Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парадигми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.82(075.8)/Г 37
Автор(и) : Герасіна Л. М., Ятченко А. Д.
Назва : Вища школа: реформування в демократичному суcпільстві : навчальний посібник
Вихідні дані : Харків: Акта, 1998
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-7021-13-0: 8.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.013.82(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза--парадигми--детермінанти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -1997р.,N 77/78
Цікаві статті :
Кремінь Д. Жити в провінції і вмерти не в Парижі/ Д. Кремінь (стр.3-7)
Негода М. Отаман Мамай/ М. Негода (стр.7-25)
Жовна О. Дорога (не зовсім криінальна історія для кіно)/ О. Жовна (стр.25-49)
Лиша Р. Замість трактату про світло/ Р. Лиша (стр.49-53)
Грабовський В. Береги/ В. Грабовський (стр.53-57)
Черкасенко С. Прометеїзм у творчості Шевченка/ С. Черкасенко (стр.57-69)
Винниченко В. Про себе й про українських "однобічників"/ В. Винниченко (стр.69-75)
Панченко В. Драма "всебічника" Володимира Винниченка/ В. Панченко (стр.75-79)
Дзюба І. Взаємодія двох культур: стереотипи рецепції/ І. Дзюба (стр.79-87)
Маловський Р. Поляки у східних і центральних областях України/ Р. Маловський (стр.87-95)
Анцишкин І. Червона Армія в Берліні, або Визволителі/ І. Анцишкин (стр.95-102)
Польовий В. Сповідь/ В. Польовий (стр.102-119)
Чабан М. Панас Феденко/ М. Чабан (стр.119-135)
Корогодський Р. Природа доброти й сподівання/ Р. Корогодський (стр.135-143)
Шепель Ф. "Жити не хотілося після того "закордону".../ Ф. Шепель (стр.143-148)
Ганенков В. Був він дуже справедливою людиною/ В. Ганенков (стр.148-149)
Темченко П. Тихо/ П. Темченко (стр.149-152)
Тарнавський Ю. Босоніж додому/ Ю. Тарнавський (стр.152-155)
Баран Є. Літературний Івано-Франківськ/ Є. Баран (стр.155-159)
Бондар-Терещенко І. Український симулякр/ І. Бондар-Терещенко (стр.159-167)
Мельникова С. І сію слово, а ростуть...жита/ С. Мельникова (стр.167-170)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.018/Д 84
Автор(и) : Дутка, Ганна Яківна
Назва : Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів : монографія
Вихідні дані : Київ: УБС НБУ, 2008
Кільк.характеристики :478 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки, Національний банк України, Університет банківської справи НБУ
ISBN, Ціна 978-966-484-043-6:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта-- організація освіти-- професійна освіта --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Мовознавство -2009р.,N 6
Цікаві статті :
Жаборюк О. А. Проблема психогенези крізь призму теорії логіко-граматичної динаміки/ О. А. Жаборюк (стр.3-14) Кл.слова: ПСИХОГЕНЕЗА,МОВЛЕННЯ,ПРЕДИКАЦІЯ
Межжеріна Г. В. Опозиція "гарячий / холодний" в ознаковій парадигмі "Соціально-етична оцінка особи" східнослов'янської мовної картини світу XI - XIII ст./ Г. В. Межжеріна (стр.15-31) Кл.слова: КИЇВСЬКА РУСЬ,СЕМАНТИЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ,СЛОВОТВІРНЕ гніздо
Москаленко Л. А. Ідентифікація осіб жіночої статі в Актових книгах "Полтавського полкового суду" (1683-1740 рр.)/ Л. А. Москаленко (стр.32-41) Кл.слова: АНТРОПОНІМ,ЖІНОЧЕ ім'я,ЖІНОЧЕ прізвище
ЗАВАЛЬНЮК І. Я. Нові семантико-стилістичні вияви складнопідрядних речень в українських газетних текстах початку XXI ст./ І. Я. ЗАВАЛЬНЮК (стр.42-50) Кл.слова: СКЛАДНОПІДРЯДНЕ речення,причинові сполучники,допустові сполучники
Яхонтова Т. В. Структурно-композиційні особливості сучасної англомовної наукової статті/ Т. В. Яхонтова (стр.51-58) Кл.слова: англомовна стаття,СТАТТЯ-звіт,ТЕКСТ
ЗЕЛІНСЬКА О. Ю. Інтродуктивний блок у структурі тексту барокової проповіді/ О. Ю. ЗЕЛІНСЬКА (стр.59-69) Кл.слова: барокова проповідь,СТРУКТУРА тексту,ЛІТЕРАТУРНА МОВА XVII ст.
