв (стр.73-80.)
Горбачова Г. Г. Українські землі в XVI ст./ Г. Г. Горбачова (стр.80-86.)
Буланов Ю. І. Гетьмани України/ Ю. І. Буланов (стр.86-95.)
Архіви ЦРУ: хто і як шпигував за українцями (стр.86-89.)
Грецький проект Катерини II (стр.90-93, 95.)
[Зміст електронного журналу "Історія та правознавство. Позакласна робота”. - 2017, №7(43)] (стр.Фаховий сервер : http://journal.osnova.com.ua)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 24
Цікаві статті :
Методичний коментар щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного спрямування у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р. (стр.2-9.)
Машика В. Т. Щодо особливостей викладання правознавства/ В. Т. Машика (стр.9-13.)
Мартинова І. С. Фотографія як історичне джерело/ І. С. Мартинова (стр.13-15.)
Машика В. Т. Дидактичні матеріали до практичних занять/ В. Т. Машика (стр.15-20.)
Машика В. Т. Завдання та відповіді IV етапу 25 Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства у 2016-2017 н. р./ В. Т. Машика (стр.20-31.)
Життя середньовічних студентів (стр.12, 16, 17, 19, 21.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 27
Цікаві статті :
Машика В. Т. Завдання та відповіді IV етапу 25 Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства у 2016-2017 н. р./ В. Т. Машика (стр.2-13.)
20 цікавих фактів про українську мову, які слід знати (стр.7, 15, 16, 17, 30, 31.)
Болтромюк В. В. Кросворди з правознавства/ В. В. Болтромюк (стр.14-17.)
Болтромюк В. В. Справа товариша Берії/ В. В. Болтромюк (стр.18-19.)
Швець Л. М. Тема "Основи приватного права України". 10 клас/ Л. М. Швець (стр.21-25.)
Пирогова Ю. В. Юридична відповідальність. 9 клас/ Ю. В. Пирогова (стр.26-31.)
Цікаві статті :
На вкладках: Історичні міфи (кольорована вкладка); Це солодке слово “Свобода” (кольорована вкладка)
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 33
Цікаві статті :
Обличчя диктатури (стр.Фаховий сервер № 47. http://journal.osnova.com.ua)
Який вигляд насправді мала Клеопатра (стр.8-9.)
Клімова Г. Д. Правопорядок та правопорушення. / Г. Д. Клімова (стр.22-27.)
Швець Л. М. Цивільне право. Цивільно-правова відповідальність/ Л. М. Швець (стр.27-31.)
Прокоф’єв О. В. Соціальна мобільність. Підприємницька діяльність як "соціальний ліфт"/ О. В. Прокоф’єв (стр.16-22.)
Машика В. Т. Основні новели Закону України "Про освіту"/ В. Т. Машика (стр.2-16.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Мощенко К. В. Перші редактори "Основи"/ К. В. Мощенко (стр.2-5.)
Рябовол Л. Т. Компетентнісно-орієнтована методична система навчання правознавства: модель, умови впровадження, практика реалізації/ Л. Т. Рябовол (стр.6-7.)
Машика В. Т. Методичні рекомендації щодо викладання основних новел конституційної реформи у сфері правосуддя та державної служби під час навчання правознавства у 9-х та 10-х класах у 2016 - 2017 н. р./ В. Т. Машика ; В. Т. Машина (стр.8-13.)
Жолоб Л. І. Правознавчий квест/ Л. І. Жолоб (стр.14-17.)
Кучер Л. М. Квест-тест з правознавства/ Л. М. Кучер (стр.18-19.)
Незвичні податки в історії людства (стр.19-20.)
Фісун Е. Г. Конструювання олімпіадних задач та встановлення критеріїв їх оцінювання/ Е. Г. Фісун (стр.20-21.)
Сапа С. М. Юридична відповідальність/ С. М. Сапа (стр.23-25.)
Сукач Т. М. Право на освіту в Україні/ Т. М. Сукач (стр.26-28.)
Гапєєв Л. Правова допомога: що корисно знати/ Л. Гапєєв (стр.29-31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Історія та правознавство -2018р.,N 4/5
Цікаві статті :
Тютюнник І. С. Розвиток предметних компетентностей учнів ПТНЗ на уроках історії/ І. С. Тютюнник (стр.3-6.)
Матросова Т. О. Роль проектної діяльності у підвищенні навчально-пізнавальної діяльності учнів/ Т. О. Матросова (стр.7-9.)
Рафальська М. Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії/ М. Рафальська, О. Боярчук, Н. Герасим (стр.10-12.)
10 головних проблем, які постануть перед людством до 2050 року (стр.13-15.)
Музиченко Я. Бандерівці проти кримінальників/ Я. Музиченко (стр.16-17.)
Мотичак М. І. Складання опорного конспекту з теми "Україна в роки Другої світової війни (1939-1945)"/ М. І. Мотичак (стр.18-34.)
Царенко О. А. Дидактичні матеріали за темою "Україна в роки Першої світової війни”/ О. А. Царенко (стр.35-41.)
Горбачова Г. Г. Українські землі наприкінці 50-х рр. XVII ст. - на початку XVIII ст./ Г. Г. Горбачова (стр.42-55.)
Дослідники знайшли ім’я Аллаха на поховальному вбранні вікінга (стр.48.)
Сичик О. В. Проект за темою "Виникнення давньоруських міст на території мого краю”/ О. В. Сичик (стр.56-59.)
Косюк О. А. Заснування Рима/ О. А. Косюк (стр.60-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Історія та правознавство -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Машика В. Розвиток критичного мислення на уроках правознавства/ В. Машика, Л. Коноваленко, Ю. Шимон (стр.2-10.)
Котенко О. М. Графічні організатори/ О. М. Котенко (стр.11-24.)
Клімова Г. Д. Кримінальне право/ Г. Д. Клімова (стр.25-30.)
Жертви терору талібів в Афганістані (стр.30.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Історія та правознавство -2018р.,N 7/8
Цікаві статті :
Желіба О. В. Метод тестування у перевірці навчальних досягнень учнів/ О. В. Желіба (стр.3-15.)
Бармас О. В. Формування історичної компетентності учнів на практичних заняттях з історії України/ О. В. Бармас (стр.16-17.)
Терещук Г. Похорон Володимира Івасюка перетворився на непокору тисяч людей комуністичній владі/ Г. Терещук (стр.18-20.)
Терещенко Ю. Консервативна революція гетьмана Павла Скоропадського/ Ю. Терещенко (стр.21-27.)
Буланов Ю. І. Тестові завдання. Персоналії/ Ю. І. Буланов (стр.28-31.)
Чернік С. Д. Використання кейс-методу на уроках історії в старшій школі/ С. Д. Чернік (стр.32-36.)
Вчені встановили причину масової загибелі ацтеків (стр.36.)
Воронцова Ю. В. Семінар "Уроки державотворчих процесів” (до 100-річчя української революції)/ Ю. В. Воронцова (стр.37-40.)
Косюк О. А. Римська республіка у V-VIII ст. до н. е. 6 клас/ О. А. Косюк (стр.41-45.)
Цікаві факти про Давній Рим (стр.42, 43, 44, 45.)
Болтромюк В. В. Перші землероби та скотарі на території України. Трипільська археологічна культура. 6 клас/ В. В. Болтромюк (стр.46-48.)
Куцак О. В. Терени творення нової України/ О. В. Куцак (стр.49-52.)
Дорошенко О. Г. Княжа Русь-Україна: Володимир Великий/ О. Г. Дорошенко (стр.53-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)