Пошуковий запит: (<.>K=обчислювальні навички<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Дошкільне виховання - 2022г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>2.
| Лаврів Н. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач/Наталія Лаврів // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 9.-С.49–50.
|
>3.
| Савчук В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці/Валентина Савчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.19–20.
|
>4.
| Коцюруба Н. П. Розв"язування вправ та задач на всі дії зі звичайними дробами/Н. П. Коцюруба // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 22/23/24.-С.61-64
|
>5.
| Гладишева О. Є. Звичайні дроби/О. Є. Гладишева // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 28/29/30.-С.79-82
|
>6.
| Суховєєва Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах/Наталія Суховєєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.39–41.
|
>7.
| Тарнавська С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра/Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.24–28
|
>8.
| Рак Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі/Любов Рак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.22–25.
|
>9.
| Початкова школа і сучасність - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Саган О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах/Олена Саган // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.26–32
|
|
|