Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.


    Bodnenko, D.
    Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work [Електронний ресурс] / D. Bodnenko, N. Ostapenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 1. - С. 49-55, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
хмарні сервіси -- електронне навчання -- дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ostapenko, N.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Tryhub, I.
    Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» [Електронний ресурс] / I. Tryhub. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - P131-137, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітній модуль -- якість освіти -- найковий ступінь PhD -- стейкхолдер
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень на здобуття наукового ступеня PhD та проблемні питання підготовки молодих науковців в Україні. Висвітлено основні аспекти імплементації досвіду країн Європейського Союзу з питань якості вищої освіти в освітню сферу України. Виявлене протиріччя між європейським вектором розвитку системи підготовки здобувачів наукового ступеня PhD в Україні, закріпленим у нормативно-правових актах України, і реальним станом закритої, командно-адміністративної вищої освіти, якість якої не задовольняє вітчизняних стейкхолдерів. Доведено, що перегляд стандартів якості підготовки здобувачів наукового ступеня PhD сприятиме становленню аспірантів як вчених і науковопедагогічних працівників. Висвітлено методичні аспекти залучення аспірантів до освітнього модуля програми Еразмус+: Жан Моне «Higher education quality and its expert support: Ukraine’s movement towards the European Union» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, охарактеризовано мету, зміст, форми організації навчання освітнього модулю. Досвід, здобутий молодими науковцями в процесі оволодіння матеріалом освітнього модулю, дозволить впровадити європейські тенденції якості освіти як в наукову, так і в науково-педагогічну діяльність аспірантів, долучити їх до внутрішньої системи забезпечення якості у власному університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Rudnik, Y.
    Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Електронний ресурс] / Y. Rudnik. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P39-45, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- професійне спілкування -- хореографія -- навчальний план -- робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
811.111’36(075.8)
С 38


    Сінельник, І. П.
    Test your vocabulary and grammar = Перевір знання з лексики та граматики : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / І. П. Сінельник ; рецензент: А. К. Карпусь, Д. В. Ольшанський. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка., 2012. - 96 p. - 10.00 грн., 9.59 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Граматика--Лексика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
граматичні явища -- часи в англійській мові -- лексика англійської мови
Анотація: Навчальний посібник має на меті перевірку лексико-граматичної компетенції студентів, яку вони набувають у процесі оволодіння англійською мовою впродовж здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".
Дод.точки доступу:
Карпусь, А. К. \рецензент.\
Ольшанський, Д. В. \рецензент.\


