Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.


    Власенко, І.
    Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти [Текст] / І. Власенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 97-104, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.97104 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
конфліктологічна компетентність -- медіація -- навички

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Майєр, Н.
    Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови [Електронний ресурс] / Н. Майєр. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 61-65, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладач -- методична компетентність -- професійно орієнтована -- методичні вміння -- рольова гра -- французька мова
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність моделювання ситуацій професійно-методичної діяльності викладача для формування й розвитку у студентів магістратури методичних умінь на основні набутих методичних знань. Витлумачено поняття професійно орієнтованої рольової гри як методичного прийому для оволодіння методичними вміннями, охарактеризовано її зміст і етапи (підготовчий, етап проведення, контрольнорефлексивний етап), конкретизовано об’єкти контролю у процесі її реалізації й обґрунтовано критерії оцінювання методичних умінь майбутніх викладачів французької мови, визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності перебігу й результатів професійно орієнтованої рольової гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Захаріна, Євгенія.
    До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
оздоровчо-виховна робота -- термінологія професійної підготовки

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Сварковська, Ліна.
    Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол [Текст] / Л. Сварковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2012. - № 5. - С. 40-42

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- гра у футбол

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Ракітянська, Л.
    Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту [Електронний ресурс] / Л. Ракітянська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 42-46, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- констатувальний експеримент -- учитель музичного мистецтва
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійно-фахової підготовки та аналізу її сучасного стану в контексті завдань модернізації вищої педагогічної освіти. Окреслено мету, завдання та діагностичні методи констатувального експерименту за участю студентів старших курсів – першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів денної та заочної форми навчання, вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що аналіз нормативних документів закладів вищої освіти України, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Музичне мистецтво», засвідчив відсутність спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя. Разом з тим навчальними планами підготовки фахівців соціономічних професій такі дисципліни передбачені. Спеціально розроблені за блоками питання анкети дозволили вивчити думку респондентів щодо обізнаності з поняттям «емоційний інтелект», розуміння його сутності, характерних ознак, їх наявності в опитаних та доцільності їх формування як інтегральної, індивідуально-особистісної й професійно значущої якості сучасного вчителя. Результати опитування показали, що переважна більшість респондентів не знайомі з поняттям «емоційний інтелект», хоча на питання про доцільність оволодіння компонентами цього складного психічного утворення, більшість опитаних дали позитивну відповідь. За результатами констатувального експерименту було зроблено висновок, що сучасна професійно-фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва не повною мірою відповідає вимогам розбудови нової української школи. Це потребує розроблення концепції формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтування її теоретико-методологічних засад, розробки і впровадження інноваційних підходів у зміст та організацію їх професійно-фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Скрипник, Т.
    Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс] / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-29, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експертний коучинг -- інклюзивне навчання -- команда супроводу -- компетентність педагогів
Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бірюкова, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Ігнатенко, В. Д.
    Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
комплекс вправ -- анотативний і реферативний переклад -- науково-технічні тексти аграрного профілю -- майбутні перекладачі

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Шумигора, Л.
    Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Шумигора. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 13-21, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.1321. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- базові компетенції -- акмеологічна культура -- заклад вищої освіти -- викладач
Анотація: На основі аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми розроблено і запропоновано орієнтовну модель професійної компетентності викладача сучасного закладу вищої освіти, що охоплює базові та ключові компетенції як складові мети підготовки викладача вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Модель професійної компетентності викладача є теоретичною конструкцією, яка визначає мету та принципи розроблення та реалізації моделі, її структуру та зміст, способи досягнення поставлених у ЗВО умов для його особистісно професійного становлення в умовах освітнього середовища. У процесі розроблення компонентів моделі фахівця були визначені вимоги до викладача сучасного закладу вищої освіти відповідно до видів його діяльності; а також виокремлено необхідні теоретичні знання, практичні уміння і навички (компетенції) викладача. У процесі ДосліДження обґрунтовані і змістовно наповнені базові та ключові компетенції у структурі професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, які й складають основу компетентісно-орієнтованої моделі виклаДача. ПіД поняттям «компетентнісно-орієнтована моДель виклаДача вищої школи» розуміємо систему взаємопов'язаних склаДових: базових і ключових компетенцій, оволоДіння якими сприятиме особистісно-професійному становленню і зростанню конкурентоспроможності та професійної мобільності виклаДача вищої школи, що віДповіДатиме вимогам часу і освітнім потребам. МоДель виклаДача заклаДу вищої освіти переДбачає не лише професійний, а й особистісний розвиток викладача, його самовдосконалення, розвиток його акмеологічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Майєр, Наталія Василівна.
    Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- ділове писемне спілкування -- навчально-пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Калініна, Ірина.
    Оволодіння м’ячем [Текст] : Вправи на розвиток навичок. 4-й клас / І. Калініна // Здоров’я та фізична культура. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3. - С. 1-6


