Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (29)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 54–58. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.2.016:81’233](477)
Предметні рубрики: Психолінгвістика-- мовленнєві здібності-- дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолінгвістика--мовленнєві здібності--знання мови--знання про мову--мовна компетенція--мовлення--користування мовою--дошкільники
Анотація: Стаття присвячена висвітленню деяких аспектів оволодіння дітьми дошкільного віку знаннями мови та знаннями про мову, розрізненню цих двох різновидів знань, розкриттю їх відмінностей і особливостей, а також специфіки функціонування. В ній детально описані стратегії й тактики емпіричного набуття мовних знань і процедури користування мовою в мовленні та оволодіння метамовою; представлено два види знань про мову – декларативні й процедуральні, обгрунтовано їх значення для розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіщук Н.
Назва : Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 7. - С. 21–23. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- обчислювальні прийоми-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--методика викладання--обчислювальні прийоми--конструктивні вміння--віднімання--додавання--арифметичні дії--двоцифрові числа--множення--ділення--початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на образно-графічному рівні на першому циклі початкової школи (1–2 класи).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіщук Н.
Назва : Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 27–30. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- обчислювальні прийоми-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--методика викаладання--обчислювальні прийоми--конструктивні вміння--сенсорний рівень--віднімання--додавання--арифметичні дії--двоцифрові числа--початкова школа--1–2 класи
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи).
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Формування психологічної готовності особистості до оволодіння іноземними мовами
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 111-117 (Шифр 74.00я43/П 24-589534679)
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Іншомовне мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учнівська модель--іншомовне мовлення--іноземна філологія--професійне спрямування
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракітянська Л.
Назва : Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 42-46. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--констатувальний експеримент--учитель музичного мистецтва
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійно-фахової підготовки та аналізу її сучасного стану в контексті завдань модернізації вищої педагогічної освіти. Окреслено мету, завдання та діагностичні методи констатувального експерименту за участю студентів старших курсів – першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів денної та заочної форми навчання, вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що аналіз нормативних документів закладів вищої освіти України, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Музичне мистецтво», засвідчив відсутність спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя. Разом з тим навчальними планами підготовки фахівців соціономічних професій такі дисципліни передбачені. Спеціально розроблені за блоками питання анкети дозволили вивчити думку респондентів щодо обізнаності з поняттям «емоційний інтелект», розуміння його сутності, характерних ознак, їх наявності в опитаних та доцільності їх формування як інтегральної, індивідуально-особистісної й професійно значущої якості сучасного вчителя. Результати опитування показали, що переважна більшість респондентів не знайомі з поняттям «емоційний інтелект», хоча на питання про доцільність оволодіння компонентами цього складного психічного утворення, більшість опитаних дали позитивну відповідь. За результатами констатувального експерименту було зроблено висновок, що сучасна професійно-фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва не повною мірою відповідає вимогам розбудови нової української школи. Це потребує розроблення концепції формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтування її теоретико-методологічних засад, розробки і впровадження інноваційних підходів у зміст та організацію їх професійно-фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 30-36. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічність--дослідницька компетентність--інновативність--майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибак О.
Назва : Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--готовність майбутніх учителів--нове освітнє середовище--підготовка вчителів--професійна діяльність--технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2:81'34/./В 58-395105001
Автор(и) : Власова Т. І., Заваруєва І. І., Бондаренко Л. І.
Назва : Українська мова [Електронний ресурс] : навчальний посібник для іноземних студентів . -Електрон. вид.
Вихідні дані : Дніпро: УДУНТ, 2023
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Український державний університет науки і технологій
Примітки : Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative CommonsЄ повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація). - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8314-30-9: Б.ц.
Ідентифікаційний №: DOI 10.15802/978-617-8314-30-9
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.161.2:81'34/.36(075.8)
Предметні рубрики: Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): частини мови--граматика
Анотація: Посібник розраховано на іноземних студентів підготовчих факультетів закладів вищої освіти III, IV рівнів акредитації (1 семестр навчання) і містить базові відомості з фонетики, граматики та орфографії української мови і забезпечує практичне оволодіння українською мовою в межах тем, передбачених програмою.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.34/К 64
Автор(и) : Кондратенко Л. О., Прищепа О. Ю.
Назва : Технологія попередження дисграфії
Вихідні дані : Київ: ГЛАВНИК, 2005
Кільк.характеристики :96 с.: іл.
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 966-8479-20-3:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 376-056.34
Предметні рубрики: Психологія-- шкільна
Анотація: Формування навичок письма має велике не тільки педагогічне, а й суспільно-виховне значення. Привчаючись до чіткого, акуратного, усталеного письма, дитина формує у себе звичку до старанності у виконанні будь-якої роботи, а не тільки письмової. Вироблення розбірливого й швидкого письма за короткий час неможливе, бо ця навичка формується протягом кількох років. Збірник розраховний на вчителів, керівників закладів освіти, шкільних психологів, методистів, студентів та аспірантів педагогічних навчальних закладів, батьків і широкий загал читачів.
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рондяк Л.
Назва : Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 1–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-- вчителі початкових класів-- партнерська взаємодія учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкових класів--партнерська взаємодія--учні початкової школи--дитяче самоврядування--проектно-ігрові технології--семінари-практикуми
Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руднік Ю.
