Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bodnenko D., Ostapenko N.
Назва : Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 1. - С. 49-55. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 (Шифр К667665926/2018/1). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмарні сервіси--електронне навчання--дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глухов І., Пітин М., Дробот К.
Назва : Organizational priorities among students of different faculties of kherson state university in the swimming teaching system
Паралельн. назви :Організаційні пріоритети студентів різних факультетів Херсонського державного університету у системі навчання плаванню
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 1(5). - С. 17-29. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2021.12 (Шифр С967601977/2021/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2021.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання--пріоритети--структура--навчання--плавання--студенти
Анотація: Зважаючи на чіткі пріоритети покладені в основі процесу фізичного виховання студентської молоді, обов’язковим є оволодіння ними системою прикладних умінь та навичок. Водночас варто проводити конкретизацію організаційних особливостей системи навчання плаванню студентів ЗВО з урахуванням думок суб’єктів цього процесу. Мета: визначити суб’єктивну думку студентів різних факультетів Херсонського державного університету щодо організаційних особливостей занять плаванням. Матеріал і методи дослідження. До опитування упродовж вересня– жовтня 2020 року було залучено здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) ступенів освіти Херсонського державного університету, загалом 1513 респондентів різних факультетів, зокрема 646 студентів першого року навчання, 458 — другого, 164 студенти третього, 213 — четвертого і лише 32 студенти 5–6 курсів років навчання. Застосовано такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення, вивчення документальних матеріалів, соціологічні методи опитування (анкетування), методи математичної статистики. Визначення суб’єктивної думки здобувачів вищої освіти різних факультетів Херсонського державного університету щодо організаційних особливостей занять плаванням вказало на пріоритетність занять один раз у тиждень (45,13% респондентів). Інші основні варіанти набрали суттєво нижчі значення (раз у два тижні — 26,13% та двічі на тиждень — 18,40% респондентів). Пріоритетна тривалість заняття, на думку студентів різних факультетів, має становити 45–60 хв (44,29%) або 30–45 хв (31,72% респондентів) із залученням студентів у кількості 4–12 осіб на одному окремому занятті з плавання. Для студентів різних факультетів Херсонського державного університету бажаною формою занять із плавання для студентів є самостійні заняття (45,73%). Заняття з викладачем підтримує 42,31% респондентів. Серед додаткових організаційних чинників насамперед варто акцентувати на залученні рухливих ігор (21,26%), змагань (16,80%) та фізкультурноспортивних заходів (15,59% респондентів відповідно).університету бажаною формою занять із плавання для студентів є самостійні заняття (45,73%). Заняття з викладачем підтримує 42,31% респондентів. Серед додаткових організаційних чинників насамперед варто акцентувати на залученні рухливих ігор (21,26%), змагань (16,80%) та фізкультурноспортивних заходів (15,59% респондентів відповідно).університету бажаною формою занять із плавання для студентів є самостійні заняття (45,73%). Заняття з викладачем підтримує 42,31% респондентів. Серед додаткових організаційних чинників насамперед варто акцентувати на залученні рухливих ігор (21,26%), змагань (16,80%) та фізкультурноспортивних заходів (15,59% респондентів відповідно).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tryhub I.
Назва : Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 131-137. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній модуль--якість освіти--найковий ступінь phd--стейкхолдер
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень на здобуття наукового ступеня PhD та проблемні питання підготовки молодих науковців в Україні. Висвітлено основні аспекти імплементації досвіду країн Європейського Союзу з питань якості вищої освіти в освітню сферу України. Виявлене протиріччя між європейським вектором розвитку системи підготовки здобувачів наукового ступеня PhD в Україні, закріпленим у нормативно-правових актах України, і реальним станом закритої, командно-адміністративної вищої освіти, якість якої не задовольняє вітчизняних стейкхолдерів. Доведено, що перегляд стандартів якості підготовки здобувачів наукового ступеня PhD сприятиме становленню аспірантів як вчених і науковопедагогічних працівників. Висвітлено методичні аспекти залучення аспірантів до освітнього модуля програми Еразмус+: Жан Моне «Higher education quality and its expert support: Ukraine’s movement towards the European Union» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, охарактеризовано мету, зміст, форми організації навчання освітнього модулю. Досвід, здобутий молодими науковцями в процесі оволодіння матеріалом освітнього модулю, дозволить впровадити європейські тенденції якості освіти як в наукову, так і в науково-педагогічну діяльність аспірантів, долучити їх до внутрішньої системи забезпечення якості у власному університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y.
