Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=образотворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Назва журналу :Слово і час -2012р.,N 9
Цікаві статті :
Білокінь С. Тарас Шевченко й Гетьманщина/ С. Білокінь (стр.3-17)
Ушкалов Л. "Філософія серця" Тараса Шевченка/ Л. Ушкалов (стр.17-29)
Ісіченко І. Петро Скарга і християнський Схід: український вимір/ І. Ісіченко (стр.17-29) Кл.слова: Біблія, душа, романтизм
Пономаренко О. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення тертьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича/ О. Пономаренко (стр.29-36) Кл.слова: Вишенський Іван, бароко, полемічна проза, агіографія, проповідницька проза
Задорожний В. Автор пісні. що стала народною/ В. Задорожний (стр.46-52) Кл.слова: Свидницький, про нього
Смольницька О. Філософська інтерпретація лесезнавчого дискурсу Ніли Зборовської (на матеріалі есею "Моя Леся Українка")/ О. Смольницька (стр.52-63)
Циганок О. Епітафії Середньовіччя в українських поетиках XVII - XVIII ст./ О. Циганок (стр.63-68)
Демська-Будзуляк Л. Масова література та канон в українських літературних історіографіях 20-х років ХХ ст./ Л. Демська-Будзуляк (стр.68-76)
Листування Юрія Лавріненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках (стр.76-89)
Гуменюк В. Тематичні аспекти й інтонаційно-стильові акценти лірики Аблязіза Велієва/ В. Гуменюк (стр.89-101)
Маранчак М. Книги, які ми ніколи не прочитаємо/ М. Маранчак (стр.101-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:74(075)/Т 41
Автор(и) : Тименко, Володимир Петрович
Назва : Методика викладання художньої праці у 2 класі : посібник для вчителів
Вихідні дані : Київ: Спалах, 2000
ISBN, Ціна 966-512-200-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:74(072) + 74
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання дисциплін-- Трудове навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спарене заняття--художнє проектування--конструювання--колірно-графічне образотворення
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Т 41
Автор(и) : Тименко, Володимир Петрович
Назва : Методика викладання художньої праці в початкових класах : навчально-методичний посібник для вчителів
Вихідні дані : Київ: Спалах, 1998
Кільк.характеристики :72 с.: ил.
ISBN, Ціна 966-512-165-0: 1.75, 1.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3 + 37.035.3(072)
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Трудове виховання-- Художня праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учні--початкові класи--праця--художня--методичний посібник--розробки занять
Анотація: У методичному посібнику подано орієнтовну розробку занять за підручником "Художня праця -1". На основі художньо-вербального, колірно-графічного і предметно-вираженого образотворення забезпечується розвиток конструктивно-художніх умінь молодших школярів.
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(17)
Вільні : Ф2(1), Ф3(17)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко, Олеся
Назва : Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення тертьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2012. - № 9. - С. 29-36 (Шифр С707612/2012/9)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна Олена
Назва : Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 3-8. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Образотворчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрована освіта--мистецьке заняття--малювання--образотворення
Анотація: "Мистецтво - це насамперед творчість, пізнання й відображення світу через емоції та почуття. Чому ж у традиційній дошкільній освіті перевагу віддають формуванню технічних навичок, наслідуванню зразка, а не вільній творчості й емоційним переживанням? З поданої статті ви дізнаєтесь, як перейти від репродуктивної до креативної мистецької діяльності, яку міру свободи надавати дітям і як мотивувати їх до занять."
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 83.3(4Укр)/П 77 рукописний текст
Автор(и) : Присяжна, Олеся Дмитрівна
Назва : Поетика лірики й епіки Дмитра Макогона : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :186. арк.
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Українська література-- Історія й критика-- персоналії
Анотація: У роботі досліджено поетичні аспекти художніх творів Д. Макогона - лірика й епіка, що дає можливість розкрити форми вияву художнього мислення митця.
Примірники :ГП(1)
Вільні : ГП(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання : 83.3(4уКР)-8... 4/П77-493098 рукописний текст
Автор(и) : Присяжна О. Д.
