Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитувальник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Chornobai, V.
    The development and initial validation of the Loneliness Inventory for Christians (LIFC) = Розробка і первинна валідація опитувальника самотності серед християн (ОССХ) / V. Chornobai // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P92-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальна самотність -- емоційна самотність -- екзистенційна самотність -- культурна самотність -- духовна самотність -- прив'язаність -- опитувальник -- факторний аналіз основних компонент
Анотація: У статті представлено процес розробки і первинної валідізації «Опитувальника самотності серед християн» (ОССХ) - унікальної методики вимірювання п’яти типів самотності: соціальної, емоційної, культурної, екзистенційної та духовної. Використовуючи дані вибірки, що складалася з 302 віруючих різних християнських конфесій в Україні, був проведений аналіз достовірності, валідності і факторний аналіз основних компонентів цієї попередньої версії вимірювання п’яти видів самотності. Результати аналізу основних компонентів підтримують багатовимірну концептуалізацію самотності. Результати дослідження взаємозв'язку ОССХ з іншими методиками, такими як: Шкала самотності UCLA-3, Опитувальник про Стосунки (RQ) і Вимірювання Прив’язаності до Бога (AGI), показали, що ОССХ є досить надійним інструментом з точки зору внутрішньої узгодженості (коефіцієнт α Кронбаха в діапазоні від 0,78 до 0,80), а також конкурентної та дискримінантної валідності.
Дод.точки доступу:
Валерія Чорнобай


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Kovács, K.
    Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support = Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 74-79, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- мотивація -- прийняття самостійної підтримки -- вигоряння -- поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kéringer, J.
Керінгер Дж
Gyömbér, N.
Гьомбер Н.
Ковач К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Voloshchenko, Yurii.
    Interoceptive awareness: verification of the adaptation of the Ukrainian version of the multidimensional assessment of interoceptive awareness (version 2) questionnaire among first-year studentsof Borys Grinchenko Kyiv University = Інтероцептивне усвідомлення: перевірка адаптації української версії анкети багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Y. Voloshchenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 68-90, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
інтероцепція -- опитувальник -- інтероцептивні виміри
Анотація: Вивчаючи інтероцепцію, відомі вчені в галузі соматичної рухової освіти в основному використовують останню версію опитувальника багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення (Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness, Version 2 (MAIA-2). Таке дослідження в Україні відбувається вперше.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
373.2(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [и др.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-11-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Найда, Юлія Михайлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-16-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Найда, Юлія Михайлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

7.
159.922.1
Б 51


    Берн, Шон
    Ґендерная психология [Текст] / Шон Берн. - 2-е междунар. изд. - Санкт-Петербург ; Москва : Прайм-Еврознак, 2001. - 318 с. - (Секреты психологии). - ISBN 5-93878-019-5 : 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Гендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ґендерні відмінності -- диференційна соціалізація -- андрогінія -- опитувальник Сандри Бем -- емпатія -- експресивність -- традиційна чоловіча роль -- традиційна жіноча роль -- обмеження -- соціальне пізнання -- кроскультурні ідеології -- зміна гендерних ролей

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


   
    Визначення прояву психологічного захисту та копінг поведінки у студентів 1-4 курсів / В. Хоміцька, В. Підлубний, Д. Лашкул // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 163-173, DOI 10.28925/2664-2069.2023.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
психологічний захист -- копінг-стратегії -- життєві ситуації -- студенти
Анотація: Обстежено 60 студентів Національного університету харчових технологій: студенти 1 курсу – 30 (50 %), студенти 4 курсу – 30 (50 %) особи. Для визначення прояву у студентів психологічного захисту, була використана методика-опитувальник «Індекс життєвого стилю» Р. Плутчика, Х.Келлермана (Life Style Index, LSI).
Дод.точки доступу:
Хоміцька, Валентина
Підлубний, Віталій
Лашкул, Дмитро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В353859/2022/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 9
Зміст:
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2022/2023 році. - С.4-6
Кл.слова: нормативно-правові документи
Перелік основних програм на 2022/2023 н.р. - С.6-7
Кл.слова: комплексні програми
Нові рекомендації МОН: орієнтири для вихователя-методиста. - С.8-12
Кл.слова: напрямки діяльсті, освітній процес, дистанційна форма
Алгоритм ознайомлення педагогів з нормативним документом. - С.13
Брежнєва, Олена. Зрозуміти, а не запам’ятати! Або вивчаємо математику за допомогою інтегрованих дидактичних модулів / О. Брежнєва. - С.14-19
Кл.слова: репродуктивні методи, логічне мислення, дидактична игра
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Розвиваємо математичні здібності дошкільників: два прийоми. - С.22-23
Кл.слова: обладнання, матеріали
Байєр, Ольга. Оцінюємо сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників / О. Байєр, Ніна Погрібняк. - С.24-28. - компетентності
Кл.слова: оцінювання
Бадер, Світлана. Як оцінити роботу педагогів з дітьми під час адаптаційного періоду / С. Бадер. - С.29-32
Кл.слова: критерії, показники, документація
Бєлєнька, Ганна. У дитячий садок без сліз: як допомогти новачку адаптуватися в групі / Г. Бєлєнька. - С.33-37
Кл.слова: емоційний стан, незвичайні іграшки, картинки настрою
Адаптація без труднощів - місія здійсненна?. - С.38-39
Кл.слова: болісне прощання, перебіг адаптації
Батьківські збори як по нотах: що запланувати й коли реалізувати. - С.40-41
Кл.слова: тема зборів, мета зборів
Як вдало провести батьківські збори: картки-шпаргалки для вихователя. - С.42-45
Кл.слова: батьківські збори, картки-шпаргалки
Чотири форми роботи, щоб налагодити співпрацю з батьками вихованців. - С.46-49
Кл.слова: щоденник батьків, батьківсько-дитячий клуб, портфоліо
Поліщук, Яна. Як почуватися щасливим за робочим столом / Я. Поліщук. - С.50-54
Кл.слова: лад на робочому місці
Визначаємо рівень підтримки дитини. - С.55-61
Кл.слова: освітні труднощі, опитувальник, оцінювання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі

