Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитувальник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.
159.922.1
Б 51


    Берн, Шон
    Ґендерная психология [Текст] / Шон Берн. - 2-е междунар. изд. - Санкт-Петербург ; Москва : Прайм-Еврознак, 2001. - 318 с. - (Секреты психологии). - ISBN 5-93878-019-5 : 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Гендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ґендерні відмінності -- диференційна соціалізація -- андрогінія -- опитувальник Сандри Бем -- емпатія -- експресивність -- традиційна чоловіча роль -- традиційна жіноча роль -- обмеження -- соціальне пізнання -- кроскультурні ідеології -- зміна гендерних ролей

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.9.072(075.8)
Ш 37


    Шевандрин, Николай Иванович.
    Психодиагностика, коррекция и развитие личности : учебник для студ. высш. учеб. заведений / Н. И. Шевандрин. -. - 2-е изд. - Москва : Владос, 2001. - 512. с. - (Учебник для вузов). - ISBN 5-691-00845-5 : 22.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- работа психолога -- опитувальник акцентуацій особистості по Леонгарду -- шкільний тест розумового розвитку -- восьмикольоровий тест Люшера -- коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона -- коефіцієнт кореляції рангів Спірмена -- квантілі Стьюдента -- діагностика керівника -- діагностика готовності дошкільників до школи -- експрес-діагностика типу особистості -- особистісний тест Кеттелла -- тести малюнків -- тест інтерперсональної діагностики Лірі
Анотація: В учебнике изложены сведения о современных методах психодиагностики и психокоррекции личности, приведены примеры тренинговых процедур, рекомендации по развитию личности, разнообразные формы работы психолога.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
159.92-053.6
С 17


   
    Самооцінка учня [Текст] / упорядник: С. Максименко, Н. Шевченко, О. Главник. - Київ : Главник, 2004. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-06-8 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Самооцінка--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
опитувальник -- визначення рівня самооцінки -- соціометрія -- локус контролю -- соціальні знання
Анотація: У збірнику надано матеріали до психодіагностичного дослідження по вивченню рівня самооцінки дитини та комплекс методик на вивчення соціального розвитку дитини.
Дод.точки доступу:
Максименко, С. \упорядник.\
Шевченко, Н. \упорядник.\
Главник, О. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
159.923:37
П 86


   
    Психологічне благополуччя особистості в навчально-виховному процесі: методи діагностики та шляхи збереження [Текст] : методичні рекомендації / Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка ; упорядник Осадько О. Ю. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2005. - 79 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія особистості--Методичні посібники

   Навчально-виховний процес


Кл.слова (ненормовані):
діагностика стресу -- вікова психологія -- профілактика стресу -- дезадаптація -- позитивний досвід -- працездатність -- відновлення працездатності -- психологічна допомога -- біопсихосоціальне здоров’я -- особистісно орієнтоване консультування -- опитувальник -- соціометрія
Анотація: У збірнику надано матеріали для визначення рівня психологічного благополуччя учасників педагогічної взаємодії. Наведені основні заходи, спрямовані на збереження і відновлення особистісного здоров’я учнів і педагогів. Матеріали збірника будуть корисні практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, керівникам навчальних закладів, батькам.
Дод.точки доступу:
Осадько О. Ю. \упорядник.\
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
159.942.5
Е 60


   
    Емоційне вигорання [Текст] / упорядник В. Дудяк. - Київ : Главник, 2007. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8774-30-2 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Емоції--Емоційне вигорання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
стадії прояву емоцій -- подолання стресу -- профілактика емоційного вигорання -- психодіагностика -- опитувальник самовідношення -- самооцінка стресостійкості
Анотація: Даний методичний посібник висвітлюєпричини виникнення та механізм розвитку емоційного вигорання, містить підбір психодіагностичних методик, спрямованих на визначення рівня емоційного вигорання та інших, взаємопов’язаних із ним, психологічних чинників, включає в себе індивідуальні та групові технології, спрямовані на профілактику і подолання синдрому емоційного вигорання.
Дод.точки доступу:
Дудяк, В. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
159.9.018
Д 64


    Долинська, Л. В.
    Тренінг особистісно-професійної зрілості [Текст] / Л. В. Долинська, О. В. Темрук. - Київ : Марич, 2010. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Психологічний тренінг--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- професійна підготовка -- розвиток особистості -- тест-опитувальник -- діагностика мотивації досягнення -- тест смисложиттєвих орієнтацій
Анотація: Посібник присвячений проблемі розвитку особистісної зрілості майбутнього педагога. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми особистісної зрілості, особистісного зростання майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. наведено програму тренінгу особистісно-професійної зрілості майбутнього фахівця, а також психологічний інструментарій для діагностики як самого феномену особистісної зрілості, так і окремих його структурних компонентів.
Дод.точки доступу:
Темрук, О. В.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
З-49