Назва : Поетика лірики й епіки Дмитра Макогона : автореферат дисертації ... канд. філол. наук : 10.00.00
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :20. с
ББК : 83.3(4Укр)-8я031
Предметні рубрики: Історія й критика української літератури
Анотація: У роботі досліджено поетичні аспекти художніх творів Д. Макогона - лірика й епіка, що дає можливість розкрити форми вияву художнього мислення митця.
Примірники : всього : ГП(3)
Вільні : ГП(3)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Denysiuk Z. Hi-hume technology in the paradigm of value transformations of society/ Z. Denysiuk (стр.3-9)
Григорчик І. М. Охорона нематеріальної культурної спадщини в умовах глобалізації: міжнародна практика та українські реалії/ І. М. Григорчик (стр.10-16)
Дичковський С. І. Культурний туризм індустріальної епохи: глобальні та локальні перспективи/ С. І. Дичковський (стр.17-26)
Костюк О. П. Традиційна зачіска українців у контексті ініціації/ О. П. Костюк (стр.27-31)
Савченко А. А. Правова культура як атрибут кульутри суспільства/ А. А. Савченко (стр.32-36)
Уварова Т. І. Дослідження культури в парадигмі багатовимірності/ Т. І. Уварова (стр.37-42)
Філіна Т. В. Забезпечення культурних потреб національних меншин у Словацькій Республіці/ Т. В. Філіна (стр.43-47)
Tsoi T. The role of environmental and ethnic experience the culture of natural use as a factor of the national self-identification of the Ukrainian people/ T. Tsoi (стр.48-51)
Чумаченко М. О. Академічна доброчесність як фактор формування професійної самосвідомості здобувачів вищої освіти гуманітарних та культурно-мистецьких галузей знань/ М. О. Чумаченко (стр.52-57)
Гайдук О. М. Особливості технологій віртуальної та доповненої реальності як нового інструменту в популяризації українських супергероїв/ О. М. Гайдук (стр.58-61)
Данилюк У. І. Балетні студії в Києві кінця 10-х - 20-х рр. XX ст./ У. І. Данилюк (стр.62-66)
Ліфінцева О. В. Самоменеджмент як базова фахова компетенція митця у сучасному культурному просторі/ О. В. Ліфінцева (стр.67-71)
Соколова А. В. Кельтські друїди та їх вплив на культуру інших етносів/ А. В. Соколова (стр.72-77)
Карпов В. В. Оцінка художника-реставратора у контексті атестації та присвоєння кваліфікаційних категорій/ В. В. Карпов (стр.78-86)
Акімов Д. І. Маркетиногова експертиза художніх творів як складова їх оцінки та простосування на арт-ринку/ Д. І. Акімов (стр.87-93)
Косів Р. Р. Ікона "Богородиці Замилування з Єсеєвим Древом" Кінця XVII ст. з церкви у Войнилові на Івано-Франківщині: мотиви та символіка іконографії/ Р. Р. Косів (стр.94-98)
Міщенко І. І. Мистецькі впливи у графічних творах та акварелях Наталії Ярмольчук/ І. І. Міщенко (стр.99-103)
Sovhyra T. Three-dimension evolution:from illusion of three-dimensional image(in graphics and paintings) to three-dimensional objects in real space (3D printing)/ T. Sovhyra (стр.104-109)
Мазур Б. М. Українська скульптура та її вплив на художню культуру/ Б. М. Мазур (стр.110-114)
Алішер А. В. Художній простір театральної вистави/ А. В. Алішер (стр.115-119)
Кіндер К. Р. Специфіка пластичного образотворення в первісному танці: символіко-семантичний аспект/ К. Р. Кіндер (стр.120-125)
Підлипська А. М. І. Соллертинський та балетний театр 20-30-х рр.XX ст./ А. М. Підлипська (стр.126-129)
Білаш О. С. Балет "Маруся Богуславка" А. Свєчнікова: між новаторським пошуком та "декадним" видовищем/ О. С. Білаш (стр.130-134)
Вишотравка Л. І. До історії екранізації першого українського телевізійного фільму-балету "Лілея"/ Л. І. Вишотравка (стр.135-139)
Герц І. І. Історія розвитку професійного відбору у системі хореграфічної освіти/ І. І. Герц (стр.140-145)
Гресь О. І. Балети за творами М. Гоголя: "Шинель"/ О. І. Гресь (стр.146-150)
Крись А. І. Генеза та розвиток сценічного бального танцю (VIII ст. до н. е. - XVI ст. н. е.)/ А. І. Крись (стр.151-156)
Максименко К. А. Хореографічна лексика у французьких музично-сценічних постановках XVII - XVIII століть/ К. А. Максименко (стр.157-161)
