Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (31)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=образи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 364
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 1 : Літературознавство. Вип. 1 (69)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2012
Кільк.характеристики :174, [1] с.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія та критика світової літератури
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Тілесність у романі "Бурштинова ніч" Сільві Жермен/ Н. Ю. Баняс. Образи "Винного комплексу" в художній структурі трилогії Г. Шевальє про Клошмерль/ Ю. А. Ващенко. Ігор Муратов: вічні образи у поетичній спадщині митця (образ Мефістофеля)/ Т. В. Веретюк. Допоміжні критерії типологій художнього конфлікту (за матеріалами сучасної української драматургії)/ Т. І. Вірченко. Міфологічні образи у поезії "Я стояв навшпиньки" Джона Кіста/ Н. В. Гладка. Особенности функционирования образов, воплощающих идею вечной женственности и богочеловека, в творчесте Л. Семенова/ Т. В. Горячева. Порівняльні дослідження у контексті наукової методології Івана Франка/ О. О. Злотник-Шагіна. "Майстер Чирняк" І. Франка: авторський погляд у майбутнє/ Р. А. Козлов. Системотворчі складові моделі світу в творчості І. Франка та В. Теккерея/ Л. П. Копейцева. Образ Анрі – екзистенція митця у ромаені Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Схема елементів фабули типового виробничого роману К. Кларк та її реалізхація в романі Юрія Шовкопляса "Інженери"/ О. В. Куцевол. Образы еды в романе Г. Ф. Квитки-Основьяненко "Пан Халявський"/ И. А. Маслий. Сезонні образи в ранній ліриці Б. Пастернака/ Я. М. Тагільцева. Дитячий спогад з "поезії і правди" Й-.В. Гете в інтерпретації Зиґмунда Фройда/ Г. М. Шевців.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Ніколенко О. У пошуках справжньої краси. Оскар Уальд і його казка "Хлопчик-зірка"/ О. Ніколенко, О. Орлова (стр.2-6) Кл.слова: Уальд О., про нього,Хлопчик-зірка
Зуєнко М. Переклад казки О. Уальда "Хлопчик-Зірка"/ М. Зуєнко Кл.слова: Хлопчик-Зірка казка,текст,Уальд О.
Гудзь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу: Уроки №1-5/ О. О. Гудзь (стр.12-24) Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА,ФОЛЬКЛОРНІ ТВОРИ,Індійська народна казка "Фарбований шакал"
Орлова О. В. Чарівні помічники. Казки народів світу/ О. В. Орлова (стр.25-27) Кл.слова: ЧАРІВНА казка,головна думка,ЕЛЕМЕНТИ будови казки
Богосвятська А.І. Технологія проблемного навчання і мислення на уроках літератури/ А. І. Богосвятська (стр.28-32) Кл.слова: технологія проблемного навчання,мислення,засвоєння знань
Ткач І.О. Виховуємо учнів-дослідників: про організацію пошуково-дослідницької діяльності на уроках світової літератури.Заключна частина/ І. О. Ткач (стр.33-35) Кл.слова: ДОСЛІДНИЦЬКІ уміння,ПРОБЛЕМНІ ситуації
Химинець А.А. У чому причини популярності образу Геракла?/ А. А. Химинець (стр.36-38) Кл.слова: грецька міфологія,подвиги Геракла,Геракл у живописі, музиці, літературі
Гукова О. О. Образи жінок у французькій літературі I половини XIX століття/ О. О. Гукова (стр.38-40) Кл.слова: Стендаль Ф., образ жінки у творах,Бальзак О., образ жінки у творах,Флобер Г., образ жінки у творах
Щербань С.Г. Найбільша радість - бути поетом. Все інше - дрібниця, навіть смерть..." Видатний іспанський поет Федеріко Гарсія Лорка. Життєвий і творчий шлях/ С.Г. Щербань (стр.40-41) Кл.слова: Лорка Федеріко Гарсія, про нього
Ялтанець Т. Висвітлення української теми в творах світового письменства."Зарубіжні письменники та Україна". Інформаційний посібник/ Т. Ялтанець (стр.42-44) Кл.слова: українська тема,ТВОРИ світового письменства
Шмігер Т. В. Вийшла бібліографія перекладної дитячої літератури/ Т. В. Шмігер (стр.45) Кл.слова: БІБЛІОГРАФІЯ,перекладна дитяча література,Здражко Аліна
Кашуба Є. Хто сказав, що щастя - це... Літературна композиція/ Є. Кашуба (стр.46-49) Кл.слова: щастя,літературна композиція