Габідулліна А. Р. Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен/ А. Р. Габідулліна (стр.70-78) Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-педагогічний дискурс,ДИСКУРСИВНІ категорії,МОВЛЕННЄВІ жанри
Матвіяс І. [рецензія]/ І. Матвіяс (стр.79-80) Кл.слова: АКЦЕНТНІ парадигми,ГОВІРКОВЕ МОВЛЕННЯ,АКЦЕНТУАЦІЇ іменників
Мізін К. [рецензія]/ К. Мізін (стр.81-84) Кл.слова: РІДНА МОВА,СУТНІСТЬ МОВИ,ДУХОВНІСТЬ мови
БУЧКО Д. [рецензія]/ Д. БУЧКО (стр.84-86) Кл.слова: БОЛГАРСЬКА ономастика,ТОПОНІМІЧНА СИСТЕМА,ФОНЕТИЧНІ ознаки
Іваницька Н. . [рецензія]/ Н. Іваницька (стр.87-89) Кл.слова: СТРУКТУРА прикментиків,СЛОВ'ЯНСЬКІ прикметники,ВЛАСТИВОСТІ прикметників
Ганєчко В. Семінар "Семантичні і функціональні аспекти дослідження мови: слово, текст, дискурс" (Київ, 2009)/ В. Ганєчко, Т. ОХРІМЕНКО (стр.90-91) Кл.слова: СЕМІНАР мовознавців, Київ, 2009 р.,СЕМАНТИКА дієслів,ТОНАЛЬНІСТЬ тексту
Кислюк Л. Міжнародні наукові читання "Мови та культури у новій Європі: контакти і самобутність"/ Л. Кислюк (стр.91-92) Кл.слова: СЛОВОТВОРЕННЯ,новогрецька мова,ГРАМАТИКА
Юрій Олександрович Карпенко (стр.93-94) Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА ОНОМАСТИКА,ВЛАСНІ назви,ТОПОНІМІЯ
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новоставська, Оксана
Назва : Парадигматичні відношення (синомія та антонімія) у філософській термінології творів Івана Франка
Місце публікування : Українська мова: науч.-теорет. журн./ Національна академія наук України Інститут української мови. - 2013. - N 2(46). - С. 68-75. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2013/2). - ISSN 1682-3540
ДРНТІ : 16
Предметні рубрики: Мовознавство-- термінологія-- антонімія-- парадигми
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Соколова С. Мовна ситуація Києва: погляд зовні/ С. Соколова (стр.3-17) Кл.слова: МОВНА СИТУАЦІЯ,БІЛІНГВІЗМ,СУРЖИК
Селігей П. . Науковець і його мова/ П. Селігей (стр.18-28) Кл.слова: НАУКОВИЙ СТИЛЬ,НАУКОВЕ мислення,МОВНА майстерність
Гінзбург М. Про форми знахідного відмінка в українських фахових текстах/ М. Гінзбург (стр.29-40) Кл.слова: форми знахідного відмінка,нульова форма,родовий вімінок
РОМАНЮК Ю. Типологія української дієслівної словозміни: регулярність та унікальність/ Ю. РОМАНЮК (стр.41-54) Кл.слова: парадигматичний клас,парадигма дієслова,словозмінні класи
Кушлик О. Специфіка структури та семантики словотвірних парадигм відприкметникових інхоативних дієслів/ О. Кушлик (стр.55-65) Кл.слова: словотвірна парадигма,словотвірна зона,відприкметникове інхоативне дієслово
Лясковський Р. Вплив староукраїнської мови на пізньосередньовічну польську мову південно-східного порубіжжя: "Розмисел Перемишльський"/ Р. Лясковський, В. Жепка, В. Тварджик Кл.слова: СТАРОУКРАЇНСЬКА МОВА,пізньосередньовічна польська мова,Розмисел Перемишльський
Коца Р. Прикметники-композити на благо-, добро-, зъло-, в пам'ятках української мови X - XIII ст./ Р. Коца (стр.82-88) Кл.слова: складні прикметники,композити ,благо, добро, зло
