Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особливі освітні потреби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/К 61
Автор(и) : Колупаєва А., Таранченко О.
Назва : Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 47–50. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/2). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--діти з порушеннями психофізичного розвитку--соціальна модель--соціальна інклюзія--фізична інклюзія--психофізичний розвиток--особливі освітні потреби--інклюзивна школа--індивідуальні відмінності
Анотація: В статті розглядається інклюзина модель освіти та принципи формування інклюзивної школи. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26/І 65
Автор(и) : Боровська О. В., Вікарій Л. В., Герасименко П. М., Мельниченко Н. М.
Назва : Інклюзивна освіта в ЗПО. Організація навчання
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2018
Кільк.характеристики :120 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-617-7287-90-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 376-056.26
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Позашкільна освіта-- Організація навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--особливі освітні потреби--гурткова робота
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2-056.2/.3/Ч-52
Автор(и) : Четверікова, Наталя
Назва : Інклюзивне навчання в ЗДО . Випуск 1(5)
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2018
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2-056.2/.3
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--інклюзивна освіта--інклюзивна група--ооп--особливі освітні потреби--асистент вихователя--тьютор--дефектолог--практичний психолог--логопед--лфк--музичний педагог--дцп--зпр--адаптація
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко, Оксана
Назва : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2(86). - С. 76-86. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2018/2). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливі освітні потреби--інклюзивне навчання--оцінювання--оцінка
Знайти схожі

5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : В580804487/2022/1/2
Назва : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: науковий журнал/ Східно-Європейський Інститут Психології. Т.1 № 2: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору
Вихідні дані : , 2022
Кільк.характеристики :274 с
ISSN: 2959-1953
Ціна : Б.ц.
УДК : 378(477)(082)
Зміст : Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану/ Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни/ Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності/ О. А. Коваль, П. О. Каплан. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога/ Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни/ Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах/ А. М. Старєва. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій/ О. М. Харцій. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни/ К. А. Шапочка. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання/ В. І. Азатьян. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів/ Н. Л. Гриценко. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання/ Н. М. Макаренко. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи/ А. В. Підгорний. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник/ В. П. Шпак, О. В. Бардадим. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty/ N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії/ Л. О. Гапоненко. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів/ Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/ А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії/ Б. М. Мельник. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту/ Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи/ Н. А. Перхайло. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах/ Н. К. П’ятниця-Горпинченко. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу/ Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. С. Локшин. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International/ Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литовченко, Світлана
Назва : Діти з порушенням слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2021. - № 1. - С. 19-29 . - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2021/1). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливі освітні потреби--навчання--супровід
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.43:004/Д 48
Назва : Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020
Кільк.характеристики :456 с
Колективи : Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти
Серія: Освіта Києва
ISBN, Ціна 978-617-658-087-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.018.43:004 + 004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--управління ліцеєм--інформаційна безпека--дистанційні платформи--цифрові інструменти--освітній процес--ірц--особливі освітні потреби
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасун, Валентина
Назва : Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 6. - С. 10-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Спеціальна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний клімат--співпраця з батьками--інклюзивна освіта--особливі освітні потреби--аутизм
Анотація: Подана стаття допоможе навчитися вчасно виявляти в малят ознаки аутизму, а також надасть цінні рекомендації щодо спостереження за малюками з розладами аутичного спектра, взаємодії з ними, надання поетапної психолого-педагогічної допомоги їхнім батькам.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Порошинська Н.
Назва : ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 12. - С. 51-53 (Шифр В353859/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушеннями психо-фізичного розвитку--інклюзивно-ресурсні центри--особливі освітні потреби--психофізіологічні можливості
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Литовченко, Світлана
Назва : Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 78-85 (Шифр О190803/2017/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливі освітні потреби--спеціальна освіта --порушення слуха
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)