Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=паралелі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
С518761866/2024/Додаток. до газети

    Сурма [Текст] : українська незалежна газета. - [Б. м.] : ТОВ "Видавництво Ліра-К", 1927 - . - ISSN 2832-4676.
   Додаток. до газети : Голодомору-геноциду українців : збірник публікацій до 90-х роковин. - [Б. м.] : Ліра-К, 2024. - 96 с. - Б. ц.
    Зміст:
Мухачов, Назар. Голодомор-геноцид Українського Народу / Н. Мухачов. - С .2-3
Сергійчук, Володимир. Голодомор-геноцид 1932-1933: правду не сховати / В. Сергійчук. - С .4-5
Стасюк, Олеся. Право на правду: Голодомор-геноцид українців 1932-1933 років / О. Стасюк. - С .6-10
Футей, Богдан. Терпіння російської агресії в Україні і Геноцид, воєнні злочини, злочини проти людства / Б. Футей. - С .11-13
Глузман, Семен. Диктатори, тирани та людоїди / С. Глузман. - С .14-15
Марочко, Василь. Історичні аспекти визнання Голодомору / В. Марочко. - С .16-17
Ястреб, Ірина. Визнання голодомору геноцидом українців у Німеччині / І. Ястреб. - С .17-18
"Вам що, мало 3,5 млн "померлих"?: прихована правда про Голодомор – плата України за відсутність національної історичної школи . - С .19-21
Герасименко, Микола. "Геноциди XX століття: міжнародна практика встановлення чисельності жертв" / М. Герасименко. - С .22-26
Яковець, Ірина. Кваліфікація злочину геноциду у рішеннях міжнародних трибуналів / І. Яковець. - С .27-29
Красоткіна, Надія. Голодомор – геноцид українського народу / Н. Красоткіна. - С .30-32
Стасюк, Олеся. "Правда про геноцид – це питання національної безпеки" / О. Стасюк. - С .33-38
Війна з пам’яттю: хто і навіщо в Україні переслідує дослідників Голодомору – геноциду? . - С .39-42
Глузман, Семен. Геноцид українців 1932-1933 років: чисельність жертв юридично встановлено, наслідки злочину світ має ще усвідомити / С. Глузман, О. Стасюк. - С .43-44
Герасименко, Микола. "Так, себто ні!" Історичні та правові аспекти визнання Голодомору геноцидом українців / М. Герасименко, В. Скавронін. - С .45-49
Суд скасував "політичне" рішення НАЗЯВО: у дисертації О. Стасюк з геноциду українців відсутні фальсифікації та плагіат . - С .49-50
Михайлівська, Олена. Боротьба за доброчесність чи розправа над "неугодними": що не так з українськими "антиплагіаторами"? / О. Михайлівська. - С .51-54
Тавр, Василь. Тиск на дослідників Голодомору: телеканал, пов’язаний з міністром Ткаенком, готує сюжет про його опонентку в судовому процесі / В. Тавр. - С .55
Тавр, Василь. Апеляційний суд поновив на посаді директора музею Олесю Стасюк, яка відстоює історичну правду про геноцид українців / В. Тавр. - С .56
Звернення до Президента України, українського суспільства та світового товариства! . - С .56-57
Марочко, Василь. Не допустити переслідування науковців. Звернення Асоціації дослідників голодоморів в Україні до президента Зеленського / В. Марочко. - С .58
Брехня про "всесоюзний голод" та "п’ята корона": 90 років спецоперації кремля проти правди про геноцид українців . - С .59-62
Сергійчук, Володимир. Глас кремля з галицького П’ємонту. Що не так із повчанням науковиці міністра освіти і науки щодо Голодомору – геноциду / В. Сергійчук. - С .63-65
"Чи був Голодомор геноцидом?": в Україні обурені назвою німецько-української дискусії істориків . - С .65
Цифра розбрату: чиновники воюють з науковцями, які вивчають Голодомор не за кремлівськими лекалами . - С .66
Встановлював правду про Голодомор-геноцид: Україна прощається з юристом і дипломатом Володимиром Василенком . - С .67
Давида, Оксана. Оксана Давида: Голодомор. Геноцид. Гідність. Гендер / О. Давида. - С .68-69
Швець, Валерій. Голодомор-геноцид мав знищити Українську націю / В. Швець. - С .69-74
Пилипчук, Володимир. Історико-правові паралелі скоєння злочину геноциду у XX - XXI століттях на теренах України / В. Пилипчук. - С .74-76
Шепітько, В. Ю. Голодомори XX століття та російсько-українська війна XXI століття: проблеми встановлення фактів, документування та доказування злочинів тоталітарного режиму / В. Ю. Шепітько. - С .76-79
Голомша, Микола. Проблемні питання розслідування злочинів комуністичного тоталітарного режиму та російської окупаційної армії / М. Голомша. - С .80-82
Малько, Вікторія. Остаточне рішення Сталіна / В. Малько. - С .83-85
Маркова, Світлана. Інструменти реалізації людиноненависницької ідеології кремля: від комуністичного тоталітарного режиму до рашизму / С. Маркова. - С .86-90
Макієнко, Павло. Геноцид українців XX століття / П. Макієнко. - С .90-92
Василенко, Володимир. Витоки сучасної геноцидної політики і практики Росії щодо України / В. Василенко. - С .92-94
В Києві відбувся Всесвітній конгрес дослідників Голодомору-геноциду українців . - С .95-96
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Трофименко, Анастасія.
