Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (29)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шумигора Л.
Назва : Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 13-21. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.1321 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.1321
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання--базові компетенції--акмеологічна культура--заклад вищої освіти--викладач
Анотація: На основі аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми розроблено і запропоновано орієнтовну модель професійної компетентності викладача сучасного закладу вищої освіти, що охоплює базові та ключові компетенції як складові мети підготовки викладача вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Модель професійної компетентності викладача є теоретичною конструкцією, яка визначає мету та принципи розроблення та реалізації моделі, її структуру та зміст, способи досягнення поставлених у ЗВО умов для його особистісно професійного становлення в умовах освітнього середовища. У процесі розроблення компонентів моделі фахівця були визначені вимоги до викладача сучасного закладу вищої освіти відповідно до видів його діяльності; а також виокремлено необхідні теоретичні знання, практичні уміння і навички (компетенції) викладача. У процесі ДосліДження обґрунтовані і змістовно наповнені базові та ключові компетенції у структурі професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, які й складають основу компетентісно-орієнтованої моделі виклаДача. ПіД поняттям «компетентнісно-орієнтована моДель виклаДача вищої школи» розуміємо систему взаємопов'язаних склаДових: базових і ключових компетенцій, оволоДіння якими сприятиме особистісно-професійному становленню і зростанню конкурентоспроможності та професійної мобільності виклаДача вищої школи, що віДповіДатиме вимогам часу і освітнім потребам. МоДель виклаДача заклаДу вищої освіти переДбачає не лише професійний, а й особистісний розвиток викладача, його самовдосконалення, розвиток його акмеологічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Чухно О. А.
Назва : Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 34-39 (Шифр І368505/2016/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субординативний мультилінгвізм--інтерлінгвальна фонетична система--мовне перенесення
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чудіна О. Л.
Назва : Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 35-45. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): географічне наукове поняття--засвоєння поняття--повнота засвоєння поняття--коефіцієнт засвоєння змісту--взаємозв’язків поняття--рівень сформованості поняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі їх оволодіння студентами-географами. Автором уточнені основні коефіцієнти повноти засвоєння окремих логічних складових понять та на основі комплексної оцінки останніх розроблені рівні сформованості географічних понять за вимогами Болонського процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Формування психологічної готовності особистості до оволодіння іноземними мовами
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 111-117 (Шифр 74.00я43/П 24-589534679)
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Іншомовне мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учнівська модель--іншомовне мовлення--іноземна філологія--професійне спрямування
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання : 88.374я031/Т 67 рукописний текст
Автор(и) : Тригуб, Галина Василівна
Назва : Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :20 с
ББК : 88.374я031
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Анотація: Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психолог. наук
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.374я031/Т 67 рукописний текст
Автор(и) : Тригуб, Галина Василівна
Назва : Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :185 арк. ; [4] арк.
Колективи : Волинський національний університет імені Лесі Українки
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.374я031
Предметні рубрики: Психологія молодшого шкільного віку --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Бірюкова К.
Назва : Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 23-29. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--інклюзивне навчання--команда супроводу--компетентність педагогів
Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва C.
Назва : Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 7-17. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, 10.28925/2412-0774.2024.2.1 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, 10.28925/2412-0774.2024.2.1. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, 10.28925/2412-0774.2024.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виклики--воєнний стан в україні--професіоналізація--професійна діяльність вчителя
Анотація: У статті професіоналізація вчителя розглядається в контексті непередбачуваних ситуацій, зокрема війни російської федерації проти України. Зроблено висновок, що воєнний стан в Україні позначився на процесі професіоналізації вчителя, пріоритетах у місії та професійній діяльності вчителя. У статті професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану розглядається як процес, спрямований на розвиток у вчителя таких якостей, як адаптивність, стресостійкість, гнучкість, креативність, критичне мислення, та передбачає таку підготовку вчителя, яка забезпечує усвідомлення широкого спектру соціальних потреб і викликів до країни, суспільства і вчителя, породжених війною, озброєння вчителя знаннями, технологіями, новими компетентностями, які дозволяють йому працювати, утримувати та покращувати якість освіти в умовах невизначеності. Виділено два пріоритети в місії вчителя: збереження покоління, яке надалі формуватиме майбутнє України (професійна діяльність і професійна підготовка вчителя мають розглядатися через призму збереження здоров’я і життя дітей та молоді); утримання вчителем власного стану на максимально ресурсному рівні для професійної діяльності та особистого життя. Проаналізовано виклики до професіоналізації вчителя в умовах воєнного стану, зокрема навчання новим компетентностям, передусім цифровій, підготовка вчителя до подолання освітніх втрат учнів, оволодіння новими формами і методами навчання у віртуальному просторі (дистанційне, кореспондентське, змішане, гібридне, мобільне тощо), оволодіння технологіями творчого розвитку учнів, зокрема застосування навчально-творчих і творчих завдань задля підвищення психореабілітаційного ефекту освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сварковська, Ліна
Назва : Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 5. - С. 40-42 (Шифр В353859/2012/5)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сварковська, Ліна
Назва : Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 5. - С. 40-42 (Шифр В353859/2012/5)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’36(075.8)/С 38
Автор(и) : Сінельник І. П.
