Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=олімп<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 398.2/П 22-380607885
Автор(и) : Пащенко, Вадим Ілліч, Пащенко, Нінель Іванівна
Назва : Світ міфів та легенд Еллади : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2007
Кільк.характеристики :382 с.: іл.
Примітки : Бібліогр. : с. 370-371. - Покажч. імен та назв : с. 372-382
ISBN (в опр.), Ціна 978-966-06-0450-6: 49.93, 49.93, грн.
ДРНТІ : 17.71.91
УДК : 398.22(38)
Предметні рубрики: Антична література-- Міфи-- Легенди
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 398.22(38)/О-54
Назва : Міфи і легенди Греції. Олімп : для молодшого шкільного віку. Кн. 1
Вихідні дані : Київ: Епсілон, 2004
Кільк.характеристики :63 с.: іл
Серія: Міфи і легенди Греції
ISBN (в опр.), Ціна 966-95787-6-0:
ДРНТІ : 17.71.91
УДК : 398.22(38)
Предметні рубрики: Міфи і легенди Греції-- Олімп
Анотація: До книжки увійшли найвідоміші міфи та легенди про давньогрецьких богів і героїв у переказі для дітей
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : Ф2(1), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(031)/Э 68
Назва : Энциклопедия современного учителя
Вихідні дані : Москва: АТС; Москва: Астрель; Москва: Олимп, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-271-00398-1: Б.ц.
ISBN, Ціна 5-7390-0988-Х : Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.091(031)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчання
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 398.2(38)/О-53
Назва : Міфи і легенди Греції. Олімп : для молодшого шкільного віку. Кн. 2
Вихідні дані : Київ: Епсілон, 2005
Кільк.характеристики :64 с.: іл.
Серія: Міфи і легенди Греції
ISBN, Ціна 966-95-787-7-9:
ДРНТІ : 17.71
УДК : 398.2(38)
Предметні рубрики: Міфологія-- Міфи і легенди Греції --Давня Греція
Анотація: До книжки увійшли найвідоміші міфи та легенди про давньогрецьких богів і героїв у переказі для дітей
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Химера Н. Ексклюзивне інтерв’ю/ Н. Химера, К. Таранік-Ткачук (стр.2-4) Кл.слова: проект "Філологічний Олімп",професійне зростання вчителя,обмін досвідом
Концепція науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.5-9) Кл.слова: Філологічний Олімп - науково-педагогічний проект,ідеї проекту "Філологічний Олімп",принципи проекту "Філологічний Олімп"
Лінійчук Т. У війни не жіноче обличчя.../ Т. Лінійчук (стр.10-12) Кл.слова: сценарій виховного заходу,Друга світова війна,воїни АТО
Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба")/ Н. Дуняшенко (стр.12-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Космовська Б., Буба, про твір,сімейні цінності
Фартух Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури/ Л. А. Фартух (стр.17-21) Кл.слова: ейдотехніка,ейдос-конспект,образність
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62/ О. Гузь (стр.22-35) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Світова новела"/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.22-25) Кл.слова: світова новела,перевірка знань,контрольна робота
Гузь О. О. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.25-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда А., 35 кіло надіЇ, про твір,Гавальда Анна, про неї
Гузь О. О. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. Гузь (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,соціально-фантастична повість
Гузь О. О. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійне мислення, творчої уваги, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова/ О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,Плейтен Дж., характеристика образу
Кашуба Є. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула"/ Є. Кашуба (стр.36-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,текстоцентричний підхід
Сорока І. Використання програми Рrezi в діяльності вчителя зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.48-49) Кл.слова: сервіс Рrezi.com,презентації,програма презентацій
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,Айвенго
Портяннікова В. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе "Галерник"/ В. Портяннікова (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Гонгори-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,ліричний герой
Сізова Н. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена/ Н. Сізова (стр.55-58) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята,творчість Г. К. Андерсен
Філь Т. Жіноча доля на життєвих перехрестях/ Т. Філь (стр.59-63) Кл.слова: літературно-музична композиція,позакласна робота (зарубіжна література),сценарій свята 8 березня
Шевченко Т. В. Романтичні мотиви/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. До повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" ("Різдвяний подарунок")/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. Звернення вчителя до випускників/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,аналіз твору
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(38)/Д 73
Назва : Древняя Греция : книга для чтения
Вихідні дані : Ленинград: Учпедгиз. Ленингр. отд-ние, 1958
Кільк.характеристики :356 с
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 03
УДК : 94(38)
Предметні рубрики: Всесвітня історія-- Стародавня Греція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--стародавній світ--судова система--александрійська бібліотека--звичаї--рабство--олімпійські ігри--землеробство--олімп--спарта--троя
