Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оптимізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.


    Маторіна, Наталя.
    Катастрофічні мотиви у творах Бруно Шульца [Текст] / Н. Маторіна // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 80-88DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Бруно Шульц -- прозові твори -- катастрофізм -- есхатологія -- трагізм -- оптимізм
Анотація: Суголосною викликам сьогодення є творчість талановитого письменника й художника, літературного критика, філософа, епістолографа першої половини ХХ ст. Бруно Шульца. У статті заналізовано прозові твори митця в ракурсі катастрофічних мотивів, адже окреслену проблематику шульцознавці дотепер досліджують чи то побіжно, чи то в зістав-ному аспекті — на матеріалі порівняння художніх творів різних письменників. Тому актуальність наукової розвідки полягає передусім у розширенні шульцологічної проблематики в межах літературознавчого дискурсу. З’ясовано зміст і розвиток терміна-поняття «ка-тастрофізм»; схарактеризовано окремі факти суспільного життя тієї доби, до якої нале-жав Бруно Шульц;окреслено періоди життєпису митця, які вплинули на формування його світосприймання, зокрема елементів катастрофічного бачення світу; виокремлено особливості шульцівського катастрофізму. Для досягнення мети дослідження застосовано такі методи літературознавчого аналізу: біографічний, соціологічний, а також елементи психологічного й рецептивного аналізу. Студіювання шульцівської прози доводить, що наяв-ність катастрофічних мотивів у творчості Бруно Шульца є цілком закономірною і виправ-даною. Катастрофічні тенденції його художніх творів мають вияв насамперед у бінарних контрастних опозиціях, крізь призму «добрипристойності» старого й «духа новочасності» нового (індустріального) міста на різних рівнях, наприклад: периферія — центр, людина — манекен, життя — кошмар, добро — зло, краса— каліцтво, надія— зневіра тощо. Акцентовано: шульцівський катастрофізм — це катастрофізм особливого різновиду; важливою ознакою художнього катастрофічного бачення світу Бруно Шульцом є його оптимізм, принаймні шульцівський трагізм має світлі, відрадні відтінки й сподівання. Авторка висновує, що вивчення конкретного матеріалу, зокрема шульцівського катастрофізму, сприятиме ґрунтовному теоретичному узагальненню літературознавчих досліджень окресленої про-блематики. Перспективними для подальших досліджень слугуватимуть катастрофічні, ес-хатологічні, апокаліптичні, навіть мазохічні мотиви, репрезентовані в літературно критичних працях й епістолярії Бруно Шульца.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


   
    The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Електронний ресурс] / L. Cogorno [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P18-31, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
травма -- психологічна освіта -- війна -- захисні фактори -- студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Cogorno, L.
Smithbauer, S.
Beck, C.
Zaporozhets, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Гладкова, Валентина.
    Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 2. - С. 133-147, DOI 10.28925/2312-5829.2022.29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна комптентність -- акмеологічні інваріанти -- акмеологічні інваріанти -- акмефʼючеринг -- менеджер освіти -- соціальний оптимізм -- трагічна модель
Анотація: Професійна підготовка майбутніх менеджерів у галузі освіти передбачає формування їх готовності до діяльності в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Роздольська, Ірина.
    «Тим, що впали»: у світі поезії Українських Січових Стрільців [Текст] / І. Роздольська // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 3. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Українські Січові Стрілці -- покоління -- військове покоління -- образ світу -- межова ситуація -- життя - смерть -- трагічний оптимізм

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: З252288/2020/5/6
   Журнал