Чекотилова Т.В. Урок-суд над литературным героем по рассказу И.Бунина "Легкое дыхание"/ Т. В. Чекотилова Кл.слова: Бунин И.,рассказ,Легкое дыхание
Соломка Л.А. Літературний салон "Засідання Малого Нобелівського комітету"/ Л. А. Соломка, О. С. Чепіга (стр.54-58) Кл.слова: БУЛГАКОВ М., про нього,ТОЛСТОЙ Л., про нього
Шкаруба Л. М. Римская элегия: "грубый Лациум" и образованная Греция, или "Аппиева дорога" римской культуры и литературы/ Л. М. Шкаруба (стр.59-64) Кл.слова: элегия,римская культура,римская литература
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -2000р.,N 124
Цікаві статті :
Караванський С. Зміст наукової розвідки про Шевченка, викладений віршем/ С. Караванський (стр.3-5)
Паламарчук Г. Життя прекрасне/ Г. Паламарчук (стр.5-30)
Скиба Р. Гончар і старість/ Р. Скиба (стр.30-33)
Старун В. Плин Хокусаї/ В. Старун (стр.33-45)
Костюк Г. Зустрічі і прощання. Спогади/ Г. Костюк (стр.45-73)
Барладяну-Бирладник В. Незнайомий Христос/ В. Барладяну-Бирладник (стр.73-86)
Шевченко А. Криворізькі образи/ А. Шевченко (стр.86-100)
Семенко Ю. "Ти чуєш, як хлюпоче Саксагань?"/ Ю. Семенко (стр.100-117)
Кондратюк А. Сніг і ворон/ А. Кондратюк (стр.117-130)
Баран Є. Висока зірка Євгена Сверстюка/ Є. Баран (стр.130-132)
Бондар-Терещенко І. Журнальна культура в Україні/ І. Бондар-Терещенко (стр.132-138)
Матюхін А. Українська тема "Волшебной Горы"/ А. Матюхін (стр.138-141)
Доценко Р. Письменник "трохи" химерної долі/ Р. Доценко (стр.141-142) Кл.слова: Лауб Габріель, про нього
Лауб Г. Досвіди/ Г. Лауб (стр.142-146)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Методи навчання української мови крізь призму компетентнісного підходу/ Н. Бондаренко (стр.2-7) Кл.слова: компітентнісне навчання мови,метод,прийом
Єсипенко Д. Ливанський кедр на вітрах історії/ Д. Єсипенко (стр.22-27) Кл.слова: літературний канон,препарація канону,М. Грінченко
Гаєвська Н. "Ставав на всяке жниво"/ Н. Гаєвська, С. Дем'яненко (стр.28-35) Кл.слова: Б.Грінченко,творча спадщина,літературний доробок
Сохацька Є. Феномен Марка Вовчка/ Є. Сохацька (стр.45-51) Кл.слова: літературний дебют,оповідна манера,ліризація прози
Набитович І. Поет, який "Свободі й слову прирік свій вік"/ І. Набитович Кл.слова: неокласицизм,міфологічні теми й мотиви,образи античного світу
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Набитович, Ігор
Назва : Поет, який "Свободі й слову прирік свій вік"
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - 2013. - N 12 (Шифр Д357007/2013/12)
Анотація: Автор розглядає поетичну і прозову творчість Л. Мосендза, зокрема доводить, що прагнув наповнити прозу та поезію красою й досконалістю точних наук, а основним джерелом його творчості була європейська культура
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук В. П.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал. - Київ: УІЖ, 2012. - № 2. - С. 211-217. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2012/2). - ISSN 0130-5247
Знайти схожі

7.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Визначні дати року (стр.4-9) Кл.слова: цього року виповнюється,цього року відзначається,ювілейні дати книжок В. О. Сухомлинського
Перелік визначних дат і пам'ятних дат за місяцями (стр.10-31)
Тучинська О. Синергетична взаємодія різних видів мстецтва на уроках музики/ О. Тучинська (стр.1-6 (вкладка)) Кл.слова: музичне виховання,зміст музики,види мистецтва
Тучинська О. Тема козацтва в мистецтві. Взаємозбагачення різних видів мистецтва/ О. Тучинська (стр.7-9 (вкладка)) Кл.слова: опера,слухання музики,розробки уроків
Тучинська О. Архітектура і музика/ О. Тучинська (стр.10-11 (вкладка)) Кл.слова: Свято-Володимирський собор ,прелюдія,мистецтво дзвону
Андрієвська Л. Образ Карпат у музичному та образотворчому мистецтві. Інтегрований урок/ Л. Андрієвська, О. Гетьман (стр.12-14 (вкладка)) Кл.слова: грфічний малюнок,творчість М. Скорика,пейзаж
Лопата Н. Богатирська тема в мистецтві (до теми "Музика та візуальні образи", 5 клас)/ Н. Лопата (стр.15-20 (вкладка)) Кл.слова: В. Васнєцов,Й. Пінзель,Бородін О. П.
