Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нормативно-правове забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Соколова І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети/ І. Соколова (стр.7-15) Кл.слова: інтернаціоналізація,стандартизація,триплет стандартів
Дембіцька С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект/ С. Дембіцька (стр.16-21) Кл.слова: працеохоронна діяльність,фахова підготовка
Діденко І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства/ І. Діденко, О. Філатова (стр.22-27) Кл.слова: педагогічні курси,педагогічний з’їзд
Machynska N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects/ N. Machynska, Y. Derkach (стр.28-34) Кл.слова: навантаження,потенціал,професійне вигорання
Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/ V. Hladkova (стр.35-40) Кл.слова: акмеологія,кадровий резерв,акмесинергетичне забезпечення
Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/ V. Budak, O. Oleksiuk (стр.41-45) Кл.слова: патріотизм,лідер-патріот,критичне мислення
Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/ С. Стеблюк (стр.46-51) Кл.слова: мораль,ступенева освіта,наукове дослідження
Сліпчук В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України/ В. Сліпчук (стр.52-57) Кл.слова: іноземні студенти,комунікативні компетентності,вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/ О. Воскобойнікова-Гузева (стр.58-62) Кл.слова: інформаційні технології,магістерська програма,міждисциплінарна підготовка
Кристопчук Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз/ Т. Кристопчук (стр.63-67) Кл.слова: національний стандарт,нормативно-правове забезпечення
Бінницька К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії/ К. Бінницька (стр.68-71) Кл.слова: економічна галузь,професійна підготовка
Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/ А. Коломієць (стр.72-77) Кл.слова: доба бароко,якість освіти,Septem Artes Liberales
Tsyuk O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine/ O. Tsyuk (стр.78-82) Кл.слова: імпліментація,освіта Швеції,рейтинги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Назва газети: Дитячий садок. Бібліотека -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Семизорова В. Вихователю інклюзивної групи/ уклад. В. Семизорова, О. Духновська, Н. Радоміцька (стр.1-144) Кл.слова: інклюзивна освіта,діти з особливими освітніми потребами,нормативно-правове забезпечення
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyna A.
Назва : Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 114-124. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освіта--освіта дорослих--нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головченко Г.
Назва : Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 19-36. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.2 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаінформаційна грамотність--медіаосвіта--нормативно-правове забезпечення--форми медіаосвіти
Анотація: Нині в умовах цифрового суспільства життєво необхідними навичками вважаються медіаінформаційні, які є результатом медіаосвіти. Важливість і необхідність впровадження медіаосвіти в навчальний процес на усіх рівнях освітньої системи, а також у всіх освітніх системах розуміється і підтримується державними органами, науковцями, прогресивно мислячими громадськими діячами в Україні. Мета статті – проаналізувати медіаосвітню діяльність з позиції нормативно-правового забезпечення та досвіду його практичної реалізації на теренах України. Використано комплекс методів наукового пошуку: огляд літератури, аналіз, синтез отриманих даних, прогностичний метод. З’ясовано, що ціла низка правових документів регулює діяльність медіасфери в Україні. Однак, переважна більшість із них стосуються саме діяльності медіа чи регулювання інформаційної сфери. Натомість, розвиток медіаінформаційної грамотності регулюється не окремим законом, а в контексті низки законів України про освіту. Визначено й охарактеризовано 7 пріоритетних напрями подальшого розвитку медіаосвіти згідно з Концепцією провадження медіаосвіти на період до 2025 року: дошкільна, шкільна, позашкільна медіаосвіта, медіаосвіта у вищій школі, медіаосвітня підготовка батьків, медіаосвіта дорослих, неформальна медіаосвіта. Розглянуто концепти «неформальна медіаосвіта» та «медіаосвіта засобами медіа» як доволі дискусійні. Проаналізовано форми медіаосвіти та завдання, що стоять перед ними. Зважаючи на результати аналізу, виокремлено й обґрунтовано доцільність ще однієї форми медіаосвіти – «самоосвіта засобами медіа» як самоорганізованого здобуття цифрової, інформаційної та медіа компетентностей під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям. Окреслено перспективи подальших наукових розвідок, зокрема в плані проведення експериментальних досліджень
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильєв І. В., Тищенко В. О., Пруський А. В.
