Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 211
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Директор школи, ліцею, гімназії -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В Кремень (стр.4-13) Кл.слова: особистість інноваційного типу,наукові розробки,НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Виговська О. Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд/ автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька (стр.15-33) Кл.слова: громадська експертиза,педагоги-новатори,інноваційний досвід
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати/ В Кремень (стр.16-20) Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ,дитиноцентриські засади
Кольченко Л. Система інноваційного розвитку ліцею/ Л. Кольченко (стр.21-22) Кл.слова: учнівське самоврядування,народні традиції
Войчишин О. Різнокольорова діяльність гімназії/ О. Войчишин (стр.22-24) Кл.слова: інформатизаційні технології,волонтерський клуб
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання/ М. Романенко Кл.слова: предметне поле,ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ,егалітарна освіта
Гриньова М. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка/ М. Гриньова, А. Ткаченко (стр.41-50) Кл.слова: макаренкознавство,творча спадщина,гуманістична педагогіка
Палтишев М. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти/ М. Палтишев (стр.52-56) Кл.слова: дитяча жорстокість,педагогіка розуміння,особистісно-орієнтована педагогіка
Буркова Л. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности/ Л. Буркова (стр.57-63) Кл.слова: зміст освіти,зміст навчання
Ликова В. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта?/ В. Ликова (стр.64-67) Кл.слова: холістичне здоровя,здоров’язберігаюча освіта,педагогічна терапія
Головай І. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею/ І. Головай, А. Пономаренко (стр.68-76) Кл.слова: здоров’язбережувальний акмеологічний простір,здоров’язбережувальні технології,здоров’язбережувальні компетенції
Кот М. До глибин душі засобами музичного мистецтва/ М. Кот (стр.77-80) Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО,УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ,Києво-Печерська Лавра
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися! (стр.79) Кл.слова: фестиваль-конкурс,хорове мистецтво,українська вокально-хорова культура
Кольченко Л. Ліцей на березі Лугані/ Л. Кольченко (стр.82-94) Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ,випереджальна виховна система
Войчишин О. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства/ О. Войчишин (стр.95-111) Кл.слова: лідерська діяльність,ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ,ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот М. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися!/ М. Кот (стр.79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Кобикова Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.29-33) Кл.слова: ТРЕНІНГова програма,проституція,ПРОФІЛАКТИКА
Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/ А. А. Давиденко (стр.34-37) Кл.слова: ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Клещерова І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічним ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів/ І. М. Клещерова (стр.53-55) Кл.слова: неврологічна патологія,РЕАБІЛІТАЦІЯ
Верещак Є. П. Керівник і команда/ Є. П. Верещак (стр.72-75) Кл.слова: Гільбух
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Я 45
Назва : Якісна освіта – запорука самореалізації особистості
Вихідні дані : Київ: Педагогічна преса, 2007
Кільк.характеристики :175 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-7320-91-1: 11.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.01
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петренко, Лариса Борисівна
Назва : Артпедагогіка: на допомогу вчител5ві початкових класів у справі розвитку обдарованості кожної дитини
Місце публікування : Обдарована дитина: науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Київ: СОЦИС-ПРЕС, 2013. - № 4. - С. 39-43 (Шифр О717890/2013/4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Т 50
Автор(и) : Товкач І. Є.
Назва : Хочу бути мамою, хочу бути татом : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2012
Кільк.характеристики :368 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Бібліогр.: с.356-361
ISBN, Ціна 978-966-194-105-1:
ДРНТІ : 15.41.49
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього : Ф2(8)
Вільні : Ф2(8)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4/С 69
Автор(и) : Капська А. Й., Безпалько, Ольга Володимирівна, Вайнола Р. Х.
Назва : Соціальна робота : технологічний аспект : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-8365-40-2:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364.4
Предметні рубрики: Соціальна робота
Анотація: В навчальному посібнику пропонуються теоретичні засади та окремі технології соціальної роботи з різними категоріями населення.