Підлипський А. І. Теребовлянський коледж культури і мистецтв - осередок народно-сценічної хореографії Тернопільщини/ А. І. Підлипський (стр.162-167)
Бермес І. Л. Особливості комунікації "композитор - слухач" у хоровому виконавстві/ І. Л. Бермес (стр.168-173)
Антошко М. О. Витоки мистецтва та виховання у Стародавньому Китаї/ М. О. Антошко (стр.174-180)
Vasiuta O. Chernihiv L. Revutsky musik college:scientific and educational work/ O. Vasiuta (стр.181-184)
Гульцова Д. П. . Еволюційні шляхи розвитку фортепіанного етюду в українській музиці XIX-XX століть/ Д. П. Гульцова (стр.185-191)
Kapliyenko-Iliuk Y. Polystylistics: problems of definition and terminology/ Y. Kapliyenko-Iliuk (стр.192-198)
Кулієва А. Я. Виконавський синтез як творчий метод Одеської вокальної школи/ А. Я. Кулієва (стр.198-202)
Москвічова Ю. О. Соціокультурні передумови виникнення романтизму: світоглядно-естетичні орієнтири/ Ю. О. Москвічова (стр.203-207)
Петрова О. В. Пісні Й. Брамса Ор.57 (до питання композиційно-драматургічної цілісності циклу)/ О. В. Петрова (стр.208-213)
Підгорбунський М. А. Тлумачення невменних знаків із рукописної "Азбуки співочої"/ М. А. Підгорбунський (стр.214-220)
Татарнікова А. А. Символіка національної слави у "Вільному стрільці" К. М. Вебера"/ А. А. Татарнікова (стр.221-226)
Тормахова В. М. Фрі-джаз як простір свободи у музиці/ В. М. Тормахова (стр.227-230)
Шевченко Л. М. Скрябінівський ген радості в концертній симфонії №4 К. Шимановського/ Л. М. Шевченко (стр.231-236)
Кавун В. М. Терапевтичний вплив ансамблевого співу/ В. М. Кавун (стр.237-240)
Міліченкова Н. Ф. Драматичне сопрано як тембр-амплуа в його переломленні в партії Лізи з " Пікової дами" П. Чайковського/ Н. Ф. Міліченкова (стр.241-246)
Волкомор В. В. Аудіомастерінг у логіці мистецтвознавчого дискурсу/ В. В. Волкомор (стр.247-251)
Лай Ю. Історичний контекст російського романсу як складова предмету виконавської інтерпретації/ Ю. Лай (стр.252-257)
Яворська О. С. Інтелектуальна власність у сфері театрального мистецтва/ О. С. Яворська, Л. Л. Тарасенко (стр.258-262)
Барнич М. М. Підсвідомі процеси творчого життя актора в ролі/ М. М. Барнич (стр.263-367)
Бойко Т. А. Гротеск у режисурі Є Вахтангова, О. Грановського, Леся Курбаса, ВС. Мейєрхольда/ Т. А. Бойко, М. Г. Татаренко (стр.268-274)
Васильєв С. С. Український кінематограф на міжнародних кінофестивалях класу "А" у 2018 році/ С. С. Васильєв (стр.275-280)
Вовкун В. В. Режисерські рефлексії "Набукко" Джузеппе Верді в театрах України наприкінці XX -початку XXI столітть/ В. В. Вовкун (стр.281-285)
Гусакова Н. М. Техніка актора як фундаментальний орієнтир пізнання та удосконалення природи професійної діяльності/ Н. М. Гусакова, В. Д. Штефюк (стр.286-290)
Донченко Н. П. Складові системи сценічного мовлення як основа художньо-творчої діяльності майстра театрального мистецтва/ Н. П. Донченко, О. Б. Винар (стр.291-295)
Москаленко-Висоцька О. М. Субституція жанру і стилю в українській екранізації/ О. М. Москаленко-Висоцька (стр.296-300)
Никоненко Р. М. Трансгресія художніх форм в сучасному українському пластичному театрі/ Р. М. Никоненко (стр.301-305)
Старшой О. М. Сценарій як літературна основа театралізованих форм в естрадному мистецтві/ О. М. Старшой (стр.306-313)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндер, Катерина Рудольфівна
Назва : Специфіка пластичного образотворення в первісному танці: символіко-семантичний аспект
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 2. - С. 120-125. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2020/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): первісний танець--пластичний символ--тілесна виражальність--образ--семантика
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:7(075.8/П 52-511294940
Автор(и) : Половіна , Олена, Кондратець, Інна
Назва : Артосвіта : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2022
Кільк.характеристики :556 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-028-7: 79.98 грн.