Назва : Test your vocabulary and grammar : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Паралельн. назви :Перевір знання з лексики та граматики
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка., 2012
Кільк.характеристики :96 с
Ціна : 9.59, 10.00, 9.59, грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111’36(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова-- Граматика-- Лексика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): граматичні явища--часи в англійській мові--лексика англійської мови
Анотація: Навчальний посібник має на меті перевірку лексико-граматичної компетенції студентів, яку вони набувають у процесі оволодіння англійською мовою впродовж здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(29), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(29), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сін Чжефу
Назва : Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 110-114. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптованість--когнітивний критерій--діагностика--діяльнісний критерій--показник
Анотація: У статті наведено наукові підходи до вивчення проблеми адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах (біхевіористичний, інтеракціоністський, психоаналітичний, гуманістичний, когнітивний). Представлено сутність і структура досліджуваного явища. Охарактеризовано критерії (когнітивний, комунікативний, мотиваційний, діяльнісний), показники (знання сутності культурного шоку; знання українських соціальних норм, традицій; усвідомлення мети навчання у ВНЗ; обізнаність щодо умов організації навчання у ВНЗ; здатність самостійно спілкуватися мовою країни перебування; сформованість толерантності; уміння будувати міжособистісні відносини з викладачами, студентами, активність у позанавчальній, дозвільній діяльності; прагнення до досконалого оволодіння українською мовою, мотивація до успіху; прагнення до досягнення мети; мотиви до навчання за майбутньою професією), рівні (високий, середній, низький) адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах. Подано характеристику діагностичних методик для визначення рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руднік Ю.
Назва : Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 40-44. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.396 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.396
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--аналіз літератури--професійна діяльність
Анотація: У статті представлено особливості підготовки студентів-педагогів у цифрову епоху, зокрема до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов. Аналіз змісту такої підготовки майбутніх педагогів ґрунтується на досвіді навчання студентів спеціальності 012 «Дошкільнаосвіта» Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка саме в частині оволодіння ними дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови дітей дошкільного віку».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ростикус Н.
Назва : Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 20–25. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики: Українська мова-- діалогічне мовлення-- вправи-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--діалогічне мовлення--вправи--мовленнєва діяльність--мовленнєва компетентність--початкова школа
Анотація: У статті розглянуто періоди й етапи процесу оволодіння молодшими школярами діалогічним мовленням.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рондяк Л.