Примірники : всього : Ф2(10), Ф1(5)
Вільні : Ф2(10), Ф1(5)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Снєгірьова В. "Хвилину радості в турботах не губи...". Класична поезія Близького Сходу. Матеріали до уроків світової літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова [и др.] (стр.3-9) Кл.слова: Рудакі,Омар Хайям,Гафіз
Гучак К. Поезії/ К. Гучак (стр.9, 48) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Хижняк О. Яка робота - такий і заробіток. Уславлення любові до праці й інших чеснот у казці братів Грімм "Пані Метелиця". Урок світової літератури, 5 клас/ О. Хижняк (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,казка братів Грімм,ідейно-художній зміст
Шевченко А. "Він відрізнявся від усіх собак...". За оповіданням Е.Сетона-Томпсона "Снап". Урок світової літератури, 5 клас/ А. Шевченко (стр.13-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест,вірність
В’юненко В. Радісно-бешкетливий світ дитинства. За повістю Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". Урок-діалог, 5 клас/ В. В’юненко (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Твен Марк,людяність
Машкара С. Микола Гоголь "Ніч перед Різдвом". Уроки світової літератури, 6 клас/ С. Машкара (стр.20-23) Кл.слова: Гоголь Микола,народні традиції,фантастика
Невінчана В. Різдво - свято любові й прощення. Образ Різдва в повісті Чарльза Діккенса. Урок-свято (світова література та англійська мова), 6 клас/ В. Невінчана (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз,Різдво
Журавкіна І. Поезія/ І. Журавкіна (стр.25) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Веремчук Г. Володимир Короленко. "Сліпий музикант". Пошук свого місця у світі. Тема мистецтва. Українська природа, народні образи й традиції в повісті. Урок світової літератури, 6 клас/ Г. Веремчук (стр.26-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Короленко Володимир,музикант
Гіжовська О. Поезія/ О. Гіжовська (стр.28) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Сорока И. Владимир Короленко. "Слепой музыкант". Поиск главным героем своего места в жизни. Урок мировой литературы, 6 класс/ И. Сорока (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Короленко Володимир,музикант
Пришва А. Поезія/ А. Пришва (стр.32) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Кашуба Є. На землі чи на небі. За оповіданнями Федора Достоєвського "Хлопчик у Христа на ялинці" та Марка Черемшини "Сльоза". Урок позакласного читання, 6 клас/ Є. Кашуба (стр.33-37) Кл.слова: Достоєвський Федір,Черемшина Марко,дитячі мрії
Пирожкова Т. "Мой взнос невелик, зато сделан от всей души". Борис Пастернак: еволюція творчості митця, особливості лірики. Урок світової літератури, 11 клас/ Т. Пирожкова (стр.37-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Пастернак Борис,творчість Бориса Пастернака
Данилишина Т. "В то время я гостила на земле...". Творчість Анни Ахматової - яскраве явище жіночої поезії XX століття. Урок світової літератури, 11 клас/ Т. Данилишина (стр.42-45) Кл.слова: план-конспект уроку,Ахматова Анна,творчість Анни Ахматової
Лелеко А. Поезія/ А. Лелеко (стр.45) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Корінь А. Поезія/ А. Корінь (стр.45) Кл.слова: конкурс,творчий учитель,обдаровані діти
Моруа А. Поль Верлен - Калибан, который был Ариэлем/ А. Моруа (стр.46-48) Кл.слова: Верлен Поль,Рембо Артюр,текст
Новиков В. Пушкин/ В. Новиков (стр.49-50) Кл.слова: художественная литература,текст
Ніколенко О. Володимир Короленко. "Сліпий музикант"/ О. Ніколенко, Т. Конєва (стр.51-60) Кл.слова: життєвий шлях,творчий шлях,художні твори
Стецюк М. Літературний перегук. Людина та її світ у давніх літературах. Міні-хрестоматпія, 8 клас/ М. Стецюк (стр.60-63) Кл.слова: шкільна програма,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (стр.3-9) Кл.слова: Наказ МОН України №1461, 2014 р.,підручники для школи,конкурс
Про затвердження складу експертів (стр.9-12) Кл.слова: Наказ МОН України № 1540, 2014 р.,склад експертної комісії,підручники для школи
Про затвердження інструктивно-методичних матеріалів для ЗНЗ (стр.13-14) Кл.слова: Наказ МОН України № 5, 2015 р.,інструктивно-методичні матеріали,підручники для школи
