Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оптимізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Історія та правознавство -2020р.,N 4/6
Цікаві статті :
Машика В. Т. Основні новели Виборчого кодексу України/ В. Т. Машика (стр.3-10.)
В’ятрович В. Утаємничена Друга світова війна/ В. В’ятрович (стр.10-12.)
Хіроакі Куромія. Донбас народив демократичний український націоналізм/ Куромія Хіроакі (стр.12-15.)
Яворівський В. Народний Рух свою унікальну місію виконав/ В. Яворівський (стр.15-19.)
Золотник Я. Якими будуть наслідки глобального потепління в Україні/ Я. Золотник (стр.19-25.)
Бабич М. М. Лайфхаки на уроках історії/ М. М. Бабич (стр.25-26.)
7 фактів про козаків (стр.27-30.)
Дагомейські амазонки - найсуворіші жінки в історії (стр.31-33.)
Щур М. "Коли кажеш Пінзель, думаєш - Україна”: виставку невідомого генія відкрили у Відні/ М. Щур (стр.33-37.)
Пономаренко І. Н. Державотворчі процеси в Україні/ І. Н. Пономаренко (стр.37-44.)
Власова Н. С. Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда II/ Н. С. Власова (стр.44-48.)
Макарчук Н. П. Середньовічне європейське суспільство/ Н. П. Макарчук (стр.48-53.)
Журид С. О. Турнір правознавців "Юридичний біатлон”/ С. О. Журид (стр.53-58.)
Гончарук В. Ю. В’ячеслав Чорновіл - апологен відновлення сучасної української державності/ В. Ю. Гончарук, Ю. П. Нужа (стр.58-67.)
Мокрогуз О. П. Життя представників основних верств українського суспільства/ О. П. Мокрогуз (стр.67-71.)
Головіна Л. П. Махновщина. Феномен Нестора Махна/ Л. П. Головіна (стр.71-75.)
Лисюк Н. В. Інтегрований урок з української літератури та історії України як засіб підвищення знань та вмінь учнів/ Н. В. Лисюк (стр.75-79.)
Колошин В. Ф. Оптимізм: сутність, необхідність, прояв, техніки формування/ В. Ф. Колошин (стр.79-87.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Про деякі заходи щодо державної підтримки книговидавничої справи і популяризації читання в Україні Кл.слова: указ Президента України, № 336/2013, 2013 р.,книгорозповсюдження,запобігання монополізації
Братська Г. Стан доставляння обов'язкових примірників видань у Книжкову палату України за 2012 рік/ Г. Братська, Т. Устіннікова (стр.4-8) Кл.слова: моніторинг потоку видань,обов'язковий примірник,реєстрація
Шпак В. Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України/ В. Шпак (стр.9-11) Кл.слова: газета,дослідження,друкований засіб масової інформації
Виходець О. . Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій/ О. Виходець (стр.12-13) Кл.слова: автор,аналіз,видавництво
Бубнова Т. Інформаційний ресурс української журнальної періодики (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис журнальних статей" 2011 р.)/ Т. Бубнова, І. Пугач (стр.14-20) Кл.слова: бази даних,бібліографічна інформація,бібліометричний аналіз
Коханова І. . Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами/ І. Коханова (стр.21-23) Кл.слова: реклама,імідж,бібліотека
Асєєв Г. Документознавство в інформаційній індустрії/ Г. Асєєв (стр.24-26) Кл.слова: документознавство,управління,інформаційна індустрія
Лук’янченко О. Сторінки історії Луганської обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького/ О. Лук’янченко (стр.27-32) Кл.слова: бібліотечне краєзнавство,історія бібліотеки,бібліотечна мережа
Ушаков І. . Дослід перевірки образу української спільноти "врем'яних літ" фольклорною традицією/ І. Ушаков (стр.33-36) Кл.слова: фольклорна традиція,літопис,сюжет
Массовер Г. Крок із дев'ятнадцятого у двадцять перше століття. - C. 37-39. / Г. Массовер (стр.37-39) Кл.слова: бібліотечна справа,книга,книгознавство
Смирна Л. Українські художники-нонконформісти: естетичний протест / Л. Смирна (стр.40-43) Кл.слова: мистецтво,нонконформізм,діаспора
Зніщенко М. . Бібліотека і книга в контексті часу" - головна тема року в роботі VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції/ М. Зніщенко (стр.44-46) Кл.слова: Всеукраїнська науково-практична конференція, Київ, 2013 .р,бібліотека,книга
Кудлач В. XIV Всеукраїнська виставка-форум "Українська книга на Одещині" : піднесення породжує оптимізм/ В. Кудлач (стр.47-49) Кл.слова: XIV Всеукраїнська виставка-форум, Одеса, 2013 р.,книжкова виставка,історія створення
"Книжковий Арсенал" збирає гостей (стр.50) Кл.слова: III міжнародний фестиваль "Книжковий арсенал",література,мистецтво
Панченко Є. Орієнтація на німецькомовного читача/ підготувала Є. Панченко (стр.51) Кл.слова: Лейпцизький книжковий ярмарок, 2013 р.,переклад на німецьку мову,український стенд
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 336-343. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічні аспекти--акмеологічні інваріанти--відповідальна професійна поведінка--професіоналізм--професійно-особистісний розвиток--професійна етика--професійна відповідальність--соціономічний профіль