Назва : Управління пожежними та техногеними ризиками
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 5. - С. 122-126. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/5). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління ризиками--забезпечення пожежної безпеки--контрольно-наглядові функції--профілактична робота--нормативно-правове забезпечення--кількісна модель
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любченко В.
Назва : Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення)
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 2. - С. 41–48. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Психолого-педагогічний супровід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--психолого-педагогічний супровід--діти з особливими освітніми потребами--нормативно-правове забезпечення--командна співпраця--всебічний розвиток дитини--заклади освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хромець В.
Назва : Початок формування нормативно-правового забезпечення богословської освіти в незалежній Україні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 3. - С. 88-93. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): богословська освіта--нормативно-правове забезпечення--незалежна україна--заклади вищої освіти--духовні заклади вищої освіти
Анотація: У статті показано становлення нормативно-правового забезпечення богословської освіти в незалежній Україні. Визначено перешкоди та труднощі початку формування нормативно-правової бази богословської освіти, висвітлено сучасну проблематику, досягнення, здобутки та перспективи її розвитку. Акцентовано на тенденціях та проблемних аспектах функціонування богословської освіти в Україні та виокремлено питання нормативно-правового забезпечення, які потребують свого вирішення. Актуальність проблеми полягає у зверненні та висвітленні основ, які тривалий час були поза суспільним та науковим дискурсом і стосуються релігійно-богословської тематики.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельникова М., Градобоєва Є.
Назва : Механізми державно-приватного партнерства в проектах розвитку міських агломерацій
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 2. - С. 9-13. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державно-приватне партнерство--міські агломерації--проекти розвитку--механізми--сфера життєзабезпечення--агломераційний ефект--нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті розглянуто можливості використання механізмів державно-приватного партнерства (ДПП) при реалізації проектів розвитку міських агломерацій. Визначено особливості розвитку міських агломерацій, які засновані на об'єднанні зусиль територіальних громад і спрямовані на реалізацію спільних проектів, включаючи залучення коштів приватних інвесторів і використання механізмів ДПП. Визначено напрямки вдосконалення нормативноправового забезпечення використання механізмів ДПП. Обґрунтовано необхідність розширення використання механізмів ДПП при реалізації спільних проектів розвитку сфери життєзабезпечення міських агломерацій. Запропоновано шляхи підвищення інвестиційної привабливості об'єктів сфери життєзабезпечення міських агломерацій для приватних інвесторів. Представлена схема формування й реалізації спільних проектів ДПП
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.09(072)/М 54
Автор(и) : Воротникова І., Заплатинський В., Рак Л., Філоненко І., Воробей С., Хоменко О., Косик В., Рудич М., Речич Н., Олексюк О., Якунін Я., Шопіна М., Ворона З., Ткач Н.
Назва : Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна галузі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ФОП Ямчинський О. В., 2022
Кільк.характеристики :187 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти, Кафедра природничо-математичної освіти і технологій
ISBN, Ціна 978-617-8184-25-4: 80.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.09(072)
Предметні рубрики: Середня школа-- Організація навчання-- 5-6 клас-- НУШ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організація освітнього процесу--нова українська школа--нуш--інновації--впровадження--рекомендації--нормативно-правове забезпечення--вибір модельних програм--природознавство--математика--інформатика--дизайн і технології--соціальна галузь--здоров’язабезпечувальна галузь
Примірники : всього : Ф1(3)
Вільні : Ф1(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Вихователю інклюзивної групи
Місце публікування : Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ: Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2018. - № 3. - С. 1-144 (Шифр Д165052/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими освітніми потребами--нормативно-правове забезпечення
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)