Невінчана В. Вибрані поезії/ В. Невінчана (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сімакова Л. Вивчаємо твори детективного жанру. Конан Дойл "Блакитний карбункул". До уроку світової літератури, 7 клас/ Л. Сімакова (стр.15-16) Кл.слова: детективна література,Шерлок Холмс,творчість Конана Дойля
Колодкіна Л. Сказка о рыбаке и рыбке/ Л. Колодкіна (стр.17) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Кашуба Є. Два світи одного всесвіту. Світ дітей і світ дорослих у повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". Урок світової літератури, 5 клас / Є. Кашуба (стр.18-21) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Марка Твена,аналіз твору
Красота Д. Прости мене, твою дитину.../ Д. Красота (стр.21) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Гончарук Г. Чарльз Діккенс. "Різдвяна пісня в прозі" Микола Гоголь. "Ніч перед Різдвом". Фольклорні елементи в повістях Урок-компаративний аналіз, 6 клас / Г. Гончарук (стр.22-23) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Чарльза Діккенса,творчість Миколи Гоголя
Стельмах Л. Яке воно, кохання? Образи Вакули й Оксани в повісті М. Гоголя "Ніч перед Різдвом". Урок з використанням дослідницько-ігрового проектування, 6 клас/ Л. Стельмах (стр.24-27) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Миколи Гоголя,головні герої
Ващенко В. Кохання. Уві сні чи наяву.../ В. Ващенко (стр.27) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Кривоніс С. Я думаю, кохання - це дар божий.../ С. Кривоніс (стр.27) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Кузмічов І. Я не знаю, що мені робити/ І. Кузмічов (стр.27) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Буренко Н. "Відважний дух, тверда рука...". Образ Івана Мазепи в поемі Джорджа Байрона "Мазепа". Урок світової літератури, 9клас/ Н. Буренко (стр.28-31) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Джорджа Байрона,головний герой
Кудрявська О. Чарльз Діккенс. "Пригоди Олівера Твіста". Розвінчання, "деромантизація" злочинного світу. Урок світової літератури, 10 клас/ О. Кудрявська (стр.32-34) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Чарльза Діккенса,аналіз літературного героя
Федорова Л. Інтерактивні конспекти уроків світової літератури у контексті системного, комплексного та діяльнісного підходів до навчання/ Л. Федорова (стр.35-45) Кл.слова: інтертекстуальність,рефлексія,схема інтерактивного конспекту
Фейхтвангер Л. Бертольт Брехт/ Л. Фейхтвангер (стр.46-47) Кл.слова: творчість Бертольда Брехта,біографія письменника,драматургія
Ершова А. Главное - жить в хорошее время...Из статей, дневников, писем, стихов, пьес Бертольта Брехта/ пер. А. Ершова (стр.48-51) Кл.слова: епістолярій,вислови,роздуми
Новиков В. Пушкин. Фрагменты из новой книги (Продолжение. Начало см."Всесвітня література в сучасній школі".- 2014.- №6, №7-8, 9, 11; 2015. - №1)/ В. Новиков (стр.52-54) Кл.слова: глави XXIX, XXX, XXXI,літературознавство,текст
Кручик Л. Життя - це різнобарвний сон/ Л. Кручик (стр.54) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Фидкевич Е. Аудирование в школьном курсе русского языка. К вопросу отбора аудиативного материала с учётом задач компетентностно ориентированного обучения русскому языку в 5 классе/ Е. Фидкевич (стр.55-58) Кл.слова: російська мова,мовлення,тестування
Как слово наше отзовётся...3 февраля - Всемирный день борьбы с ненормативной лексикой Кл.слова: нецензурна лайка,словоблуддя,лихослів'я
Поведа С. "Кохання може все і все здолає..."/ С. Поведа (стр.60-63) Кл.слова: сценарій до Дня св.Валентина,День закоханих
Новіцька Д. Молчание / Д. Новіцька (стр.63) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.660я73/В 19
Автор(и) : Василькова, Юлия Валерьевна, Василькова Т. А.
Назва : Социальная педагогика : курс лекций : учебное пособие . -2-е издание, стереотип.
Вихідні дані : Москва: Академия, 2000
Кільк.характеристики :440 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-7695-0526-5: 21.70 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.660я73
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Навчальні посібники
Анотація: В посібнику розглядаються основні поняття соціальної педагогіки, особливості роботи соціального педагога з дітьми групи ризику, важкими та хворими, робота в притулках, клубах, школі, мікрорайоні, реабілітаційному центрі. Аналізується державна політика захисту сім'ї і дітей в Росії з давніх часів, а також розглядається досвід зарубіжних країн.