10.


    Волощенко, Юрій.
    Якість життя молодих людей. Перевірка адаптації української версії короткого опитувальника якості життя (whoqol-brefUKR) серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 48-67, DOI 10.28925/2664-2069.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
валідація -- українська мова -- якість життя
Анотація: Вивчаючи якість життя, відомі вчені в галузі Somatic Movement Education (соматичної рухової освіти) в основному використовують Короткий опитувальник якості життя (WHOQOL-BREF) Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr) у молодих людей та порівняти з іншими дослідженнями щодо його валідності. Матеріал та методи. Досліджено 391 молоду людину за їх згоди, які були студентами першого курсу гуманітарного університету. Вік обстежених 17–18 років, жінок було 80,3%, чоловіків – 19,7%. Опитування проведено з використання української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr), переклад і попередні дослідження його адекватності україномовному середовищу власні. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, які мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 4,069E5). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (тест Кайзера-МайєраОлкіна = 0,920) і високу сферичність (критерій Барлетта = 3846,6, p<0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості пунктів, для шкали «психічне здоров'я» є добрим і становить 0,82, для шкал «фізичне здоров'я» та «довкілля» – є прийнятним і становіть відповідно 079 і 0,77, а для шкали «соціальні відносини» є сумнівним – 0,65. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOLBREFukr) вказують на його добрі психометричні властивості для випадку дослідження молодих людей. Україномовну версію опитувальника WHOQOLBREFukr можна рекомендувати до застосування в україномовному соціальному середовищі для вивчення якості життя молодих людей

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.
159.9.018
Д 64


    Долинська, Л. В.
    Тренінг особистісно-професійної зрілості [Текст] / Л. В. Долинська, О. В. Темрук. - Київ : Марич, 2010. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Психологічний тренінг--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- професійна підготовка -- розвиток особистості -- тест-опитувальник -- діагностика мотивації досягнення -- тест смисложиттєвих орієнтацій
Анотація: Посібник присвячений проблемі розвитку особистісної зрілості майбутнього педагога. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми особистісної зрілості, особистісного зростання майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. наведено програму тренінгу особистісно-професійної зрілості майбутнього фахівця, а також психологічний інструментарій для діагностики як самого феномену особистісної зрілості, так і окремих його структурних компонентів.
Дод.точки доступу:
Темрук, О. В.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
159.9
Д 64


    Долинська, Любов Василівна.
    Геронтопсихологія: [Текст] : практикум : хрестоматія : навчальний посібник / Л. В. Долинська, Л. М. Співак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 239 с. - ISBN 978-966-2229-26-4 : 77.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Геронтопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методики досліджень психічних процесів -- тест Векслера -- адаптація Т. І. Балашової -- оцінка тривожності за Спілбергером -- діагностика відчуття самотності -- Рассел -- Фергюсон -- реактивна тривожність -- проективний тест за Венгером -- типологічна особливість особистості за Юнгом -- тест Шострома -- опитувальник Гільбуха -- методика Лірі -- методика Томаса -- методика Рокіча
Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


   
    Експрес-опитувальник "Індекс толерантності" // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2022. - № 1. - С. 36-38


