Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація продажу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 6
Цікаві статті :
ВидеоЖара для брендов - 2018: инсайты и секреты (стр.6-9) Кл.слова: відеомаркетинг,фестиваль відеокультури,конкурентоспроможність
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.10-18) Кл.слова: інструменти маркетинга,неплатоспроможність населення,неплатоспроможність ринку
Коршевнюк Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности/ Л. Коршевнюк (стр.20-21) Кл.слова: неплатоспроможність населення,неплатоспроможність ринку,цінова конкуренція
Ромат Є. В. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління/ Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко (стр.22-30) Кл.слова: бренд-менеджмент,фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації,формування брендів
Зозульов О. В. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку/ О. В. Зозульов, К. І. Менькова (стр.32-37) Кл.слова: бренд компаніїї,стратегія ребрендингу,причини репозиціонування
Білявська Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя?/ Ю. Білявська (стр.38-40) Кл.слова: персональний бренд,бренд особистості,брендинг
Современные модели поведения покупателя (стр.42-44) Кл.слова: поведінка споживача,ноомаркетинг,організація продажу
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Современные модели поведения покупателя
Місце публікування : Маркетинг и реклама: міжнар. проф. журнал. - Київ, 2018. - N 6. - С. 42-44 (Шифр М772184/2018/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--ноомаркетинг--організація продажу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)