Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітні реформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Бондар В. І. Історія олігофренопедагогіки/В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - 2007
2.

Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/А. В. Гаврилюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.32-41
3.

Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти/Інститут педагогіки і психології професійної освіти Вип. 7. - 2002
4.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
5.

Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів/Тадеуш Левовицький. - 2011
7.

Лещик Н. Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти/Н. Лещик // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 1/2.-С.76-77.
8.

Литовченко С. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушенням слуху/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.8-18
9.

Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ/В. Р. Міляєва, О. В. Пристай // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 31.-С.54-58
10.

Малиш Л. О. Соціологія освіти/Л. О. Малиш. - 2010
11.

Особлива дитина: навчання і виховання - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
12.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
13.

Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти/Ю. М. Рашкевич. - 2014
14.

Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/Г. Саган, А. Трофимченко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.60-65
15.

Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два! // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. -Київ:Основа, 2018,N № 10.-С.8-9
16.

Степанець М. Становлення педагогічної освіти магістрів у контексті реформування системи вищої освіти Канади/М. Степанець // Наука і освіта. -Одесса:Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2020,N № 2.-С.73-77
17.

Український історичний журнал - 2011г.,N 5 (Введено оглавление)
18.

Шаравара Т. О. Історіографія освітніх реформ у Російській імперії другої половини XIX - початку XX ст./Т. О. Шаравара // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2011,N № 5
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)