Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта впродовж життя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-787.26/С 76
Автор(и) : Шиян Р. Б.
Назва : Стандарти громадсько-активної школи: навчання впродовж усього життя : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Плеяди, 2014
Кільк.характеристики :65 с
Колективи : Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Фонд Чарльза Стюарта Мотта, Програма "Школа як осередок розвитку громади"
ISBN, Ціна 978-966-2432-24-4:
ДРНТІ : 04.51 + 14.43.43
УДК : 364-787.26
Предметні рубрики: Соціальні громади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта впродовж життя--стандарт "навчання впродовж усього життя "--програма "школа як осередок розвитку громади"
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-963570145
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014.25:005.745(083.9) + 005.745(083.9)
Предметні рубрики: Освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development/ A. M. Asadov. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine/ M. Komarnytskyi. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning/ K. Ch. Marshall. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства/ В. М. Антонов. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи/ Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду/ І. 0. Баранцова. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки/ О. В. Вознюк. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші/ О. М. Галус, Б. С. Крищук. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти)/ В. М. Гладкова. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80/ О. А. Дубасенюк. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей/ Л. М. Завацька. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития/ И. С. Клименко. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку/ І. Й. Кріба. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане/ Р. Э. Мамедзаде. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури/ О. В. Мельниченко. Проблема толерантності в системі історичної освіти/ І. Б. Мрака. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства/ В. П. Олексенко. Свобода віросповідання та проблема толерантності/ С. Ф. Рашидов. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір/ П. Ю. Саух. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу/ Н. Г. Сидорчук. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні/ В. В. Стецюк. Смена научной парадигмы в меняющемся мире/ К. П. Таушанжи. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків)/ І. І. Федик. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201/ Р. В. Чубук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.013.83(4)/Ч-12
Автор(и) : Чаграк, Наталія
Назва : Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 1/2. - С. 69-75. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 21 назв.
УДК : 37.013.83(4)
Предметні рубрики: Освіта-- люди похилого віку --Європа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європа--люди похилого віку--освіта впродовж життя
Анотація: У статті проаналізовано європейський досвід організації освіти людей похилого віку та її моделі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савош В.
Назва : Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 10. - С. 45–47. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 37.044-022.316](477)
Предметні рубрики: Неперервна освіта-- дитячо-юнацька освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--дитячо-юнацька освіта--освіта дорослих--професійне становлення--освіта впродовж життя--професійна діяльність--самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пронь Н. Б., Назаровець У. Р.
Назва : Розвиток освіти дорослих в умовах інтеграції України до європейського та світового освітнього простору
Місце публікування : Освітня аналітика України: науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ: Інститут освітньої аналітики, 2021. - Вып. 1. - С. 104-116 (Шифр О177363077/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта дорослих--освіта впродовж життя--освітня політика україни--міжнародний освітній простір
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 2
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :647 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання--освіта--інформаційне суспільство--полікультурна освіта
Зміст : Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela/ C. Plewka. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога/ О. Дубасенюк. Modele nauczania nauczycieli/ T. Walkowiak. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти/ Н. Лазаренко. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру/ Л. Хомич. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym/ E. Wiśniewska. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру/ І. Андрощук. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів/ О. Курок, В. Зінченко. The values orientations of future teachers/ L. Orshanskyi. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога/ Г. Товканець. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych/ Ĵ. E. Wierzeĵska. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру/ О. Семеног. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект/ О. Падалка. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів/ О. Шагаєва. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки/ В. Биков, М. Шишкіна. Media a edukacja dla pokoju/ E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства/ Р. Гуревич, М. Кадемія. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів/ Л. Березівська. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства/ Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін/ Г. Головченко. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру/ К. Годлевська. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві/ В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва/ В. Бойчук, О. Бойчук. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти/ А. Кузьмінський. Українсько-польські проекти: регіональний досвід/ М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів/ А. Пугач, Н. Дівінська. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій/ О. Бенч. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн/ Н. Пазюра. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії/ Н. Постригач. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy/ O. Zhizhko. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju/ A. Tadeusz. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади/ Л. Лук’янова, Л. Ващенко. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym/ N. Pikuła. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн/ О. Огієнко. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок/ О. Пєхота. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян/ Я. Пилинський. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих/ О. Біда, І. Орос. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС/ О. Самойленко. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги/ Н. Сиско. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування/ М. Марусинець. Людський капітал у контексті освіти для миру/ Н. Ничкало. From sustainable development goals quality assurance in vocational education/ V. Radkevych, O. Radkevych. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження/ Н. Авшенюк. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій/ М. Козяр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема/ О. Діденко, Т. Плачинда. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей/ О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації/ Н. Бідюк. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій/ Б. Бистрова. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця/ Т. Фурсенко. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні/ Л. Базиль, В. Орлов. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks/ N. Tymkiv. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру/ Є. Царьова.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsekhmister Y., Lysenko O.
Назва : Postgraduate education of doctors: current state and perspectives
Паралельн. назви :Післядипломна освіта лікарів: сучасний стан та перспективи
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 101-105. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервна професійна освіта--навчання лікарів--освіта впродовж життя--аспірантура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)