Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.72-80
2.

Я - студент/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021
3.

Лотоцька А. Організація дистанційного навчання в початковій школі/А. Лотоцька // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.1–8.
4.

Дистанційне та змішане навчання/Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2020
5.

Трудове навчання в школі - 2019г.,N 17/18 (Введено оглавление)
6.

Іськович Р. Р. Зацікавити навчанням, /Р. Р. Іськович // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 17/18.-С.75-80
7.

Голодюк Л. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів основної діяльності учнів основної школи у навчанні математики в урочний та позаурочний час: теоретичний аспект/Л. Голодюк. - 2018
8.

Комарова И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов/И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.41-45
9.

Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі/підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[20–23].
10.

Панченко А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку/А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.4–11.
11.

Практикум з методики навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі/за ред. О.М. Горошинської та С.О. Караман. - 2015
12.

Старинська Н. В. Особливості самоактуалізації майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/Н. В. Старинська. - 2015
13.

Гриненко Д. В. Educatory process as one of the formation prerequisites for the key competences of the secondary schoolchildren/Д. В. Гриненко // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 2.-С.33-43
14.

Біляковська О. О. Дидактика вищої школи/О. О. Біляковська, І. Я. Мищишин, С. Б. Цюра. - 2013
15.

Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії/Г. М. Мешко. - 2012
16.

Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов ; рецензент: В. О. Комаров, С. О. Скидан. - 2012
17.

Золотько Ю. С. Організація профільного навчання іноземних мов у старшій школі: досвід моніторингового дослідження/Ю. С. Золотько // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.43-49
18.

Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов. - 2010
19.

Кузьмінський А. І. Технологія і техніка шкільного уроку/А. І. Кузьмінський, С. В. Омельяненко. - 2010
20.

Вища освіта: європейський вимір та українські перспективи/редактор: В. І. Полохало [та ін.]. - 2009
 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)