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Ніколенко О. Таємниці хайку Мацуо Басьо. Культурологічний коментар до уроків, робота з текстом, 6 клас/ О. Ніколенко (стр.3-5) Кл.слова: життєвий шлях,творчий шлях,філософія дзен
Чубко Ю. Хайку/ Ю. Чубко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Колодкіна Л. “...знайти щось таке, з чого можна радіти...” Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер “Полліанна”. Радість крізь призму Божого слова. Бінарний урок світової літератури та основ християнської етики, 5 клас/ Л. Колодкіна (стр.6-8) Кл.слова: план-конспект уроку,позитивне мислення,значущість віри
Грачова Н. Товариство шанувальників Шерлока Холмса. Всесвітня популярність творів про Артура Конан Дойла. Урок-засідання “англійського клубу”, 7 клас/ Н. Грачова (стр.9-14) Кл.слова: план-конспект уроку,інтелектуальні загадки,сищик-геній
Тіхомірова О. Бенкет під час чуми Джованні Боккаччо. “Декамерон”. Урок світової літератури, 8 клас/ О. Тіхомірова (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,відчай,оптимізм
Сорока І. “Господи, прости мне все...” Характеристика образа Анны Карениной. Урок-откровение, 10 класс/ І. Сорока (стр.18-22) Кл.слова: план-конспект уроку,кохання,одкровення
Шульга В. “Клинописи страждання на щоках.” Поема Анни Ахматової “Реквієм”- пам'ятка доби сталінського терору. Урок світової літератури, 11 клас/ В. Шульга (стр.23-25) Кл.слова: план-конспект уроку,життєвий шлях,творчий шлях
Дем'яненко С. Чума - це пошесть, фашистська навала чи символ метафізичного зла? Персоніфікація різних можливостей морального вибору в образах героїв роману Альбера Камю “Чума”. Символіка образу чуми. Спарений урок-дослідження, 11 клас/ С. Дем'яненко (стр.26-33) Кл.слова: план-конспект уроку,філософські погляди А. Камю
Стецюк М. Мігель де Сервантес. ”Дон Кіхот”. Тематичне портфоліо за системою уроків, 8 клас/ М. Стецюк (стр.34-37) Кл.слова: методичний коментар,інформаційна картка,творчі завдання
Походєєва Л. Літературна газета як вид проектної діяльності учнів/ Л. Походєєва (стр.38-41) Кл.слова: метод проектів,пізнавальна діяльність,оцінювання
Стельмах Л. Метод проектів на уроках світової літератури. Заочна подорож "З Пушкіним по Україні". Дослідницький проект учнів 9 класу/ Л. Стельмах (стр.42-45) Кл.слова: Пушкін у Криму,Пушкін у м. Кам'янці, Черкаської області,Пушкін в Одесі
Фидкевич Е. Аудирование в школьном курсе русского языка. К вопросу отбора аудиативного материала с учётом задач компетентностно ориентированного обучения русскому языку в 5 классе/ Е. Фидкевич (стр.46-48) Кл.слова: російська мова,мовлення,тестування
Дубко Н. “Мені ж, Боже, на землі подай любов, сердечний рай...” Літературно-музична композиція/ Н. Дубко (стр.49-54) Кл.слова: сценарій,шевченко Тарас,вшанування пам'яті
Трюхан І. Ну а про справжнє коханнями будемо говорити в років 30-40/ І. Трюхан (стр.54) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Костирко М. Глибина жіночої душі. За поезіями Марини Цвєтаєвої та Ліни Костенко. Літературно-музична композиція/ М. Костирко, С. Колесник (стр.55-57) Кл.слова: сценарій заходу,почуття,душа жінки
Заремба М. Як Полліанна навчила мене грати в радість/ М. Заремба (стр.57) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Гарматюк Н. Людина в світ приходить для любові. Літературний бал/ Н. Гарматюк (стр.58-61) Кл.слова: сценарій заходу,діалог між Богом і дитиною,розмова квітів
Трюхан І. ”Зачем ты пришел в этот мир, человек?”/ І. Трюхан (стр.61) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Турченко Н. Улюбленій героїні віддаю своє серце. Літературне свято/ Н. Турченко (стр.62-63) Кл.слова: сценарій свята,повага до жінки,образ жінки в літературі
Николишин І. Як Полліанна грає в радість/ І. Николишин (стр.63) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)