ПОНОМАРЕНКО С. . Акцентні відмінності коротких прикметників у львівському виданні Апостола 1574 р. порівняно з московським виданням 1564р./ С. ПОНОМАРЕНКО (стр.89-99) Кл.слова: короткі прикметники,Апостол 1574 р., Львів,Апостол 1564 р., Москва
ДАВИДЕНКО І. Концепт "дух" як репрезентант внутрішнього світу людини/ І. ДАВИДЕНКО (стр.100-108) Кл.слова: КОНЦЕПТ,концептосфера,МОВНА КАРТИНА СВІТУ
Шаркань В. Наукова конференція "Королівське Євангеліє - пам'ятка духовної культури Закарпаття", Виноградов, Закарпатська обл., 2011 р./ В. Шаркань (стр.109-113) Кл.слова: Наукова конференція, Виноградов, Закарпатська обл., 2011 р.,Королівське Євангеліє,кириличні книги
Бутко С. Наукові читання, присвячені 100-річчю від дня народження професора Федора Пилиповича Медведева/ С. Бутко, М. Філон (стр.114-115) Кл.слова: граматична система,діахронічний аспект,синхронічний аспект
Ткачук М. Тематичний словник як джерело вивчення лексики подільського говору/ М. Ткачук (стр.116-119) Кл.слова: флорономінація говірок,ботанічна лексика,діалектна лексикографія
Степаненко, М. Синтаксична специфіка українського художнього дискурсу некласичної парадигми/ М Степаненко (стр.120-127) Кл.слова: ДИСКУРС,діахронність,ТЕКСТ
Попова І. Учителеві, колезі красні ці слова (до 85-ліття від дня народження професора В. О. Горпинича)/ І. Попова (стр.128-133) Кл.слова: СЛОВ’ЯНСЬКІ мови,ДАВНЬОГРЕЦЬКА мова,відтопонімні прикметники
Гнатюк І. До 90-річчя від дня народження Л. С. Паламарчука, визначного лексиколога і лексикографа/ І. Гнатюк (стр.134-141) Кл.слова: лексична синоніміка,теорія лексикографії,СЛОВНИКАРСТВО
ЯЦЕНКО Н. Теми дисертацій, затверджені науковою координаційною радою "Українська мова" Інституту української мови в 2012 році/ Н ЯЦЕНКО (стр.143-145) Кл.слова: теми дисертацій,Інститут української мови,УКРАЇНСЬКА МОВА
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степаненко, Микола
Назва : Синтаксична специфіка українського художнього дискурсу некласичної парадигми : [рецензія]
Місце публікування : Українська мова: науч.-теорет. журн./ Національна академія наук України Інститут української мови. - 2012. - N 4. - С. 120-127. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2012/4). - ISSN 1682-3540
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Слово і час -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Тарнашинська Л. Антропологічні колізії художньої свідомості: жанрово-стильові актуалізації та модифікації у творчості українських шістдесятників/ Л. Тарнашинська (стр.3-15)
Гальчук О. Античний космос Миколи Бажана/ О. Гальчук (стр.15-24)
Шевчук Т. Музичний код творчості Григорія Сковороди/ Т. Шевчук (стр.24-35)
Циганок О. Теорія епітафії в українських поетиках XVII - першої половини XVIII cт./ О. Циганок (стр.35-41) Кл.слова: похоронна поезія
Білоус П. Читаючи Дмитра Лихачова/ П. Білоус (стр.41-47) Кл.слова: медієвістика, історизм
Кирилюк З. Епізод з історії становлення прози в російській літературі (О. Пушкін і О.Сомов)/ З. Кирилюк (стр.47-55)
Боронь О. Творчість Г. Квітки-Основ’яненка як претекст Шевченкових повістей/ О. Боронь (стр.55-65)