Назва : Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 39-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності--професійне спілкування--хореографія--навчальний план--робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’36(075.8)/С 38
Автор(и) : Сінельник І. П.
Назва : Test your vocabulary and grammar : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Паралельн. назви :Перевір знання з лексики та граматики
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка., 2012
Кільк.характеристики :96 с
Ціна : 9.59, 10.00, 9.59, грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111’36(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова-- Граматика-- Лексика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): граматичні явища--часи в англійській мові--лексика англійської мови
Анотація: Навчальний посібник має на меті перевірку лексико-граматичної компетенції студентів, яку вони набувають у процесі оволодіння англійською мовою впродовж здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(29), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(29), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Havrysh O., Velychko V., Fedorenko O.
Назва : The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany
Паралельн. назви :Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 49-61. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міграційна політика--соціальна робота з біженцями--інформаційно-комунікаційні технології--соціальний педагог--технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Іноземні мови -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Синекоп О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців/ О. С. Синекоп (стр.3-15)
Юхименко В. О. Зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій/ В. О. Юхименко (стр.16-21)
Майєр Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур/ Н. В. Майєр (стр.22-29)
Устименко О. М. Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми/ О. М. Устименко (стр.30-40)
Пасічник Т. Д. Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу/ Т. Д. Пасічник (стр.41-46)
Федоренко Л. О. Використання сервісів Web 2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови/ Л. О. Федоренко (стр.47-52)
Ігнатенко В. Д. Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів/ В. Д. Ігнатенко (стр.53-60)
Слобоженко Р. А. Практичне заняття з англійської мови на тему “Поширення ядерної зброї у світі”/ Р. А. Слобоженко (стр.61-64)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-9) Кл.слова: іноземна мова,методична підготовка,міжкультурна іншомовна освіта
Бігич О. Б. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови/ О. Б. Бігич (стр.10-13) Кл.слова: іспанська мова,Тio Spanish,школярі
Шевелько К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ К. О. Шевелько (стр.14-20) Кл.слова: анотаційний переклад,реферативний переклад,мета навчання
Шумський О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський (стр.21-26) Кл.слова: інформаційні технології,активні методи навчання,веб-квест технології
Тишко Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів/ Н. М. Тишко (стр.27-33) Кл.слова: диференційоване навчання,зміст навчання,навички
Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму/ О. А. Чухно (стр.34-39) Кл.слова: субординативний мультилінгвізм,інтерлінгвальна фонетична система,мовне перенесення
Мартиненко О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання/ О. Є. Мартиненко (стр.40-47) Кл.слова: майбутні перекладачі,аудіотекст,заочна форма навчання
Бесклінська О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях/ О. П. Бесклінська (стр.48-53) Кл.слова: статистичні методи,пакет Mikrosoft Exce,пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи (стр.54-57) Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі,основні компетенції європейського вчителя,основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe (стр.58-60) Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти,зміст педагогічної освіти,філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture (стр.61-62) Кл.слова: культура демократії,компетентність,критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.63-64) Кл.слова: видання 2011-2014 рр.,сучасні мови,мовознавство
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Писанко М. Л. Аналіз елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю/ М. Л. Писанко (стр.3-11) Кл.слова: профільне навчання,філологічний профіль,елективний курс
Morales F. M-L. La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural / F. M-L. Morales (стр.12-19) Кл.слова: міжкультурна компетентність,культура,вивчення іспанської мови
Майєр Н. В. Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр (стр.20-28) Кл.слова: іноземні мови,самостійна робота,майбутній викладач іноземних мов
Лазаренко С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій/ С. В. Лазаренко (стр.29-40) Кл.слова: навчальні стратегії,лексико-граматична компетентність,мобільні технології
Карпова В. Н. Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии/ В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская (стр.41-50) Кл.слова: мережева педагогіка,цифрове середовище,онлайн-навчання