ДРНТІ : 14 + 18
УДК : 373.2.016:7(075.8) + 7
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Артосвіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецька культура--культура особистості--формування культури--види мистецтва--інтеграція--розвиток творчих здібностей--образотворення--творчі проєкти--живопис--інклюзивна освіта--художня діяльність
Примірники : всього : Ф2(35)
Вільні : Ф2(32)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.072.2.036/П 83
Автор(и) : Протас, Марина Олександрівна
Назва : Мистецтво посткультури: тенденції, ризики, перспективи
Вихідні дані : Київ: ІПСМ НАМ України, 2020
Кільк.характеристики :432 с
Колективи : Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України
ISBN, Ціна 978-617-640-529-0: 120.00 грн.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.072.2.036
Предметні рубрики: Сучасне мистецтво
Анотація: Монографія досліджує чинники виникнення феномену посткультури та в його контексті особливості функціонування сучасного мистецтва, диференційованого художніми парадигмами модернізму, постмодернізму та post-постмодернізму, зокрема в аспекті contemporary art. Науково-критична сфокусованість на генезі та критеріях вивчення онтологічної специфіки становлення мистецтва посткультури в сучасному гуманітарному дискурсі детермінована традиціями філософсько-методологічного інструментарію, притаманному зокрема Франкфуртської філософської школі. Монографія розглядає культурологічні аспекти взаємодії сучасних мистецьких практик з діджитальним досвідом софт-культури в умовах культивації культурно-історичної амнезії та гібридних технологій культуріндустріальних інформаційних просторів посткультури; з’ясовує ризики процесів реїфікації, нівелюючих тенденції самоідентифікації національного образотворення та деформуючих культурну пам’ять суспільної свідомості; але разом з тим автор намагається в сучасній турбулентності культурно-мистецького руху знайти ознаки майбутнього «трансцендентного проєкту», на реальність здійснення якого сподівався Г.Маркузе. Аргументаційна база наукового дослідження спирається на місткий корпус аналітичних міркувань відомих західних і вітчизняних фахівців
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.mari.kiev.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редька І. А.
Назва : Емотивність конвергентних і дивергентних поетичних текстів (на матеріалі англомовної поезії кінця XVIIІ — початку XXI століть)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 53-59. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конвергентний / дивергентний / двофазовий поетичний текст--емотивність--емотивний фокус
Анотація: Статтю присвячено дослідженню емотивності конвергентних і дивергентних поетичних текстів (за класифікацією Р. Цура). З’ясовано, що конвергентні поетичні тексти відзначені осмисленими емоційними враженнями автора, у той час як дивергентні — фіксують безпосередні емоції поета під час творчого процесу. Поетичні тексти 20 ст. виявляють здебільшого двофазове поетичне мислення автора, де роль дивергентного полягає в руйнуванні усталених технік образотворення, а конвергентного — в конструюванні нових образів у вірші. Дивергентне, конвергентне та двофазове мислення має специфічний вплив на формування емотивного фокусу вірша.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко Р.