    Зелінська, Тетяна Миколаївна.
    Амбівалентність особистості: теорія, діагностика і психокорекція [Текст] : навчальний посібник / Т. М. Зелінська. - Київ : Каравела, 2010. - 255 с. - Библиогр.: с. 239-253. - ISBN 978-966-2229-02-8 : 75.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
амбівалентність -- опитувальник Хурчак -- опитувальник Коутса -- методики Грізлі -- методики Проктора -- рефлексивний опитувальник Скрипкіної -- опитувальник Пауелла -- шкала загальної самоефективності -- методики Зелінської

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

8.
373.2(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [и др.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-11-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Найда, Юлія Михайлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
159.9
Д 64


    Долинська, Любов Василівна.
    Геронтопсихологія: [Текст] : практикум : хрестоматія : навчальний посібник / Л. В. Долинська, Л. М. Співак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 239 с. - ISBN 978-966-2229-26-4 : 77.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Геронтопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методики досліджень психічних процесів -- тест Векслера -- адаптація Т. І. Балашової -- оцінка тривожності за Спілбергером -- діагностика відчуття самотності -- Рассел -- Фергюсон -- реактивна тривожність -- проективний тест за Венгером -- типологічна особливість особистості за Юнгом -- тест Шострома -- опитувальник Гільбуха -- методика Лірі -- методика Томаса -- методика Рокіча
Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-16-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Найда, Юлія Михайлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

11.
37.013.42:316.362.3
Р 58


   
    Робота соціального педагога з різними типами сімей. Матеріали творчої групи соціальних педагогів [Текст]. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2013. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-15-5. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу") : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- типи сімей -- сімейні конфлікти -- діагностика -- опитувальник
Анотація: Як знайти підходи до різних дітей і сімей? В книзі розкрито характерні особливості різних типів сімей, подано модуль роботи соціального педагога з ними; запропоновано методики діагностики батьківсько-дитячих стосунків, впливу сімейного виховання на формування особистості дитини.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
378:004.02(075)
М 79


    Морзе, Н. В.
    Створення сучасного електронного навчального курсу в системі Moodle : навчальний посібник / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко. - Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький , 2016. - 232 с. - ISBN 978-617-608-064-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Moodle

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- онлайн курс -- електронне навчання -- освітній процес -- електронний навчальний курс -- ЕНК -- змістовий модуль -- сертифікація ЕНК -- віртуальний кабінет -- опитувальник VARK -- вікі-портал -- сервіс PowToon -- сервіс Wix
Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
159.942:612.821.3
Е 60


   
    Емоційний інтелект [Текст] / упоряд. А. Козлова. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-001. - ISBN 978-617-7287-83-3 : 35.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 1. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Емоції--Інтелект

Кл.слова (ненормовані):
емоційний простір -- емоційна сфера -- емоційний інтелект -- соціальний інтелект -- емоційна зрілість -- емоційні порушення -- корекція -- тест Холла -- тест MSCEIT-V 2.0 -- опитувальник "ЕмІн" Люсіна -- діангостика Чебикіна. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Козлова, А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

14.
37.091.26ЗНО:159.944
Р 28


    Рашковська, І. В.
    ЗНО та ДПА: як допомогти дитині впоратися зі стресом (рекомендації, тести, тренінги) [Текст] / І. В. Рашковська ; упоряд. Т. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-45-000-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ЗНО--ДПА--Середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- ДПА -- психологічна допомога -- подолання стресу -- підготовка вчителя до ЗНО -- батьки учнів -- психологічний супровід -- випускник -- психологічна готовність -- діангостика рівня тривожності -- тривожність -- саморегуляція -- опитувальник Айзенка
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Пасічник, З.
    Професійний рівень учителя : педагогічна діагностика / З. Пасічник // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 24. - 1-20 (вкладка)

Кл.слова (ненормовані):
засоби вивчення професійного рівня вчителя -- оцінювання власної професійної діяльності -- діагностична карта вчителя -- опитувальник -- сформованість компетентності вчителя -- експертна самооцінка педагогічних умінь вчителя

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Kovács, K.
    Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support = Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 74-79, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- мотивація -- прийняття самостійної підтримки -- вигоряння -- поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kéringer, J.
Керінгер Дж
Gyömbér, N.
Гьомбер Н.
Ковач К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.