Анотація: Книга состоит из небольших рассказов, посвященных наиболее важным социально-экономическим и общественно-политическим событиям древней Греции
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Гузь О. О. Художня література має дивовижні важелі впливу на людину/ О. Гузь (стр.2-4) Кл.слова: інтерв’ю Ольги Гузь,Гузь Ольга, про неї,вчитель-методист
Знайомтесь: переможці конкурсу! (стр.5-13) Кл.слова: переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи,вікова категорія 9-11 класи
Стецик А. Вітаю, мій найкращий Безіменний герою !/ А. Стецик (стр.6) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Пісня С. Привіт, Томе !/ С. Пісня (стр.7) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Маслійчук С. Привіт, люба Розраднице !/ С. Маслійчук (стр.8) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Шадригіна А. / А. Шадригіна (стр.9) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Гіжовська О. Моє шанування тобі, Джонатане Лівінгстон, величний Мартине, небесних просторів сину !/ О. Гіжовська (стр.10-11) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Репічева Т. Доброго дня, Маленький принце !/ Т. Репічева (стр.11-12) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Марчик А. Здрастуй, Грегоре Замза !/ А. Марчик (стр.12-13) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Ільяшенко М. Наврез-байрам - свято весни/ М. Ільяшенко (стр.14-16) Кл.слова: свято весни,сценарій свята,позакласний захід
Ходюк О. Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума"/ О. Ходюк (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,Камю Альбер, Чума, про твір,Лось Дмитро, про нього
Шулик І. Твори Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара" та П. Зюскінда "Запахи"/ І. Шулик (стр.20-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Достоєвський Ф. М., Злочин і кара, про твір,Зюскінд Патрік, Запахи, про твір
Богосвятська А. Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури/ А. Богосвятська (стр.24-28) Кл.слова: масові виховні заходи,флешмоб,хепенінг
Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.28) Кл.слова: наказ МОН України № 215, 2016 р.,інновації,освітня діяльність
Чоловська О. Стежка до себе в лабіринтах долі (за творами Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" і "Единственная")/ О. Чоловська (стр.29-31) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Бах Річард, Единственная, про твір
Химера Н. Система уроків з вивчення твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.32-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,аналіз твору
Химера Н. Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу. Яскравість художнього світу твору/ Н. Химера [и др.] (стр.32-34) Кл.слова: Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,Маар Пауль, про нього,дитяча література
Химера Н. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,образ Суботика
Химера Н. Реальне і фантастичне у творі/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,казка
Химера Н. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,літературна казка
Кашуба Є. Чайка, що летить до біло-червоного маяка/ Є. Кашуба (стр.39-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір,освіта у Франції
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу (стр.42-54) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література, 7 клас
Тіхоненко С. Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів/ С. Тіхоненко (стр.42-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,аналіз твору
Тіхоненко С. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів/ С. Тіхоненко (стр.47-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,аналіз тексту
Тіхоненко С. Дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму/ С. Тіхоненко (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,образ Меґгі
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання)/ О. Гузь (стр.52-53) Кл.слова: контроль знань,різнорівневі навчальні завдання,контрольна робота
Гузь О. О. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас"/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,мотивізація навчання,аргументація оцінок
Гузь О. О. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: читацькі компетенції,творча активність,критичне мислення
Цапенко Н. Майстри сміху. Усний твір комічного характеру/ Н. Цапенко (стр.55-57) Кл.слова: план-конспект уроку,комічне,гумористичний твір
Бобик Л. Вивчаємо новелу О. Генрі "Останній листок"/ Л. Бобик (стр.58-59) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,образ Бермана
Остапова Л. У пошуках скарбів на острові Літератури/ Л. Остапова (стр.60-61) Кл.слова: план-конспект уроку,усвідомлення змісту,контроль знань
Ковальова С. Завдання для підсумкових контрольних робіт із зарубіжної літератури. 9 клас/ С. Ковальова (стр.61-62) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури
Сагайдак Н. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання/ Н. Сагайдак (стр.63-64) Кл.слова: презентації,відео,анімація
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Богосвятська А. Учитель може все, якщо в нього вірити!/ А. Богосвятська (стр.2-4) Кл.слова: педагогічна діяльність,вчителі-словесники,нестандартні форми уроку
Богосвятська А. Слово - ключ до таємниці життя/ А. Богосвятська (стр.5-9) Кл.слова: принцип триєдності,природа слова,слово і генетичний код
Таранік-Ткачук К. В. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп"/ К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна (стр.10-13) Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р.,науково-педагогічний проект,проект "Філологічний Олімп"