    Категорія художнього часу в романі-епопеї "Темна вежа" С. Кінга [Текст] / А. Трофименко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 96-102DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
час -- хронотоп -- модернізм -- постмодернізм -- література жахів -- горор -- темне фентезі
Анотація: Статтю присвячено аналізу категорій художнього часу як елемента розкриття теми апокаліптики в романі-епопеї «Темна вежа» Стівена Кінга. Проаналізовано структуру категорій художнього часу, їхню організацію у творі. Проведено паралелі між головним мотивом роману винищення світу й часовими формами, реалізованими у тексті. У жанрі горор готичний хронотоп перетерпів трансформаційних та мутаційних змін, зали-шивши за собою лише узагальнене значення певного континууму й важливість відірваності простору розгортання історії від загального художнього світу твору з метою утворення умовного вакууму. Жанр горор з часу свого зародження постійно переживає трансформації під впливом епохи, у якій він змінюється. За висловом Ж.Ф. Ліотара, перехід від модернізму до постмодернізму починається ще з кінця 50-х років ХХ ст., стверджуючи, що у свідомості людини йде переорі-єнтація із матеріалізму до інформатизації. Постмодернізм породжує у світосприйнятті людини орієнтацію, пов’язану із такими одини-цями, як стурбованість, ірраціональність та безсилля. Це насамперед пов’язано із втратою віри у нагальні цінності епохи модернізму, ідеї розуму, прогресу, емансипації особистості. У літературі жахів відбувається модифікаційне явище злиття двох жанрів із різних типів літератури, а саме горору та фентезі. Гіперреальність, яку ми окреслюємо, являє собою симбіотичний метажанровий прийом, що розвивається шляхом поєднання елементів жанру горор і метажанру темне фентезі. Наприклад, більшість творів С. Кінга має спільні цитування, згадування персонажів, подій, локацій, згадок і т. ін. як елемента створення за-гального «надхронотопу» художнього світу автора, формуючи таким чином перед читачем масивний художній світ, максимально наближений до реального, але з ідіостилістичними, жанровими елементами. Так у канві творів С. Кінга розвивається мотив невпинного апока-ліпсису, який найпотужніше концентрується у романі-епопеї «Темна вежа».Результати цього дослідження в подальшому можуть становити складову розвідок про ма-сову літературу

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Божко, О.
    Шанування архістратига Михаїла в домонгольський час у Києві в контексті новоєрусалимської ідеї [Текст] / О. Божко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 137-143, DOI 10.28925/2524-0757.2023.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
архістратиг Михаїл -- концепція Київ — Новий Єрусалим -- історіософія -- Хрещення Русі
Анотація: У статті розглядається шанування архістратига Михаїла в Києві у контексті уявлення про стольний град Русі як Новий Єрусалим. Ця концепція склалася під впливом прийняття християнства і відбилася у низці писемних та архітектурних пам’яток. Автор намагається показати, що виникнення культу архістратига Михаїла було одним із елементів, що стверджували новоєрусалимську ідею. Його шанування було не тільки князівсько-військовим, що характерно для всієї християнської ойкумени, але мало місцеві особливості. У народній свідомості святий Михаїл бився з дияволом і допоміг позбутися русичам його влади, коли вони приймали Хрещення. Ці уявлення позначилися на будівництві Михайлівських храмів у місцях, пов’язаних з перемогою над язичництвом. Відповідні епізоди мали паралелі у біблійній та церковній історії. Вони зафіксовані у народних переказах, літературних творах, розписах та посвятах храмів. Все це давало підставу проводити аналогію між Руссю та Ізраїлем, Києвом та Єрусалимом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
   821.161.2-32
   Б 48


    Бережко-Камінська, Юлія.
    Україна: пекельний 22-й [Текст] : народний щоденник / Юлія Бережко-Камінська, Алла Багірова. - Київ : Артіль, 2023. - 319 с. : фот. кольорові. - ISBN 978-966-986-631-8 : 208.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Спогади--Щоденики--Популярні видання

   Війна--Щоденники--Україна, 2022--Популярні видання


Анотація: "Україна: пекельний 22-й" - певною мірою щоденник перших місяців цієї війни - живий, різноплановий, щирий. Тут є місце для численних фактів, особистих свідчень, емоційних розповідей, зауважень, реплік, відомостей, повідомлень, рефлексій, есе... Окрім того кожен розділ збагачений спеціально підготовленими інтерв’ю з постраждалими від російсько-української війни, фотографіями з місць подій, а також доповнений істогричними хроніками, котрі допомагають глибше зрозуміти значення нинішніх подій, побачити в цьому красномовні паралелі з минулого.
Дод.точки доступу:
Багірова, Алла


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Катерина, Ч.
    Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор / Ч. Катерина // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 1-6, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
записки -- жанр -- творчість -- митець -- психологізм -- автобіографічність -- наратив
Анотація: У статті проаналізовано «Записки на зап’ястях» української авторки Лесі Воронюк і «Записки для молоді: про написане і пережите» бразилійки Кларісе Ліспектор крізь призму психоаналізу як тексти, у яких віддзеркалено особистість митця и розкрито глибоко інтимну тему творчості. Проблемою дослідження є роль жанру записок у зображенні духовного життя письменника, індивідуального процесу формування й вираження його думок, почуттів, рефлексій . Акцентовано формальну й змістову подібність аналізованих творів, що спонукало провести між ними паралелі, відтак основними методами дослідження є компаративнии та узагальнення. Мета статті — репрезентувати аналізовані твори як модифікації жанру записок, вибір якого зумовлении потребою зобразити індивідуальнии духовнии досвід мистецької діяльності и внутрішніи світ письменника. Наукова новизна статті полягає у вивченні впливу творчих інтенціи і свідомості митця на жанр, пов’язані з цим трансформації в записках. Результати дослідження. У «Записках для молоді» и «Записках на зап’ястях» магістральною є тема творчості. Письменниці по-різному визначають внутрішні психологічні мотиви до мистецької діяльності. Для К. Ліспектор це прагнення до самовираження и самопізнання в слові. За Л. Воронюк, творчість — шлях до духовної гармонії та рівноваги, які притаманні природі, а слово и текст інтерпретовано як код, що програмує діи сність. Авторки говорять про написання твору як процес непередбачувании і нестримнии . Пережитии індивідуальнии духовнии досвід вони зображують у записках, показуючи стани екзальтації та натхнення, зокрема момент зародження думки, пошук необхідних слів для ї ї вираження и фіксації ; також передають живу атмосферу творчої праці, розповідають про різні способи втілення думки в слові. Л. Воронюк говорить про звичку робити миттєві нотатки не тільки на папері, а и на будь-яких поверхнях. Для К. Ліспектор незмінним помічником у творчості була переносна друкарська машинка, яка активізувала думки, допомагала виразити почуття; приглушении шерхіт клавіш, зауважувала авторка, супроводжував ї ї самотність і зберігав таємниці. Письменниці використовують образну мову й розмаї ття асоціаціи , щоб передати складність мистецького процесу и наблизити читача до розуміння таємниці творчості, яка є відображенням інтуї тивного пізнання світу, багато в чому автокомунікацією й водночас спілкуванням із реципієнтом посередництвом художнього слова
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Кирилова, О.
    Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 141-148, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наукова журналістика -- науково-популярна журналістика -- науковий медіадискурс
Анотація: Актуальність статті полягає в потребі наукової диференціації двох суміжних категоріи сучасної комунікативістики: «наукова журналістика» (science journalism) та «науковопопулярна журналістика» (popular science journalism). У вітчизняному дискурсі не існує сталого підходу до цього питання, а чинні нормативні документи змушують редакції визначати вид діяльності не за специфікою медіа, а за переліком, наявним, наприклад, у ДСТУ. Об’єктом дослідження стали світові та вітчизняні ресурси, які спеціалізуються на науковій тематиці: Cosmos, Popular Science, Discover, Scientific American, «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке». При цьому аналізувалися як діджитальні практики (вебресурси), так і традиціи ні паперові ЗМІ (журнали). Предмет вивчення — особливості дефініції наукової та науково-популярної журналістики і складності типологізації відповідних медіа. Основним методом дослідження став компаративнии аналіз, підкріплении дискурс-аналізом. Метод дав змогу, по-перше, порівняти наявні наукові погляди на категорії «наукова журналістика» та «науково-популярна журналістика» і виокремити головні риси кожної ; по-друге, здійснити аналіз провідних світових ресурсів, які спеціалізуються на науковій журналістиці, та провести паралелі з українськими медіа такого типу. Результатом дослідження є типологічна диференціація сучасних медіа. Основою дослідження стала гіпотеза, що визначальними в плані диференціації медіа як наукових і науково-популярних є характеристика аудиторії та функціональна специфіка ресурсу. Відповідно до неї ті медіа, які орієнтуються на підготовленого користувача, зосереджуються на останніх досягненнях науки й техніки та обмежено використовують онлайнові можливості, майже не вдаючись до прийомів едьютейнменту та саєнстейнменту, ми віднесли до каналів наукової журналістики. Ресурси ж, які об’єднують спрямування на масового користувача, акцент на навчальний складник та орієнтація на популярні навколонаукові теми, що мають пролонговану потенційну актуальність, ми вважаємо науковопопулярними. З урахуванням аудиторного і функціонального факторів у статті до наукової журналістики відносимо проєкти «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», а «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке» — до науково-популярної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Д357007/2021/5/6
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5/6
Зміст:
Корнійчук, Валерій. Коли кінці з кінцями не сходяться. Про помилки в шкільних підручниках з української літератури 9 клас / В. Корнійчук. - С.2-11
Таровита, Ірина. Про добро, любов і мудрість односкладними реченнями 8 клас / І. Таровита. - С.12-14
Дієприкметник. Узагальнення вивченого. - С.15-16
Парцей, Наталія. Де ж того Євшану взяти, щоб у край свій повертав? За поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Парцей. - С.17-19
Євген Гуцало. "До Танаськи по молоко" Урок позакласного читання в 6 класі. - С.20-22
Масенко, Лариса. Концепт "Простої радянської людини" як інструмент знеособлення суспільства / Л. Масенко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, Оксана. Структура концепту "Хрест" На матеріалі українських фразеологізмів / О. Калита. - С.27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожній, Василь. До творчості...повз мову / В. Задорожній. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Баган, Олег. Як вивчити літературу соціалістичного реалізму в школі / О. Баган. - С.38-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Вадим. Роман "Собор" Олеся Гончара у критиці української еміграції 1960-1980-х років / В. Василенко. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Косінова, Оксана. Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі / О. Косінова. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, Ніна. Діти і війна: як сучасні письменники зображають Революцію Гідності та російську агресію на Сході України у дитячій літературі. На матеріалі романів О. Захарченко "Вертеп. Роман про Майдан", Г. Кирпи "Мій тато став зіркою..." Х. Лукащук "Казка про Майдан", Б. Жолдака "Укри" та ін. / Н. Герасименко. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Косінова, Оксана.
    Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі [Текст] / О. Косінова // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 5/6. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
модернізм -- символізм -- імпресіонізм -- арфа -- сюїта -- вертикаль -- сонорика

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Великорода, Ю.
    Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 108-117, DOI 10.28925/2311-259x.2020.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
концептуальна метафора -- медіадискурс -- сфера-джерело -- сфера-ціль -- слот -- фрейм
Анотація: Стаття присвячена дослідженню концептуальної метафори в медіи ному дискурсі на основі англомовних текстів на науково-популярну тематику. Матеріалом статті стали тексти з ресурсів National Geographic за 2016–2020 рр., зокрема з журналу Національного географічного товариства США та телеканалу Nat Geo Wild на історичну, екологічну, природознавчу, анімалістичну та географічну тематику. Метою дослідження є визначення типів концептуальних метафор за теорією А. Чудінова та з’ясування домінантних тенденціи ї х функціонування. Для досягнення мети застосовувався метод концептуального аналізу при визначенні концептуальних моделеи і ї х класифікації за типами. Незважаючи на не цілком визначении статус науково-популярного жанру та и ого місце у структурі медіи ного чи наукового дискурсу, дослідники сходяться на думці, що ці тексти характеризуються спрощеною подачею наукового матеріалу, якии буде зрозумілии непідготовленіи авдиторії , та вживанням стилістичних засобів для увиразнення тексту. У результаті дослідження визначено, що всі чотири типи метафоричних схем функціонують у медіи - них текстах на науково-популярну тематику: антропоморфні, природоморфні, соціоморфні та артефактні метафори. Наи більш представленими виявилися соціоморфні та артефактні метафори. Вживаючи соціоморфні метафори, автори науково-популярних текстів порівнюють явища природи із суспільними відносинами між людьми. Зокрема, поведінка представників тваринного світу порівнюється із віи ськовою, спортивною чи професіи - ною діяльністю людини. Наи більш представленими виявилися артефактні метафори, при вживанні яких проводяться паралелі між тим, як функціонують представники тваринного світу чи як відбуваються явища природи, та тим, як працюють більш звичні и зрозумілі для людини артефакти. Наи більш домінантною серед них виявилася метафора зі сферою-джерелом «механізм», яка проєктується на такі сфери, як «явище природи», «представник тваринного світу» тощо. Окрім цієї сфери-джерела серед артефактних метафор також визначалися домени предметів гардеробу, продуктів харчування та метафора будинку. Вживання відносно незначної кількості антропоморфних і природоморфних метафор викликане тенденцією використання доменів з несуміжних сфер для осмислення явищ природи. Практичним значенням статті вважаємо те, що ї ї результати сприяють кращому розумінню особливостеи функціонування текстів науково-популярного жанру. Перспективами подальших розвідок є дослідження інших лінгво-когнітивних ознак таких текстів, зокрема вживання концептуальних метоніміи , а також дослідження інших засобів створення стилістичної виразності в цих текстах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Дорфман, Н.
    Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст / Н. Дорфман // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 17-23, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
тілесність -- культура присутності -- пост-постмодернізм -- сербськии постмодернізм
Анотація: Сучасна теоретична думка так само, як і література, яка зазвичаи наи більш чутливо та гостро реагує на світоглядні зміни, фіксує певне злиття ментального и тілесного в культурі ХХІ століття. Зафіксовании багатьма мислителями «кінець постмодернізму» привносить у культуру нову чуттєву домінанту. У статті демонструється, як у сучасніи сербськіи і чорногорськіи прозі простежується тенденція до змалювання особливого типу інтегральної тілесності — явища, у якому ментальні та психоемоціи ні процеси відбуваються и описуються лише за допомогою тіла і в термінах тілесного, демонструючи цілісність зовнішнього та внутрішнього. Це, на противагу постмодерністському відчуттю розірваності та фрагментації буття, засвідчує нову цілісність у культурі та світосприи нятті, що становить проблему дослідження. Зосереджуючись на аналізі творів трьох сербських і чорногорського письменників Давіда Албахарі, Слободана Тишми та Огнєна Спахіча, авторка, втім, схиляється до думки, що такі процеси — об’єднання тіла та емоціи і почуттів, а часто и соціокультурного контексту — є прямим віддзеркаленням та складником сучасної тенденції до переходу від інтелектуального осягнення світу, и ого розумової інтерпретації до певного «занурення» у світ, інтеграції , яка передбачає відчуття замість дистанціи ованого аналізу. Тобто концепт тілесності та и ого реалізація в літературі є частиною ширших, глобальних процесів зміни світоглядної парадигми взагалі та зміни підходу до взаємодії зі світом. Цеи зв’язок літератури із соціокультурними зсувами авторка намагається простежити у статті. Таким чином, метою дослідження є розглянути механізми реалізації тілесності в сучасніи сербськіи і чорногорськіи прозі як частину глобальних соціокультурних та світосприи няттєвих змін. Проводячи паралелі між концепцією перформатизму Рауля Ешельмана та переходом від раціоналізації до «занурення» у світ, описаного Х. У. Гумбрехтом у «Виробництві присутності», авторка вважає злиття тілесного та розумового, засвідчене у текстах аналізованих письменників, проявом руху в бік «культури присутності», наслідком світоглядних зсувів, які почалися ще в 60 ті закликами «проти інтерпретації », що і зумовлює новизну роботи. Під час здіи снення дослідження застосовувалися аналіз і синтез; порівняльнии метод для встановлення подібностеи та відмінностеи між проявами тілесності в аналізованих творах; індуктивнии метод, якии уможливлював рух від дослідження окремих феноменів в обраних творах до теоретичних узагальнень; а також герменевтичнии і культурно-історичнии методи для — відповідно — інтерпретації феномену тілесного в аналізованих художніх творах та можливості розглядати і тлумачити явища тілесного в них як частину глобальних процесів у контексті історії культури кінця ХХ — початку ХХІ століть
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Назаренко, Л.