Чухно А. А. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / А. А. Чухно (стр.51-57) Кл.слова: друга іноземна мова,майбутні вчителі іноземної мови,перша іноземна мова
Фабрична Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови/ Я. Г. Фабрична (стр.58-63) Кл.слова: мовний портфель,письмовий двосторонній переклад,майбутні викладачі англійської мови
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Бігич О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою/ О. Б. Бігич (стр.3-7) Кл.слова: техніка читання,молодший школяр,освітній сайт
Шастова І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови/ І. В. Шастова (стр.8-14) Кл.слова: латинський алфавіт,шрифти,друковані та рукописні книги
Шевелько К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу/ К. О. Шевелько (стр.15-20) Кл.слова: реферативний переклад,етапи навчання,підсистема вправ
Коваленко Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення/ Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко (стр.21-27) Кл.слова: проектна методика,монологічне мовлення,майбутні філологи
Бірецька Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Л. С. Бірецька (стр.28-37) Кл.слова: англомовна лексична компетентність,професійно-орієнтоване читання,майбутні лікарі
Квасова О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів/ О. Г. Квасова (стр.38-44) Кл.слова: тестові завдання,майбутні філологи,англомовна читацька компетентність
Мартиненко О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE/ О. Є. Мартиненко (стр.45-47) Кл.слова: дистанційне навчання,навчання по Skype,сервіс Google Drive
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.48-50) Кл.слова: навчальні картки
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.51-52) Кл.слова: мова жестів,іншомовна комунікативна компетентність
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.52-54) Кл.слова: іноземні мови,зарубіжні культури
Шкали ЗЄР з говоріння (стр.55-59) Кл.слова: тестування,уміння говорити,рівень оволодіння мовою
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація) (стр.60-62) Кл.слова: тестові завдання,оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) (стр.62-64) Кл.слова: оволодіння іноземною мовою,шкала оцінювання,тестові завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвієнко, Оксана, Цивін, Михайло
Назва : ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 20-23 (Шифр В890024/2013/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 13.31.21 + 14.35.07
Анотація: У статті розглянуто проблему ІТ-освіти у вищих навчальних закладах культури. Наголошено на доцільності підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури у зв'язку з необхідністю оволодіння предметною галуззю, для якої створюється або впроваджується програмний продукт. Вказано на необхідність подальших досліджень феномену підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.851.111/Л 59
Автор(и) : Линдеман, Ханнес
Назва : Аутогенная тренировка : путь к восстановлению здоровья и работоспособности : перевод с немецкого
Вихідні дані : Москва: Физкультура и спорт, 1985
Кільк.характеристики :133 с
Серія: Физкультура и здоровье
Ціна : 0.50 грн.
ДРНТІ : 76.29.52
УДК : 615.851.111
Предметні рубрики: Медицина-- Психотерапія-- Психічний вплив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутогенне тренування--методи оволодіння
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулімова Ю. Г.
Назва : Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 34-41. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель початкової школи--професійно-педагогічна підготовка--інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Автор окреслила коло актуальних проблем, вирішення яких можливе за умови запровадження елементів змішаної системи навчання із використанням хмарних технологій (забезпечення доступу до різних освітніх ресурсів; інтенсифікація системи професійно-педагогічної освіти; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента засобами цифрових сервісів; комунікативна діяльність на основі спільних освітніх та фахових інтересів та ін.). У статті наведено результати онлайн анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо визначення ступеня використання веб-застосунків у процесі психолого-педагогічної підготовки та міри їх зацікавленості у застосуванні хмарних технологій у подальшій професійній діяльності. Охарактеризовано основні напрями удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за умови використання веб-технологій (поєднання традиційного та онлайн навчання; використання веб-квестів, Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій тощо; розвиток критичного та креативного мислення, пізнавальної мотивації; оптимізація самостійної роботи за рахунок мобільності, гнучкості та доступності хмарних сервісів; постійне професійне зростання викладачів з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності). Висвітлено шляхи впровадження хмарних сервісів у освітній процес вищої школи (Google Sites, Google Classroom, Google Docs, Google Charts, Canva, Piktochart, Scratch). Розкрито систему принципів, які сприяють ефективній організації психологопедагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анісімова О. Е.