Цікаві статті :
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Критика -2006р. т.X,N 5
Цікаві статті :
Возняк Т. Ще один крок на зустріч собі/ Т. Возняк (стр.2-3)
Янішевський С. Віч-на-віч із новим суспільством/ С. Янішевський (стр.4)
Тарас В. Між днем виборів і днем волі/ В. Тарас ; Т. Віталь (стр.5-6)
Зайка В. Білоруська роз'єднаність і тоталітаризм-light/ В. Зайка (стр.6-7)
Динько А. Нас пов'язано корисним досвідом/ А. Динько (стр.8-9)
Дитч Й. Образи тоталітаризму в Україні/ Й. Дитч (стр.10-13)
Їльге В. . Змагання жертв/ В. Їльге (стр.14-17)
Андрусяк І. Досвід штилю/ І. Андрусяк (стр.18-19)
Москалець К. Весь цей блюз/ К. Москалець (стр.20-23)
Матіяш Б. Міти і мітології HERstories/ Б. Матіяш (стр.24-28)
Андрухович Ю. Европа, мої неврози/ Ю. Андрухович (стр.29-30)
Шульце І. Фрагменти нотаток/ І. Шульце (стр.30-32)
Череватенко Л. Мовчазливий духовний опір/ Л. Череватенко (стр.33-34)
Осадчук Б. . Пам’яті львівського візіотера/ Б. Осадчук (стр.35-36)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.081/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
ISBN, Ціна 978-566-7548-48-3:
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82.081
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Мифологическая персонализация в британских народных сказках/ В. Ф. Антонова. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка)/ Л. О. Базиль. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик"/ Г. В. Бітківська. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша/ Н. О. Блохіна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії/ О. Є. Бондарева. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка/ К. Г. Борисенко. Методика вивчення літератури рідного краю/ О. В. Бурко. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз"/ Н. Л. Ваховська. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської/ Л. В. Волошук. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса/ А. Б. Гнатишина. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю/ Н. І. Головченко. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид"/ Д. М. Григор. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек/ О. В. Григоренко. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття/ О. Г. Гусейнова. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття/ О. В. Єременко. Традиція як стилетворчий фактор/ В. З. Зварич. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования/ Н. И. Ильинская. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття/ Л. І. Кавун. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу/ Т. А. Кирилова. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка/ Т. В. Клейменова. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності/ Ю. І. Ковбасенко. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії/ О. В. Когут. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні/ К. О. Козачук. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " )/ Т. В. Коминарец. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності/ Валентина Ігорівна Корінна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки/ О. В. Кудряшова. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція/ Г. В. Лаврушкіна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала/ С. В. Ленська. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття/ Н. П. Малютіна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття/ Г. І. Марчук. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова)/ В. С. Мацієвська. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии)/ Г. Ю. Мережинська. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи"/ П. В. Мірошниченко. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження/ О. В. Монастирська. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции)/ О. А. Мусулевська. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського/ О. П. Новик. Топос дзеркала в тексті - письмі/ Ю. Ю. Павленко. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі"/ І. В. Погребняк. Тэффи и "Сатирикон"/ Ю. В. Попкова. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний"/ М. В. Приходько. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози)/ Т. О. Романко. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття/ Л. М. Романюк. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття/ В. В. Сарапин. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття/ Б. В. Стороха. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття/ С. В. Тараторіна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина/ Т. І. Тверітінова. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками/ В. О. Христо. Творча особистість і літературний процес/ О. С. Чирков. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні/ Г. Є. Шовкопляс. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів/ В. І. Шуляр.
Примірники : всього : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)