    "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги [Електронний ресурс] / Л. Назаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 163-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
література -- освітній процес -- перевернуте навчання -- переваги -- поетапне формування розумових дій -- технологія
Анотація: У статті актуалізовано потребу позитивних зрушень у галузі освіти через використання технологій інноваційного навчання. Аналіз наукових джерел засвідчує, що ця проблема є актуальною в системі освіти. Розглянуто модерні знахідки озброєння педагогів науковими знаннями на основі впровадження методичних інновацій і принципу дитиноцентризму. Уточнено змістове наповнення поняття «перевернуте навчання», запропоновано власне бачення терміна. Теоретично обґрунтовано й визначено засади формування літературної компетентності старшокласників із використанням змішаного навчання. Висвітлено методичні аспекти застосування моделі «перевернуте навчання» в сучасній школі, можливості практичної реалізації компетентнісного підходу в навчанні української літератури. Змодельовано освітній процес відповідно до вимог сучасності, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів із демонстрацією використання «перевернутого навчання» на уроці української літератури, завдяки якому учні набувають морально-етичних цінностей. У статті пропонується алгоритм, заснований на «перевернутому навчанні», для проведення в 11 класі уроку української літератури про життя і творчість Валеріана Підмогильного. Зазначено, що значні зрушення в ефективному здобутті знань відбуваються завдяки поєднанню традиційного й інноваційного навчання, а також залежать від набутих ціннісних орієнтирів учнів і поетапного використання технологізованого навчання. Стверджується, що здобуття читацького досвіду відбувається на основі умінь аналізувати, інтерпретувати, порівнювати, проводити паралелі, робити висновки, використовувати знання з теорії літератури на практиці. Йдеться насамперед про поєднання логічного й чуттєвого, сучасних засобів освіти, синхронного й асинхронного навчання, що уможливлює набуття компетентностей учнями через їхню участь у захисті проєктів, проведення дискусії, виконання практичних завдань. Поглиблено сутність, ознаки, умови дистанційного навчання, завдяки яким здобуття літературної освіти стане успішним. Зазначено переваги й можливі ускладнення. Обґрунтовано доцільність упровадження такого навчання на уроці української літератури. Експериментально доведено, що поєднання традиційного навчання з інноваційним через упровадження віртуальних та фізичних освітніх ресурсів сприяє перетворенню літературних знань у соціальний і читацький досвід, готує школярів до продуктивної діяльності, зміни їхньої ролі від об’єкта до активного здобувача освіти, а вчителя – від основного джерела знань до фасилітатора.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Семенюк, Л.
    Природа народної сміхової культури і явище низового бароко в Україні / Л. Семенюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 23-30, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
бароко -- низове бароко -- бурлескно-травестійна поезія -- народна сміхова культура -- сміхова образність
Анотація: У статті розглянуто зв’язки української барокової літератури низового стильового рівня зі специфічним народно-сміховим світоглядом українців. Мета дослідження полягає в зʼясуванні впливу традицій народної сміхової культури на змістові та образні особливості гумористично-сатиричних творів барокової епохи. Проаналізовано спостереження М. Бахтіна над природою сміхових обрядово-видовищних форм Середньовіччя, які проектуються на народні обрядові дійства українців. У результаті дослідження встановлено, що для народного обрядового сміху характерні такі риси, як святковість, всенародність, універсальність, амбівалентність, життєствердність. Ці ознаки фольклорного світобачення позначилася і на творах низового бароко. Бурлескна творчість розглядається як мистецьке вираження специфічного бурлескного світобачення, тотожного народній сміховій культурі. У народній культурі сміх виступає універсальним об’єднуючим началом, вираженням повноцінного погляду на світ, альтернативою серйозному світогляду. Мета такого сміху – не деструкція, а поштовх до самовдосконалення. Сміх служить своєрідним стержнем, віссю народного та бурлескного світобачення та знаходить свій вияв як у творах фольклору, так і в літературній бурлескній творчості. Проаналізовано особливий тип народної сміхової образності, що вплинув на літературу низового бароко. Провідною його особливістю є зниження, приземлення, тобто переведення всього високого, духовного, ідеального в матеріально-тілесний план. Це стосується категорії святості та народних уявлень про матеріально-тілесні потреби людини. Доведено, що показ тілесних потреб у народній творчості та зразках низового бароко набуває комічного висвітлення, гіперболізується, хоча в цілому має позитивний, життєствердний, а не деструктивний характер. Новизна статті полягає у спробі аналізу бурлескно-травестійної спадщини у двох аспектах – у проекції на основні структурні складові української народної сміхової культури та з огляду на специфіку бурлескного світобачення. Практичне значення дослідження полягає в тому, що наведені в роботі паралелі ілюструють діалог академічної бурлескної культури з народною сміховою творчістю в період Бароко.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/12
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 12
Зміст:
Zhabotynska, S. The study of language: linguistic paradigms / S. Zhabotynska. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, А. Методология моделирования когнитивных процессов речемышления и мыследействия человека / А. Калита. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, О. Типологія альтернативних світів в аспекті міфосеміотики / О. Колесник. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток / Р. Махачашвілі, А. Сидоркіна. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Andronova, M. Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft / M. Andronova, Y. Torhovets. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Пареміологічна італомовна картина світу (міфологічна домінанта / М. Гольцева. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ilchuk, O. Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache / O. Ilchuk. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулиева, А. Полисемия в авиационной терминологии / А. Кулиева. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Білоруська лексикографічна кодифікація першої половини ХХ ст. та "Словарь української мови" за ред. Б. Грінченка: специфіка ескриптивних методів / О. Скопненко. - С.64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Русаченко, Н. Лемківський говір: проблема статусу / Н. Русаченко, С. Коханчик. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорнобай, Ю. Мінітекст англомовного плаката періоду громадянської війни у США (1861–1865 рр.) / Ю. Чорнобай. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Марущак, Н. Наративна перспектива у поетиці Едгара По: лінгвістичний аспект / Н. Марущак. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Яник, О. Структурно-когнітивні особливості англійських загадок / О. Яник. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, І. Типологія синтаксичного зв’язку в простому реченні, ускладненому конкретизувальними одиницями в українській мові / І. Аксьонова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кідалова, В. Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука / В. Кідалова. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Борис Грінченко та Микола Лукаш: перегук поколінь / О. Скопненко, Т. Цимбалюк-Скопненко. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Д. Подорож углиб себе задля пошуку гендерної рівноваги у романі С. Плат "Під скляним ковпаком" / Д. Павленко. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Sushko, S. Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel / S. Sushko. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Стефанович, Т. В.
    Літературні паралелі: "Енеїда" Вергілія й Івана Котляревського : інтегрований урок: 9 клас: [урок-літ. дослідж. (компаративний аналіз) із застосув. літ. квест-методу] / Т. В. Стефанович, Л. С. Гулак-Артемовська // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 16–25.

Рубрики: Українська література--інтегровані уроки--літературний квест-метод--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- зарубіжна література -- інтегровані уроки -- антична література -- римський поет -- давньоримська література -- Енеїда, поема -- літературний квест-метод -- компаративний аналіз -- середня школа -- 9 клас
Дод.точки доступу:
Гулак-Артемовська, Л. С.
