Пошуковий запит: (<.>K=особливі освітні потреби<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Пономарьова Г. Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії/Г. Пономарьова // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 5.-С.48-53
|
>2.
| Аль-Камізі Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі/Д. Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.84-95
|
>3.
| Денисюк О. Я. Удосконалення організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: кроки реформи, індикатори впровадження/О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // , 2020 4.-С.60-69
|
>4.
| Повіренна І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти/І. Повіренна, Р. Павлюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.85-92
|
>5.
| Шевців З. М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу/З. М. Шевців. - 2021
|
>6.
| Литовченко С. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.79-87
|
>7.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Литовченко С. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.78-85
|
|
|