Назва : Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 1. - С. 1-6. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.1 (Шифр С325934233/2021/27/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авангард--київська школа--парадокс--образ болю--постмодернізм
Анотація: Актуальність обраного дослідження полягає в потребі нагального осмислення шляхів розвитку украї нської літератури, зокрема поезії , зламу ХХ–ХХІ ст. Відомо, що мистецтво відтворює духовну атмосферу доби, але ще більш цінною є и ого здатність реагувати на ледь відчутні зміни в настроях сучасників і формувати духовну картину маи бутнього. У цьому сенсі дослідження актуального мистецтва літератури будуть корисними не лише літературознавцям. Предметом дослідження є типологічні та ідіографічні параметри поезії М. Біденка, тобто ї ї наи ближчии мистецькии контекст, унікальні особливості поетики, образотворення та ідеи но-тематичного спрямування. Постановку проблеми розуміємо як спробу окреслити в першому наближенні роль і місце творчої спадщини М. Біденка в контексті украї нської літератури кінця ХХ — початку ХХІ ст. У дослідженні використано головним чином типологічнии метод, а також принципи герменевтики в трактуванні ключових образів. Метою цієї статті є окреслення естетико-типологічних параметрів художньої спадщини М. Біденка, ї ї унікальних та суголосних із мистецьким контекстом рис на підставі аналізу формальних засобів і концептуальних засад. У результаті дослідження з’ясовано, що поезія Біденка прокреслюється переважно в естетичних координатах авангардизму и належить до оточення Киї вської школи поетів (верлібр, автотелічність слова, уникання риторичності тощо), однак за світоглядом він більш радикальнии , скептичнии і парадоксальнии , ніж «кияни», перебуває в силовому полі притягування / відштовхування постмодернізму. З нашого погляду, прии ом-домінанта Біденка — парадокс. Біль як один із ключових образів має в митця метафізичне забарвлення. Проти такого болю поет винаи шов «ліки зі смерті». Новизну цієї розвідки вбачаємо у визначенні прии омудомінанти і власніи інтерпретації ключових образів у віршах Біденка. Перспективними для подальшого дослідження є природа Біденкового верлібру, особливості авторського синтаксису та характер візуального колориту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фіялка, Світлана
Назва : Зображально-виражальні засоби в українській поезії періоду повномасштабної військової агресії РФ
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 2. - С. 114–119. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.8 (Шифр С325934233/2023/29/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.8
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поезія війни--комунікація--воєнна лексика--епітет--символ--метафора
Анотація: Актуальність дослідження полягає в потребі осмислити репрезентацію феномена війни в сучасній українській поезії. Наукова новизна результатів дослідження зумовлена виокремленням засобів образотворення, за допомогою яких у поезії воєнного часу відображено реакцію на повномасштабне вторгнення РФ та процеси долання травматичного досвіду й демонтажу колоніальних світоглядних структур і наративів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Культура і сучасність -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Денисюк Ж. З. Інтернет-меми у вимірі масової культури/ Ж. З. Денисюк (стр.3-8) Кл.слова: інтернет-комунікація,інтернет-середовище,соціальні мережі
Жукова Н. А. Концептуалізація моральнісних пошуків сучасної людини в творчості Карін Альвтеґен/ Н. А. Жукова (стр.9-19) Кл.слова: сором,психологічна травма,страх
Колесник О. С. Історичний детектив як літературна форма інтерпретації історії та культури/ О. С. Колесник (стр.20-27) Кл.слова: культурологія,детектив,ретро
Овчарук О. В. Культурологічні аспекти наукових студій Володимира Янева/ О. В. Овчарук (стр.28-34) Кл.слова: етнопсихологія,українська люлина,культурологія
Погребняк Г. П. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Творчість режисера-автора в системі міжнародного співробітництва/ Г. П. Погребняк (стр.35-40) Кл.слова: міжкультурний діалог,український кінематограф,копродукція
Сабадаш Ю. С. Концептуалізація проблеми творчості в контексті наріжних засад культурологічного аналізу/ Ю. С. Сабадаш (стр.41-47) Кл.слова: творчість,цілеспрямована діяльність,культурологічний аналіз