Назва : Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 10-19. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаментальна складова професійної підготовки--інваріантна складова професійної підготовки--варіативна складова професійної підготовки--особистісно-комунікативний критерій--діяльнісний критерій--дистанційна освіта--партнерська взаємодія--вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 5
Цікаві статті :
Дятленко Н. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки/ Н. Дятленко (стр.4-8) Кл.слова: дослідно-експериментальна діяльність,педагогічний експеримент,експериментальне дослідження
Гурлєва Т. Виховуємо відповідальність у дошкільників/ Т. Гурлєва (стр.19-29) Кл.слова: відповідальність,виховання відповідальності,причини безвідповідальності
Сварковська Л. Граємо у футбол/ Л. Сварковська (стр.30-39) Кл.слова: футбол,методика навчання техніки гри у футбол,правила гри у футбол
Сварковська Л. Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол/ Л. Сварковська (стр.40-42) Кл.слова: діагностика,гра у футбол
Вовчик-Блакитна Л. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.43-49) Кл.слова: дошкільний вік,дошкільна зрелість,готовність до шкільного систематичного навчання
Голота Н. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти/ Н. Голота (стр.50-54) Кл.слова: психологічна готовність,адаптація до шкільних умов,соціальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.091.31:001.895/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2016. - N 2. - С. 14-21. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2016/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 21 (7 назв)
УДК : 37.091.31:001.895
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): парадигма--смислова цінність--особистісна рефлексія--рефлексивна техніка--емоційні переживання--гуманістичний діалог--духовне самовдосконалення
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10) Кл.слова: освіта,педагогічний дискурс,людина
Богдагов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богдагов, С. Лисаков, С. Немченко (стр.11-20) Кл.слова: провідництво в освіті,менеджмент в освіті,кентавр-система
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27) Кл.слова: професійно-педагогічний інжиніринг,методологія реінжинірингу
Нестерова М. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development/ М. Нестерова (стр.28-33) Кл.слова: когнітивні практики,освітній простір,соціальна згуртованість
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму надполітичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40) Кл.слова: дидактологістика,політичні ідеї,влада розуму
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47) Кл.слова: інновація,освіта,модернізація
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54) Кл.слова: людина,інформація,безпека
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58) Кл.слова: інновація,прогрес,інноваційна діяльність
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66) Кл.слова: освіта,іноземні мови,ефективне навчання
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71) Кл.слова: вища професійна фізкультурна освіта,самосвідомість студента,якість оцінювання
Федір В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федір, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76) Кл.слова: соціальні мережі,біоетика,гібридна мотивація
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82) Кл.слова: іншомовна освіта,полікультурна особистість,гуманітарні спеціальності
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Наливайко, Любов
Назва : Вправи для оволодіння навичками пересувань, інноваційний урок фізичної культури в 4-му класі
Місце публікування : Здоров’я та фізична культура: газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів/ М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 12. - С. 1-8 (Шифр З949586/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура--інноваційний урок--навички пересування
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Марковець, Марія
Назва : Вправи для оволодіння навичками пересувань, використовуючи рухливі ігри. Урок фізичної культури у 2-му класі
Місце публікування : Здоров’я та фізична культура: газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів/ М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2019. - № 5. - С. 4-5 (Шифр З949586/2019/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична культура--рухливі ігри--навички пересувань
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)