Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оригінальність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Ратушинська, А.
    Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / А. Ратушинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 30-37, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)3037. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- творчість -- самоаналіз -- самопізнання -- самовдосконалення
Анотація: У статті розглянуто особливості неперервної професійної самоосвіти сучасного вчителя початкових класів, засоби самоосвіти, які забезпечують досягнення особистісного і професійного зростання, вдосконалення педагогічної майстерності – вищого рівня педагогічної культури вчителя. Також дано обґрунтування процесу розвитку особистості вчителя початкових класів у системі неперервної професійної самоосвіти Показано, що самоосвіті властива індивідуальність, оригінальність і зацікавленість особистості вчителя початкових класів в своєму професійному зростанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Костилєва, Ю. Ю.
    Брошки "Бохо" / Ю. Ю. Костилєва // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 3/4. - С. 24-28

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
брошка -- оригінальність -- імідж -- гармонійна композиція -- шкільна майстерня -- сутність моделі -- матеріал для виробу -- композиція виробу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Маринич, В. В.
    Виготовлення квітів з фоамірану / В. В. Маринич // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 11/12. - С. 19-27

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця

Кл.слова (ненормовані):
виготовлення квітів -- фоаміран -- техніка виготовлення -- домашнє господарство -- сучасні види роботи -- оригінальність техніки -- властивості фоамірану

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Гаврилюк, Г. М.
    Оригінальна туніка-сітка для літнього відпочинку / Г. М. Гаврилюк, О. Г. Пекна // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 13/14. - С. 7-10

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
текстильний виріб -- туніка-сукня -- літній відпочинок -- парео -- стильний вигляд -- оригінальність фактури -- модель одягу
Дод.точки доступу:
Пекна, О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Bilokobylskyi, O.
    "The hard problem" of consciousness in the light of phenomenology of аrtificial intelligence = "Важка проблема" свідомості в світлі феноменології штучного інтелекту / O. Bilokobylskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P25-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- фізичне -- метальне -- кваліа -- людське тіло -- етика
Анотація: Широке використання технологій штучного інтелекту має тенденцію до неконтрольованого зростання. При цьому у сучасній науковій думці відсутнє адекватне розуміння того, які наслідки буде мати впровадження штучного інтелекту в повсякденне життя людини. Окрім того, сутність того, що можна назвати "мисленням" штучного інтелекту залишається філософською Terra Incognita. Проте саме особливості алгоритмів інтелектуальних машинних процесів як з точки зору проміжних цілей, так й в смислі кінцевих результатів можуть нести в собі серйозні загрози. Моделювання "феноменології ШІ" викликає необхідність нової артикуляції головних питань філософії свідомості, на кшталт "важкої проблеми свідомості" й потребує пошуку шляхів та засобів артикуляції "людського виміру" реальності для штучного інтелекту. Дослідження базується на феноменологічній методології, яка використовується в моделі штучного мислення. Імплементація технологій штучного інтелекту не супроводжується розробкою філософії співіснування людини та штучного інтелекту. Алгоритми, що лежать в основі інтелектуальних технологій, не гарантують сьогодні відповідності їх проміжних та кінцевих результатів етичним критеріям. Тому треба замислитися над природою та призначенням виділення проявів фізичної реальності в первинному для нашого Я потоці ментального. Оригінальність дослідження полягає в тому, що вирішення "важкої" проблеми свідомості з цієї точки зору може бути пов'язане з інтерпретацією кваліа як репрезентації "фізичного". Відповідно, до "мислення" штучного інтелекту треба вносити обмеження, пов'язані з фіксацією метафізичного значення людського тіла з саме людськими параметрами. Треба також поіншому подивитися на зв'язок мислення та дії в етичному вимірі. "Основа загального законодавства" повинна зводитися (в тому числі й для штучного інтелекту) до збереження необхідних людині параметрів матеріальних процесів та цілісності її смислового універсуму
Дод.точки доступу:
Білокобильський Олександр