Примірників всього: 31
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: І368505/2014/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 3
Зміст:
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕХНІКА ЧИТАННЯ, МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР, ОСВІТНІЙ САЙТ
Шастова, І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови / І. В. Шастова. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛАТИНСЬКИЙ АЛФАВІТ, ШРИФТИ, ДРУКОВАНІ ТА РУКОПИСНІ КНИГИ
Шевелько, К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу / К. О. Шевелько. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕФЕРАТИВНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Коваленко, Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ
Бірецька, Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Л. С. Бірецька. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ, МАЙБУТНІ ЛІКАРІ
Квасова, О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів / О. Г. Квасова. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ, АНГЛОМОВНА ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Мартиненко, О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE / О. Є. Мартиненко. - С.45-47
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ПО SKYPE, СЕРВІС GOOGLE DRIVE
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Animal sounds in different languages. - С.48-50
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Facts on sing languages. - С.51-52
Кл.слова: МОВА ЖЕСТІВ, ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Idioms of the world. - С.52-54
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ЗАРУБІЖНІ КУЛЬТУРИ
Шкали ЗЄР з говоріння : The CEFR Grid for Speaking. - С.55-59
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, УМІННЯ ГОВОРИТИ, РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація). - С.60-62
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) : The CEFR Grid for Writing Tasks (analysis). - С.62-64
Кл.слова: ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
Шифр: І368505/2016/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, методична підготовка, міжкультурна іншомовна освіта
Бігич, Оксана Борисівна. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, Тio Spanish, школярі
Шевелько, К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, мета навчання
Шумський, О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, активні методи навчання, веб-квест технології
Тишко, Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів / Н. М. Тишко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційоване навчання, зміст навчання, навички
Чухно, О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субординативний мультилінгвізм, інтерлінгвальна фонетична система, мовне перенесення
Мартиненко, О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання / О. Є. Мартиненко. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні перекладачі, аудіотекст, заочна форма навчання
Бесклінська, О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях / О. П. Бесклінська. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статистичні методи, пакет Mikrosoft Exce, пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи. - С.54-57
Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі, основні компетенції європейського вчителя, основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe. - С.58-60
Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти, зміст педагогічної освіти, філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture. - С.61-62
Кл.слова: культура демократії, компетентність, критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.63-64
Кл.слова: видання 2011-2014 рр., сучасні мови, мовознавство
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: І368505/2016/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 4 (88)
Зміст:
Писанко, Марія Леонідівна. Аналіз елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / М. Л. Писанко. - С.3-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Morales, Fernando Martin-Loeches. La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural / F. M-L. Morales. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культура, вивчення іспанської мови
Майєр, Наталія Василівна. Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С.20-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні мови, самостійна робота, майбутній викладач іноземних мов
Лазаренко, С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій / С. В. Лазаренко. - С.29-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стратегії, лексико-граматична компетентність, мобільні технології
Карпова, В. Н. Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии / В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская. - С.41-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання
Чухно, Анатолій Андрійович. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / А. А. Чухно. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друга іноземна мова, майбутні вчителі іноземної мови, перша іноземна мова
Фабрична, Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови / Я. Г. Фабрична. - С.58-63
Кл.слова: мовний портфель, письмовий двосторонній переклад, майбутні викладачі англійської мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: І368505/2019/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 1
Зміст:
Синекоп, О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців / О. С. Синекоп. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Юхименко, В. О. Зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій / В. О. Юхименко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Майєр, Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур / Н. В. Майєр. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Устименко, О. М. Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми / О. М. Устименко. - С.30-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасічник, Т. Д. Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу / Т. Д. Пасічник. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Федоренко, Л. О. Використання сервісів Web 2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови / Л. О. Федоренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатенко, В. Д. Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів / В. Д. Ігнатенко. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Слобоженко, Р. А. Практичне заняття з англійської мови на тему “Поширення ядерної зброї у світі” / Р. А. Слобоженко. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Матвієнко, Оксана.
    ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність / О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіта -- ВНЗ культури -- непрофільні спеціальності -- соціально-культурна сфера -- бібліотечна справа -- мережеве мистецтво
Анотація: У статті розглянуто проблему ІТ-освіти у вищих навчальних закладах культури. Наголошено на доцільності підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури у зв'язку з необхідністю оволодіння предметною галуззю, для якої створюється або впроваджується програмний продукт. Вказано на необхідність подальших досліджень феномену підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури.
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

11.
   615.851.111
   Л 59


    Линдеман, Ханнес.
    Аутогенная тренировка : путь к восстановлению здоровья и работоспособности : перевод с немецкого / Х. Линдеман ; переводчик А. Р. Арутюнова. - Москва : Физкультура и спорт, 1985. - 133 с. - (Физкультура и здоровье). - 0.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медицина--Психотерапія--Психічний вплив--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
аутогенне тренування -- методи оволодіння
Дод.точки доступу:
Арутюнова, А. Р. \переводчик.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.


