Пошуковий запит: (<.>K=організація навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.72-80
|
>2.
| Я - студент/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021
|
>3.
| Лотоцька А. Організація дистанційного навчання в початковій школі/А. Лотоцька // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.1–8.
|
>4.
| Дистанційне та змішане навчання/Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2020
|
>5.
| Трудове навчання в школі - 2019г.,N 17/18 (Введено оглавление)
|
>6.
| Іськович Р. Р. Зацікавити навчанням, /Р. Р. Іськович // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 17/18.-С.75-80
|
>7.
| Голодюк Л. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів основної діяльності учнів основної школи у навчанні математики в урочний та позаурочний час: теоретичний аспект/Л. Голодюк. - 2018
|
>8.
| Комарова И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов/И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.41-45
|
>9.
| Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі/підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[20–23].
|
>10.
| Панченко А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку/А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.4–11.
|
>11.
| Практикум з методики навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі/за ред. О.М. Горошинської та С.О. Караман. - 2015
|
>12.
| Старинська Н. В. Особливості самоактуалізації майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/Н. В. Старинська. - 2015
|
>13.
| Гриненко Д. В. Educatory process as one of the formation prerequisites for the key competences of the secondary schoolchildren/Д. В. Гриненко // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 2.-С.33-43
|
>14.
| Біляковська О. О. Дидактика вищої школи/О. О. Біляковська, І. Я. Мищишин, С. Б. Цюра. - 2013
|
>15.
| Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії/Г. М. Мешко. - 2012
|
>16.
| Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов ; рецензент: В. О. Комаров, С. О. Скидан. - 2012
|
>17.
| Золотько Ю. С. Організація профільного навчання іноземних мов у старшій школі: досвід моніторингового дослідження/Ю. С. Золотько // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.43-49
|
>18.
| Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов. - 2010
|
>19.
| Кузьмінський А. І. Технологія і техніка шкільного уроку/А. І. Кузьмінський, С. В. Омельяненко. - 2010
|
>20.
| Вища освіта: європейський вимір та українські перспективи/редактор: В. І. Полохало [та ін.]. - 2009
|
|
|