Пошуковий запит: (<.>K=особливі освітні потреби<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Колупаєва А. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства/Алла Колупаєва, Оксана Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 2.-С.47–50
|
>2.
| Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання/О. В. Боровська [та ін.] ; упоряд. О. В. Власенко. - 2018
|
>3.
| Четверікова Н. Інклюзивне навчання в ЗДО/Н. Четверікова ; упоряд. Т. А. Шаповал Випуск 1(5). - 2018
|
>4.
| Федоренко О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2(86).-С.76-86
|
>5.
| Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Т.1 № 2:Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022
|
>6.
| Литовченко С. Діти з порушенням слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2021,N № 1.-С.19-29
|
>7.
| Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва/Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2020
|
>8.
| Тарасун Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога/Валентина Тарасун // Дошкільне виховання, 2020,N № 6.-С.10-15
|
>9.
| Порошинська Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії/Н. Порошинська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N № 12.-С.51-53
|
>10.
| Литовченко С. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.78-85
|
|
|