Котляревський, Іван Петрович (український письменник, поет, драматург, засновник сучасної української літератури, громадський діяч ; 1769-1838) \про нього\
Вергілій, Публій Вергілій Марон (найвидатніший поет стародавнього Риму та один із найвизначніших поетів світової літератури, автор епосу «Енеїда» ; 70 р. до н.е.-19 р. до н. е.) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Sushko, S.
    Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel [Текст] = Інтертекстуальна палітра у романі Вільяма Говарда Гасса «Тунель»: літературні паралелі Райнера / S. Sushko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 120-126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальний -- запозичення -- експериментальна проза -- опис -- паралель / збіг -- матеріальний предмет -- поетика -- філіппіка -- алюзія -- ремінісценція
Анотація: У статті проаналізовано чинники інтертекстуального впливу роману Р.М. Рільке «Нотатки Мальте Лаурідса Брігге» на роман американського письменника В.Г. Гасса “The Tunnel”. Мету та актуальність нашого дослідження визначає методологічна доцільність аналізу інтертекстуальної палітри твору Гасса саме у площині виокремлення конкретних фрагментів твору Рільке, відлуння яких знаходимо у романі Гасса. Роман «Тунель» поділяє багато рис поетики «Нотаток» — художню перспективу, форми зображення речей, окремі сюжетні лінії, засіб вставних новел, автофікціональність.
Дод.точки доступу:
Сушко С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: В901257/2019/28/30
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 28/30
Зміст:
Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища!. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафон, освітній процес, нова українська школа
Саме освітяни дають нам підстави для віри та надії... - С.4–5.
Кл.слова: українська література, письменники, промова письменника
Остапук, Т. В. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок – морська подорож: 6 клас / Т. В. Остапук. - С.6–10.
Кл.слова: українська мова, 6 клас, займенник
Єна, Я. М. Ліна Костенко "Кольорові миші" : 6 клас / Я. М. Єна. - С.11–15. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література, 6 клас, міжпредметні зв'язки
Стефанович, Т. В. Літературні паралелі: "Енеїда" Вергілія й Івана Котляревського : інтегрований урок: 9 клас / Т. В. Стефанович, Л. С. Гулак-Артемовська. - С.16–25.
Кл.слова: українська література, 9 клас, інтегрований урок
Леонова, Н. А. Вживання великої літери. Правила перенесення слів із рядка в рядок : 10 клас / Н. А. Леонова. - С.26–34.
Кл.слова: українська мова, 10 клас, правопис
Римар, Н. В. Валентина Байталюк. Документальна повість "Цвіте терен" / Н. В. Римар. - С.35–39.
Кл.слова: українська література, українська поетеса, література рідного краю
Кизименко, О. М. 14 жовтня – День українського козацтва / О. М. Кизименко. - С.40–43.
Кл.слова: українська література, українське козацтво, позакласна робота
Есаулова, О. І. Тематичні контрольні роботи з української мови : 7 клас / О. І. Есаулова. - С.44–59.
Кл.слова: українська мова, 7 клас, контрольні роботи
Балій, Л. Л. Українська література: теорія й практика : 9 клас / Л. Л. Балій. - С.60–74. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська література, 9 клас, дидактичний матеріал
Книга, О. Ю. Усі ми вихідці з дитинства, або про застосування улюблених ігор у навчанні / О. Ю. Книга. - С.75–80. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: українська мова, 7 клас, ігри на уроках
Литвин, А. Г. Фонетичні явища в українській мові. Навчальний мовно-літературний проект : 10 клас / А. Г. Литвин. - С.81–94. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: українська мова, 10 клас, фонетика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: У770933935/2018/6
   Журнал

Український тиждень [Текст] : популярний/ ТОВ "Український тиждень". - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2007 - . - ISSN 1996-1561. - Виходить щотижня
2018р. № 6
Зміст:
Лосєв, Ігор. Екстаз Варшави й покірливість Києва / І. Лосєв. - С.7
Кл.слова: польський імперіалізм
Шавалюк, Любомир. Тимофій Милованов "Ми маємо будувати капіталізм, коли той, хто зробив багато, отримує також багато" / Л. Шавалюк. - С.8-10
Чабарай, Ганна. Подолати в собі "не для мене" Чому українцям варто подаватися на європейські гранти й навчатися в ЄС / Г. Чабарай. - С.11-13
Кл.слова: закордонна освіта
Василенко, Володимир. Історичний законодавчий акт геополітичної ваги / В. Василенко. - С.14-17
Кл.слова: деокупація, міжнародне значення закону
Лапаєва, Юрій. По той бік. Проти кого сьогодні воюють українські військові на Донбасі / Ю. Лапаєва. - С.20-22
Віхров, Максим. Рідні мої пристосуванці / М. Віхров. - С.23
Кл.слова: конформізм, окупована територія
Голуб, Андрій. Кохання без поспіху. Цінність сім’ї та дітей залишається в очах молодих українців дуже високою, однак із конкретними кроками вони воліють зачекати / А. Голуб. - С.30-32
Кл.слова: молода сім’я, пріорітети
Лукас, Едвард. Фінансові раптові навчання / Е. Лукас. - С.37
Кл.слова: економічне стримування Росії
Політичні партизани. Європейські популісти не надто симпатичні, але в них є чого повчитися. - С.38
Кл.слова: популізм
Барабаш, Катерина. Емоційні паралелі. Роттердамський кінофестиваль у думках про одержимість / К. Барабаш. - С.42-43
Кл.слова: специфіка кінофестивалю
Харинович, Сергій. Суперсила чи глобальний глюк "Червона рута-97" - подія, значення якої для української музики важко переоцінити / С. Харинович. - С.44-47
Кл.слова: шоу-бізнес
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: Б005660/2018/2
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 1993 - . - ISSN 1029-7200. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Гранчак, Тетяна. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського як науково-інформаційний центр організації управління знаннями / Т. Гранчак. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Добко, Тетяна. Впровадження УДК і ББК бібліотеками України: історичні паралелі і реалії сьогодення / Т. Добко. - С.10-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколов, Віктор. Використання електронних експрозицій у роботі музею історії бібліотеки / В. Соколов. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Антонюк, Тетяна. Українська революція 1917-1921 років у спогадах представників політичної еміграції / Т. Антонюк. - С.34-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, Олексій. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського як центр підготовки кадрів вищої класифікації та розвитку нових наукових напрямів у бібліотечній та архівній галузі в Україні (1993-2018) : Становлення та розвиток системи підготовки кадрів вищої класифікації в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського у 1993-2018 рр. / О. Онищенко, Л. Дубровіна. - С.48-58