Зарубіжна література в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2005 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 5/6
Зміст:
12 годин онлайн-спілкування з експертами! Січневий інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року!. - С.2-3
Кл.слова: інтернет-марафон, онлайн-спілкування (освіта), освіта (інтернет-марафон)
Плеса, І. В. Бінарний урок за романом Е. Портер "Полліанна" : 5-й клас / І. В. Плеса, В. М. Мельник. - С.4-6
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), американська література
Говорунець, З. В. Біблійні мотиви в романі Е. Портер "Полліанна : 5-й клас / З. В. Говорунець. - С.7-15. - Бібліогр.: 3 назви
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), американська література
Головач, С. О. Ідея радості життя та відкриття світц в романі Е. Портер "Полліанна : 5-й клас / С. О. Головач. - С.16-20
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), американська література
Соколова, В. І. Оптимізм героїні роману Е. Портер "Полліанна, її вплив на життя міста : 5-й клас / В. І. Соколова. - С.21-23
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), американська література
Карпенко, К. С. М. Гоголь "Тарас Бульба" : 7-й клас / К. С. Карпенко. - С.24-27
Кл.слова: зарубіжна література (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), російська література
Гонтарук, О. Д. М. Гоголь "Тарас Бульба" : 7-й клас / О. Д. Гонтарук. - С.28-34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: зарубіжна література (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), російська література
Говорунець, З. В. Ф. Петрарка "Книга пісень" : 8-й клас / З. В. Говорунець. - С.35-42
Кл.слова: зарубіжна література (8 клас), 8 клас (зарубіжна література), італійська література
Куца, М. П. Астрід Ліндґрен "Міо, мій Міо" : 6-й клас / М. П. Куца. - С.43-47
Кл.слова: зарубіжна література (6 клас), 6 клас (зарубіжна література), шведська література
Іванова, Л. С. Три уроки за творчістю Дж. Остін : 10-й клас / Л. С. Іванова. - С.48-66. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: зарубіжна література (6 клас), 6 клас (зарубіжна література), англійська література
Козіна, В. В. Позакласний захід "Воля і справедливість у світовій літературі (за творами М. Коцюбинського, Ш. Петефі, Р. Бернса, М. Лермонтова, Р. Л. Стівенсона)" : 6-9 -й класи / В. В. Козіна. - С.67-71
Кл.слова: зарубіжна література в школі, позакласний захід (зарубіжна література), літературна вітальня (зарубіжна література)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Колошин, В. Ф.
    Оптимізм: сутність, необхідність, прояв, техніки формування / В. Ф. Колошин // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4/6. - С. 79-87.

Рубрики: Психологія особистості--світогляд--оптимізм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: І691205/2020/4/6
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 4/6
Зміст:
Машика, В. Т. Основні новели Виборчого кодексу України / В. Т. Машика. - С.3-10.
В’ятрович, Володимир. Утаємничена Друга світова війна / В. В’ятрович. - С.10-12.
Хіроакі, Куромія. Донбас народив демократичний український націоналізм / Куромія Хіроакі. - С.12-15.
Яворівський, Володимир. Народний Рух свою унікальну місію виконав / В. Яворівський. - С.15-19.
Золотник, Ярослав. Якими будуть наслідки глобального потепління в Україні / Я. Золотник. - С.19-25.
Бабич, М. М. Лайфхаки на уроках історії / М. М. Бабич. - С.25-26.
7 фактів про козаків. - С.27-30.
Дагомейські амазонки - найсуворіші жінки в історії. - С.31-33.
Щур, Марія. "Коли кажеш Пінзель, думаєш - Україна”: виставку невідомого генія відкрили у Відні / М. Щур. - С.33-37.
Пономаренко, І. Н. Державотворчі процеси в Україні : історія України. 11 клас / І. Н. Пономаренко. - С.37-44.
Власова, Н. С. Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда II : Всесвітня історія. 7 клас / Н. С. Власова. - С.44-48.
Макарчук, Н. П. Середньовічне європейське суспільство : всесвітня історія. 7 клас / Н. П. Макарчук. - С.48-53.
Журид, С. О. Турнір правознавців "Юридичний біатлон” / С. О. Журид. - С.53-58.
Гончарук, В. Ю. В’ячеслав Чорновіл - апологен відновлення сучасної української державності : історія України. 11 клас. Практичне заняття / В. Ю. Гончарук, Ю. П. Нужа. - С.58-67.
Мокрогуз, О. П. Життя представників основних верств українського суспільства : історія України. 8 клас. Практичне заняття / О. П. Мокрогуз. - С.67-71.
Головіна, Л. П. Махновщина. Феномен Нестора Махна : історія України. 10 клас / Л. П. Головіна. - С.71-75.
Лисюк, Н. В. Інтегрований урок з української літератури та історії України як засіб підвищення знань та вмінь учнів / Н. В. Лисюк. - С.75-79.
Колошин, В. Ф. Оптимізм: сутність, необхідність, прояв, техніки формування / В. Ф. Колошин. - С.79-87.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: У411512/2020/13/15
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 13/15
Зміст:
Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–29.
Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення, успіх, оптимізм, емоції, поради психолога
Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність
Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування
Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56.
Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я
Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65.
Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота
Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього
Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи
Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Калошин, В. Ф.
    Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 2–29.

Рубрики: Психологія особистості--світогляд--оптимізм

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- успіх -- поради психолога -- емоції -- оптимізм -- самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Соколова, В. І.
    Оптимізм героїні роману Е. Портер "Полліанна, її вплив на життя міста : 5-й клас / В. І. Соколова // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2020. - N 5/6. - С. 21-23

Рубрики: Література США--персоналія

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література (5 клас) -- 5 клас (зарубіжна література) -- американська література
Дод.точки доступу:
Портер, Елеонор \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)