    Савченко, В. М.
    Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 47-53, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- духовний розвиток -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – оцінити рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та встановити його зв’язок із самооцінкою здоров’я. 64 студенти Київського університету імені Бориса Грінченка. Юнаків було 29 (45,3 %), дівчат – 35 (54,7 %) осіб, середній вік яких становив (М±σ) 19,47±1,97 (95 % довірливий інтервал: 18,98-19,96) років. Рівень духовного розвитку студентів встановлювали шляхом опитування, використовуючи спеціальний опитувальник (Гончаренко М.C. і співавт., 2009), стан здоров’я – шляхом самооцінки здоров’я за опитувальником В.П. Войтенка (1991). Аналіз духовного розвитку студентів гуманітарного університету показав наявність високого рівня у 46,9 % (30/64), середнього рівня – у 28,1 % (18/64), низького рівня – у 17,2 % (11/64), дуже низького рівня – у 1,6 % (1/64) осіб. Рівень духовності недиференційовано у 6,3 % (4/64) студентів. Здоров’я опитуваних, за їхньою самооцінкою, було незадовільним за самопочуттям у 40,6 % (26/64), задовільним – також у 40,6 % (26/64), поганим – у 12,5 % (8/64) та добрим – лише у 6,2 % (4/64) студентів. При дослідженні зв’язку духовного розвитку студентів із самооцінкою здоров’я такого не виявлено: залежність розподілу висновків про духовний розвиток студентів від розподілу висновків про стан їхнього самопочуття була статистично незначущою (χ2 =6,12, р=0,9100). У більшості студентів гуманітарного університету (53,1 %; 34/64) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я за оцінкою самопочуття (за В.П. Войтенком). Рівень духовного розвитку обстежених студентів найчастіше був високим (46,9 %; 30/64), проте у 18,8 % (12/64) студентів він був низьким і дуже низьким. Зв’язку рівня духовного розвитку з рівнем самооцінки здоров’я студентів не встановлено.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буряк, О. Ю.
Комоцька, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Полковенко, О. В.
    Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 40-46, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- стан спадковості -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – вивчити стан спадковості у студентів університету та встановити його зв’язок з самооцінкою здоров’я. Результати обстеження 66 студентів Київського університету імені Бориса Грінченка. Чоловіків було 30 (45,5 %), жінок – 36 (54,4 %) осіб. Середній вік склав 19,47±1,94 (95 % ДІ: 18,99– 19,95) років. Стан спадковості вивчався шляхом опитування студентів з використанням спеціального опитувальника, який містив питання про наявність у близьких і далеких кровних родичів різних хвороб та патологічних станів. Для самооцінки здоров’я використаний опитувальник В.П. Войтенка (1991). Стан спадковості студентів університету характеризується наявністю у близьких родичів підвищеного артеріального тиску – у 45,5 % (30/66), алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 27,3 % (18/66) і хвороб органів травлення – у 27,3 % (18/66) випадків, а в далеких родичів – наявністю злоякісних пухлин (раку) і алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 10,6 % (7/66) випадках для обох показників. За самооцінкою студентів, у більшості (54,5 %; 36/66) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я. Поточний стан здоров’я респондентів суттєво залежав від наявності в кровних родичів підвищеного артеріального тиску (χ2 =18,48, p=0,02991) та хвороб органів дихання (χ2 =25,53, p=0,00242). . Стан спадковості студентів характеризується наявністю в близьких родичів підвищеного артеріального тиску, алергічних реакцій та хвороб, хвороб органів травлення, а поточний стан здоров’я – як незадовільний та поганий (54,5 %; 36/66), який суттєво пов’язаний з наявністю у кровних родичів підвищення артеріального тиску та хвороб органів дихання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Омері, І. Д.
Тимчик, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Федорчук, С. В.
    Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
копінг-стратегії -- спорт -- веслування -- кваліфіковані спортсмени
Анотація: Стресостійкість є одним з основних критеріїв фізичного і психічного здоров’я спортсмена. Уміння особи подолати стрес знижує вплив стресу на частоту травм. У зв’язку з цим важливою стороною психологічної підготовки спортсмена є розвиток його здібностей до подолання стресу, формування вміння ефективного використання стратегій подолання стресу (копінг-стратегій). Мета – визначити, які саме типи копінг-стратегій характерні для кваліфікованих спортсменіввеслувальників. Для визначення пріоритетного стилю подолання стресових ситуацій або проблем у спортсменів був використаний опитувальник «Виявлення індивідуальних копінг-стратегій» Е. Хайма. Найбільш поширеними копінг-стратегіями серед обстежених спортсменів були: в когнітивної сфері – «проблемний аналіз»; в емоційній сфері – «оптимізм»; в поведінкової сфері – «відволікання». У цілому, серед кваліфікованих спортсменів-веслувальників кількісно переважало використання «адаптивних» стратегій у порівнянні з «неадаптивними» і «відносно адаптивними». Встановлено, що серед адаптивних копінг-стратегій найбільш поширеними у спортсменів є емоційні адаптивні стратегії, а серед неадаптивних копінг-стратегій – когнітивні неадаптивні стратегії. Серед відносно адаптивних копінг-стратегій переважають когнітивні і поведінкові відносно адаптивні стратегії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лисенко, О. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)