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: Б060879149/2018/1
   Журнал

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика [Текст] : науковий, інформаційний журнал. - Київ : Вид-во журналу Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2015 - . - on-line. - ISSN 2518-7341. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Завадська, Н. Сучасний образ бібліотекаря у контексті соціальних комунікацій / Н. Завадська. - С.2-4
Кл.слова: соціальні комунікації, бібліотекарь
Петрухно, Ю. Розвиток інноваційного суспільства в Україні та основні завдання бібліотек в його становленні / Ю. Петрухно. - С.5-6
Кл.слова: інноваційне суспільство, розвиток, бібліотека
Коваль, Т. Окремі аспекти впровадження міжнародних стандартів у бібліотечно-інформаційну діяльність / Т. Коваль, Л. Туровська, І. Шевченко. - С.7-8
Кл.слова: бібліотечно-інформаційна діяльність, міжнародні стандарти
Гончаренко, М. Бібліотечна статистика у контексті міжнародних стандартів: наукові підходи та бібліотечна практика / М. Гончаренко, Г. П’яткова. - С.9-10
Кл.слова: бібліотечна практика, міжнародні стандарти, бібліотечна статистика
Главчев, М. Академічна доброчесність у науковому та освітньому середовищі України: бібліотечна складова / М. Главчев, Ю. Главчева. - С.11-14
Кл.слова: академічна доброчесність, освітнє середовище, бібліотека
Білоус, В. Наукометрія в університеті: роль та місце бібліотеки / В. Білоус. - С.15-16
Кл.слова: наукометрія, бібліотека
Науменко, І. Бібліографічні продукти та послуги на сайті бібліотеки як засіб задоволення інформаційних потреб користувачів / І. Науменко. - С.17-19
Кл.слова: сайт бібліотеки, інформаціні потреби, користувачі
Соколовська, Л. Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек / Л. Соколовська. - С.20-25
Кл.слова: рекламно-інформаційна, бібліотека, інноваційні форми
Іванченко, А. Бібліографічна діяльність одеських бібліотек: розвиток та здобутки / А. Іванченко. - С.26-32
Кл.слова: одеські бібліотеки
Зніщенко, М. Українська версія УДК: від постанови уряду до перспектив її впровадження в бібліотеках України / М. Зніщенко, Л. Соляник, Н. Острікова. - С.33-38
Кл.слова: УДК, впровадження, постанова уряду
Віжічаніна, Л. Клубні об'єднання при публічних бібліотеках: історико-теоретичні та практичні аспекти / Л. Віжічаніна. - С.39-42
Кл.слова: публічні бібліотеки, клубні об'єднання
Коваль, Т. Сучасні підходи щодо забезпечення інформаційної безпеки бібліотечно-інформаційної діяльності / Т. Коваль, О. Лопата. - С.43-44
Кл.слова: інформаційна безпека, бібліотечно-інформаційна діяльність
Ткаченко, О. Українсько-польські паралелі в бібліотечному просторі / О. Ткаченко, Н. Чуприна. - С.45-47
Кл.слова: бібліотека, українсько-польські
Шевченко, О. Рік у японському стилі / О. Шевченко. - С.48-49
Кл.слова: рік Японії
Рудько, І. Видавнича діяльність Чернівецької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Михайла Івасюка / І. Рудько. - С.50-52
Кл.слова: видавнича діяльність
Зурлис, П. Проектная деятельность библиотек Литвы / П. Зурлис. - С.53-55
Кл.слова: проекти, бібліотеки Литви
Башун, О. VІІІ Львівський міжнародний бібліотечний форум / О. Башун. - С.56-58
Кл.слова: бібліотечний форум
Березюк, Н. Невтомний працівник на бібліографічній «ниві»: академік Дмитро Іванович Багалій / Н. Березюк. - С.59-63
Кл.слова: Багалій Д. І., бібліографія

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: В925416057/2018/2
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Гончарова, Олена Миколаївна. Твори українських художників і скульпторів другої половини XIX - першої половини XX ст. У зібраннях провідних художніх музеїв США / О. М. Гончарова. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Биркович, Тетяна Іванівна. Інтелектуальна власність у парадигмі соціокультурного розвитку суспільства / Т. І. Биркович. - С.8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Більченко, Євгенія Віталіївна. Плагіат у контексті міждисциплінарного підходу: діалог юридичної та культурологічної парадигми / Є. В. Більченко, Г. В. Чурпіта. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоцалюк, Алла Анатоліївна. Роль саморегулювання у формуванні інноваційної культури / А. А. Гоцалюк. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Личковах, Володимир Анатолійович. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Семіотичні паралелі художньої образності українського та польського авангарду / В. А. Личковах. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Розова, Тамара Вікторівна. Трансформація аксіосфери та утопія як культурна практика раннього модерну / Т. В. Розова, Л. В. Чорна. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанова, Олена Анатоліївна. Трансформація християнської етики початку XXI століття / О. А. Степанова. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковлев, Олександр Вікторович. Сучасне соціокультурне проектування у національному часопросторі культури / О. В. Яковлев. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Конта, Ростислав Михайлович. Традиційна культура українського народу в науковій спадщині Зенона Кузелі: історіографія / Р. М. Конта, М. В. Козлов. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Тамара Вікторівна. Основні напрями нормопроектувальної діяльності міністерства культури України у сфері охорони культурної спадщини / Т. В. Мазур, І. М. Мащак. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумкіна, Світлана Михайлівна. Флешмоб як спектакулярний видовищно-ігровий різновид політичного акціонізму / С. М. Наумкіна, О. В. Груєва. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Альбрехт Дюрер у мистецькій парадигмі німецького гуманізму / Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкарук, Василь Дмитрович. Дихотомія "Культура-цивілізація" в англо-американському і західноєвропейському науковому дискурсі / В. Д. Шинкарук, Г. В. Салата, Т. В. Данилова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Виткалов, Сергій Володимирович. Регіональний сільський клуб і проблеми його подальшого функціонування / С. В. Виткалов. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарбадин, Андрій Стефанович. Візуалізація та інтерпритація політичної етики у кіно / А. С. Гарбадин. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашків, Юлія Дмитрівна. Соціокультурна сфера України: децентралізація у контексті реалізації стратегії сталого розвитку / Ю. Д. Івашків. - С.102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Євген Аркадійович. Фортифікаційні пам’ятки у соціокультурному контексті: європейські тренди (ранній Новий час та XIX ст.) / Є. А. Ковальов, О. Л. Іванюк. - С.105-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Любченко, Оксана Миколаївна. Садово-паркова культура Античної Греції у контексті дозвіллєвих трансформацій / О. М. Любченко. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Плецан, Христина Василівна. Формування професійних компетенцій фахівця-туризмознавця в умовах пошуку нової парадигми в соціокультурному середовищі / Х. В. Плецан. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Проблема розуміння концепції "Уявного музею" Андре Мальро / С. Б. Руденко. - С.124-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Сягровець, Вадим Анатолійович. Правова культура католицьких церковних судів / В. А. Сягровець. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Анастасія Миколаївна. Глобалізація та транскультурація у музичній культурі XX-XXI ст. / А. М. Тормахова. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Юлія Василівна. Теоретичні аспекти вивчення ідентичності у віртуальних спільнотах / Ю. В. Трач. - С.138-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Булгакова, Наталя Валеріївна. Культурний ландшафт як об’єкт туристського інтересу / Н. В. Булгакова. - С.148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Красовський, Сергій Олександрович. Комунікативний потенціал міжнародного туризму: культурна інтеграція та ідентифікація / С. О. Красовський. - С.153-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Аналіз і типологізація епістолярію Соломії Крушельницької / І. Л. Бермес. - С.169-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Слепцов, Олег Семенович. Приемы и принципы организации интерьера современных торгово-развлекательных комплексов / О. С. Слепцов. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Романтичні балети П. Чайковського у мбалетмейстерському прочитанні Валерія Ковтуна / О. С. Білаш. - С.189-192. - Бібліогр. в кінці ст.
ВасютаО., Олег Павлович. Любомир Боднарук - репрезентант хорового мистецтва Чернігівщини другої половини XX - початку XXI ст.: хорознавчий аспект / П. ВасютаО. - С.198-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Героїко-романтичний балет "Лілея" Костянтина Данькевича у редакціях українських балетмейстерів: XX - початку XXI ст. / Л. І. Вишотравка. - С.202-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Місце та роль жіночого танцю у сценічному гопаку / І. М. Гутник. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Косів, Роксолана Романівна. Твори автора намісних ікон 1698 р. іконостасу церкви з устиянови горішньої у контексті діяльності риботицького малярського осередку / Р. Р. Косів. - С.224-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Крипчук, Микола Володимирович. Сценічний простір просто неба як складова сучасного театралізованого видовища / М. В. Крипчук. - С.229-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Тетяна Анатоліївна. Компетентнісні засади професійної підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті / Т. А. Медвідь. - С.234-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Одрехівський, Роман Васильович. Українське національне відродження та розвиток мистецтва різьблення в Галичині: кінець XIX - початок XX ст. / Р. В. Одрехівський. - С.239-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Папченко, Валерій Павлович. Взаємодія продюсера з учасниками музичного проекту / В. П. Папченко. - С.244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, А. М. Репертуар балетних театрів України та світу: порівняльний аналіз / А. М. Підлипська. - С.253-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Полюга, Вікторія Володимирівна. Феномен "Геніальності" в мистецтві (синергетичні моделі) / В. В. Полюга. - С.262-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижова, Ольга Олегівна. Дослідження ікони "Богородиця Одигітрія" (Троїце-Ллінська) з колекції національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / О. О. Рижова. - С.266-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Романчишин, Василь Григорович. Свято як соціально-художнє явище: досвід опрацювання проблеми / В. Г. Романчишин. - С.270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Сапак, Наталія Вікторівна. Мецененатство як складова художнього життя Півдня України: межа XIX-XX ст. / Н. В. Сапак. - С.279-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомка, Сергій Володимирович. Формування дизайну інтер’єру житлових приміщень з енергозберігаючими технологіями / С. В. Сьомка. - С.283-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Особливості аранжування композицій з репертуару а capella гурту Pentatonix / В. М. Тормахова. - С.290-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Цивін, Михайло Наумович. Stem-підхід: інтерпретація у дизайн-освіті / М. Н. Цивін. - С.294-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, Олена Віталіївна. Теоретичні проблеми вивчення творчості балетмейстра-постановщика в історико-аналітичному аспекті / О. В. Шаповал. - С.298-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Стильові парадокси виявлення українського ментального ліризму у музичній авторській творчості XIX - XX ст. / Л. М. Шевченко. - С.303-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Сиваш, Ілона Олегівна. Етнодизайн як складова формування наукових уявлень про український національний стиль: початок XX століття / І. О. Сиваш. - С.319-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Старшой, Олексій Володимирович. Розмовний жанр на естраді: феномен М. Жванецького / О. В. Старшой. - С.324-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)