Назва : Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 1–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-- вчителі початкових класів-- партнерська взаємодія учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкових класів--партнерська взаємодія--учні початкової школи--дитяче самоврядування--проектно-ігрові технології--семінари-практикуми
Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас А., Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Назва : Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 82-88. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--толерантність--міжнародне спілкування
Анотація: У статті розглянуто поняття креативності та важливість її розвитку d студентів на заняттях з іноземної мови. Зазначено, що вектор сучасної політики та стратегії України спрямований на подальший розвиток національної системи освіти шляхом її адаптації до умов соціально-орієнтованої економіки, трансформації та інтеграції в європейське та світове співтовариство. Виявлено, що розвиток креативності студентів зумовлений необхідністю реалізації складних, нестандартних завдань і ситуацій у процесі професійного міжнародного спілкування та потребою налагодження глибшого взаєморозуміння. Забезпечення високого рівня мотивації до вивчення іноземної мови в студентів та розвитку їхньої креативності охарактеризовано як одне з основних завдань викладача сучасного закладу вищої освіти України, що, у свою чергу, потребує підходу, який базується на сучасних технологіях навчання та забезпечує ефективне оволодіння студентами іноземною мовою і розвиток у них самостійності, ініціативності та креативності. Констатовано необхідність впровадження сучасних технологій навчання, які допомагають удосконалювати освітній процес. Стаття розкриває бачення дослідниками креативності як: загальної здатності до творчості; риси особистості; здатності особистості вийти за межі заданої ситуації, створити оригінальні цінності; процесу прояву власної індивідуальності; обов’язкової характеристики педагога. У статті зазначено багатовимірний характер креативності, який передбачає, що основою для креативності можуть бути знання в широкому ряді технічних і нетехнічних галузей. Креативність також визначено як здатність людини відмовлятися від стереотипних способів мислення, змінювати загальноприйнятий, буденний спосіб мислення: відзначено інноваційний характер креативності. У статті розкривається необхідність створення в аудиторії творчої атмосфери, що передбачає високий рівень ініціативності, активності та працьовитості; заохочення студентів до самостійного пошуку, відкриття, експериментування, набуття знань і умінь, висловлення власних думок та суперечливих думок; створення простору для дебатів, відстоювання ідей, а також для розвитку толерантності та визнання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибак О.
Назва : Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--готовність майбутніх учителів--нове освітнє середовище--підготовка вчителів--професійна діяльність--технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.671.11(477)/Р 33
Автор(и) : Редько, Валерій Григорович
Назва : Підручник з іноземної мови як засіб оволодіння учнями досвідом самостійної діяльності: результати мотіторингу
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 2. - С. 92-102. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
УДК : 371.671.11(477) + 37:001.32](477)Редько
Предметні рубрики: Підручники-- іноземна мова-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст підручників--іноземна мова--досвід самостійної діяльності--моніторинг
Анотація: Описуються процедура, технологія і результати дослідження дидактичного потенціалу шкільних підручників з іноземних мов щодо сприяння оволодінню учнями досвідом самостійної діяльності.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракітянська Л.
Назва : Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 42-46. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--констатувальний експеримент--учитель музичного мистецтва
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійно-фахової підготовки та аналізу її сучасного стану в контексті завдань модернізації вищої педагогічної освіти. Окреслено мету, завдання та діагностичні методи констатувального експерименту за участю студентів старших курсів – першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів денної та заочної форми навчання, вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що аналіз нормативних документів закладів вищої освіти України, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Музичне мистецтво», засвідчив відсутність спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя. Разом з тим навчальними планами підготовки фахівців соціономічних професій такі дисципліни передбачені. Спеціально розроблені за блоками питання анкети дозволили вивчити думку респондентів щодо обізнаності з поняттям «емоційний інтелект», розуміння його сутності, характерних ознак, їх наявності в опитаних та доцільності їх формування як інтегральної, індивідуально-особистісної й професійно значущої якості сучасного вчителя. Результати опитування показали, що переважна більшість респондентів не знайомі з поняттям «емоційний інтелект», хоча на питання про доцільність оволодіння компонентами цього складного психічного утворення, більшість опитаних дали позитивну відповідь. За результатами констатувального експерименту було зроблено висновок, що сучасна професійно-фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва не повною мірою відповідає вимогам розбудови нової української школи. Це потребує розроблення концепції формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтування її теоретико-методологічних засад, розробки і впровадження інноваційних підходів у зміст та організацію їх професійно-фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Назва газети: Психолог -2016р.,N 21/22
Цікаві статті :
Ларіонова О. Як підвищити мотивацію учнів до навчання/ О. Ларіонова, О. Шейко (стр.4-22)
Біркова І. Профілактика емоційного вигорання в педагогів/ І. Біркова (стр.23-26)
Біркова І. Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці/ І. Біркова (стр.27-29)
Литвинець Г. Я прямую до майстерності/ Г. Литвинець (стр.30-36)
Яцюк М. Використання кольорового тесту ставлень/ М. Яцюк (стр.37-39)
Долгополова О. . Діти, переселені із зони АТО/ О. Долгополова, Н. Скібіцька (стр.40-46)
Гурлєва Т. Притчі в роботі психолога/ Т. Гурлєва (стр.47-53)
Пушкаренко С. Від компетентного вчителя до успішного учня/ С. Пушкаренко, О. Слободян (стр.1-88 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)