Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=носії інформації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002(075)/П 14
Автор(и) : Палеха Ю. І., Леміш Н. О.
Назва : Загальне документознавство : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2009
Кільк.характеристики :432 с
Серія: Бібліотечка документознавця
ISBN, Ціна 978-966-96938-0-8
ДРНТІ : 82.13.13
УДК : 002(075) + 811.161.2’27
Предметні рубрики: Документознавство-- Науково-технічна інформація
Примірники : всього : Ф2(3), ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф3(2)
Вільні : Ф2(3), ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019р.,N 9
Цікаві статті :
Безсонова О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців/ О. Безсонова (стр.4-16) Кл.слова: педагоги-початківці,психологічні типи,перспективи розвитку
Дроб'язко О. Рецепти від шефа методисту-початківцю/ О. Дроб'язко (стр.17-20) Кл.слова: методичний кабінет,поради фахівця
Савінова Н. / Н. Савінова ; 21-26 Кл.слова: самоосвіта,курси підвищення кваліфікації,онлайн-школа
Савінова Н. Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків/ Н. Савінова (стр.27-30) Кл.слова: мотивація,зворотний зв'язок,емпатія
Терещенко І. Міське методичне об'єднання - навчаємо неформально/ І. Терещенко (стр.31-34) Кл.слова: координація роботи,планування засідань,напрями діяльності
Безсонова О. Тайм-менеджмент для молодого педагога/ О. Безсонова (стр.35-36) Кл.слова: підготовка до занять,планування роботи,витрати часу
Бура О. QR-код - оптимізатор методичної роботи/ О. Бура (стр.37-39) Кл.слова: інновації,Quick Response,носії інформації
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі (стр.40) Кл.слова: поведінка в соцмережах
Гавриш Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом/ Н. Гавриш (стр.41-44) Кл.слова: емпауермент,"Методична скарбничка вихователя",професійне вдосконалення
Мамонов Є. Як здолати "внутрішнього ворога"/ Є. Мамонов (стр.45-48) Кл.слова: пунктуальність,негативні емоції,запальність
Панфілова М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишків матеріалів/ М. Панфілова, І. Панова (стр.49-52) Кл.слова: художня праця,розвивальні ігри
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мітчук, Ольга
Назва : Наративи медіапросвітництва сучасної ліберальної інформаційної культури
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 2. - С. 9-15. - DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.2 (Шифр І254815328/2022/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ліберальна інформаційна культура--інформаційне суспільство--медіапросвітництво--наратив--носії інформації--соціальні комунікації
Анотація: Наукове осмислення наративів медіапросвітництва сучасної теорії ліберальної культури та чинника функціонування її носіїв в умовах історичного й сучасного аспектів комунікаційної трансформації суспільства є актуальним і незаперечним фактом сучасної науки із соціальних комунікацій. Подана характеристика теорії ліберальної інформаційної культури з погляду типології та принципів виявлення первинного й базового характеру факту і можливості його вільного тлумачення в реалізації інтерпретаційних ресурсів носіїв інформаційної культури, що формує в їхній сукупності специфічну рису лібералізму — вільну особистісну соціальну оцінність. Попри декілька століть реального розповсюдження в межах світового інформаційного середовища, лібералізм (і як філософський напрям, і як теоретична течія, і як інформаційна практика) стоїть певним чином осторонь серйозних досліджень у соціальних комунікаціях. Сучасна масова комунікація, все чіткіше й однозначніше проводячи кордон демонстраційних характеристиках комунікаційного продукту за принципом онлайн чи офлайн, поза контекстом уваги аудиторії залишає як серйозні теми й проблеми, так і ґрунтовні підходи до їх висвітлення. Мета дослідження полягає в розкритті ключових чинників сучасного та історичного аспектів носіїв української ліберальної інформаційної культури. Відповідно до мети ми визначили таке завдання: з’ясувати контентні та аудиторні характеристики соціальних комунікацій як базисні поняття функціонування ліберальної інформаційної культури. Методологічну основу дослідження становить поєднання загальнонаукових методів, спеціальних методик і підходів до вивчення закономірностей та особливостей проходження інформаційних процесів і явищ. Щодо комплексного підходу науковців у теоретичній складовій дослідження стосовно української інформаційної культури періоду другої половини XIX — початку XX ст., то цей підхід залишає поза увагою дослідників дві популярні протилежні парадигми інформаційної культури — так званий проєкт Модерну і проєкт Постмодерну. Відповідно до результатів дослідження є певні загальні онтологічні підстави універсальної єдності речей, людей, подій та повідомлень про них, а отже, універсальні критерії оцінки та інтерпретацій всього сущого. Інформаційно-культурний світ при такому розумінні виступає як переданий людині у будь-якій точці часу й простору універсум усіх можливих значень, змістів і настанов людського існування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)