    Кулімова, Ю. Г.
    Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 34-41, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- професійно-педагогічна підготовка -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Автор окреслила коло актуальних проблем, вирішення яких можливе за умови запровадження елементів змішаної системи навчання із використанням хмарних технологій (забезпечення доступу до різних освітніх ресурсів; інтенсифікація системи професійно-педагогічної освіти; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента засобами цифрових сервісів; комунікативна діяльність на основі спільних освітніх та фахових інтересів та ін.). У статті наведено результати онлайн анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо визначення ступеня використання веб-застосунків у процесі психолого-педагогічної підготовки та міри їх зацікавленості у застосуванні хмарних технологій у подальшій професійній діяльності. Охарактеризовано основні напрями удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за умови використання веб-технологій (поєднання традиційного та онлайн навчання; використання веб-квестів, Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій тощо; розвиток критичного та креативного мислення, пізнавальної мотивації; оптимізація самостійної роботи за рахунок мобільності, гнучкості та доступності хмарних сервісів; постійне професійне зростання викладачів з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності). Висвітлено шляхи впровадження хмарних сервісів у освітній процес вищої школи (Google Sites, Google Classroom, Google Docs, Google Charts, Canva, Piktochart, Scratch). Розкрито систему принципів, які сприяють ефективній організації психологопедагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Анісімова, О. Е.
    Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 10-19, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальна складова професійної підготовки -- інваріантна складова професійної підготовки -- варіативна складова професійної підготовки -- особистісно-комунікативний критерій -- діяльнісний критерій -- дистанційна освіта -- партнерська взаємодія -- вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: В353859/2012/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 5
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8
Кл.слова: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Гурлєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурлєва. - С.19-29
Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, ПРИЧИНИ БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Сварковська, Ліна. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39
Кл.слова: ФУТБОЛ, МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ГРИ У ФУТБОЛ, ПРАВИЛА ГРИ У ФУТБОЛ
Сварковська, Ліна. Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА, ГРА У ФУТБОЛ
Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ДОШКІЛЬНА ЗРЕЛІСТЬ, ГОТОВНІСТЬ ДО ШКІЛЬНОГО СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ, АДАПТАЦІЯ ДО ШКІЛЬНИХ УМОВ, СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
37.091.31:001.895
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 21 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- СМИСЛОВА ЦІННІСТЬ -- ОСОБИСТІСНА РЕФЛЕКСІЯ -- РЕФЛЕКСИВНА ТЕХНІКА -- ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ -- ГУМАНІСТИЧНИЙ ДІАЛОГ -- ДУХОВНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: В748746/2018/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, педагогічний дискурс, людина
Богдагов, Ігор. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богдагов, С. Лисаков, С. Немченко. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: провідництво в освіті, менеджмент в освіті, кентавр-система
Мороз, Іван. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-педагогічний інжиніринг, методологія реінжинірингу
Нестерова, Марія. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development / М. Нестерова. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість
Коваленко, Вільям. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму надполітичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактологістика, політичні ідеї, влада розуму
Лукашук, Марина. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновація, освіта, модернізація
Захаренко, Костянтин. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, інформація, безпека
Опанасюк, Юлія. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновація, прогрес, інноваційна діяльність
Ляшенко, Лариса. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, іноземні мови, ефективне навчання
Іваній, Ігор. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища професійна фізкультурна освіта, самосвідомість студента, якість оцінювання
Федір, Володимир. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федір, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, біоетика, гібридна мотивація
Оніщук, Ірина. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна освіта, полікультурна особистість, гуманітарні спеціальності
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Наливайко, Любов.
    Вправи для оволодіння навичками пересувань, інноваційний урок фізичної культури в 4-му класі / Л. Наливайко // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2018. - № 12. - С. 1-8

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- інноваційний урок -- навички пересування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Марковець, Марія.
    Вправи для оволодіння навичками пересувань, використовуючи рухливі ігри. Урок фізичної культури у 2-му класі / М. Марковець // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 5. - С. 4-5

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- рухливі ігри -- навички пересувань

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Сварковська, Ліна.
    Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол [Текст] / Л. Сварковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2012. - № 5. - С. 40-42

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- гра у футбол

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)