Меленчук О. Коментування персоналій у листуванні та щоденнику Т. Шевченка: досвід С. Єфремова/ О. Меленчук (стр.65-73)
Горблянський Ю. "Кривава фієста сучасності" в одкровенні від Ліни Костенко (Зауваги про "Записки українського самашедшого")/ Ю. Горблянський, М. Кульчицька (стр.73-84)
Левченко Г. Необароковий діаріуш людства Ліни Костенко/ Г. Левченко (стр.84-89)
Маланій О. Ключ любові, або Вічне жіноче ждання/ О. Маланій (стр.98-92)
Лущій С. Нове дослідження спадщини Юрія Лавріненка/ С. Лущій (стр.105-107)
Астаф’єв О. Бестіарій і довкола нього/ О. Астаф’єв, О. Лященко (стр.104-111)
Набитович І. Культурологічний вимір драматургії Лесі Українки/ І. Набитович (стр.111-114)
Матвєєва О. "Я готов іти на Голгофу": Щоденник Володимира Винниченка (1926-1928 рр.) [Винниченко Володимир. Щоденник. 1926-1928]/ О. Матвєєва (стр.114-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Слово і час -2011р.,N 10
Цікаві статті :
Зборовська Н. Влада і свобода в романах Павла Загребельного/ Н. Зборовська (стр.3-24)
Мафтин Н. Поетика експресіонізму в романі Осипа Турянського "Поза межами болю" та повісті Леоніда Андреєва "Червоний сміх"/ Н. Мафтин (стр.24-32)
Матющенко А. Протоканон соцреалізму та українська драматургія 1920-х років/ А. Матющенко (стр.32-43) Кл.слова: концепт, канон
Тарнашинська Л. "Навіщо я? Куди моя дорога?.". Прелюди застреження в "баладному" виконанні Івана Драча/ Л. Тарнашинська (стр.43-58) Кл.слова: парадокс, балада темпоральний код, антропоцентризм
Левицький В. Бентежний genius loci в поезії Івана Драча/ В. Левицький (стр.58-60)
Ільницький М. Маркіян Шашкевич у поетичних текстах Івана Франка/ М. Ільницький (стр.60-65)
Ковалець Л. Театр як життя: драма Юрія Федьковича "Довбуш" в аспекті біографічному/ Л. Ковалець (стр.65-73)
Шевченко-Савчинська Л. Весільний портрет на тлі міста Лева: латиномовна епіталама в Україні XVII ст./ Л. Шевченко-Савчинська (стр.73-87) Кл.слова: неолатиністика, епіталама, Анчевський Мартин-Никанор
Ротач П. На сторінках миргородської газети: Кілька нових штрихів до біографії Михайла Ситника/ П. Ротач (стр.87-92) Кл.слова: Ситник М., про нього
Канцедал Л. "Про що шепочуть крапельки дощу...": поезія Наталі Лисенко-Єржиківської / Л. Канцедал (стр.92-95)
Лобас Н. Зустріч, яка відбулася: Наталка Білоцерківець/ Н. Лобас (стр.95-97)
Гайдук С. Закарпатський лірик планетарного масштабу/ С. Гайдук (стр.97-99) Кл.слова: Білич Василь, про нього
Пасемко І. Дитячими очима/ І. Пасемко (стр.99-104)
Малютіна Н. Процеси жанрової динаміки в українській та російській драматургії доби модерну/ Н. Малютіна (стр.104-107)
Александрова Г. Діалог Леопольда Стаффа зі світовою літературою/ Г. Александрова (стр.107-110)
Дубініна О. Пізнавати Іншого по-іншому: овий погляд на феномен Гарлемського ренесансу/ О. Дубініна (стр.110-114)
Неврлий М. Українські письменники Словаччини/ М. Неврлий (стр.114-115)
Набитович І. У пошуках нової парадигми психоаналітичного методу дослідження/ І. Набитович (стр.115-118)
Генова Є. "Як боляче за муку духу...": Ренесанс українського Слова/ Є. Генова (стр.118-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)