Пошуковий запит: (<.>K=освітні реформи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Шаравара Т. О. Історіографія освітніх реформ у Російській імперії другої половини XIX - початку XX ст./Т. О. Шаравара // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2011,N № 5
|
>2.
| Український історичний журнал - 2011г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>3.
| Степанець М. Становлення педагогічної освіти магістрів у контексті реформування системи вищої освіти Канади/М. Степанець // Наука і освіта. -Одесса:Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2020,N № 2.-С.73-77
|
>4.
| Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два! // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. -Київ:Основа, 2018,N № 10.-С.8-9
|
>5.
| Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/Г. Саган, А. Трофимченко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.60-65
|
>6.
| Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти/Ю. М. Рашкевич. - 2014
|
>7.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
|
>8.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Малиш Л. О. Соціологія освіти/Л. О. Малиш. - 2010
|
>10.
| Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ/В. Р. Міляєва, О. В. Пристай // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 31.-С.54-58
|
>11.
| Литовченко С. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушенням слуху/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.8-18
|
>12.
| Лещик Н. Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти/Н. Лещик // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 1/2.-С.76-77.
|
>13.
| Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів/Тадеуш Левовицький. - 2011
|
>14.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>16.
| Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти/Інститут педагогіки і психології професійної освіти Вип. 7. - 2002
|
>17.
| Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/А. В. Гаврилюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.32-41
|
>18.
| Бондар В. І. Історія олігофренопедагогіки/В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - 2007
|
|