Анотація: У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю. Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійноособистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін. Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова, Валентина
Назва : Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 133-147. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.29 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.29
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічна комптентність--акмеологічні інваріанти--акмеологічні інваріанти--акмефʼючеринг--менеджер освіти--соціальний оптимізм--трагічна модель
Анотація: Професійна підготовка майбутніх менеджерів у галузі освіти передбачає формування їх готовності до діяльності в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 378:167(082) + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів/ О. І. Браткова. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища/ Д. А. Волківська. Актуальність і перстективи музейної педагогіки/ О. В. Дудар. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу/ О. Ю. Закраєвська. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ/ А. С. Карпенко. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи/ Н. С. Кипиченко. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії/ С. С. Костюк. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер")/ Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї/ Б. Кумар. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів/ Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки/ П. І. Плісова. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества/ О. В. Помазова. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі/ А. О. Попова. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект/ Г. В. Сало. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація/ І. В. Срібняк. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі/ І . С. Шпильова.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школі -2020р.,N 5/6
Цікаві статті :
12 годин онлайн-спілкування з експертами! Січневий інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року! (стр.2-3) Кл.слова: інтернет-марафон,онлайн-спілкування (освіта),освіта (інтернет-марафон)
Плеса І. В. Бінарний урок за романом Е. Портер "Полліанна"/ І. В. Плеса, В. М. Мельник (стр.4-6) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),американська література
Говорунець З. В. Біблійні мотиви в романі Е. Портер "Полліанна/ З. В. Говорунець (стр.7-15) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),американська література
Головач С. О. Ідея радості життя та відкриття світц в романі Е. Портер "Полліанна/ С. О. Головач (стр.16-20) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),американська література
Соколова В. І. Оптимізм героїні роману Е. Портер "Полліанна, її вплив на життя міста/ В. І. Соколова (стр.21-23) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),американська література
Карпенко К. С. М. Гоголь "Тарас Бульба"/ К. С. Карпенко (стр.24-27) Кл.слова: зарубіжна література (7 клас),7 клас (зарубіжна література),російська література
Гонтарук О. Д. М. Гоголь "Тарас Бульба"/ О. Д. Гонтарук (стр.28-34) Кл.слова: зарубіжна література (7 клас),7 клас (зарубіжна література),російська література
Говорунець З. В. Ф. Петрарка "Книга пісень"/ З. В. Говорунець (стр.35-42) Кл.слова: зарубіжна література (8 клас),8 клас (зарубіжна література),італійська література
Куца М. П. Астрід Ліндґрен "Міо, мій Міо"/ М. П. Куца (стр.43-47) Кл.слова: зарубіжна література (6 клас),6 клас (зарубіжна література),шведська література
Іванова Л. С. Три уроки за творчістю Дж. Остін/ Л. С. Іванова (стр.48-66) Кл.слова: зарубіжна література (6 клас),6 клас (зарубіжна література),англійська література
Козіна В. В. Позакласний захід "Воля і справедливість у світовій літературі (за творами М. Коцюбинського, Ш. Петефі, Р. Бернса, М. Лермонтова, Р. Л. Стівенсона)"/ В. В. Козіна (стр.67-71) Кл.слова: зарубіжна література в школі,позакласний захід (зарубіжна література),літературна вітальня (зарубіжна література)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калошин В. Ф., Гоменюк Д. В.
Назва : Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 10/12. - С. 16–21. (Шифр У411512/2019/10/12)
Предметні рубрики: Соціалізація-- безпорадність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошукова активність--обмеження--оптимізм--внутрішня мотивація--негативні посилання
Анотація: Поради психолога.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калошин В. Ф., Гоменюк Д. В.
Назва : Нотатки оптиміста
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 1/3. - С. 59–66. (Шифр У411512/2019/1/3)
Предметні рубрики: Психологія-- оптимізм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптимізм--позитив--радість--гнів--невиправдані переконанання--відповідальність за себе
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)