Садовенко С. М. Хорове мистецтво України як багаторівневий соціокультурний феномен в контексті історичного процесу/ С. М. Садовенко (стр.48-55) Кл.слова: хор,художня культура,соціокультурний феномен
Конюкова І. Я. Соціальний статус у сучасній міжкультурній комунікації/ І. Я. Конюкова, Є. А. Сидоровська (стр.56-61) Кл.слова: міжкультурна комунікація,етикет,соціальний статус
Пушонкова О. А. Культурологічний потенціал архаїзації візуальності: образотворення, режими бачення, практики/ О. А. Пушонкова (стр.62-69) Кл.слова: візуальність,естетичні практики,режими бачення
Романюк Л. Б. Теоретичні та методологічні проблеми дослідження міжетнічної комунікації у сфері культури і мистецтва/ Л. Б. Романюк (стр.70-75) Кл.слова: культурно-мистецька комунікація,міжетнічні взаємини,методологія
Даць І. В. Постать Ірини Молостової в контексті українського режисерського культурного простору/ І. В. Даць (стр.76-80) Кл.слова: режисерська школа,український театр
Головкова М. М. Сучасна проблематика дослідження естрадного вокального мистецтва: культурологічний вимір/ М. М. Головкова (стр.81-86) Кл.слова: сучасна культура,українська естрада,культурні цінності
Діденко Н. О. Сучасні індустрії дозвілля як феномен масової культури/ Н. О. Діденко (стр.87-93) Кл.слова: соціально-культурний простір,індустрія дозвілля,медійний простір
Коритна А. І. Школа бальної хореографії КНУКІМ у сучасному науковому дискурсі/ А. І. Коритна (стр.94-98) Кл.слова: українська культура,мистецька школа,науковий дискурс
Осієвська Ю. С. Культурна спадщина як драйвер соціокультурного розвитку на сучасному етапі: ефективність регіональної моделі/ Ю. С. Осієвська (стр.99-105) Кл.слова: регіональна культура,інновації,культурний туризм
Denysenko Y. Methods and techniques for finding creative solutions/ Y. Denysenko, A. Omelchenko, J. Makarchuk (стр.106-110) Кл.слова: дизайн,теорія архітектури,методика проєктування
Демессіе М. К. Концептуальне проєктування як платформа передачі сучасної архітектурної та дизайнерської творчості/ М. К. Демессіе (стр.111-115) Кл.слова: концептуальне проєктування,проєктна концепція,архітектурний проєкт
Лампека М. Г. Виставкова діяльність Київського експериментального кераміко-художнього заводу після закриття виробництва у 2006 році/ М. Г. Лампека, В. Ф. Стрілець, В. В. Хижинський (стр.116-121) Кл.слова: художні колекції,наукові дослідження,інформаційні технології
Мельник О. Я. Проєктно-художній інструментарій дизайну хронологічної інфографіки/ О. Я. Мельник, В. О. Штець (стр.122-126) Кл.слова: ілюстрація,візуалізація інформації,хронологічна інфографіка
Ткаченко Г. Ю. Репрезентація естетичних категорій в художньому оформленні тортів/ Г. Ю. Ткаченко (стр.127-131) Кл.слова: естетика,естетичні категорії,декорування
Попова О. В. Сценічний дизайн в контексті специфіки розвитку сучасного українського драматичного театру/ О. В. Попова (стр.132-136) Кл.слова: сценографічні типи,сценічний дизайн,українські драматичні театри
Піщанська В. М. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація/ В. М. Піщанська (стр.137-141) Кл.слова: українська культура,необароко,архітектура
Несен І. І. Супрематичні прийоми в театральних ескізах українських митців 1920-х років/ І. І. Несен (стр.142-147) Кл.слова: типографіка,трафаретний рисунок,антиформа
Чумаченко О. П. "Entertainment" в образотворчому мистецтві України XX-XXI століття як форма акумуляції соціокультурного досвіду/ О. П. Чумаченко (стр.148-153) Кл.слова: образотворче мистецтво,мистецтво,карнавал
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стрельцова, Світлана
Назва : Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 87-98. - DOI 10.28925/2519-4135.2024.45 (Шифр А986022216/2024/4). - DOI 10.28925/2519-4135.2024.45
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): техніка левкас--стилізація--образно-символічна мова
Анотація: У статті розглянуто корпус робіт митця О. Денисенка в техніці левкас, сюжетною складовою яких є стилістично сформовані образи з закладеними етнічними мотивами. Розглядаються основні риси прояву самоідентифікації у творчих варіаціях та мистецьких експериментах митця. Національна ідентичність, традиції історії та культури народу відображаються завдяки орнаментальній та знаковій системі, що виступає інструментом образотворення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)