Назва : Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 40-44. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.396 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.396
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--аналіз літератури--професійна діяльність
Анотація: У статті представлено особливості підготовки студентів-педагогів у цифрову епоху, зокрема до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов. Аналіз змісту такої підготовки майбутніх педагогів ґрунтується на досвіді навчання студентів спеціальності 012 «Дошкільнаосвіта» Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка саме в частині оволодіння ними дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови дітей дошкільного віку».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк О., Ольга Миколаївна
Назва : Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 4-8. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.81 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.81
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--духовний досвід--професійна мистецька освіта--концепція--система
Анотація: У статті розкрито стан наукового осмислення системоутворюючих концептів духовного досвіду, спрямованого на дослідження особливостей його розвитку в умовах мистецької освіти. Автор статті вважає, що духовний досвід виступає як процес і результат відображення у свідомості та діяльності людини художніх образів та ідей і розглядається як духовна якість, яка включає: досвід художнього сприйняття; досвід оволодіння категоріями естетики; досвід оціночної та ціннісно-орієнтаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ростикус Н.
Назва : Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 20–25. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики: Українська мова-- діалогічне мовлення-- вправи-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--діалогічне мовлення--вправи--мовленнєва діяльність--мовленнєва компетентність--початкова школа
Анотація: У статті розглянуто періоди й етапи процесу оволодіння молодшими школярами діалогічним мовленням.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.211.2(477)
Автор(и) : Гавриш Н.
Назва : Секрети методичної кухні, або Як підготувати педагога-майстра
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2015. - № 2. - С. 15-23. (Шифр В353859/2015/2)
УДК : 373.211.2(477)
Предметні рубрики: Методична робота-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методична робота--розповідання за серією сюжетних картин--сюжетні картинки--розповідання--технології навчання--майстер-клас--педагогічна майстерність--фахова майстерність--підвищення--педагог-майстер--підготовка--структура--підготовчі вправи--теоретичний матеріал--літературні твори
Анотація: У статі представлено матеріали майстер-класу, спрямованого на оволодіння педагогами сучасною технологією навчання дітей розповідання за серією сюжетних картин на основі літературних творів.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Cавченко Ю., Антипін Є.
Назва : Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 61-69. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньопсихічна активність--лідерські якості--особистість--професійна підготовка--саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас, Алла
Назва : Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 76-83. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.7 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова--письмо--письмові завдання--університет--викладання іноземної мови
Анотація: У статті розкрито значення розвитку навичок письма іноземними мовами в майбутніх фахівців на заняттях з іноземної мови в університеті. Розкрито поняття письма та інструменти й можливості для його розвитку. Зауважено, що складовими успіху оволодіння навичками письма та побудови письмової комунікації є словниковий запас, граматика та досвід. Констатовано зв’язок між оволодінням навичками письма та якістю викладання іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко, Лариса
Назва : Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 59-66 (Шифр В748746/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--іноземні мови--ефективне навчання
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жукова, Тетяна
Назва : Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 199-213. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--артспілкування--стратегії--судження--міркування--оцінювання--прийняття рішень--розв’язання проблем
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі техніки формування критичного мислення. Надані деякі практичні завдання, що використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання, письма та усного мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас А., Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Назва : Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 82-88. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--толерантність--міжнародне спілкування
Анотація: У статті розглянуто поняття креативності та важливість її розвитку d студентів на заняттях з іноземної мови. Зазначено, що вектор сучасної політики та стратегії України спрямований на подальший розвиток національної системи освіти шляхом її адаптації до умов соціально-орієнтованої економіки, трансформації та інтеграції в європейське та світове співтовариство. Виявлено, що розвиток креативності студентів зумовлений необхідністю реалізації складних, нестандартних завдань і ситуацій у процесі професійного міжнародного спілкування та потребою налагодження глибшого взаєморозуміння. Забезпечення високого рівня мотивації до вивчення іноземної мови в студентів та розвитку їхньої креативності охарактеризовано як одне з основних завдань викладача сучасного закладу вищої освіти України, що, у свою чергу, потребує підходу, який базується на сучасних технологіях навчання та забезпечує ефективне оволодіння студентами іноземною мовою і розвиток у них самостійності, ініціативності та креативності. Констатовано необхідність впровадження сучасних технологій навчання, які допомагають удосконалювати освітній процес. Стаття розкриває бачення дослідниками креативності як: загальної здатності до творчості; риси особистості; здатності особистості вийти за межі заданої ситуації, створити оригінальні цінності; процесу прояву власної індивідуальності; обов’язкової характеристики педагога. У статті зазначено багатовимірний характер креативності, який передбачає, що основою для креативності можуть бути знання в широкому ряді технічних і нетехнічних галузей. Креативність також визначено як здатність людини відмовлятися від стереотипних способів мислення, змінювати загальноприйнятий, буденний спосіб мислення: відзначено інноваційний характер креативності. У статті розкривається необхідність створення в аудиторії творчої атмосфери, що передбачає високий рівень ініціативності, активності та працьовитості; заохочення студентів до самостійного пошуку, відкриття, експериментування, набуття знань і умінь, висловлення власних думок та суперечливих думок; створення простору для дебатів, відстоювання ідей, а також для розвитку толерантності та визнання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання : 88.374я031/Т 67 рукописний текст
Автор(и) : Тригуб, Галина Василівна
Назва : Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :20 с
ББК : 88.374я031
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Анотація: Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психолог. наук
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)