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
159.942.5
Е 60


   
    Емоційне вигорання [Текст] / упорядник В. Дудяк. - Київ : Главник, 2007. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8774-30-2 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Емоції--Емоційне вигорання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
стадії прояву емоцій -- подолання стресу -- профілактика емоційного вигорання -- психодіагностика -- опитувальник самовідношення -- самооцінка стресостійкості
Анотація: Даний методичний посібник висвітлюєпричини виникнення та механізм розвитку емоційного вигорання, містить підбір психодіагностичних методик, спрямованих на визначення рівня емоційного вигорання та інших, взаємопов’язаних із ним, психологічних чинників, включає в себе індивідуальні та групові технології, спрямовані на профілактику і подолання синдрому емоційного вигорання.
Дод.точки доступу:
Дудяк, В. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.
159.942:612.821.3
Е 60


   
    Емоційний інтелект [Текст] / упоряд. А. Козлова. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-001. - ISBN 978-617-7287-83-3 : 35.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 1. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Емоції--Інтелект

Кл.слова (ненормовані):
емоційний простір -- емоційна сфера -- емоційний інтелект -- соціальний інтелект -- емоційна зрілість -- емоційні порушення -- корекція -- тест Холла -- тест MSCEIT-V 2.0 -- опитувальник "ЕмІн" Люсіна -- діангостика Чебикіна. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Козлова, А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

16.
159.923.2
З-49


    Зелінська, Тетяна Миколаївна.
    Амбівалентність особистості: теорія, діагностика і психокорекція [Текст] : навчальний посібник / Т. М. Зелінська. - Київ : Каравела, 2010. - 255 с. - Библиогр.: с. 239-253. - ISBN 978-966-2229-02-8 : 75.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
амбівалентність -- опитувальник Хурчак -- опитувальник Коутса -- методики Грізлі -- методики Проктора -- рефлексивний опитувальник Скрипкіної -- опитувальник Пауелла -- шкала загальної самоефективності -- методики Зелінської

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

17.


    Кузнецова, Олена.
    Аналіз психологічних особливостей юних тхеквондистів, що впливають на їх достартовий стан / О. Кузнецова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 132-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
достартовий стан -- психологічні особливості -- тхеквондисти -- підготовка спортсменів
Анотація: Проблема управління достартовим станом у спорті завжди викликала інтерес учених, тренерів і спортсменів. Кожен, хто займається спортом, знає, як важливо здійснювати самоконтроль та саморегуляцію емоційного стану перед початком змагань. Слід визнати, що достартовий стан стає невід'ємною складовою спортивного поєдинку. У сучасному спорті активно досліджуються особливості прояву цього феномену та його впливу на результативність виступів спортсменів. Тому пошук нових дієвих засобів і методів підвищення ефективності змагальної діяльності спортсменів за допомогою управління достартовим станом є актуальним і своєчасним. На сьогоднішній день юнацький спорт є одним з основних напрямів розвитку спорту майбутнього, що робить необхідним всебічне дослідження цієї сфери. Розглянуто найактуальніші проблеми, що постають перед юними тхеквондистами. Показано, що формування оптимального достартового стану ґрунтується на комплексному прояві у спортсмена високого рівня емоційновольових якостей і психічних здібностей. Мета дослідження: визначити та проаналізувати психологічні особливості юних тхеквондистів категорії кадети, що впливають на їх достартовий стан. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури, метод психодіагностики – опитувальник Роджерса-Даймонда на визначення соціальнопсихологічної адаптації, метод експертних оцінок, методи математичної статистики. Контингент випробуваних – 20 спортсменів-тхеквондистів категорії кадети. В експертному опитуванні брали участь 8 тренерів високої кваліфікації. Обстеження проводили у серпні 2021 року під час навчально-тренувальних зборів в Одеській області (м. Коблево) на спортивній базі «Кіпаріс». Результати: визначено модельні характеристики тхеквондистів категорії кадети та ключові проблеми, з якими зіштовхуються юні спортсмени в процесі підготовки до змагань та перед стартом. управління достартовим станом є однією з провідних проблем підготовки юних спортсменів до змагань, що впливає на ефективність їх змагальної діяльності. Отримані показники психологічних властивостей особистості дозволять скорегувати достартовий стан у юних тхеквондистів та покращити їхню результативність.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.
378:004.02(075)
М 79


    Морзе, Н. В.
    Створення сучасного електронного навчального курсу в системі Moodle : навчальний посібник / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко. - Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький , 2016. - 232 с. - ISBN 978-617-608-064-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Moodle

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- онлайн курс -- електронне навчання -- освітній процес -- електронний навчальний курс -- ЕНК -- змістовий модуль -- сертифікація ЕНК -- віртуальний кабінет -- опитувальник VARK -- вікі-портал -- сервіс PowToon -- сервіс Wix
Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)