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Guzel, B.
    On selfness (the "I") the key to the Universe = У самості ("Я") ключ до всесвіту / B. Guzel // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
самість -- Всесвіт -- Рісале-і Нур -- Коран
Анотація: На підставі ретроспективного аналізу міркувань про знання та віру визначних представників європейської філософії автор статті підводить читача до думки, що Всесвіт є "вмістилищем" значень про світ, і одним з джерел винаходження цих значень є релігія. Далі він показує, що джерелом інтерпретації смислів та отримання нових значень в Ісламській традиції є збірка "Рісале-і Нур" турецького богослова Бадіуззамана Саїда Нурсі. У "Рісале-і Нур" запропоновано нове розуміння характеру відносин між Кораном - книгою "Божественного атрибуту мови" - та Всесвітом - книгою Сили "Божественного атрибуту Волі". Бадіуззаман постійно звертає увагу читачів на Всесвіт, демонструючи, як "читати" його за допомогою куранської методології, як зрозуміти вічний сенс, на який вказує творення, і як дійти до висновків, зазначених у Корані. Аналізуючи конкретні томи "Рісале-і Нур" (зокрема "Слова", "Листи", "Спалахи", "Промені"), автор статті показує оригінальність міркувань Саїда Нурсі, які не походять ані від мудрості Сходу, ані від науки Заходу. Доводиться, що "Рісале-і Нур" розкриває значення понять та справжніх значень Всесвіту прямим натхненням з Корану, а не лише на підставі раціональних умовиводів. Сприймаючи знання та спостереження як сторінки та слова з книги Всесвіту, Нурсі здійснює прямий зв'язок між Кораном та Всесвітом. Тим самим він доводить, що між ними немає суперечності, і фактично вони обидва написані одним автором. Отже, коли "самість" ("Я") задіяна належним чином, людині стає очевидним, що те, про що розповідає книга Всесвіту, нічим не відрізняється від одкровення. Визначення Саїда Нурсі існує в рамках чотирьох основних понять: одне носить сенс іншого, одне - яке означає себе, наміри та сприйняття. Коли природа "самості" відома і використовується як описано, вона пропонує сприйняття, яке не нехтує продуктами філософського та наукового підходів, а швидше інтерпретує їх у світлі одкровення, перетворюючи всю інформацію на мудрість. Тому ключ до розшифровки книги Всесвіту криється в природі людини та її самості.
Дод.точки доступу:
Бюлент Гюзель


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
   791
   З-91


    Зубавіна, Ірина Борисівна.
    Кінематограф незалежної України: тенденції, фільми, постаті : монографія / І. Б. Зубавіна ; Академія мистецтв України, Інститут проблем сучасного мистецтва. - Київ : Фенікс, 2007. - 296 с. : іл. - ISBN 978-966-651-773-2 (в пер.) : 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Кінематографія--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
фотогенія -- екзистенційний дискомфорт -- істернізація -- автентичність -- поетичне кіно -- нова хвиля -- рентабельність -- інфантилізм -- постмодернізм -- міленіум -- радикалізм -- європейський кінохронотип -- молоде кіно -- фестивальна палітра -- кіноексперимент
Анотація: Наукові розвідки провідних тенденцій і аналіз окремих фільмів поєднано з розкриттям особливостей творчих лабораторій кіномитців. Спостерігається системий підхід до висвітлення понять, оригінальність авторських міркувань та інтерпретаційних версій.
Дод.точки доступу:
Академія мистецтв України
Інститут проблем сучасного мистецтва


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Salata, O.
    The image of the city embodied in architecture rationalistic modern style of Alexander Verbitsky = Образ міста в раціоналістичному модерні архітектури О. М. Вербицького / O. Salata // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архітектура -- архітектурні стилі -- раціоналістичний модерн -- образ міста -- культурна спадщина -- пам'ятки архітектури
Анотація: У статті досліджено та розкрито особливості раціоналістичного модерну в Україні на прикладі творів відомого українського архітектора Олександра Матвійовича Вербицького (1875-1958). Методологія дослідження включає низку наукових методів і підходів, серед яких аналіз, синтез, порівняльний та культурологічний, які дали змогу проаналізувати особливості українського раціоналістичного модерну в архітектурних формах, створених О.М. Вербицьким, як важливого етапу в українській архітектурі та українській культурі. Наукова новизна полягає у спробі автора виявити загальні ознаки стилю народної архітектури на прикладах будівель, споруджених у Києві, та визначити цінність спадщини раціоналістичного модерну в Києві, шляхи його збереження як складової частини загальноєвропейської спадщини. Показано, що оригінальність Київської школи модерну полягає в широкому використанні геометричних форм при одночасній стриманості декоративних традицій. З цієї позиції проаналізовано найбільш відомі архітектурні споруди авторства О.М. Вербицького - будинок залізничного вокзалу та передвокзальної площі, паровозного депо станції Дарниця, багатоповерхові житлові будинки у Києві по вул. Енгельса, на розі вулиць Стрілецької та Рейтарської. Найхарактернішою ознакою архітектурного стилю Вербицького, є, на думку автора, акцент на проектуванні дахів, які були переважно високої чотирисхилої форми і нагадували обриси дахів народних хат. У деяких проектах архітектора використано трапеційну форму фронтонів або ж трикутні щипці біля коньків даху, що надавало силуетам будівель активного і романтичного характеру, підкреслювало зв'язок з класичними спорудами народної дерев'яної архітектури та українською традицією будування
Дод.точки доступу:
Салата Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Зміст освіти--інтегровані курси--Я у світі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі, курс -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Бакала, І. М.
    Органайзер для рукоділля / І. М. Бакала, К. Богдан // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 5. - С. 43-46

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--рукоділля

Кл.слова (ненормовані):
рукоділля -- органайзеер -- дрібнички -- зберігання інструментів -- оригінальність зовнішнього вигляду -- багатофункціональність -- кольорова гама -- деталь крою -- кишеня -- основа тканини
Дод.точки доступу:
Богдан, К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)