Зарольська Л. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации/ Л. Зарольська (стр.14-19) Кл.слова: навчальний блок,фронтальна перевірка,уроки-семінари
Головка Л. Яскраве світло класики та сучасної літератури/ Л. Головка (стр.20) Кл.слова: лист до редакції,професійний рівень вчителя,творчі доробки
Головка Л. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця)/ Л. Головка (стр.20-27) Кл.слова: аналіз текстів,робота з текстом,заняття
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.21-23) Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір,текст в тексті,Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.23-24) Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір ,аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий")/ Л. Головка (стр.25-27) Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір,аналіз тексту
Лагола І. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур/ І. Лагола, Л. Дичик (стр.28-33) Кл.слова: план-конспект уроку,Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір,Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва В. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ В. Пантелєєва (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., про неї,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік О. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури/ О. Краснік (стр.37-39) Кл.слова: сценарій уроку,Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач І. Навчаємо учнів роботи з текстом/ І. Ткач (стр.40) Кл.слова: аналіз художнього твору,авторська думка,художній образ
Аркуша М. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах/ М. Аркуша (стр.41) Кл.слова: творче читання тексту,робота з ілюстраціями,створення логічної схеми
Ткач І. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"/ І. Ткач (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,аналіз твору
Сагайдак Л. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки"/ Л. Сагайдак (стр.44-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір,образ Конрада
Волкова Ю. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.49-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,образ чайки Джонатана
Гладишев В. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/ В. Гладишев (стр.54-56) Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір,образ Гобсека
Пітерська О. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна"/ О. Пітерська (стр.57-59) Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір,образ ПоллІанни
Руда Т. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика/ Т. Руда (стр.60-61) Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього,кінотвір,літературознавець
Шевченко Т. Значущість професії вчителя/ Т. Шевченко (стр.62-63) Кл.слова: есе,вчитель,професія вчителя
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.064(477)/М 66
Автор(и) : Митник О., Манзер С., Цілик Н.
Назва : Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 6–9. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/2). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.064(477)
Предметні рубрики: Взаємодія-- вчителів та учнів-- вчителів та батьків-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні стосунки--вчителі--батьки--учні--навчально-виховний процес--розвивальний освітній простір--проблемно-пошуковий діалог--початкова школа
Анотація: Шлях до досягнення цієї мети бачимо у турботливих і зорієнтованих на співпрацю взаєминах між учителем та учнями й між учнями. У цій статті презентовано організаційно-методичне забезпечення щасливого дитинства, яке реалізується у колегіумі "Олімп".
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Олімпійська арена -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Михайлов В. Неперевершений! Українець Олександр Хижняк став чемпіоном світу і найкращим боксером турніру/ В. Михайлов (стр.4-7) Кл.слова: Хижняк Олександр, про нього,бокс
Чемерис І. Азарт олімпійського навчання/ І. Чемерис (стр.8-15) Кл.слова: Олімпійський урок,олімпійське свято,спортивне містечко
Харківщина в олімпійському ракурсі (стр.16-17) Кл.слова: візит президента, Національний олімпійський комітет України,розвиток спорту,олімпійський рух
Чемерис І. Артеківський олімп "лелеченят"/ І. Чемерис (стр.18-23) Кл.слова: спортивно-масовий захід,дитячий спорт,Олімпійське лелеченя
Садовник О. "Перемагає той, хто ризикує й експериментує"/ інтерв'юер О. Садовник, О. Кривицька (стр.24-27) Кл.слова: фехтування,українська фехтувальниця,чемпіонат світу з фехтування
Будзуляк Л. Все заради перемоги!/ Л. Будзуляк (стр.28-32) Кл.слова: біатлон,тренувальний збір,жіноча збірна, біатлон
Чемерис І. Від крутих скель -до олімпійьких вершин/ інтерв'юер І. Чемерис, Д. Болдирєв (стр.34-38) Кл.слова: спортивне скелелазіння,чемпіон світу із скелелазіння,Олімпійські ігри
Пожилова В. Позиції відстояли. Плей-оф Кубка Девіса: Україна- Ізраїль-5:0/ В. Пожилова (стр.39) Кл.слова: Кубок Девіса,чоловічий теніс,українська команда
Моторний М. Медальний залік українських студентів/ М. Моторний (стр.40-45) Кл.слова: Всесвітня літня універсіада, 2017 рік,спортивна арена,студентський спорт
Якушева Л. Життя королеви, як воно є/ Л. Якушева (стр.46-51) Кл.слова: легка атлетика,чемпіонат світу ,спорт, Лондон-2017
Садовник О. Аюрведа-знання про здоров’я тривалістю у життя/ О. Садовник (стр.53-57) Кл.слова: вегетеріанська дієта,покращення здоров’я,альтернативне харчування
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)