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Ляшенко, Лариса.
    Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища освіта України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 59-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- іноземні мови -- ефективне навчання

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Tryhub, I.
    Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» [Електронний ресурс] / I. Tryhub. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - P131-137, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітній модуль -- якість освіти -- найковий ступінь PhD -- стейкхолдер
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень на здобуття наукового ступеня PhD та проблемні питання підготовки молодих науковців в Україні. Висвітлено основні аспекти імплементації досвіду країн Європейського Союзу з питань якості вищої освіти в освітню сферу України. Виявлене протиріччя між європейським вектором розвитку системи підготовки здобувачів наукового ступеня PhD в Україні, закріпленим у нормативно-правових актах України, і реальним станом закритої, командно-адміністративної вищої освіти, якість якої не задовольняє вітчизняних стейкхолдерів. Доведено, що перегляд стандартів якості підготовки здобувачів наукового ступеня PhD сприятиме становленню аспірантів як вчених і науковопедагогічних працівників. Висвітлено методичні аспекти залучення аспірантів до освітнього модуля програми Еразмус+: Жан Моне «Higher education quality and its expert support: Ukraine’s movement towards the European Union» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, охарактеризовано мету, зміст, форми організації навчання освітнього модулю. Досвід, здобутий молодими науковцями в процесі оволодіння матеріалом освітнього модулю, дозволить впровадити європейські тенденції якості освіти як в наукову, так і в науково-педагогічну діяльність аспірантів, долучити їх до внутрішньої системи забезпечення якості у власному університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Манюк, Л.
    Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації: базові поняття [Електронний ресурс] / Л. Манюк, Н. Кучумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 52-59, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)5258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
охорони здоров’я -- вища освіта -- майбутній лікар -- фахова комунікація
Анотація: У статті здійснено аналіз базових понять, що стосуються підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації; описано чинники розвитку комунікативних навичок з метою подальшого врахування отриманих результатів під час розроблення змісту дисциплін, орієнтованих на розвиток професіоналізму й формування комунікативних умінь студентів-медиків. Виявлено, що базові поняття «підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації» сформовані взаємозв’язками освітньо-професійних (комунікативна підготовка → комунікативна навички → фахова комунікативна підготовка → фахові комунікативні навички) і лінгвістичних термінологічних складових (фахова мова → фахове мовлення → фаховий текст → фахове спілкування → фахова комунікація). У результаті їх аналізу встановлено, що фахова комунікація майбутніх лікарів розвивається під впливом професійних і лінгвістичних знань, а також психологічних чинників. Дисципліни, орієнтовані на підготовку студентів-медиків до комунікації в професійному середовищі повинні охоплювати теоретичні й практичні аспекти формування фахового мислення та мовленнєвих умінь; оволодіння сукупністю професійних навичок і мовленнєвих умінь; розвиток соціально та професійно важливих якостей студентів-медиків; загальні засади методології професійної діяльності з метою форсування готовності до фахової комунікації за допомогою фахової мови у визначених форматах фахового спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кучумова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Біркова, І.
    Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці [Текст] : Заняття з елементами тренінгу / І. Біркова // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 21/22. - С. 27-29


Є примірники у відділах:
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Чухно, О. А.
    Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму [Текст] / О. А. Чухно // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
субординативний мультилінгвізм -- інтерлінгвальна фонетична система -- мовне перенесення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Кабельнікова, Н.
    Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 11–13. - Бібліогр.: 5 назв.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Лазаренко, С. В.
    Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій [Текст] / С. В. Лазаренко // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 4(88). - С. 29-40. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальні стратегії -- лексико-граматична компетентність -- мобільні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Rudnik, Y.
    Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Електронний ресурс] / Y. Rudnik. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P39-45, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- професійне спілкування -- хореографія -- навчальний план -- робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Паламар, С.
    Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 61-69, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньопсихічна активність -- лідерські якості -- особистість -- професійна підготовка -- саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Cавченко, Ю.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)